Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 121  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2020 15:40 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Q-dance schreef:
Dit is nog een automatische herinneringsmail voor Defqon.1 2020 kaartkopers. Je bent niet verplicht 'm te claimen, maar hiermee help je ons wel het ticketingproces te versoepelen. Daarnaast krijg je er automatisch toegang mee tot de pre-sale voor de Defqon.1 festival collectie die vrijdag gelanceerd wordt. :)

Dank voor de opheldering. Ik had al een mail jullie kant opgestuurd en zie dit inderdaad nu in de reactie staan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2020 17:06 
 
Hardtraxx Veteran

THArdstyler schreef:
Uberhout schreef:
IWeet niet wat er nu met de tickets gebeurd als je nu niets doet.

Waarom zou je het hier op gokken? Is toch een kleine moeite om even te personaliseren :P

Ik heb een ticket over, welke ik vermoedelijk volgend jaar nog wel aan een vriend kwijt raak. Heb alleen geen zin om deze dan nu te personaliseren op een fake account, of te laten personaliseren door iemand die er waarschijnlijk toch geen gebruik van maakt. Dan wacht ik liever tot volgend jaar.

@Q, bedankt voor de opheldering :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2020 22:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
THArdstyler schreef:
Uberhout schreef:
IWeet niet wat er nu met de tickets gebeurd als je nu niets doet.

Waarom zou je het hier op gokken? Is toch een kleine moeite om even te personaliseren :P

Ik heb een ticket over, welke ik vermoedelijk volgend jaar nog wel aan een vriend kwijt raak. Heb alleen geen zin om deze dan nu te personaliseren op een fake account, of te laten personaliseren door iemand die er waarschijnlijk toch geen gebruik van maakt. Dan wacht ik liever tot volgend jaar.

@Q, bedankt voor de opheldering :thumbup:


Dat personaliseren is helemaal niet nodig.
Je kan alles op je eigen naam zetten zolang je maar verschillende emailadressen invult en daarmee steeds een ticket claimt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2020 10:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
Maarre, is er nog een tijdentabelletje qua DJ’s voor de stream van het weekend?

Hier kun je de line-up vinden per "stage" https://www.q-dance.com/en/events/defqo ... ome/lineup
En hier de timetable feesten/defqon-1-2020-primal-energy-26-27-28-juni-biddinghuizen-t68462-900.html#p1943014

Zou je al een eind mee moeten komen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2020 16:00 
 
Hardtraxx Veteran

Jordy schreef:
Pipa schreef:
Het wordt kaolo lekker weer op Defqon!

Vrijdag 31 graden en volop zon, in de avond koelt het lichtelijk af maar je kan nog wel lekker met je T-shirt in de avond blijven feesten

Op zaterdag wordt het ook zonnig en 29 graden. Wel ontstaat er een lichte kans op onweer in de avond.

Zondag 27 graden en dezelfde verwachting op zaterdag m.b.t. zon en onweer.
Verder zal er weinig tot geen neerslag vallen, hierdoor wordt het wellicht de eerste droge defqon in Biddinghuizen

Vrijdag toch nog lekker naar Landall t Loo voor een chill vriendenweekend!

Pipa heeft 2019 uit zijn geheugen gewist blijkbaar.


Vrijdag de gathering kwamen er toch wel een paar druppels uit de hemel vallen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2020 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voorspelling valt nu toch wel vies tegen, zeker op de zondag :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2020 18:17 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2020 18:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Je mag een gegeven paard natuurlijk niet in de bek kijken, maar ik vind het toch wel een beetje jammer dat Headhunterz een uur krijgt terwijl er zo veel artiesten zijn die het met een kwartiertje moeten doen (of zelfs nog minder in het geval van Magenta zondag). Had wel heel iets geschoven mogen worden wat mij betreft. Tegelijkertijd ergens ook wel weer begrijpelijk dat ze de grote namen het langst willen geven, natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2020 18:48 
 
Hardtraxx Veteran

Kwartiertje maar. Dan heeft de gemiddelde Italiaan net zijn 2e plaat ingemixt
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2020 18:58 
 
Hardtraxxer

Vind het inderdaad ook zonde dat een hoop artiesten zo weinig tijd krijgen. Hoopte eigenlijk dat er gewoon 2 of 3 streams oid zouden zijn zodat je een stage kon kiezen. Nu zit je ook met het probleem dat er delen van de stream zijn die je niet/nauwelijks boeien. Maar goed, uiteindelijk is dit beter dan niks en aangezien het gratis is mogelijk we eigenlijk niet klagen
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2020 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tt van Intents was beter en ook dat die meerdere streams had.
Maaaaaaar, ik kijk hier wel sommige stukjes van
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2020 21:42 
 
Hardtraxxer

Een totaal onoverzichtelijk geheel, precies zoals het feest ook is geworden.
Begrijp uiteraard wel de ontwikkeling van festivals etc. maar de charme van alles op 1 dag is echt weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2020 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Vrijdag de gathering kwamen er toch wel een paar druppels uit de hemel vallen?


Dat was condensatie in de blue/black
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2020 22:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nu al zin in de terror lay down met Noisekick zaterdagnacht! :woot: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2020 08:54 
 
Hardtraxx Veteran

M A A K T D E P L A F O N D D I E N S T N Ó G O N D R A A G L I J K E R
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2020 08:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaterdag is best leuk, behalve tussen 5 en 7 dus perfect voor eten, maar vind de zondag niet echt boeiend op een paar na. Ga wel meedoen met de quizen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2020 09:51 
 
Hardtraxx Veteran

Morgen gewoon nog lekker met de groep richting Flevoland voor een weekendje weg. Huisje was al geboekt en we maken er gewoon een vriendenweekend van. De quiz is vanavond pas om 23:00... Dat wordt een vage quiz denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2020 10:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Morgen gewoon nog lekker met de groep richting Flevoland voor een weekendje weg. Huisje was al geboekt en we maken er gewoon een vriendenweekend van. De quiz is vanavond pas om 23:00... Dat wordt een vage quiz denk ik


Op alle vragem keta antwoorden hahahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2020 10:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yiem schreef:
Nu zit je ook met het probleem dat er delen van de stream zijn die je niet/nauwelijks boeien.

Dat vind ik juist wel leuk eigenlijk. Misschien word je op die manier nog verrast en anders zijn dat mooie momenten om ff slap te ouwehoeren of drankspelletjes te doen met je maten :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2020 10:22 
 
Hardtraxx Veteran

Mark With A Tarrel schreef:
Pipa schreef:
Morgen gewoon nog lekker met de groep richting Flevoland voor een weekendje weg. Huisje was al geboekt en we maken er gewoon een vriendenweekend van. De quiz is vanavond pas om 23:00... Dat wordt een vage quiz denk ik


Op alle vragem keta antwoorden hahahaha


Ik zal niet ontkennen dat dit een van de mogelijkheden is
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2020 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Yiem schreef:
Nu zit je ook met het probleem dat er delen van de stream zijn die je niet/nauwelijks boeien.

Dat vind ik juist wel leuk eigenlijk. Misschien word je op die manier nog verrast en anders zijn dat mooie momenten om ff slap te ouwehoeren of drankspelletjes te doen met je maten :beer:


Ik ben het hier wel mee eens. Ik zou op een festival ook graag op ontdekkingstocht gaan qua muzielstijlen, maar de vriendengroep houdt het vaak toch op de veilige opties, nu worden ze basically verplicht mee te luisteren naar alles wat Defqon normaal te bieden heeft :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2020 14:16 
 
Hardtraxx Veteran

Dat is juist Defqon. Overal even een kijkje nemen. Keertje bij de Gold, rondkijken bij de Silver, even schijten bij de wc's achter de Yellow zodat het net allemaal wat makkelijker gaat. De Red zie ik tijdens zo'n weekend amper, dat heb ik allemaal genoeg gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2020 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yiem schreef:
Vind het inderdaad ook zonde dat een hoop artiesten zo weinig tijd krijgen. Hoopte eigenlijk dat er gewoon 2 of 3 streams oid zouden zijn zodat je een stage kon kiezen. Nu zit je ook met het probleem dat er delen van de stream zijn die je niet/nauwelijks boeien. Maar goed, uiteindelijk is dit beter dan niks en aangezien het gratis is mogelijk we eigenlijk niet klagen

Klotenzooi nu kan ik niet de hele dag naar de indigo luisteren
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2020 15:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Dat is juist Defqon. (..) even schijten bij de wc's achter de Yellow zodat het net allemaal wat makkelijker gaat.

:lol: :lol:

OT: Toch wel veel zin in.! Lekker met wat vrienden kijken, ouwehoeren en pilsen. Kan erger! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2020 21:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lees nu dat de stream alleen te bekijken is via de qdance website. Was van plan het op groot scherm aan te zetten zodat we het met vrienden in de woonkamer kunnen zien.

@qdance Is de stream op jullie website naar de TV te casten? Of wat zijn de opties? Lijkt mij niet dat iedereen dit graag via hun laptopje kijkt maar graag op een mooi scherm, friemelen met een HDMI en laptop lijkt me ook verre van ideaal.
Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 121  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten