Jordi schreef:
Net contact gehad met het geboekte vakantiepark (veluwemeer)
Citaat:
ja ik begrijp dat het voor jullie als park een ontzettend moeilijke tijd is en omdat we als groep het idee hadden dat jullie ons goed geholpen hebben met het boeken, hebben we unaniem besloten jullie een hart onder de riem te steken. We laten wat ons betreft de boeking gewoon staan inclusief de aanbetaling voor volgend jaar
"JA HO DAT GAAT ZOMAAR NIET"Ze geven ons alleen de mogelijkheid tot omboeken naar een datum in 2020 of een voucher. Wat bullshit is want in principe heb je 100% recht op geld terug (zeggen gewoon keihard dit is niet mogelijk)
We hebben goeie bedoelingen hoor maar als ze zo beginnen kunnen ze de tyvves genieten.
Je antwoord is ook echt super neerbuigend

Nou weet ik natuurlijk niet hoe je mail of correspondentie vooraf is geweest maar je zegt eigenlijk super bijdehand (als ik alleen je bericht lees) "joh weet je wat, wij zijn zo cool genoeg om jullie ons geld te laten houden (wat uberhaupt hun volledig recht is op dit moment omdat hun niet de partij zijn die annuleren). Dat geld kan je dus mooi gebruiken ons volgend jaar die boeking te geven."
Terwijl een voucher eigenlijk precies de zelfde oplossing bied.