Vertile toffe vervanger van Zatox
Who's going
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
THardtraxx Newbie
- 12 posts member since 2008
- last seen Jan 2026
Vertiel
Mocht iemand de setjes hebben opgenomen graag pb 
ik heb de set van Wildstylez opgenomen! Stuur maar pb voor linkje 
Had zo een vermoeden dat daar veel nieuw materiaal in zou zitten, en wow!
vlgns mij nieuwe project one track, meerdere nieuwe WS platen, en brennan heart on stage en samen hun oude en die nieuwe track gedaan, erg tof!
Had zo een vermoeden dat daar veel nieuw materiaal in zou zitten, en wow!
vlgns mij nieuwe project one track, meerdere nieuwe WS platen, en brennan heart on stage en samen hun oude en die nieuwe track gedaan, erg tof!
-
HHardtraxxer
- 260 posts member since 2022
- last seen 23 days ago
Me too… veel plezier iedereen! Volgend jaar het Defqon weekend zeker weten vrij houden van werk etcwrote:De FOMO begint toe te slaan maar helaas, kunt niet alles hebben.
Veel plezier iedereen die gaat!
-
RHardtraxxer
- 666 posts member since 2021
- last seen 6 days ago
Slecht geslapen door de hype en het enorme noodweer vannacht. Weet niet of het de camping ook heeft bereikt, indien ja heel blij dat ik daar niet stond.
Eindelijk D-day
Eindelijk D-day
#HowCanIMakeThisAboutMewrote:Weet niet of het de camping ook heeft bereikt, indien ja heel blij dat ik daar niet stond.
-
RHardtraxxer
- 666 posts member since 2021
- last seen 6 days ago
Mwah, terechte opmerking hoor.wrote:#HowCanIMakeThisAboutMewrote:Weet niet of het de camping ook heeft bereikt, indien ja heel blij dat ik daar niet stond.
wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
-
S
- 2 posts member since 2022
- last seen Aug 2022
Lekker wakker worden op de camping, straks op fietsje naar the holy grounds
. Iemand enig idee of er water uit flesje wordt verkocht en zo ja welk merk?
Tip als je een flesje water met dop wilt. Zeg dat je vriendin zwanger is en vraag een dopje bij je water, om er zeker van te zijn dat er niks in haar drinken wordt gegooid!wrote:Lekker wakker worden op de camping, straks op fietsje naar the holy grounds. Iemand enig idee of er water uit flesje wordt verkocht en zo ja welk merk?
Haha nice. Festicaps zijn ook aanraders. Deze dop kan op Sourcy flesjes / Chaudfontaine / Spa flesjes & Cola/Fanta.wrote:Tip als je een flesje water met dop wilt. Zeg dat je vriendin zwanger is en vraag een dopje bij je water, om er zeker van te zijn dat er niks in haar drinken wordt gegooid!wrote:Lekker wakker worden op de camping, straks op fietsje naar the holy grounds. Iemand enig idee of er water uit flesje wordt verkocht en zo ja welk merk?
Hahaha als deze hack uitlekt is dadelijk heel Defqon zwanger johwrote:Tip als je een flesje water met dop wilt. Zeg dat je vriendin zwanger is en vraag een dopje bij je water, om er zeker van te zijn dat er niks in haar drinken wordt gegooid!wrote:Lekker wakker worden op de camping, straks op fietsje naar the holy grounds. Iemand enig idee of er water uit flesje wordt verkocht en zo ja welk merk?
Ik drink zelf toch nooit waterwrote:Hahaha als deze hack uitlekt is dadelijk heel Defqon zwanger johwrote:Tip als je een flesje water met dop wilt. Zeg dat je vriendin zwanger is en vraag een dopje bij je water, om er zeker van te zijn dat er niks in haar drinken wordt gegooid!wrote:Lekker wakker worden op de camping, straks op fietsje naar the holy grounds. Iemand enig idee of er water uit flesje wordt verkocht en zo ja welk merk?
Nee, ik denk dat iedereen dit dadelijk gaat gebruiken om verlof te krijgen op het werk...wrote:mijn god, hopelijk blijft het bij een excuus om een dopje te krijgen
Waar zou je het anders voor gebruiken?wrote:mijn god, hopelijk blijft het bij een excuus om een dopje te krijgen
-
HHardtraxx Elite
- 2591 posts member since 2017
- last seen 36 minutes ago
Draait lip nou live? :O
Kan je via online livestream switchen naar andere acts of is er 1 livestream?
4 video streams waar je tussen kan switchen (red,blue,black,uv)wrote:Kan je via online livestream switchen naar andere acts of is er 1 livestream?
Andere stages alleen audio (yellow, indigo, magenta, gold, silver en purple )
Als je slim bent neem je 1 maand dedicated (kost je 5 euro) in plaats van van 20 euro voor alleen een defqon livestream ticket
Ja, dus Lip dj kun je live horen.wrote:Kan je via online livestream switchen naar andere acts of is er 1 livestream?
Thanks!wrote:4 video streams waar je tussen kan switchen (red,blue,black,uv)wrote:Kan je via online livestream switchen naar andere acts of is er 1 livestream?
Als je slim bent neem je 1 maand dedicated (kost je 5 euro) in plaats van van 20 euro voor alleen een defqon livestream ticket
-
JHardtraxx Newbie
- 30 posts member since 2017
- last seen Feb 2024
Ik zie alleen nog weinig video, of is dat alleen vanaf bepaalde tijden?wrote:4 video streams waar je tussen kan switchen (red,blue,black,uv)wrote:Kan je via online livestream switchen naar andere acts of is er 1 livestream?
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
Video stream voor de UV start om 13:45 volgens Q-Dance in de chat. Dus lijkt me bepaalde tijden jawrote:Ik zie alleen nog weinig video, of is dat alleen vanaf bepaalde tijden?wrote:4 video streams waar je tussen kan switchen (red,blue,black,uv)wrote:Kan je via online livestream switchen naar andere acts of is er 1 livestream?
Video Blue/Black begint om 13:00 zag ik voorbij komen.wrote:Ik zie alleen nog weinig video, of is dat alleen vanaf bepaalde tijden?wrote:4 video streams waar je tussen kan switchen (red,blue,black,uv)wrote:Kan je via online livestream switchen naar andere acts of is er 1 livestream?