Waarom zou je eigenlijk muziek van anderen gaan draaien?wrote:Sinds wanneer draaien dj's alleen hun eigen muziek? :pwrote:Want Outbreak heeft zoveel nieuwe muziek? Je gaat Outbreak ook niet neerzetten om andermans muziek te draaien. Dus lijkt me logisch dat hij uit z'n eigen discografie gaat graven.wrote:Die staat bij de night party. Volgens mij worden er daar dan geen Classics gedraaid.
H
Hardtraxx Elite
2591 posts member since 2017
last seen 11 hours ago
Om een gevarieerde set neer te zetten die niet elke week het zelfde is.
Not sure if...wrote:Om een gevarieerde set neer te zetten die niet elke week het zelfde is.
H
Hardtraxx Elite
last seen 11 hours ago
Vroeger was het normaal hè. Neem aan dat je dat weetwrote:Not sure if...wrote:Om een gevarieerde set neer te zetten die niet elke week het zelfde is.
H
Hardtraxx Elite
last seen 11 hours ago
Wie?wrote:Hou maar op Miwer
Tijden die nooit meer terug gaan komen helaas. Ook daarom is hardstyle voor mij (en zeker nog wat meer volk dat hier meeleest) elk jaar een stukje minder relevant aan het wordenwrote:Vroeger was het normaal hè. Neem aan dat je dat weetwrote:Not sure if...wrote:Om een gevarieerde set neer te zetten die niet elke week het zelfde is.
C
Hardtraxx Newbie
27 posts member since 2022
last seen May 2022
Nitrouz > Outbreak dus beter draait ie ook wat Nitrouz platen. Outbreak was me toch 13/12 raw, niks vernieuwends.wrote:Want Outbreak heeft zoveel nieuwe muziek? Je gaat Outbreak ook niet neerzetten om andermans muziek te draaien. Dus lijkt me logisch dat hij uit z'n eigen discografie gaat graven.wrote:Die staat bij de night party. Volgens mij worden er daar dan geen Classics gedraaid.
View on YouTubewrote:Nitrouz > Outbreak dus beter draait ie ook wat Nitrouz platen. Outbreak was me toch 13/12 raw, niks vernieuwends.wrote:Want Outbreak heeft zoveel nieuwe muziek? Je gaat Outbreak ook niet neerzetten om andermans muziek te draaien. Dus lijkt me logisch dat hij uit z'n eigen discografie gaat graven.wrote:Die staat bij de night party. Volgens mij worden er daar dan geen Classics gedraaid.
Zou deze wel weer eens live willen horen.
H
Hardtraxx Elite
last seen 11 hours ago
Steve-D (peacock) zal de plaats innemen van franticfreak.
Bron: qdance als reactie op een vraag op Instagram
Bron: qdance als reactie op een vraag op Instagram
P
Hardtraxx Veteran
5059 posts member since 2013
last seen 9 hours ago
Miwer, pleur ff de lineup in de openingspost!
Erg benieuwd of Frantic Freak komt
H
Hardtraxx Elite
last seen 11 hours ago
Neewrote:Erg benieuwd of Frantic Freak komt
Zoals ik 2 berichten boven je zei: frantic freak word vervangen door steve-D (peacock)
Bron is qdance op Instagram
Idd, door wie zou hij worden vervangen als hij niet komt?wrote:Erg benieuwd of Frantic Freak komt
C
Hardtraxx Newbie
27 posts member since 2022
last seen May 2022
Ik kijk denk ik wel het meeste uit naar Frantic Freak.
L
Hardtraxx Newbie
13 posts member since 2012
last seen Jun 2023
Wellicht dat ik er overheen gelezen heb, maar kan ik hier ergens de gehele line-up vinden?
H
Hardtraxx Elite
last seen 11 hours ago
Zal zorgen dat hij in de begin post komt vanmiddagwrote:Wellicht dat ik er overheen gelezen heb, maar kan ik hier ergens de gehele line-up vinden?
Je hebt er niet overheen gelezen, je hebt letterlijk niet gezocht: https://www.q-dance.com/en/events/defqo ... 022/lineupwrote:Wellicht dat ik er overheen gelezen heb, maar kan ik hier ergens de gehele line-up vinden?
L
Hardtraxx Newbie
13 posts member since 2012
last seen Jun 2023
Ohh, dat is heel fijn. Dankjewel!wrote:Zal zorgen dat hij in de begin post komt vanmiddagwrote:Wellicht dat ik er overheen gelezen heb, maar kan ik hier ergens de gehele line-up vinden?
Moet zeggen dat ik dat stiekem wel met je deel!wrote:Ik kijk denk ik wel het meeste uit naar Frantic Freak.
Pohhh Frantic Freak, da's een tijdje geleden. Zin in!
Nog 5 weken. Ik kan gvd nu al aftellen

Knap! Met mijn telkunsten lukt dat pas 2 weken van tevoren.wrote:Nog 5 weken. Ik kan gvd nu al aftellen![]()
Vazard vervangen met Main Concern en Delete tribute en Cryex toegevoegd op vrijdag in de blue.
Last edited by Desley DD on , edited 1 time in total.
Who was there
Nobody has said they're going yet.