Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 121  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2020 09:57 

Kraak... Piep...

DonnyD schreef:

Ik ook niet.. En ik denk ook niet dat Q voor dat handje vol liefhebbers Vazard in de Blue gaat plaatsen :P

Nee dat zouden ze nooit doen inderdaad..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2020 10:01 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
DonnyD schreef:

Ik ook niet.. En ik denk ook niet dat Q voor dat handje vol liefhebbers Vazard in de Blue gaat plaatsen :P

Pff nee dat zou complete waanzin zijn als dat zou gebeuren. Doen ze nooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2020 10:53 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Broken Balance schreef:
DonnyD schreef:

Pff nee dat zou complete waanzin zijn als dat zou gebeuren. Doen ze nooit.

Dit is echt de raarste gedachte die ik hier heb gelezen inderdaad, jeetje wat heb jij op joh?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2020 11:06 

Hardtraxx Elite

Zo dan goedemorgen :lol: Ik wist helemaal niet dat hij daar stond joh :x Excuse moi!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2020 11:39 

Hardtraxx Elite

Ondanks het feit dat het totaal niet verrassend is, blijft zo'n definitieve annulering wel erg pijnlijk zeg :cry:
Mag ik mezelf nog geen Weekend Warrior noemen dit jaar...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2020 11:53 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Tering zuur op ontelbaar veel vlakken.

Leven is lijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2020 12:00 

Hardtraxx Veteran

https://speld.nl/2020/04/22/defqon-1-20 ... nnen-gaan/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2020 12:03 

Hardtraxx Veteran

Grappig...

De artikelen van De Speld worden er ook niet beter op de laatste maanden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2020 12:18 

Hardtraxx Veteran

Justinhafc schreef:
https://speld.nl/2020/04/22/defqon-1-2020-wordt-religieuze-bijeenkomst-om-toch-door-te-kunnen-gaan/

:lol: :lol: :lol:

"Zo zijn er vanaf vandaag in de webshop hoodies en caps te koop met daarop ‘Weekend Discipelen’ en er zijn kekke T-shirts met daarop het spaghettimonster aan een draaitafel."

Prachtig :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2020 12:33 

Hardtraxx Veteran

Zamble schreef:
Grappig...

De artikelen van De Speld worden er ook niet beter op de laatste maanden.

Vind ze over het algemeen juist weer sterk de afgelopen weken, dit artikel dan wel uitgezonderd. Deze is een beetje té geforceerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2020 12:41 

Zamble schreef:
Grappig...

Triggered
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2020 13:03 

Hardtraxx Veteran

Joey schreef:
dit artikel dan wel uitgezonderd. Deze is een beetje té geforceerd.

Dit is toch top. Lekker simpel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2020 14:31 

Hardtraxx Veteran

Net contact gehad met het geboekte vakantiepark (veluwemeer)
Citaat:
ja ik begrijp dat het voor jullie als park een ontzettend moeilijke tijd is en omdat we als groep het idee hadden dat jullie ons goed geholpen hebben met het boeken, hebben we unaniem besloten jullie een hart onder de riem te steken. We laten wat ons betreft de boeking gewoon staan inclusief de aanbetaling voor volgend jaar

"JA HO DAT GAAT ZOMAAR NIET"
Ze geven ons alleen de mogelijkheid tot omboeken naar een datum in 2020 of een voucher. Wat bullshit is want in principe heb je 100% recht op geld terug (zeggen gewoon keihard dit is niet mogelijk)

We hebben goeie bedoelingen hoor maar als ze zo beginnen kunnen ze de tyvves genieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2020 14:40 

Hardtraxx Addict

Je hebt recht op geld terug op het moment dat het park annuleert. Een boeking wijzigen komt van jullie kant en dus kan het park daar bezwaar tegen indienen. Jullie mogen als groep in elk geval tot 20 mei niet langskomen. Reserveringen van meer dan 3 personen zal het park dus zelf moeten annuleren en dan heb je inderdaad recht op geld terug.

Het kan best zijn dat de maatregelen na 20 mei niet verlengd worden en je weer in kleine groepjes mag samenkomen, dus het park gaat op dit moment jullie boeking niet annuleren en jullie ook geen geld terug geven. Volgens de regels mag je namelijk in dat weekend nog gewoon komen.

Beste optie is waarschijnlijk de boeking laten staan en hopen dat de overheid het samenscholingsverbod verlengt tot na het laatste weekend van juni. In dat geval moet het park annuleren en krijg je als het goed is je geld terug. Of nu annuleren maar dan betaal je vaak 30% van de huurprijs (iigv op Landal).
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2020 17:35 

Hardtraxx Veteran

Jordi schreef:
Net contact gehad met het geboekte vakantiepark (veluwemeer)
Citaat:
ja ik begrijp dat het voor jullie als park een ontzettend moeilijke tijd is en omdat we als groep het idee hadden dat jullie ons goed geholpen hebben met het boeken, hebben we unaniem besloten jullie een hart onder de riem te steken. We laten wat ons betreft de boeking gewoon staan inclusief de aanbetaling voor volgend jaar

"JA HO DAT GAAT ZOMAAR NIET"
Ze geven ons alleen de mogelijkheid tot omboeken naar een datum in 2020 of een voucher. Wat bullshit is want in principe heb je 100% recht op geld terug (zeggen gewoon keihard dit is niet mogelijk)

We hebben goeie bedoelingen hoor maar als ze zo beginnen kunnen ze de tyvves genieten.

Je antwoord is ook echt super neerbuigend :lol: Nou weet ik natuurlijk niet hoe je mail of correspondentie vooraf is geweest maar je zegt eigenlijk super bijdehand (als ik alleen je bericht lees) "joh weet je wat, wij zijn zo cool genoeg om jullie ons geld te laten houden (wat uberhaupt hun volledig recht is op dit moment omdat hun niet de partij zijn die annuleren). Dat geld kan je dus mooi gebruiken ons volgend jaar die boeking te geven." :P

Terwijl een voucher eigenlijk precies de zelfde oplossing bied.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2020 18:22 

Hardtraxx Elite

Achteraf mogen we blij zijn dat Dediqated nog heeft kunnen plaats vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2020 18:44 

Kraak... Piep...

Wordt wel een makkelijke Hardtraxx awards zo. Feesten van 2020.

Dediqated
Unpolished
The Funky Cat
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2020 19:54 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:

Dediqated
Unpolished
The Funky Cat

Thera Solo
Spectrum of the Harder Styles

^Enige twee feesten die ik dit jaar gedaan heb :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2020 21:47 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:

Dediqated
Unpolished
The Funky Cat

Dit inderdaad
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2020 22:49 

Hardtraxx Veteran

zeke schreef:

zeker weten, kijk er met veel plezier naar terug :loving:
Hopelijk heeft Q hier nog wat geld aan verdient en icm de inkomsten van DQ 2020 kaarten dat ze het nog wel volhouden tot volgend jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2020 23:03 

Hardtraxx Veteran

hurricane schreef:
zeke schreef:

zeker weten, kijk er met veel plezier naar terug :loving:
Hopelijk heeft Q hier nog wat geld aan verdient en icm de inkomsten van DQ 2020 kaarten dat ze het nog wel volhouden tot volgend jaar.

Ik denk het wel, volgens mij heeft Q wel gezonde inkomen. Tuurlijk events is de corebusiness maar denk dat ze aan YouTube ook wel verdienen. Verder denk ik niet dat ze nu grote uitgaves hebben dan inkomsten en zullen ze wel een aardige buffer hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2020 07:15 

Hardtraxx Veteran

ff niet doorgehad dat de vakantieparken natuurlijk het samenscholingsverbod aanhouden en niet het verbod op evenementen :sleep: In dat geval snap ik de gegeven opties wel van het park en komen ze ons zelfs tegemoet waar ze dat in principe niet hoefde te doen.

@nura beetje kwaad hier een berichtje lopen typen toendietijd maar dit is uiteraard niet hoe de correspondentie (letterlijk) is gegaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2020 09:21 

Hardtraxx Veteran

Jordi, we kunnen dat weekend toch gewoon gaan en er wat leuks van maken? :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2020 09:29 

Hardtraxx Veteran

Wij hebben ook een huisje geboekt op Landal. Indien wij tegen die tijd daar gewoon mogen komen, maken we er een vriendenweekend van
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2020 09:55 

Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Jordi, we kunnen dat weekend toch gewoon gaan en er wat leuks van maken? :cool:

Hebben we zeker in de groep gegooid, alleen zijn we met 12 man (2 huisjes naast elkaar). Als het kut weer is zit je met de gebakken peren. Dan liever ergens voor dat geld een grote villa huren in de middle of nowhere, donders dikke speakers en de eerste paar KM geen levende ziel :innocent:
Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 121  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten