Zeer zeker!!wrote:Tevreden met de line-up?
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Dit. Hoop dat het allemaal op locatie is! Ben ook benieuwd naar de Timetable.wrote:Zeer zeker!!wrote:Tevreden met de line-up?Ben erg benieuwd hoe de setting eruit zal gaan zien waar de dj's gaan draaien
Keurige line up, genoeg te streamen dat weekend (en weken erna) met Defqon en Awake op dezelfde tijd
.
Benieuwd hoe lang The Wasted Lands doorgaat met 9 items/sets op vrijdag en pas beginnend om 00.00 
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 19 days ago
Ik zag laatst wat artiesten die iets over een "Private party" plaatsten met op de achtergrond een DJ booth met een Defqon logo. Dat was gewoon in een hal. Misschien hebben ze wat andere setjes wel op locatie gedaan.wrote:Dit. Hoop dat het allemaal op locatie is! Ben ook benieuwd naar de Timetable.wrote:Zeer zeker!!wrote:Tevreden met de line-up?Ben erg benieuwd hoe de setting eruit zal gaan zien waar de dj's gaan draaien
-
BHardtraxx Veteran
- last seen 19 days ago
Had de Koperen Hond toch wel verwacht op de Wasted Lands
Hele toffe combinaties tijdens de Wasted Lands uurtjes, benieuwd hoe dat gaat uitpakken!
Verder ook top dat ze zo'n uitgebreide line-up hebben neergezet. De hoogtepunten (voor mij althans) van het weekend komen op deze manier alsnog vrijwel allemaal voorbij!
Verder ook top dat ze zo'n uitgebreide line-up hebben neergezet. De hoogtepunten (voor mij althans) van het weekend komen op deze manier alsnog vrijwel allemaal voorbij!
Lijkt me toch dat Q-Dance, na de Intents stream, niet aan kan komen met een DJ booth in een hal of 'gewoon' in de Q studio. Enfin, we zullen zienwrote:Ik zag laatst wat artiesten die iets over een "Private party" plaatsten met op de achtergrond een DJ booth met een Defqon logo. Dat was gewoon in een hal. Misschien hebben ze wat andere setjes wel op locatie gedaan.wrote:Dit. Hoop dat het allemaal op locatie is! Ben ook benieuwd naar de Timetable.wrote:Zeer zeker!!Ben erg benieuwd hoe de setting eruit zal gaan zien waar de dj's gaan draaien
We maken gebruik van meerdere locaties, waarbij we uiteraard elke dag wel hele dikke sets laten zien vanaf Biddinghuizen.
Dit is wel heel gruwelijk hoor. Ik denk alleen niet dat ik er naar ga kijken. Zoek achteraf de leuke sets wel op. De mensen die wel 'gaan', have fun! 
De verwachtingen zijn wel erg hoog bij mij. Ben erg benieuwd hoe jullie het gaan aanpakken 
We kunnen nog niet teveel verklappen, maar de sets die we op biddinghuizen schieten zijn anders dan we ooit hebben gedaan. Het wordt echt een unieke ervaring
.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Dikke lineup
huisje gehuurd met de maat'n voor dat weekend. 
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 4 days ago
Zijn er kluisjes?
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Zijn er drugshonden?
Vast wel, afhankelijk van hoeveel man je in huis hebt.wrote:Zijn er drugshonden?
-
BHardtraxx Veteran
- last seen 19 days ago
Ja omdat het zonder publiek iswrote:We kunnen nog niet teveel verklappen, maar de sets die we op biddinghuizen schieten zijn anders dan we ooit hebben gedaan. Het wordt echt een unieke ervaring.
View on YouTube
-
THardtraxxer
- 345 posts member since 2015
- last seen Jun 2026
Zekerwrote:Tevreden met de line-up?
Godver, wou dezelfde grap maken toen ik het las.wrote:Ja omdat het zonder publiek iswrote:We kunnen nog niet teveel verklappen, maar de sets die we op biddinghuizen schieten zijn anders dan we ooit hebben gedaan. Het wordt echt een unieke ervaring.
-
JHardtraxxer
- 578 posts member since 2017
- last seen 20 days ago
Nog meer mensen volgend weekend bij Landal 't Loo te vinden?
Representwrote:Nog meer mensen volgend weekend bij Landal 't Loo te vinden?
Hebben jullie extra middelen/speakers klaar staan zodat we wel het oude en vertrouwde "Hee Hoo" door de muziek heen kunnen horen? Het liefst tijdens een vette climax of reverse bass. Het is natuurlijk niet echt defqon zonder een stel Hee Hoo-ende Fransen in je oor.wrote:We kunnen nog niet teveel verklappen, maar de sets die we op biddinghuizen schieten zijn anders dan we ooit hebben gedaan. Het wordt echt een unieke ervaring.
wrote:Hebben jullie extra middelen/speakers klaar staan zodat we wel het oude en vertrouwde "Hee Hoo" door de muziek heen kunnen horen? Het liefst tijdens een vette climax of reverse bass. Het is natuurlijk niet echt defqon zonder een stel Hee Hoo-ende Fransen in je oor.
-
RHardtraxxer
- 332 posts member since 2011
- last seen Jan 2022
kicke!! ik voel toch wel een beetje de defqon hype.wrote:We kunnen nog niet teveel verklappen, maar de sets die we op biddinghuizen schieten zijn anders dan we ooit hebben gedaan. Het wordt echt een unieke ervaring.
Kan ook meespelen dat we met 9 vrienden in een dikke vakantievila de stream gaan volgen