Ook wel fijn dat Wasted - Noisecontrollers tegelijk zijn en Headhunterz - Ode to Delete. 
Blue 14:00wrote:Video Blue/Black begint om 13:00 zag ik voorbij komen.
Black 13:30
Blue 14:00wrote:Video Blue/Black begint om 13:00 zag ik voorbij komen.
Lijkt mij ook een goed idee, hoewel het opzeggen van het dedicated abonnement ook niet makkelijk gaat.wrote:4 video streams waar je tussen kan switchen (red,blue,black,uv)wrote:Kan je via online livestream switchen naar andere acts of is er 1 livestream?
Andere stages alleen audio (yellow, indigo, magenta, gold, silver en purple )
Als je slim bent neem je 1 maand dedicated (kost je 5 euro) in plaats van van 20 euro voor alleen een defqon livestream ticket
Klopt idd, de cancel knop zit als je je abbo via de app hebt besteldwrote:Kreeg laatst een screenshot toegestuurd van een unsubscribe knop.Maar volgens mij alleen op mobiel op dit moment? kan hem op pc zo niet vinden.
Was vet jawrote:Genieten van Voidax!
Raar dat je denkt dat ik een warm-up mix maak alleen voor mij en mij alleenwrote:Ik snap het maken van een warm-up mix voor een feest waar je niet naar toe gaat ook niet
Was geintje ah sahbiwrote:Raar dat je denkt dat ik een warm-up mix maak alleen voor mij en mij alleenwrote:Ik snap het maken van een warm-up mix voor een feest waar je niet naar toe gaat ook niet