Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101 ... 121  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2022 15:23 
 
Hardtraxx Newbie

MelvinFR schreef:
Fuzzylogic schreef:
Nikos schreef:
Heeft iemand nog tipjes van onbekendere artiesten wat zeker de moeite waard is om te gaan checken?

Noxiouz


https://www.instagram.com/p/CfB5d0IKPgo/ :bomb:

Ff met wat tempo opstarten op de vrijdag xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2022 15:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

foutje
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2022 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is er eigenlijk ergens een officiële floorplan voor de camping en het festivalterrein beschikbaar gekomen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2022 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, staat in de Q-dance app.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2022 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben denk ik blind want kan het niet vinden :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2022 16:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De app al geupdate?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2022 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je hem geüpdatet hebt en je opent het evenement Defqon.1 in de app, staat er onderin een rij van 5 pictogrammen. Bij de middelste staat 'map'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2022 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb het :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2022 16:29 
 
Hardtraxx Newbie

Rickzel schreef:
Een liter lauwe faxe en je bent weer helemaal het mannetje.

Afbeelding


De ekte ekte drinken deze:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2022 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wij zitten ook op Veluwemeer. Net nog even gebeld voor een update, maar er is nog steeds geen nieuwe informatie. Ze zijn blijkbaar nog wel bezig om iets te regelen, maar Defqon is al over 2 dagen, dus ik zie het eigenlijk niet voor me dat het morgen/overmorgen ineens allemaal geregeld is.

Zijn andere Veluwemeer-verblijvers inmiddels al bezig met alternatieven of wachten jullie het ook nog even af?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2022 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ha Emre kom je weer ff klootviolen zo vlak voor Defqon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2022 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Wij zitten ook op Veluwemeer. Net nog even gebeld voor een update, maar er is nog steeds geen nieuwe informatie. Ze zijn blijkbaar nog wel bezig om iets te regelen, maar Defqon is al over 2 dagen, dus ik zie het eigenlijk niet voor me dat het morgen/overmorgen ineens allemaal geregeld is.

Zijn andere Veluwemeer-verblijvers inmiddels al bezig met alternatieven of wachten jullie het ook nog even af?


Die gozer/bedrijf die het in 2019 regelde die gaf aan dat er 2 van de 4 bussen zijn geregeld. De andere 2 krijgt hij vandaag bevestiging van, dus even rustig afwachten.

Wordt ook heel veel naar Europarcs gebeld, die gozer heeft contact met de park manager om het te regelen. Denk dat die dames aan de telefoon ook niet alles weten. Het was idd gedoe met de bussen maar ik begrijp dat het gewoon geregeld wordt. Dus schiet er ook niks mee op om dat park helemaal gek te bellen de hele dagen haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2022 16:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

2 dagen van te voren met koorts op bed. Beste tips om mij er in 49 uur en 21 minuten bovenop te helpen krijgen bier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2022 16:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Stevig uit laten razen en het beste zonder paracetamol, zodat de koorts eerder zijn piek bereikt. Voor de rest zit er denk ik weinig op. Beterschap!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2022 16:50 
 
Hardtraxxer

paperclip schreef:
Stevig uit laten razen en het beste zonder paracetamol, zodat de koorts eerder zijn piek bereikt. Voor de rest zit er denk ik weinig op. Beterschap!


Dit inderdaad + zoveel mogelijk vitamines naar binnen gooien en slaap pakken. Je hebt nog ff!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2022 16:54 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Begrijp dat het busvervoer vanuit Veluwemeer toch georganiseerd wordt. Scheelt weer een hoop kopzorgen. Prima einde aan deze soap, ik teken ervoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2022 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gang Gang schreef:
Rickzel schreef:
Een liter lauwe faxe en je bent weer helemaal het mannetje.

[img]Faxe[/img]


De ekte ekte drinken deze:

[img]Schultenbrau%2012%[/img]


Die bovenste is een liter he
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2022 17:25 
 
Hardtraxx Newbie

Delt-A schreef:
Gang Gang schreef:
Rickzel schreef:
Een liter lauwe faxe en je bent weer helemaal het mannetje.

[img]Faxe[/img]


De ekte ekte drinken deze:

[img]Schultenbrau%2012%[/img]


Die bovenste is een liter he


Dan pak je maar 2 halve, Schultenbrau uber alles.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2022 20:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vandaag op het terrein geweest om de lampen in oa de Gold te bouwen. Uiteraard nog even bij de Red wezen spieken, die ziet er echt weer onwijs vet uit. Wat een gigantisch ding weer:worship:
En de UV wordt ook heel mooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2022 21:21 
 
Hardtraxxer

zeke schreef:
Vandaag op het terrein geweest om de lampen in oa de Gold te bouwen. Uiteraard nog even bij de Red wezen spieken, die ziet er echt weer onwijs vet uit. Wat een gigantisch ding weer:worship:
En de UV wordt ook heel mooi.


:thumbsup: :thumbsup:

Heb je de Blue ook gezien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2022 21:42 
 
Hardtraxxer

Iemand een idee waarom er zoveel weekend-kaarten op Ticketswap staan? 3-daagse kaarten kan ik nog enigzins snappen, maar 4-daagse kaarten (die je enkele maanden pas kom omzetten van een 3-daagse kaart)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2022 22:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

joostmakaay schreef:
Iemand een idee waarom er zoveel weekend-kaarten op Ticketswap staan? 3-daagse kaarten kan ik nog enigzins snappen, maar 4-daagse kaarten (die je enkele maanden pas kom omzetten van een 3-daagse kaart)?


Kan mij wel voorstellen dat de weersvoorspellingen hier wel in mee spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2022 23:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
2 dagen van te voren met koorts op bed. Beste tips om mij er in 49 uur en 21 minuten bovenop te helpen krijgen bier.


Zweten, heel veel zweten. This is the way.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2022 01:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Redle schreef:
joostmakaay schreef:
Iemand een idee waarom er zoveel weekend-kaarten op Ticketswap staan? 3-daagse kaarten kan ik nog enigzins snappen, maar 4-daagse kaarten (die je enkele maanden pas kom omzetten van een 3-daagse kaart)?


Kan mij wel voorstellen dat de weersvoorspellingen hier wel in mee spelen.

Die paar uur regen met +20 graden? Dit liever dan 30+ zonder een zuchtje wind of regen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2022 07:32 
 
Hardtraxx Addict

Railion schreef:
Redle schreef:
joostmakaay schreef:
Iemand een idee waarom er zoveel weekend-kaarten op Ticketswap staan? 3-daagse kaarten kan ik nog enigzins snappen, maar 4-daagse kaarten (die je enkele maanden pas kom omzetten van een 3-daagse kaart)?


Kan mij wel voorstellen dat de weersvoorspellingen hier wel in mee spelen.

Die paar uur regen met +20 graden? Dit liever dan 30+ zonder een zuchtje wind of regen

Het word op donderdag met die 30 graden en 2 uurtjes op vrijdag na waar het wat hard regent gewoon prima weer.
Maar als je niet verder kijkt dan de hoofd pagina op de weer sites dan lijkt het zwaar kut weer te worden ISS.
Vorige  1 ... 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101 ... 121  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten