Jammer van vazard, origineel zou hij de 10 years ook alleen doenwrote:Vazard vervangen met Main Concern en Delete tribute en Cyrex toegevoegd op vrijdag in de blue.
Maar kan het heel goed begrijpen.
Jammer van vazard, origineel zou hij de 10 years ook alleen doenwrote:Vazard vervangen met Main Concern en Delete tribute en Cyrex toegevoegd op vrijdag in de blue.
wrote: Jammer van vazard, maar kan het heel goed begrijpen.
wrote:wrote: Jammer van vazard, maar kan het heel goed begrijpen.
Zonder HT was ik nergens maatwrote:Naast alles wat boven mij al gezegd is, Cryex in de blue is natuurlijk wel moker dik. Hebben we als hardtraxx zijnde toch mooi voor elkaar gebokst!!!! Daar gaan we bij zijn
Hij is zo gewoon geblevenwrote:Zonder HT was ik nergens maatwrote:Naast alles wat boven mij al gezegd is, Cryex in de blue is natuurlijk wel moker dik. Hebben we als hardtraxx zijnde toch mooi voor elkaar gebokst!!!! Daar gaan we bij zijn
Ben ik absoluut tenzij het tegelijk met Frantic Freak iswrote:Naast alles wat boven mij al gezegd is, Cryex in de blue is natuurlijk wel moker dik. Hebben we als hardtraxx zijnde toch mooi voor elkaar gebokst!!!! Daar gaan we bij zijn
Frantic Freak staat gelukkig op zaterdag dus geen stresswrote:Ben ik absoluut tenzij het tegelijk met Frantic Freak iswrote:Naast alles wat boven mij al gezegd is, Cryex in de blue is natuurlijk wel moker dik. Hebben we als hardtraxx zijnde toch mooi voor elkaar gebokst!!!! Daar gaan we bij zijn
Werd al een beetje panisch.wrote:Frantic Freak staat gelukkig op zaterdag dus geen stresswrote:Ben ik absoluut tenzij het tegelijk met Frantic Freak iswrote:Naast alles wat boven mij al gezegd is, Cryex in de blue is natuurlijk wel moker dik. Hebben we als hardtraxx zijnde toch mooi voor elkaar gebokst!!!! Daar gaan we bij zijn
Wanneer ga je dit afmaken?wrote:Zal zorgen dat hij in de begin post komt vanmiddagwrote:Wellicht dat ik er overheen gelezen heb, maar kan ik hier ergens de gehele line-up vinden?
Zodra z'n Q membership opgezegd iswrote:Wanneer ga je dit afmaken?wrote:Zal zorgen dat hij in de begin post komt vanmiddagwrote:Wellicht dat ik er overheen gelezen heb, maar kan ik hier ergens de gehele line-up vinden?
"WiE iS MiwEr?"wrote:Word je nou nooit eens moe van de zelfde domme grap?
wrote:"WiE iS MiwEr?"wrote:Word je nou nooit eens moe van de zelfde domme grap?
Ja geen flauw ideewrote:wrote:"WiE iS MiwEr?"wrote:Word je nou nooit eens moe van de zelfde domme grap?
Zou het op prijs stellen als je dit nog even aanpastwrote: Frequenserz
Ben juist wel benieuwd naar die opening. Vind het zelf ook niet zo boeiend dus misschien wat rondstruinen en anders, hoop ik, op tijd terug. Het lijkt me juist verstandiger om naar het terrein te gaan i.p.v. in het huisje te blijven hangen, dat kan namelijk alleen maar mis gaan.wrote:De Gathering skippen want niet heel veel boeiends voor ons en ipv daar van mooi een feest bij het huisje.
Ik vond de vorige gathering waar ik was (2018) echt verschrikkelijk haha. Ook zijn de artiesten die er nu staan een stuk minder mijn ding (en ook van anderen van onze groep). Daarom mooi een gezellige avond met de hele groep houden in het huisje.wrote:Het lijkt me juist verstandiger om naar het terrein te gaan i.p.v. in het huisje te blijven hangen, dat kan namelijk alleen maar mis gaan.wrote:De Gathering skippen want niet heel veel boeiends voor ons en ipv daar van mooi een feest bij het huisje.
2019 was een stapje erger. Gewoon te druk.wrote:Ik vond de vorige gathering waar ik was (2018) echt verschrikkelijk haha. Ook zijn de artiesten die er nu staan een stuk minder mijn ding (en ook van anderen van onze groep). Daarom mooi een gezellige avond met de hele groep houden in het huisje.wrote:Het lijkt me juist verstandiger om naar het terrein te gaan i.p.v. in het huisje te blijven hangen, dat kan namelijk alleen maar mis gaan.wrote:De Gathering skippen want niet heel veel boeiends voor ons en ipv daar van mooi een feest bij het huisje.
Gathering 2018 vond ik wel heel tof, al was dat ook m'n eerste weekenderwrote:De afgelopen paar edities vooral bij de chill area blijven hangen tijdens de gathering. Met dr peacock met zn 83 vage aliassen. De blue of de black nauwelijks in geweest.
En daar stond het geluid weer heel zacht, kon vooraan gewoon random mensen naast me een heel gesprek horen voerenwrote:
toen was het in de Black nog redelijk uit te houden.