Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 121  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2020 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Mooi van die nieuwe brug. De oude word wel bewaard dus.

Wordt voor de nostalgische mensen op het terrein voor camping 5 opgebouwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2020 13:15 
 
Hardtraxxer

Pete schreef:
patrickjeb schreef:
Waarom wordt er hier niet gesproken over de mogelijkheid dat Defqon dit jaar niet doorgaat? Het zou zomaar kunnen nu het EK ook niet doorgaat.


Ik denk dat Defqon niet doorgaat dit jaar


Met de afgelasting van GLASTONBURRY is dit nu min of meer zeker ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2020 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zolang er niets officieel vanuit Q wordt gecommuniceerd, blijf ik hoop houden. Zelfs al mocht het tegen beter weten in zijn. Er is niets mis met een beetje hoop in deze bizarre tijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2020 17:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoeveel nationaliteiten waren er vorig jaar op Defqon? Rond de 130 dacht ik. Daarnaast stikt het er van de Italianen en de Fransen en die zitten voorlopig nog in een complete lockdown. Nee ik zie dit helaas ook niet doorgaan. :/ :cry:
Durf alleen nog niet echt aan dat idee toe te geven. Moet toch iets leuks hebben om naar uit te kijken
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2020 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

fflkkr schreef:
Hoeveel nationaliteiten waren er vorig jaar op Defqon? Rond de 130 dacht ik. Daarnaast stikt het er van de Italianen en de Fransen en die zitten voorlopig nog in een complete lockdown. Nee ik zie dit helaas ook niet doorgaan. :/ :cry:
Durf alleen nog niet echt aan dat idee toe te geven. Moet toch iets leuks hebben om naar uit te kijken

Een volledig Nederlandse Defqon is toch wel de dream. Instant go.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2020 17:42 
 
Hardtraxxer

Als je de berichtgeving TUSSEN DE REGELS leest moet je niet raar opkijken als we heel 2020 al kunnen afschrijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2020 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
fflkkr schreef:
Hoeveel nationaliteiten waren er vorig jaar op Defqon? Rond de 130 dacht ik. Daarnaast stikt het er van de Italianen en de Fransen en die zitten voorlopig nog in een complete lockdown. Nee ik zie dit helaas ook niet doorgaan. :/ :cry:
Durf alleen nog niet echt aan dat idee toe te geven. Moet toch iets leuks hebben om naar uit te kijken

Een volledig Nederlandse Defqon is toch wel de dream. Instant go.

:(
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2020 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op enkele fransozen misschien na, vind ik het alleen een toevoeging dat er ook buitenlanders zijn. Naar mijn idee zijn het juist de Nederlanders dat de stereotype dagjesmens uithangen op Defqon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2020 18:58 
 
Hardtraxx Veteran

Tim889 schreef:
Als je de berichtgeving TUSSEN DE REGELS leest moet je niet raar opkijken als we heel 2020 al kunnen afschrijven.


Als jij jezelf gewoon nuttig gaat maken voor de maatschappij (want je hebt blijkbaar toch niks beter te doen) dan kunnen we jou GEJANK ook van dit forum afschrijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2020 19:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Alm1ghty schreef:
fflkkr schreef:
Hoeveel nationaliteiten waren er vorig jaar op Defqon? Rond de 130 dacht ik. Daarnaast stikt het er van de Italianen en de Fransen en die zitten voorlopig nog in een complete lockdown. Nee ik zie dit helaas ook niet doorgaan. :/ :cry:
Durf alleen nog niet echt aan dat idee toe te geven. Moet toch iets leuks hebben om naar uit te kijken

Een volledig Nederlandse Defqon is toch wel de dream. Instant go.

:(


Vlamingen zijn altijd welkom, onmisbaar voor de veld 6 after.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2020 19:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Tim889 schreef:
Als je de berichtgeving TUSSEN DE REGELS leest moet je niet raar opkijken als we heel 2020 al kunnen afschrijven.


Als jij jezelf gewoon nuttig gaat maken voor de maatschappij (want je hebt blijkbaar toch niks beter te doen) dan kunnen we jou GEJANK ook van dit forum afschrijven.

Hahaha Tim dit is weer als vanouds. MIC flashbacks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2020 21:23 
 
Hardtraxxer

Haha ja echt he. En nu is ie geblokt. Mic 2007 flashbacks. We zullen maar niet zeggen wat er met die forumbeheerders is gebeurd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2020 23:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rust in VREDE Tim889. Ik WACHT met smacht op je HERRIJZENIS!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2020 23:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Zolang er niets officieel vanuit Q wordt gecommuniceerd, blijf ik hoop houden. Zelfs al mocht het tegen beter weten in zijn. Er is niets mis met een beetje hoop in deze bizarre tijden.


Hier hetzelfde inderdaad. Hopen op het beste, maar ben er bang voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2020 07:57 
 
Hardtraxxer

Voor Defqon blijf ik optimistisch tenzij we in mei nog steeds geen verbetering hebben, dan is het einde verhaal denk ik.
Een voordeel het duurt nog wel even voor het zover is. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2020 08:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

niels87 schreef:
Haha ja echt he. En nu is ie geblokt. Mic 2007 flashbacks. We zullen maar niet zeggen wat er met die forumbeheerders is gebeurd :D

Zijn allemaal de techno in gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2020 19:35 
 
Hardtraxx Veteran

MIC meetup :corn:

Volgens mij heette ik Dutchstylez toen, trendsetter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2020 08:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou toch vet zijn, Defqon zonder al die maffe Fransen en Italianos. Gewoon weer ouderwets Hollands net als op Almere strand vroegah, mooie tijden met Blear en Norther66 :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2020 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Zou toch vet zijn, Defqon zonder al die maffe Fransen en Italianos. Gewoon weer ouderwets Hollands net als op Almere strand vroegah, mooie tijden met Blear en Norther66 :cool:


Toen Blear te druk met selfies en handtekeningen zetten op vrouwenborsten was maar toch tijdens deze werkzaamheden en het grondleggen van reversed basses de tijd had om hallo te zeggen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2020 18:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Je hoort niets van de organisaties van dit soort evenementen doordat tot nu toe de maatregelen gelden tot 6 April (ofzoiets). Juridisch gezien is er dus nog geen reden om evenementen na deze datum om af te blazen en juist dat maakt het voor de organisaties erg lastig.

Want ze hebben donders goed door dat hun evenementen hoogstwaarschijnlijk niet door kunnen gaan of moeten worden verplaatst, maar als ze het nu afblazen hebben ze tegenover de verzekering / contracten met derden partijen geen poot om op te staan. Ze moeten dus wachten op duidelijkheid van de overheid over een verlenging van de periode waarin de maatregelen gelden om officieel te besluiten om het af te gelasten zodat het ergens onder het kopje 'overmacht' kan worden weggeschreven.

Heb net ook begrepen dat organisaties hier vrijwel niet verzekerd tegen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2020 19:18 
 
Hardtraxx Addict

Verwacht dat het geannuleerd word 3 weken van te voren (moment dat de opbouw zou starten)
De rest van de kosten is op dit moment toch al geweest lijkt me
Zo laat mogelijk dus zonder extra uitgaven
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2020 19:27 
 
Hardtraxxer

Mark With A Tarrel schreef:
Heb net ook begrepen dat organisaties hier vrijwel niet verzekerd tegen zijn.


Dat zou wel een duur grapje zijn.
Beter wachten en de "overmacht kaart" trekken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2020 21:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het wordt pas geannuleerd wanneer de regering het verbiedt op die data. Niet eerder, niet later.
Precies door de redenen die MWAT noemt. Alleen zo komen ze er financieel gezien uit omdat ze dan wel vergoed worden.

Met Qapital zag je dat ook. Het enige wat je zou kunnen horen in die tijd is dat het verplaatst wordt, maar dat lijkt me sterk eerlijk gezegd gezien de travel & stay dingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2020 21:44 
 
Hardtraxx Veteran

Als de regering 't niet verbiedt laten ze het wss ook gewoon doorgaan toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2020 22:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Als de regering 't niet verbiedt laten ze het wss ook gewoon doorgaan toch?


Dan moeten ze zelf de keuze maken, of het annuleren en enorm verlies lijden, of het verplaatsen, of het door laten gaan en de verantwoordelijkheid bij de bezoeker leggen.

Maar dat is onmogelijk te voorspellen nu, we hebben nog nooit in zo'n situatie gezeten. Maar de NL regering kennende gaan ze, bij een ongewijzigde situatie, zulke grote internationale feesten wel verbieden. Dit omdat je tig mensen uit tig landen die er nog last van hebben hebt die mogelijk het alsnog dragen terwijl het in NL bijvoorbeeld onder controle is.

Er zijn tig factoren die meespelen, onmogelijk te voorspellen dus.
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 121  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten