Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 121  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2020 09:07 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Maar de NL regering kennende gaan ze, bij een ongewijzigde situatie, zulke grote internationale feesten wel verbieden. Dit omdat je tig mensen uit tig landen die er nog last van hebben hebt die mogelijk het alsnog dragen terwijl het in NL bijvoorbeeld onder controle is.

Als het hier onder controle is maar in andere landen niet, houden ze wss de grenzen dicht. Er zijn meer plekken waar besmette buitenlanders kunnen rondlopen dan Defqon ;) Vraag me af hoe het dan eigenlijk qua verzekering werkt, want in theorie zou het festival dan nog door kunnen gaan (de helft van je bezoekers kan er alleen niet bij zijn).

Citaat:
Er zijn tig factoren die meespelen, onmogelijk te voorspellen dus.

Jep dit vooral, blijft allemaal wild speculeren natuurlijk. Maar goed, het houd je van de straat :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2020 10:28 
 
Hardtraxx Addict

Ltmbr schreef:
Broken Balance schreef:
Maar de NL regering kennende gaan ze, bij een ongewijzigde situatie, zulke grote internationale feesten wel verbieden. Dit omdat je tig mensen uit tig landen die er nog last van hebben hebt die mogelijk het alsnog dragen terwijl het in NL bijvoorbeeld onder controle is.

Als het hier onder controle is maar in andere landen niet, houden ze wss de grenzen dicht. Er zijn meer plekken waar besmette buitenlanders kunnen rondlopen dan Defqon ;) Vraag me af hoe het dan eigenlijk qua verzekering werkt, want in theorie zou het festival dan nog door kunnen gaan (de helft van je bezoekers kan er alleen niet bij zijn).

Citaat:
Er zijn tig factoren die meespelen, onmogelijk te voorspellen dus.

Jep dit vooral, blijft allemaal wild speculeren natuurlijk. Maar goed, het houd je van de straat :D

Tickets terug kopen van die bezoekers en opnieuw verkopen aan Nederlanders?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2020 23:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

lifefix schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
Heb net ook begrepen dat organisaties hier vrijwel niet verzekerd tegen zijn.


Dat zou wel een duur grapje zijn.
Beter wachten en de "overmacht kaart" trekken..


Ik heb gehoord dat het tot wel een twee miljoen extra kost om een evenement zoals dit te verzekeren tegen dit soort situaties. Dekking voor zoiets als de huidige coronacrisis zit er naar wat ik gehoord heb niet standaard in. Ook al wordt het overmacht, het is niet zeker of de verzekering dan ook iets uitkeert.

Eenzelfde soort fenomeen zien we terug met het reisadviezen naar het buitenland. Veel landen krijgen ondanks de corona crisid geen negatief reisadvies. Wanneer een negatief reisavies wordt uitgereikt naar een land dan kan jou vliegticket etc onder overmacht worden weggeboekt en wordt het een verzekeringskwestie. De overheid geeft waarschijnlijk expres geen negatieve reisadviezen uit naar het buitenland om verzekeringen en luchtvaartmaatschappijen wat te beschermen.

Zo zou mijn zusje volgende week naar Indonesië gaan, maar staat het advies voor Indonesië nu op 'alleen noodzakelijke reizen' waardoor ze waarschijnlijk geen claim kan maken bij de verzekering.

En het beschermen van die verzekeringen is waarschijnlijk wel heel belangrijk. Als alle (her)verzekeraars failliet gaan kan dat erg negatief uitpakken voor de economie (en het gaat al kut worden). Het is heel hard, maar het is misschien beter voor de lange termijn dat de kosten die normaal gedekt zouden worden door verzekeraars door dit soort administratief gevogel niet uit gekeerd hoeven te worden.


Besef daarnaast dat Defqon misschien juridisch gezien wel door kan gaan, maar dat Q-Dance gezien deze situatie ook een ontzettend grote maatschappelijke verantwoording draagt om dit evenement gewoon niet door te laten gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2020 03:01 
 
Hardtraxx Veteran

We hebben het over 3 maanden verder weg. Koffiedik kijken. Ga er gewoon vanuit dat het door gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2020 09:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Of je hoofd uit je reet halen, je gezond verstand gebruiken en er van uit gaan dat een evenement (van deze grootte) over drie maanden op geen enkele manier door zou kunnen gaan, als je ook maar een keer in de week een nieuwspagina opstart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2020 09:54 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Of je hoofd uit je reet halen, je gezond verstand gebruiken en er van uit gaan dat een evenement (van deze grootte) over drie maanden op geen enkele manier door zou kunnen gaan, als je ook maar een keer in de week een nieuwspagina opstart.

Echt he, en mocht het miraculeus toch door kunnen/mogen gaan is dat gewoon een enorme meevaller. Maar als alles tot juli al zo'n beetje afgelast is en je hoort dat er überhaupt pas over een jaar een vaccin is vind ik het heel bijzonder dat men denkt dat dit best nog wel eens door zou kunnen gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2020 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Of je hoofd uit je reet halen, je gezond verstand gebruiken en er van uit gaan dat een evenement (van deze grootte) over drie maanden op geen enkele manier door zou kunnen gaan, als je ook maar een keer in de week een nieuwspagina opstart.

Dit inderdaad. Hoe graag ik het ook zou willen, ik zie het nog niet gebeuren met de huidige snelheid van verspreiding van 't virus (en de manier waarop veel mensen omgaan met het beleid op social distancing).

Ik hoop dat kleine feestjes weer kunnen rond half mei, maar zelfs daar ben ik bang voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2020 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit soort grote festivals, waar ook nog eens veel internationaal publiek op af komt zal denk ik wel het laatste zijn dat weer doorgang kan vinden. Zoals de overheid ook stapsgewijs met maatregelen kwam voor feesten/bijeenkomsten voor een bepaald aantal mensen, zullen ze dat omgekeerd ook weer rustig op gaan bouwen lijkt me.

Al zal het virus tegen die tijd weg zijn uit Nederland (wat ik overigens zeer betwijfel) zal de overheid dit soort festivals nog niet toestaan. Also, dit is natuurlijk mijn aanname.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2020 12:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Idd.

Eerst moeten ze boel onder controle krijgen in Nederland. Lukt dat dan zullen ze eerst voorzichtig scholen en wellicht kleine horeca weer mondjesmaat openstellen. Vervolgens de kleine evenementen en als dat allemaal veilig is pas de grote evenementen.Voordat je zover bent ben je zo een half jaar verder gok ik als t niet meer is en daarbij ben je ook nog eens afhankelijk van de situatie in alle omringende landen.

Hoe graag ik ook zou willen feesten en hoezeer ik hoop dat ik het bij het verkeerde eind heb, denk ik dat je op evenementengebied heel de zomer en maybe wel 2020 kan afschrijven. :(

Enige hoop die ik heb is dat de overheid organisaties tegemoet wil komen en evenementen doorgang verleent onder hele strikte eisen. (aantal bezoekers, alleen Nederlanders, temperatuurcheck bij binnenkomst ik noem maar wat)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2020 13:20 
 
Hardtraxxer

Scotty018 schreef:
Idd.

Eerst moeten ze boel onder controle krijgen in Nederland. Lukt dat dan zullen ze eerst voorzichtig scholen en wellicht kleine horeca weer mondjesmaat openstellen. Vervolgens de kleine evenementen en als dat allemaal veilig is pas de grote evenementen.Voordat je zover bent ben je zo een half jaar verder gok als t niet meer is en daarbij ben je ook nog eens afhankelijk van de situatie in alle omringende landen.

Hoe graag ik ook zou willen feesten en hoezeer ik hoop dat ik het bij het verkeerde eind denk ik dat je op evenementengebied heel de zomer en maybe wel 2020 kan afschrijven. :(

Enige hoop die ik heb is dat de overheid organisaties tegemoet wil komen en evenementen doorgang verleent onder hele strikte eisen. (aantal bezoekers, alleen Nederlanders, temperatuurcheck bij binnenkomst ik noem maar wat)


Het zou goed zijn voor de branche (incl mijzelf), maar onhaalbaar als je het mij vraagt.
Met temperatuur meten sluit je immers niet uit of iemand het virus draagt.
Plus de organisatie komt voor hoge kosten te staan die ze niet uit de extra bezoekers kunnen halen.

Hoe veel mensen zouden er mogen komen als je 1,5 meter afstand moet houden? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2020 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

lifefix schreef:
Hoe veel mensen zouden er mogen komen als je 1,5 meter afstand moet houden? :P

Dan past er al 90% minder volk vrijdagavond in de Blue.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2020 13:53 
 
Hardtraxxer

Als niets doorgaat gaan we Tim889 dan met zn alle een RECTIFICATIE TOPIC cadeau doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2020 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
lifefix schreef:
Hoe veel mensen zouden er mogen komen als je 1,5 meter afstand moet houden? :P

Dan past er al 90% minder volk vrijdagavond in de Blue.

The dream. En eindelijk eens plaats op de camping.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2020 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien een idee om mensen veel meer te laten testen op het virus.
Als je in die week virus vrij bent of het al hebt gehad, met een doktersverkkaring toegang verlenen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2020 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Misschien een idee om mensen veel meer te laten testen op het virus.
Als je in die week virus vrij bent of het al hebt gehad, met een doktersverkkaring toegang verlenen.


Oke ik word getest maar net een week voor Defqon kom ik onwetende in aanraking met het cirus. Oh shit, ik verspreid het nu op Defqon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2020 14:50 
 
Hardtraxx Veteran

Ook vreemd om naar het circus te gaan, de week voor DQ. Voor je het weet wordt je aanvallen door een clown
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2020 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
hurricane schreef:
Misschien een idee om mensen veel meer te laten testen op het virus.
Als je in die week virus vrij bent of het al hebt gehad, met een doktersverkkaring toegang verlenen.


Oke ik word getest maar net een week voor Defqon kom ik onwetende in aanraking met het cirus. Oh shit, ik verspreid het nu op Defqon.

Eensch.. dan moet iedere Nerderlander getest worden, wat ook geopperd werd door die bekende Viroloog. Ab oosterhuis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2020 15:04 
 
Hardtraxx Veteran

Alleen maar defqon bezoekers testen, rest is onbelangrijk!!111
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2020 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laten we aub ophouden met het bespreken van dat soort opties. Alsof het ook maar enigszins haalbaar is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2020 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een maat van me is op dit moment voor een minor in zuid korea. Daar heb je oprecht techno feesten. Wel allemaal mondkapje verplicht en temperatuur check als je binnenkomt :P

Niet te doen voor Defqon natuurlijk maar heel gek is het idee niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2020 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het idee is wel heel gek. Je kunt het risico toch niet nemen dat er toch een besmet iemand tussendoor glipt en daar een paar honderd mensen besmet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2020 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Laten we aub ophouden met het bespreken van dat soort opties. Alsof het ook maar enigszins haalbaar is.


Topic sluiten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2020 16:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:

Topic sluiten?

Doe maar want Defqon GAAT TOCH NIET DOOR!!
LeT oP mIJn WoOrDeN!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2020 16:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Het idee is wel heel gek. Je kunt het risico toch niet nemen dat er toch een besmet iemand tussendoor glipt en daar een paar honderd mensen besmet?

Kun je überhaupt technisch gezien niet gewoon zonder symptomen arriveren en pas tijdens eventbezoek besmettelijk worden? Kan me wel voorstellen dat je na 3 uur techno wat begint te snotteren namelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2020 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Een maat van me is op dit moment voor een minor in zuid korea. Daar heb je oprecht techno feesten

:lol:
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 121  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten