Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 121  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2020 09:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wij hebben ook een huisje buiten Q om geboekt (Zuiderzee). We wachten de richtlijnen van de overheid af. Als het 'gewoon' weer is toegestaan om op het park te verblijven, dan maken we er wel gewoon een leuk weekend van eind juni. Als het wettelijk verboden wordt, dan zetten we hem door naar volgend jaar. Twee prima opties, me dunkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2020 20:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Roebén schreef:
hurricane schreef:
Denk dat de meesten hun kaart wel gaan houden
Lullig voor degene die volgend jaar voor het eerst zouden willen gaan :P

Het is lulliger voor diegenen die al een half jaar uitkijken naar deze editie. Die van de volgende moeten maar even wachten met zich lullig voelen. ^^


Nog lulliger als je dit jaar niet aan kaarten kon komen omdat je er niet optijd door was. (Zaterdag tickets)
Dus volgend jaar ook geen Defqon voor hen. (Ik ken er een aantal)


Er gaan genoeg mensen zijn die hun zaterdag, weekend of travel & stay packages niet kunnen/willen houden en dus voor de voucher of terugbetaling gaan. Al is het wel kut dat ze anderhalf jaar op de refund moeten wachten. Denk aan al die mensen die uit de USA, Chili, Australie etc komen die zoiets niet elk jaar kunnen doen en dit jaar waarschijnlijk al helemaal geplanned hadden (vluchten, vervoer, hotel, vrij van werk, 7 gram pep + spotify playlist met 80 uur terror)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2020 22:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Wij hebben ook een huisje buiten Q om geboekt (Zuiderzee). We wachten de richtlijnen van de overheid af. Als het 'gewoon' weer is toegestaan om op het park te verblijven, dan maken we er wel gewoon een leuk weekend van eind juni. Als het wettelijk verboden wordt, dan zetten we hem door naar volgend jaar. Twee prima opties, me dunkt.

Hebben wij dit jaar ook met Rebirth gedaan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2020 15:23 
 
Hardtraxx Newbie

Wat denken jullie dat er gebeurt met het anthem? Nieuwe, remix, twee, deze houden of iets anders.

Kan mij zo voorstellen dat er deel van de show omheen is gemaakt en dit zonde is om niet te tonen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2020 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stffg schreef:
Wat denken jullie dat er gebeurt met het anthem? Nieuwe, remix, twee, deze houden of iets anders.

Kan mij zo voorstellen dat er deel van de show omheen is gemaakt en dit zonde is om niet te tonen.

Zelf denk ik dat het huidige anthem geen jaar houdbaardheid heeft zoals die is. Tegen die tijd zullen ze denk ik wel weer net iets andere kicks of geluiden willen proberen.
Misschien moeten ze de keus bij D-Block en S-te-fan leggen, als ze tegen die tijd een opgefriste versie willen maken, of een heel nieuwe track, dan zou ik dat prima vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2020 19:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik denk eigenlijk wel dat ze deze track houden.
Vooral omdat ie ook nog niet live is gedraaid op een feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2020 19:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Ik denk eigenlijk wel dat ze deze track houden.
Vooral omdat ie ook nog niet live is gedraaid op een feest.

Reverze ;)

Wat klonk die dik live :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2020 20:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

oh, die kon ik nog niet ^^ :$

Dat moet vet geweest zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2020 20:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Ik denk eigenlijk wel dat ze deze track houden.
Vooral omdat ie ook nog niet live is gedraaid op een feest.



Op Karnaval Festival heb ik hem ook live gehoord.

Ik denk dat ze het anthem gewoon houden, is wel zo netjes voor de artiesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2020 20:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoop voor dbstf dat ze het anthem zo houden en dat er verder niks anders mee gebeurd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2020 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roy_ schreef:
Hoop voor dbstf dat ze het anthem zo houden en dat er verder niks anders mee gebeurd.


Dat hoop ik ook voor D-Block & S-te-Fan, maar ook voor mij. Ik vind het een heerlijk anthem en hoop echt dat ze dit anthem gewoon voor volgend jaar gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2020 08:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
roy_ schreef:
Hoop voor dbstf dat ze het anthem zo houden en dat er verder niks anders mee gebeurd.


Dat hoop ik ook voor D-Block & S-te-Fan, maar ook voor mij. Ik vind het een heerlijk anthem en hoop echt dat ze dit anthem gewoon voor volgend jaar gebruiken.


Gaan ze ook wel doen, maar denk dat er gewoon nog iets speciaals aan wordt toegevoegd oid. een 2021 OST oid. Of een remix?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2020 08:39 
 
Hardtraxxer

Thema blijft ook gewoon hetzelfde toch? Denk zelf dat ze misschien nog wat aanvullingen/aanpassingen zullen doen aan bijvoorbeeld de toevoegingen die zijn gedaan. Eerlijk gezegd verwacht ik niet dat het anthem nog veel veranderd gaat worden. In combinatie met het thema blijft dat toch wel het meest herkenbaar aan zo'n feest. Als je dan een opgefriste versie gaat uitbrengen dan is het continu 'oud' vs nieuw. Het is wel een idee voor bijv DBSTF om dat te doen, maar dan zou ik m exclusief voor de set/show bewaren.

Verder denk ik dat ze vooral gewoon vooruit gaan plannen en feesten die nog niet helemaal uitgedacht waren al verder gaan finetunen. Kan me voorstellen dat nieuwe concepten als een Impaqt of een ander nieuw Q concept juist nu extra goed uitgezet kunnen worden. Plus dat Q mensen in deze tijd ook moet zien te blijven boeien met Qonnect en andere ideeën.

Ben heel benieuwd waar Q mee komt, ondanks dat deze zomer natuurlijk een waardeloze situatie is. Alles wat op de plank lag en het nooit helemaal is geworden zal zeker nu nog een keer naar gekeken worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2020 08:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat de Sefa remix het anthem van 2021 wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2020 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Ik denk dat de Sefa remix het anthem van 2021 wordt.

Je zou er nu ook wel iets bijzonders van kunnen maken, zoals een remix voor elke stage.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2020 12:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
ULTIMO schreef:
Ik denk dat de Sefa remix het anthem van 2021 wordt.

Je zou er nu ook wel iets bijzonders van kunnen maken, zoals een remix voor elke stage.


VaZaRd ReMiX
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2020 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
ULTIMO schreef:
Ik denk dat de Sefa remix het anthem van 2021 wordt.

Je zou er nu ook wel iets bijzonders van kunnen maken, zoals een remix voor elke stage.

Q-base mentaliteit dit, werkte goed vond ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2020 13:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Unresolved remix
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2020 11:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Wij hebben ook een huisje buiten Q om geboekt (Zuiderzee).


Reserveringen bij Zuiderzee vallen/ vielen dit jaar toch ook onder Q-Dance?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2020 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stoux schreef:
RomanAnthony schreef:
Wij hebben ook een huisje buiten Q om geboekt (Zuiderzee).


Reserveringen bij Zuiderzee vallen/ vielen dit jaar toch ook onder Q-Dance?

Als je heel vroeg geboekt had, ging het nog buiten Q-Dance om in ieder geval. Ik weet niet of er tussentijds nog huisjes zijn aangeboden op Zuiderzee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2020 17:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Q heeft best wel stellig gecommuniceerd dat Defqon.1 wordt uitgesteld ipv geannuleerd.
Thema wordt voortgezet, anthem lijkt mij dan ook en misschien wat kleine aanpassingen in de line-up.

En wie weet geeft dit wat extra lucht om die vierde dag te realiseren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2020 09:23 
 
Hardtraxx Addict

Chroman schreef:
ULTIMO schreef:
Ik denk dat de Sefa remix het anthem van 2021 wordt.

Je zou er nu ook wel iets bijzonders van kunnen maken, zoals een remix voor elke stage.

Dat idee heb ik ook wel eens geopperd. Laat er voor elke stage een eigen versie gemaakt worden door de dj die de promo mix maakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2020 11:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor diegene die kaarten hebben via Q-Dance, vergeet niet je keus te maken wat er met je kaarten moet gebeuren voor 23 mei! Er staat niet in de mail wat er gebeurd als je dat niet doet, maar better safe than sorry ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2020 15:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Voor diegene die kaarten hebben via Q-Dance, vergeet niet je keus te maken wat er met je kaarten moet gebeuren voor 23 mei! Er staat niet in de mail wat er gebeurd als je dat niet doet, maar better safe than sorry ^^

Thanks voor deze reminder. M'n groep is je dankbaar haha. Niemand had een mail ontvangen, en pas toen ik ze erop wees ondernamen ze actie! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2020 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FRchris92 schreef:
Thanks voor deze reminder. M'n groep is je dankbaar haha. Niemand had een mail ontvangen, en pas toen ik ze erop wees ondernamen ze actie! :thumbup:

:thumbsup: :thumbsup:
Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 121  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten