Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 121  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2020 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

David_ schreef:
@qdance Is de stream op jullie website naar de TV te casten? Of wag zijn de opties? Lijkt mij niet dat iedereen dit graag via hun laptopje kijkt maar graag op een mooi scherm, friemelen met een HDMI en laptop lijkt me ook verre van ideaal.


Met Chrome kan je gewoon je hele browser casten naar een Chromecast. Casting aanzetten, stream aan, fullscreen zetten, :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2020 08:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Normaal gezien nu bijna verzamelen en richting Biddinghuizen.. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2020 08:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ouderwets slecht geslapen door de hype. Zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2020 09:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben al onderweg en eerste biertje is reeds geopend! HYPE :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2020 09:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nog even werken en dan vanmiddag richting Biddinghuizen! Benieuwd naar de stage!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2020 10:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij is dit het eerste jaar waar er geen stage is uitgelekt. Q-Dance zit er goed bovenop dit jaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2020 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Volgens mij is dit het eerste jaar waar er geen stage is uitgelekt. Q-Dance zit er goed bovenop dit jaar!

Zou Miwer niet in de struiken liggen daar met een camera?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2020 10:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga me wel redden met de stream dit weekend. Morgenmiddag beetje op de achtergrond aan en af en toe even in het zwembad liggen als het weer een beetje mee zit. 's avonds in de tuin met een (speciaal)biertje erbij en maandag lekker dagje vrij genomen. Gaat natuurlijk nooit in de buurt komen van een normaal weekend, maar ik ga me thuis wel vermaken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2020 12:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Huisje op Zuiderzee nog kunnen verzetten, dus voor dit weekend een huisje op de Katjeskelder geboekt (stuk dichterbij en goedkoper). Komen het weekend op die manier ook wel door, denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2020 12:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Huisje op Zuiderzee nog kunnen verzetten, dus voor dit weekend een huisje op de Katjeskelder geboekt (stuk dichterbij en goedkoper). Komen het weekend op die manier ook wel door, denk ik.


Dat is om de hoek, after bij jullie of bij ons?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2020 15:47 
 
Organisator
Avatar gebruiker

David_ schreef:
Lees nu dat de stream alleen te bekijken is via de qdance website. Was van plan het op groot scherm aan te zetten zodat we het met vrienden in de woonkamer kunnen zien.

@qdance Is de stream op jullie website naar de TV te casten? Of wag zijn de opties? Lijkt mij niet dat iedereen dit graag via hun laptopje kijkt maar graag op een mooi scherm, friemelen met een HDMI en laptop lijkt me ook verre van ideaal.


Het is mogelijk om de stream naar je Chromecast, Apple TV of Smart TV te casten. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2020 16:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Q-dance schreef:
David_ schreef:
Lees nu dat de stream alleen te bekijken is via de qdance website. Was van plan het op groot scherm aan te zetten zodat we het met vrienden in de woonkamer kunnen zien.

@qdance Is de stream op jullie website naar de TV te casten? Of wag zijn de opties? Lijkt mij niet dat iedereen dit graag via hun laptopje kijkt maar graag op een mooi scherm, friemelen met een HDMI en laptop lijkt me ook verre van ideaal.


Het is mogelijk om de stream naar je Chromecast, Apple TV of Smart TV te casten. :)


Hmm dan moet het maar op die manier, hopen dat ik dat om 20.00 klaar gespeeld krijg haha! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2020 16:46 
 
Hardtraxx Veteran

TkTT schreef:

Hmm dan moet het maar op die manier, hopen dat ik dat om 20.00 klaar gespeeld krijg haha! :)


Wat had je anders verwacht qua casten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2020 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
We recommend you to play the quiz on either your laptop or mobile phone.


Is er een reden waarom desktop niet aangeraden wordt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2020 17:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zal wel onder die laptop vallen neem ik aan. :D Heb nu al jaren een laptop maar krijg stilaan toch weer heimwee naar een goede desktop.

OT: Hyped
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2020 17:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Q-dance schreef:
David_ schreef:
Lees nu dat de stream alleen te bekijken is via de qdance website. Was van plan het op groot scherm aan te zetten zodat we het met vrienden in de woonkamer kunnen zien.

@qdance Is de stream op jullie website naar de TV te casten? Of wag zijn de opties? Lijkt mij niet dat iedereen dit graag via hun laptopje kijkt maar graag op een mooi scherm, friemelen met een HDMI en laptop lijkt me ook verre van ideaal.


Het is mogelijk om de stream naar je Chromecast, Apple TV of Smart TV te casten. :)


Thanks! Dan gaan we het inderdaad zo doen.
Begin er nu toch stiekem best wel wat zin in te krijgen nu het weekend officieel begonnen is :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2020 18:39 
 
Hardtraxx Veteran

Zin in dit weekend! Veel leuke sets (hoop een beetje normale tijd voor B-Front vs Geck-O vannacht)

Toch even gekeken naar het weer morgen in Biddinghuizen, morgen 2 uur lang 10 mm regen oef (tuurlijk kan dat nog veranderen) En toch ondanks die voorspelde regen had ik liever daar gestaan dan nu op mijn balkon
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2020 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Zin in dit weekend! Veel leuke sets (hoop een beetje normale tijd voor B-Front vs Geck-O vannacht)

Toch even gekeken naar het weer morgen in Biddinghuizen, morgen 2 uur lang 10 mm regen oef (tuurlijk kan dat nog veranderen) En toch ondanks die voorspelde regen had ik liever daar gestaan dan nu op mijn balkon


TT van de vrijdag nacht is zo:

23.45 Demi Kanon
00.08 Adaro vs Paul Elstak
00.53 Da Tweekaz vs Ran-D
Cooking with Chefa
01:28 B-Front vs Geck-O
Positive talks with Wietse
01:58 Psyko Punkz vs Villain
02:38 Happy hardcore with Jason Payne
03:08 Nosferatu vs Never Surrender
03:38 Sefa
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2020 19:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lig je lekker in je tuin, begint het fel te onweren :D . Snel tentje opgezet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2020 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q-dance schreef:
David_ schreef:
Lees nu dat de stream alleen te bekijken is via de qdance website. Was van plan het op groot scherm aan te zetten zodat we het met vrienden in de woonkamer kunnen zien.

@qdance Is de stream op jullie website naar de TV te casten? Of wag zijn de opties? Lijkt mij niet dat iedereen dit graag via hun laptopje kijkt maar graag op een mooi scherm, friemelen met een HDMI en laptop lijkt me ook verre van ideaal.


Het is mogelijk om de stream naar je Chromecast, Apple TV of Smart TV te casten. :)


Hoe dan? Zie de cast optie niet namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2020 20:02 
 
Hardtraxx Elite

MelvinFR schreef:
Q-dance schreef:
David_ schreef:
Lees nu dat de stream alleen te bekijken is via de qdance website. Was van plan het op groot scherm aan te zetten zodat we het met vrienden in de woonkamer kunnen zien.

@qdance Is de stream op jullie website naar de TV te casten? Of wag zijn de opties? Lijkt mij niet dat iedereen dit graag via hun laptopje kijkt maar graag op een mooi scherm, friemelen met een HDMI en laptop lijkt me ook verre van ideaal.


Het is mogelijk om de stream naar je Chromecast, Apple TV of Smart TV te casten. :)


Hoe dan? Zie de cast optie niet namelijk.

Ik ook niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2020 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

moet wel hard huilen om de gedachte dat we anders met zn allen in een volle blue hadden gestaan :cry:
GODVER
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2020 20:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kwaliteit van de stream (en het geluid) vallen me echt niet tegen. Dikke prima! :yay:

Well even huilen om het feit dat we nu niet daar zijn... :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2020 20:12 
 
Hardtraxxer

FRchris92 schreef:
Kwaliteit van de stream (en het geluid) vallen me echt niet tegen. Dikke prima! :yay:

Well even huilen om het feit dat we nu niet daar zijn... :cry:


Mwoah, daar denk ik niet echt bij na. Het is niet last minute gecanceld ofzo. Zonde, maar overkomelijk. Volgend jaar weer :yay:.

Deze plaat van PN. Holy shit trouwens <3.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2020 20:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Svenneh schreef:
Mwoah, daar denk ik niet echt bij na. Het is niet last minute gecanceld ofzo. Zonde, maar overkomelijk. Volgend jaar weer :yay:.

Deze plaat van PN. Holy shit trouwens <3.


Heb je ook weer gelijk in, maar ergens knaagt het.. hoe dan ook:

Die nieuwe plaat! :love: :drool:
Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 121  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten