Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 121  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2020 09:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Heeft een DQ weekend ooit zo'n weersverwachting gehad..? :x


Vorig jaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2020 09:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
chas1n schreef:
Heeft een DQ weekend ooit zo'n weersverwachting gehad..? :x


Vorig jaar?


Dat was volgens mij 5 graden warmer, veel te warm iig. Ik was die vrijdag op een ander festival met een kater en ging kapot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2020 09:23 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Q-dance schreef:
We kunnen nog niet teveel verklappen, maar de sets die we op biddinghuizen schieten zijn anders dan we ooit hebben gedaan. Het wordt echt een unieke ervaring :) .


Ja omdat het zonder publiek is


Haha dat ook, maar daardoor kunnen we wel iets compleet anders neerzetten (en vastleggen). Laten we het erop houden dat je de RED nog nooit zó hebt gezien. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2020 09:48 
 
Hardtraxxer

Raefix schreef:
Q-dance schreef:
We kunnen nog niet teveel verklappen, maar de sets die we op biddinghuizen schieten zijn anders dan we ooit hebben gedaan. Het wordt echt een unieke ervaring :) .


kicke!! ik voel toch wel een beetje de defqon hype.
Kan ook meespelen dat we met 9 vrienden in een dikke vakantievila de stream gaan volgen :yay: :beer: :love:


ah wij ook, weekendje op Europarcs Veluwemeer om de pijn iets te verzachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2020 11:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Rickzel schreef:
chas1n schreef:
Heeft een DQ weekend ooit zo'n weersverwachting gehad..? :x


Vorig jaar?


Dat was volgens mij 5 graden warmer, veel te warm iig. Ik was die vrijdag op een ander festival met een kater en ging kapot.


De zaterdag was ook echt niet te harden, heb de halve dag op de camping onder de partytent gezeten omdat het in de zon gewoon niet te doen was. Was ook veel te weinig schaduw op het festivalterrein.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2020 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spalken schreef:
De zaterdag was ook echt niet te harden, heb de halve dag op de camping onder de partytent gezeten omdat het in de zon gewoon niet te doen was. Was ook veel te weinig schaduw op het festivalterrein.

Bijzonder was het beeld bij RED vorig jaar dat mensen in de (smalle) schaduw stonden van de masten waar licht en geluid in hing. Ook keurig langzaam meelopend met het draaien van de zon haha :P

maar wel extra zuur om deze weersvoorspelling te zien idd pffff :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2020 14:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Maar wel extra zuur om deze weersvoorspelling te zien idd pffff :x


Vind je? Ik zou deze voorspelling echt niet chill vinden :x Overdag kun je niks in die hitte..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2020 14:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wow, 29/30 graden inmiddels zie ik. Vond het vorig jaar goed uit te houden, maar we hadden wel wat extra voorzorgsmaatregelen genomen. Heb het liever zo warm en volop zon dan de hele tijd van die vieze miezer.

Men, dacht dat ik er wel een beetje overheen was dat Defqon niet doorging, maar nu het dichterbij komt, vind ik het toch echt nog wel bleh, zeker met deze weersverwachting. Gelukkig wel gezellig in een huisje dat weekend aan zo'n recreatieplas dus lekker zwemmen met een nader te bepalen tripmiddel op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2020 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
hurricane schreef:
Maar wel extra zuur om deze weersvoorspelling te zien idd pffff :x


Vind je? Ik zou deze voorspelling echt niet chill vinden :x Overdag kun je niks in die hitte..

Graadje of 25 was helemaal ideaal maar met de herinnering dat t vorig jaar nog warmer was, is dit beter dan miezerig weer of alleen maar wolken. Majah t weer in NL is zelden ideaal haha xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2020 14:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Graadje of 25 was helemaal ideaal maar met de herinnering dat t vorig jaar nog warmer was, is dit beter dan miezerig weer of alleen maar wolken. Majah t weer in NL is zelden ideaal haha xd


Ik heb denk ik liever bewolkt (en misschien ook wel miezer :x ) dan 30 graden of warmer. Kan erg slecht tegen warmte laat staan flink maaien. Het is met zulke hitte in de tenten ook niet te harden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2020 14:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Ik heb denk ik liever bewolkt (en misschien ook wel miezer :x ) dan 30 graden of warmer. Kan erg slecht tegen warmte laat staan flink maaien. Het is met zulke hitte in de tenten ook niet te harden :D

!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2020 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zit nog te wachten op het finale weerbericht van Pipa Paulusma!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2020 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iedereen kan wel speculeren maar niets is definitief tot dat Pipa is langsgeweest

hurricane schreef:
Zit nog te wachten op het finale weerbericht van Pipa Paulusma!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2020 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De beste man is vandaag nog online geweest. Misschien houdt hij het bewust even spannend...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2020 13:00 
 
Hardtraxx Veteran

Het wordt kaolo lekker weer op Defqon!

Vrijdag 31 graden en volop zon, in de avond koelt het lichtelijk af maar je kan nog wel lekker met je T-shirt in de avond blijven feesten

Op zaterdag wordt het ook zonnig en 29 graden. Wel ontstaat er een lichte kans op onweer in de avond.

Zondag 27 graden en dezelfde verwachting op zaterdag m.b.t. zon en onweer.
Verder zal er weinig tot geen neerslag vallen, hierdoor wordt het wellicht de eerste droge defqon in Biddinghuizen

Vrijdag toch nog lekker naar Landall t Loo voor een chill vriendenweekend!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2020 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Het wordt kaolo lekker weer op Defqon!

Vrijdag 31 graden en volop zon, in de avond koelt het lichtelijk af maar je kan nog wel lekker met je T-shirt in de avond blijven feesten

Op zaterdag wordt het ook zonnig en 29 graden. Wel ontstaat er een lichte kans op onweer in de avond.

Zondag 27 graden en dezelfde verwachting op zaterdag m.b.t. zon en onweer.
Verder zal er weinig tot geen neerslag vallen, hierdoor wordt het wellicht de eerste droge defqon in Biddinghuizen

Vrijdag toch nog lekker naar Landall t Loo voor een chill vriendenweekend!

Pipa heeft 2019 uit zijn geheugen gewist blijkbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2020 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

^ DQ2019 was volgens mij, na zo'n 20 / 25 weekenders, het eerste weekend met 0,0 neerslag. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2020 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
Pipa schreef:
Het wordt kaolo lekker weer op Defqon!

Vrijdag 31 graden en volop zon, in de avond koelt het lichtelijk af maar je kan nog wel lekker met je T-shirt in de avond blijven feesten

Op zaterdag wordt het ook zonnig en 29 graden. Wel ontstaat er een lichte kans op onweer in de avond.

Zondag 27 graden en dezelfde verwachting op zaterdag m.b.t. zon en onweer.
Verder zal er weinig tot geen neerslag vallen, hierdoor wordt het wellicht de eerste droge defqon in Biddinghuizen

Vrijdag toch nog lekker naar Landall t Loo voor een chill vriendenweekend!

Pipa heeft 2019 uit zijn geheugen gewist blijkbaar.



Pipa had mij verteld over lokale sneeuwbuien op defqon 2019!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2020 14:34 
 
Hardtraxx Veteran

Grim schreef:
Jordy schreef:
Pipa schreef:
Het wordt kaolo lekker weer op Defqon!

Vrijdag 31 graden en volop zon, in de avond koelt het lichtelijk af maar je kan nog wel lekker met je T-shirt in de avond blijven feesten

Op zaterdag wordt het ook zonnig en 29 graden. Wel ontstaat er een lichte kans op onweer in de avond.

Zondag 27 graden en dezelfde verwachting op zaterdag m.b.t. zon en onweer.
Verder zal er weinig tot geen neerslag vallen, hierdoor wordt het wellicht de eerste droge defqon in Biddinghuizen

Vrijdag toch nog lekker naar Landall t Loo voor een chill vriendenweekend!

Pipa heeft 2019 uit zijn geheugen gewist blijkbaar.



Pipa had mij verteld over lokale sneeuwbuien op defqon 2019!


Ik kan bevestigen dat deze inderdaad hebben plaatsgevonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2020 17:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maarre, is er nog een tijdentabelletje qua DJ’s voor de stream van het weekend?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2020 22:04 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Meer mensen die een Paylogic mail gekregen hebben om alsnog je tickets te personaliseren? Zojuist gehad. Ik dacht dat ze dit pas in Februari zouden sturen?

Citaat:
Your order for Defqon.1 Weekend Festival 2020 still needs to be personalized.
To transfer all Defqon.1 2020 orders to 2021, we kindly ask you to personalise your Defqon.1 2020 tickets sent to you by Paylogic/Seetickets before Thursday June 24, 23:59.

In this way we can make sure that you will get the best Q-dance experience.

Even if you have chosen for a voucher or refund, we kindly ask you to Personalise your Defqon.1 2020 order.

To get access to your ticket(s), you will need to personalize. Click on the “personalize” button below to claim the ticket(s) now.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2020 22:39 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb hem ook ontvangen inderdaad. Weet niet wat er nu met de tickets gebeurd als je nu niets doet. Zou fijn zijn als Q dit kan ophelderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2020 09:13 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Ik heb hem ook ontvangen inderdaad. Weet niet wat er nu met de tickets gebeurd als je nu niets doet. Zou fijn zijn als Q dit kan ophelderen.

Ik heb ze gewoon geclaimed, dit kon al begin maart volgens de mail, dus we zullen het zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2020 09:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
IWeet niet wat er nu met de tickets gebeurd als je nu niets doet.

Waarom zou je het hier op gokken? Is toch een kleine moeite om even te personaliseren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2020 09:20 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Dit is nog een automatische herinneringsmail voor Defqon.1 2020 kaartkopers. Je bent niet verplicht 'm te claimen, maar hiermee help je ons wel het ticketingproces te versoepelen. Daarnaast krijg je er automatisch toegang mee tot de pre-sale voor de Defqon.1 festival collectie die vrijdag gelanceerd wordt. :)
Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 121  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten