Ff met wat tempo opstarten op de vrijdagwrote:View on Instagramwrote:Noxiouzwrote:Heeft iemand nog tipjes van onbekendere artiesten wat zeker de moeite waard is om te gaan checken?
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
-
NHardtraxx Newbie
- 44 posts member since 2013
- last seen Jun 2026
Is er eigenlijk ergens een officiële floorplan voor de camping en het festivalterrein beschikbaar gekomen?
Ik ben denk ik blind want kan het niet vinden 
Als je hem geüpdatet hebt en je opent het evenement Defqon.1 in de app, staat er onderin een rij van 5 pictogrammen. Bij de middelste staat 'map'.
-
GHardtraxx Newbie
- 29 posts member since 2022
- last seen Jun 2022
De ekte ekte drinken deze:wrote:Een liter lauwe faxe en je bent weer helemaal het mannetje.

Wij zitten ook op Veluwemeer. Net nog even gebeld voor een update, maar er is nog steeds geen nieuwe informatie. Ze zijn blijkbaar nog wel bezig om iets te regelen, maar Defqon is al over 2 dagen, dus ik zie het eigenlijk niet voor me dat het morgen/overmorgen ineens allemaal geregeld is.
Zijn andere Veluwemeer-verblijvers inmiddels al bezig met alternatieven of wachten jullie het ook nog even af?
Zijn andere Veluwemeer-verblijvers inmiddels al bezig met alternatieven of wachten jullie het ook nog even af?
Ha Emre kom je weer ff klootviolen zo vlak voor Defqon.
Die gozer/bedrijf die het in 2019 regelde die gaf aan dat er 2 van de 4 bussen zijn geregeld. De andere 2 krijgt hij vandaag bevestiging van, dus even rustig afwachten.wrote:Wij zitten ook op Veluwemeer. Net nog even gebeld voor een update, maar er is nog steeds geen nieuwe informatie. Ze zijn blijkbaar nog wel bezig om iets te regelen, maar Defqon is al over 2 dagen, dus ik zie het eigenlijk niet voor me dat het morgen/overmorgen ineens allemaal geregeld is.
Wordt ook heel veel naar Europarcs gebeld, die gozer heeft contact met de park manager om het te regelen. Denk dat die dames aan de telefoon ook niet alles weten. Het was idd gedoe met de bussen maar ik begrijp dat het gewoon geregeld wordt. Dus schiet er ook niks mee op om dat park helemaal gek te bellen de hele dagen haha.
Last edited by Rickzel on , edited 2 times in total.
2 dagen van te voren met koorts op bed. Beste tips om mij er in 49 uur en 21 minuten bovenop te helpen krijgen bier.
Stevig uit laten razen en het beste zonder paracetamol, zodat de koorts eerder zijn piek bereikt. Voor de rest zit er denk ik weinig op. Beterschap!
-
JHardtraxxer
- 68 posts member since 2012
- last seen Jul 2025
Dit inderdaad + zoveel mogelijk vitamines naar binnen gooien en slaap pakken. Je hebt nog ff!wrote:Stevig uit laten razen en het beste zonder paracetamol, zodat de koorts eerder zijn piek bereikt. Voor de rest zit er denk ik weinig op. Beterschap!
Begrijp dat het busvervoer vanuit Veluwemeer toch georganiseerd wordt. Scheelt weer een hoop kopzorgen. Prima einde aan deze soap, ik teken ervoor.
Die bovenste is een liter hewrote:De ekte ekte drinken deze:wrote:Een liter lauwe faxe en je bent weer helemaal het mannetje.
[img]Faxe[/img]
[img]Schultenbrau%2012%[/img]
-
GHardtraxx Newbie
- 29 posts member since 2022
- last seen Jun 2022
Dan pak je maar 2 halve, Schultenbrau uber alles.wrote:Die bovenste is een liter hewrote:De ekte ekte drinken deze:wrote:Een liter lauwe faxe en je bent weer helemaal het mannetje.
[img]Faxe[/img]
[img]Schultenbrau%2012%[/img]
Vandaag op het terrein geweest om de lampen in oa de Gold te bouwen. Uiteraard nog even bij de Red wezen spieken, die ziet er echt weer onwijs vet uit. Wat een gigantisch ding weer:worship:
En de UV wordt ook heel mooi.
-
JHardtraxxer
- 68 posts member since 2012
- last seen Jul 2025
wrote:Vandaag op het terrein geweest om de lampen in oa de Gold te bouwen. Uiteraard nog even bij de Red wezen spieken, die ziet er echt weer onwijs vet uit. Wat een gigantisch ding weer:worship:
Heb je de Blue ook gezien?
-
JHardtraxxer
- 578 posts member since 2017
- last seen 20 days ago
Iemand een idee waarom er zoveel weekend-kaarten op Ticketswap staan? 3-daagse kaarten kan ik nog enigzins snappen, maar 4-daagse kaarten (die je enkele maanden pas kom omzetten van een 3-daagse kaart)?
Kan mij wel voorstellen dat de weersvoorspellingen hier wel in mee spelen.wrote:Iemand een idee waarom er zoveel weekend-kaarten op Ticketswap staan? 3-daagse kaarten kan ik nog enigzins snappen, maar 4-daagse kaarten (die je enkele maanden pas kom omzetten van een 3-daagse kaart)?
-
THardtraxxer
- 269 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Zweten, heel veel zweten. This is the way.wrote:2 dagen van te voren met koorts op bed. Beste tips om mij er in 49 uur en 21 minuten bovenop te helpen krijgen bier.
Die paar uur regen met +20 graden? Dit liever dan 30+ zonder een zuchtje wind of regenwrote:Kan mij wel voorstellen dat de weersvoorspellingen hier wel in mee spelen.wrote:Iemand een idee waarom er zoveel weekend-kaarten op Ticketswap staan? 3-daagse kaarten kan ik nog enigzins snappen, maar 4-daagse kaarten (die je enkele maanden pas kom omzetten van een 3-daagse kaart)?
-
HHardtraxx Elite
- 2591 posts member since 2017
- last seen 7 hours ago
Het word op donderdag met die 30 graden en 2 uurtjes op vrijdag na waar het wat hard regent gewoon prima weer.wrote:Die paar uur regen met +20 graden? Dit liever dan 30+ zonder een zuchtje wind of regenwrote:Kan mij wel voorstellen dat de weersvoorspellingen hier wel in mee spelen.wrote:Iemand een idee waarom er zoveel weekend-kaarten op Ticketswap staan? 3-daagse kaarten kan ik nog enigzins snappen, maar 4-daagse kaarten (die je enkele maanden pas kom omzetten van een 3-daagse kaart)?
Maar als je niet verder kijkt dan de hoofd pagina op de weer sites dan lijkt het zwaar kut weer te worden ISS.