Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 7 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 10 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Past

Defqon.1 2022 - Primal Energy

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 12 hours ago
chas1n wrote:Heeft een DQ weekend ooit zo'n weersverwachting gehad..? :x
Vorig jaar?
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 9 hours ago
Rickzel wrote:
Vorig jaar?
Dat was volgens mij 5 graden warmer, veel te warm iig. Ik was die vrijdag op een ander festival met een kater en ging kapot.
Organisator
126 posts member since 2017
Basshunterzz wrote:
Q-dance wrote:We kunnen nog niet teveel verklappen, maar de sets die we op biddinghuizen schieten zijn anders dan we ooit hebben gedaan. Het wordt echt een unieke ervaring :) .
Ja omdat het zonder publiek is

View on YouTube
Haha dat ook, maar daardoor kunnen we wel iets compleet anders neerzetten (en vastleggen). Laten we het erop houden dat je de RED nog nooit zó hebt gezien. :woot:
T
Hardtraxxer
120 posts member since 2019
last seen Jul 2022
Raefix wrote:
Q-dance wrote:We kunnen nog niet teveel verklappen, maar de sets die we op biddinghuizen schieten zijn anders dan we ooit hebben gedaan. Het wordt echt een unieke ervaring :) .
kicke!! ik voel toch wel een beetje de defqon hype.
Kan ook meespelen dat we met 9 vrienden in een dikke vakantievila de stream gaan volgen :yay: :beer: :love:
ah wij ook, weekendje op Europarcs Veluwemeer om de pijn iets te verzachten.
Hardtraxxer
784 posts member since 2017
last seen Jul 2026
Delt-A wrote:
Rickzel wrote:
Vorig jaar?
Dat was volgens mij 5 graden warmer, veel te warm iig. Ik was die vrijdag op een ander festival met een kater en ging kapot.
De zaterdag was ook echt niet te harden, heb de halve dag op de camping onder de partytent gezeten omdat het in de zon gewoon niet te doen was. Was ook veel te weinig schaduw op het festivalterrein.
Hardtraxx Veteran
5519 posts member since 2010
Spalken wrote: De zaterdag was ook echt niet te harden, heb de halve dag op de camping onder de partytent gezeten omdat het in de zon gewoon niet te doen was. Was ook veel te weinig schaduw op het festivalterrein.
Bijzonder was het beeld bij RED vorig jaar dat mensen in de (smalle) schaduw stonden van de masten waar licht en geluid in hing. Ook keurig langzaam meelopend met het draaien van de zon haha :P

maar wel extra zuur om deze weersvoorspelling te zien idd pffff :x
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
hurricane wrote:Maar wel extra zuur om deze weersvoorspelling te zien idd pffff :x
Vind je? Ik zou deze voorspelling echt niet chill vinden :x Overdag kun je niks in die hitte..
Hardtraxx Addict
1860 posts member since 2016
last seen Jun 2025
Wow, 29/30 graden inmiddels zie ik. Vond het vorig jaar goed uit te houden, maar we hadden wel wat extra voorzorgsmaatregelen genomen. Heb het liever zo warm en volop zon dan de hele tijd van die vieze miezer.

Men, dacht dat ik er wel een beetje overheen was dat Defqon niet doorging, maar nu het dichterbij komt, vind ik het toch echt nog wel bleh, zeker met deze weersverwachting. Gelukkig wel gezellig in een huisje dat weekend aan zo'n recreatieplas dus lekker zwemmen met een nader te bepalen tripmiddel op.
Hardtraxx Veteran
DonnyD wrote:
hurricane wrote:Maar wel extra zuur om deze weersvoorspelling te zien idd pffff :x
Vind je? Ik zou deze voorspelling echt niet chill vinden :x Overdag kun je niks in die hitte..
Graadje of 25 was helemaal ideaal maar met de herinnering dat t vorig jaar nog warmer was, is dit beter dan miezerig weer of alleen maar wolken. Majah t weer in NL is zelden ideaal haha xd
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
hurricane wrote:Graadje of 25 was helemaal ideaal maar met de herinnering dat t vorig jaar nog warmer was, is dit beter dan miezerig weer of alleen maar wolken. Majah t weer in NL is zelden ideaal haha xd
Ik heb denk ik liever bewolkt (en misschien ook wel miezer :x ) dan 30 graden of warmer. Kan erg slecht tegen warmte laat staan flink maaien. Het is met zulke hitte in de tenten ook niet te harden :D
Hardtraxx Addict
1583 posts member since 2018
last seen 12 hours ago
DonnyD wrote:Ik heb denk ik liever bewolkt (en misschien ook wel miezer :x ) dan 30 graden of warmer. Kan erg slecht tegen warmte laat staan flink maaien. Het is met zulke hitte in de tenten ook niet te harden :D
!!
Hardtraxx Veteran
Zit nog te wachten op het finale weerbericht van Pipa Paulusma!!
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 21 days ago
Iedereen kan wel speculeren maar niets is definitief tot dat Pipa is langsgeweest
hurricane wrote:Zit nog te wachten op het finale weerbericht van Pipa Paulusma!!
Hardtraxx Veteran
5462 posts member since 2012
last seen 16 hours ago
De beste man is vandaag nog online geweest. Misschien houdt hij het bewust even spannend...
P
Hardtraxx Veteran
5058 posts member since 2013
last seen 12 hours ago
Het wordt kaolo lekker weer op Defqon!

Vrijdag 31 graden en volop zon, in de avond koelt het lichtelijk af maar je kan nog wel lekker met je T-shirt in de avond blijven feesten

Op zaterdag wordt het ook zonnig en 29 graden. Wel ontstaat er een lichte kans op onweer in de avond.

Zondag 27 graden en dezelfde verwachting op zaterdag m.b.t. zon en onweer.
Verder zal er weinig tot geen neerslag vallen, hierdoor wordt het wellicht de eerste droge defqon in Biddinghuizen

Vrijdag toch nog lekker naar Landall t Loo voor een chill vriendenweekend!
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 2 days ago
Pipa wrote:Het wordt kaolo lekker weer op Defqon!

Vrijdag 31 graden en volop zon, in de avond koelt het lichtelijk af maar je kan nog wel lekker met je T-shirt in de avond blijven feesten

Op zaterdag wordt het ook zonnig en 29 graden. Wel ontstaat er een lichte kans op onweer in de avond.

Verder zal er weinig tot geen neerslag vallen, hierdoor wordt het wellicht de eerste droge defqon in Biddinghuizen

Pipa heeft 2019 uit zijn geheugen gewist blijkbaar.
Hardtraxx Veteran
5462 posts member since 2012
last seen 16 hours ago
^ DQ2019 was volgens mij, na zo'n 20 / 25 weekenders, het eerste weekend met 0,0 neerslag. :lol:
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 21 days ago
Jordy wrote:

Pipa had mij verteld over lokale sneeuwbuien op defqon 2019!
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 16 days ago
Grim wrote:
Jordy wrote:

Pipa had mij verteld over lokale sneeuwbuien op defqon 2019!
Ik kan bevestigen dat deze inderdaad hebben plaatsgevonden.
Hardtraxxer
939 posts member since 2018
last seen 22 days ago
Maarre, is er nog een tijdentabelletje qua DJ’s voor de stream van het weekend?
Hardtraxx Beheerder
10594 posts member since 2010
last seen 13 hours ago
Meer mensen die een Paylogic mail gekregen hebben om alsnog je tickets te personaliseren? Zojuist gehad. Ik dacht dat ze dit pas in Februari zouden sturen?
Your order for Defqon.1 Weekend Festival 2020 still needs to be personalized.
To transfer all Defqon.1 2020 orders to 2021, we kindly ask you to personalise your Defqon.1 2020 tickets sent to you by Paylogic/Seetickets before Thursday June 24, 23:59.

In this way we can make sure that you will get the best Q-dance experience.

Even if you have chosen for a voucher or refund, we kindly ask you to Personalise your Defqon.1 2020 order.

To get access to your ticket(s), you will need to personalize. Click on the “personalize” button below to claim the ticket(s) now.
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 16 days ago
Ik heb hem ook ontvangen inderdaad. Weet niet wat er nu met de tickets gebeurd als je nu niets doet. Zou fijn zijn als Q dit kan ophelderen.
Hardtraxx Beheerder
10594 posts member since 2010
last seen 13 hours ago
Uberhout wrote:Ik heb hem ook ontvangen inderdaad. Weet niet wat er nu met de tickets gebeurd als je nu niets doet. Zou fijn zijn als Q dit kan ophelderen.
Ik heb ze gewoon geclaimed, dit kon al begin maart volgens de mail, dus we zullen het zien.
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 22 days ago
Uberhout wrote:IWeet niet wat er nu met de tickets gebeurd als je nu niets doet.
Waarom zou je het hier op gokken? Is toch een kleine moeite om even te personaliseren :P
Organisator
126 posts member since 2017
Dit is nog een automatische herinneringsmail voor Defqon.1 2020 kaartkopers. Je bent niet verplicht 'm te claimen, maar hiermee help je ons wel het ticketingproces te versoepelen. Daarnaast krijg je er automatisch toegang mee tot de pre-sale voor de Defqon.1 festival collectie die vrijdag gelanceerd wordt. :)