Voidax en Aversionwrote:Heeft iemand nog tipjes van onbekendere artiesten wat zeker de moeite waard is om te gaan checken?
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
-
JHardtraxxer
- 68 posts member since 2012
- last seen Jul 2025
Anderexwrote:Heeft iemand nog tipjes van onbekendere artiesten wat zeker de moeite waard is om te gaan checken?
-
P
- 9 posts member since 2022
- last seen Nov 2025
Weet iemand of er een bar bij de Magenta zit of dat je de tent uit moet elke keer?
Ik denk dat alleen mensen betrokken bij de opbouw en Q-dance zelf dat weten.
-
HHardtraxx Elite
- 2591 posts member since 2017
- last seen 27 minutes ago
Nu met al dat geen wegwerp plastic gedoe vraag ik me af of er poncho's zullen zijn eigenlijkwrote:Ik praat vanavond wel even op je in.wrote:Pff, ze maken me het wel lastigwrote:Kaartje 78 euro voor 4 dagen.
Ja en ja. Ik ben er zelf niet graag van afhankelijk maar bij barren e.d. zijn ze normaliter wel altijd te krijgen. Alleen zijn ze dan nét weer op of ben je al nat geregend.wrote:Delen ze ook poncho's uit eigenlijk, of moeten die op de paklijst?
Zijn van karton dit jaarwrote:Nu met al dat geen wegwerp plastic gedoe vraag ik me af of er poncho's zullen zijn eigenlijk
-
KHardtraxxer
- 698 posts member since 2013
- last seen 21 days ago
Weet iemand hoe dat zit met waterpunten op de camping? Kun je gewoon zo'n opvouwbare jerrycan mee
Of moet je zo'n Defqon zak hebben?
Ik heb op de camping nog nooit mensen moeilijk zien doen om waterwrote:Weet iemand hoe dat zit met waterpunten op de camping? Kun je gewoon zo'n opvouwbare jerrycan mee
Wat een genot dat de typische 'zijn er kluisjes' vraagstukken weer de revue mogen passeren.
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 1 hour ago
Ik zie dat mijn dagelijkse weerupdate weer welkom is op Hardtraxx, so here we goo!
Donderdag wordt het een warme dag met veel zon. Heerlijk weer om de tent op te zetten voor de diehard weekend warriors. Het wordt 30 graden. Wel is er een lichte kans op onweer/regen om 23:00 in de avond.
Vrijdag laat de zon zich veel zien en wordt het 24 graden. ER is wel kans op onweer en regen gespreid over de dag. Tussen 17:00 & 18:00 zal het voornamelijk even losgaan. Weinig echt interessante namen, dus dan lekker even een tent/overkapping opzoeken
Zaterdag wordt het de hele dag droog en wordt het 24 graden! Laat op de avond is er kans op een regenbui. Tijdens de eindshow kan het nat worden. Vind ik niet erg, want dat is een goede reden om met zn allen de eindshow te skippen en eerder naar het huisje te gaan voor de after!
Op zondag is het tijdens de festivaluren droog en laat de zon zich af en toe zien. Het wordt 20 graden.
Kortom het ziet er goed uit! Alleen vrijdag wordt het af en toe even schuilen
Donderdag wordt het een warme dag met veel zon. Heerlijk weer om de tent op te zetten voor de diehard weekend warriors. Het wordt 30 graden. Wel is er een lichte kans op onweer/regen om 23:00 in de avond.
Vrijdag laat de zon zich veel zien en wordt het 24 graden. ER is wel kans op onweer en regen gespreid over de dag. Tussen 17:00 & 18:00 zal het voornamelijk even losgaan. Weinig echt interessante namen, dus dan lekker even een tent/overkapping opzoeken
Zaterdag wordt het de hele dag droog en wordt het 24 graden! Laat op de avond is er kans op een regenbui. Tijdens de eindshow kan het nat worden. Vind ik niet erg, want dat is een goede reden om met zn allen de eindshow te skippen en eerder naar het huisje te gaan voor de after!
Op zondag is het tijdens de festivaluren droog en laat de zon zich af en toe zien. Het wordt 20 graden.
Nog geen 100% groen licht van de bus, maar een goede reminder voor iedereen die met de bus vanaf Veluwemeer gaat: Zorg ervoor dat je CASH GELD mee neemt om de bus te betalen, je kon niet pinnen 2019!!!
Bedankt voor je positieve weerbericht! Zelf vrijdag en zondag aanwezig. De websites waar ik kijk, lijken toch een stuk negatiever dan jouw weer bericht.wrote:Ik zie dat mijn dagelijkse weerupdate weer welkom is op Hardtraxx, so here we goo!
Serveren ze hier lauwe halve liters Klok bier?
Zijn er dixies in de Magenta of moet je iedere keer de tent uit?
Zijn er kartonkramen op de red voor villian en zijn trashmoment, of is villian dit jaar zelf het trashmoment
-
P
- 9 posts member since 2022
- last seen Nov 2025
Draaien de dj's binnen de magenta of moet je dan elke keer naar buiten voor de muziek?
-
HHardtraxx Elite
- 2591 posts member since 2017
- last seen 27 minutes ago
Een echte gladiator drinkt zijn klok van de radiatorwrote:Serveren ze hier lauwe halve liters Klok bier?
Een echte gladiator drinkt gewoon deze Gladiator op zondagochtend in z'n tentje: https://www.ah.nl/producten/product/wi1 ... buust-bierwrote:Een echte gladiator drinkt zijn klok van de radiatorwrote:Serveren ze hier lauwe halve liters Klok bier?
Deze bieren, net zoals Bavaria Extreme van 10,5%, doen het dan wel lekker. Ik kan uit eigen ervaring vertellen dat één genoeg is om weer helemaal in de bonen te zijn.
Can confirm, een halve liter Kanon die lekker een paar dagen in de tent heeft liggen broeien doen het ook altijd goed op de zondagochtend!wrote:Een echte gladiator drinkt gewoon deze Gladiator op zondagochtend in z'n tentje: https://www.ah.nl/producten/product/wi1 ... buust-bierwrote:Een echte gladiator drinkt zijn klok van de radiatorwrote:Serveren ze hier lauwe halve liters Klok bier?
Deze bieren, net zoals Bavaria Extreme van 10,5%, doen het dan wel lekker. Ik kan uit eigen ervaring vertellen dat één genoeg is om weer helemaal in de bonen te zijn.
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 1 hour ago
Robuust biertje welwrote:Een echte gladiator drinkt gewoon deze Gladiator op zondagochtend in z'n tentje: https://www.ah.nl/producten/product/wi1 ... buust-bierwrote:Een echte gladiator drinkt zijn klok van de radiatorwrote:Serveren ze hier lauwe halve liters Klok bier?
Pff moet gelijk weer denken aan de lauwe blikken Grolsch Kanon die we op de brakke zondagochtend wel eens weg werkten. Zal wel een laffe borrelaar zijn, maar het kostte echt onredelijk veel moeite om die eerste slokken binnen te houden. Goede nieuws is inderdaad wel dat je er gelijk lekker inzit als je eenmaal zo'n ding achterover hebt gedrukt.wrote:Een echte gladiator drinkt gewoon deze Gladiator op zondagochtend in z'n tentje: https://www.ah.nl/producten/product/wi1 ... buust-bierwrote:Een echte gladiator drinkt zijn klok van de radiatorwrote:Serveren ze hier lauwe halve liters Klok bier?
Een liter lauwe faxe en je bent weer helemaal het mannetje.

'Value for money'-wise en gezien het feit dat je maar beperkt drinken mee mag nemen zijn zulke blikken wel echt een topdeal. Voor de campinggasten: zag trouwens ook dat je p.p. 2x 12 blikken Heineken voor zo'n 20 euro per set kan bestellen en daar kan afhalen:
https://defqon1-experience-shop.q-dance ... 1904137475
Ook zondag die Heineken actie gekocht, scheelt mij een partij sjouwen + 1,60 per koud blikje is een goeie deal vond ikwrote:'Value for money'-wise en gezien het feit dat je maar beperkt drinken mee mag nemen zijn zulke blikken wel echt een topdeal. Voor de campinggasten: zag trouwens ook dat je p.p. 2x 12 blikken Heineken voor zo'n 20 euro per set kan bestellen en daar kan afhalen:
Last edited by ErikZ on , edited 1 time in total.
-
NHardtraxx Newbie
- 44 posts member since 2013
- last seen Jun 2026
Klinkt inderdaad goed. Ga eens kijken of dit in mn TT past.wrote:Anderexwrote:Heeft iemand nog tipjes van onbekendere artiesten wat zeker de moeite waard is om te gaan checken?