Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74 ... 121  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2022 10:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aah godver ik zie dit topic en ik voel de hype al opborrelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2022 11:20 
 
Hardtraxx Addict

ElTigre schreef:
@miwer misschien kun je de OP nog aanpassen? ^^

Wat wil je dat ik aanpas?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2022 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
ElTigre schreef:
@miwer misschien kun je de OP nog aanpassen? ^^

Wat wil je dat ik aanpas?


De juiste datum van het feest in de titel lijkt me wel handig. >.<

nou ik kauw het even voor je voor:

Defqon.1 2022 - Primal Energy (23/24/25/26 Juni, Biddinghuizen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2022 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Teringveel zin in alhoewel ik wel 'bang' ben voor 4 dagen. :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2022 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Teringveel zin in alhoewel ik wel 'bang' ben voor 4 dagen. :surrender:


Hier sluit ik mij volledig bij aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2022 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Teringveel zin in alhoewel ik wel 'bang' ben voor 4 dagen. :surrender:


* mijzelf en Fantazoo kennende.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2022 15:48 
 
Hardtraxxer

Remi schreef:
Teringveel zin in alhoewel ik wel 'bang' ben voor 4 dagen. :surrender:

Haha jup dat wordt de eerste nacht nét even iets te veel enthousiasme en vervolgens 3 dagen lang katers opvangen/vechten voor m’n leven :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2022 16:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ltmbr schreef:
Remi schreef:
Teringveel zin in alhoewel ik wel 'bang' ben voor 4 dagen. :surrender:

Haha jup dat wordt de eerste nacht nét even iets te veel enthousiasme en vervolgens 3 dagen lang katers opvangen/vechten voor m’n leven :D

Zo zie ik het ook voor me indd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2022 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn plan gaat denk ik zijn om donderdag gewoon stabiel biertjes te doen en op tijd naar het huisje terug, vrijdag voll gass want die line-up is het dikst van het weekend, zaterdag beetje uitbrakken / op het park op het strand liggen bij mooi weer / rondkijken (nooit zo'n toffe dag en line-up) om dan zondag weer fris aan de start te staan. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2022 16:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Mijn plan gaat denk ik zijn om donderdag gewoon stabiel biertjes te doen en op tijd naar het huisje terug, vrijdag voll gass want die line-up is het dikst van het weekend, zaterdag beetje uitbrakken / op het park op het strand liggen bij mooi weer / rondkijken (nooit zo'n toffe dag en line-up) om dan zondag weer fris aan de start te staan. :bomb:


Ik sluit me hier bij aan. Behalve dan dat ik zaterdag wel gewoon over het terrein zal slenteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2022 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uiteindelijk loopt Remi dan ook gewoon over het terrein hoor, dit is maar zijn voornemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2022 19:13 
 
Hardtraxx Addict

Nattehond schreef:
Ltmbr schreef:
Remi schreef:
Teringveel zin in alhoewel ik wel 'bang' ben voor 4 dagen. :surrender:

Haha jup dat wordt de eerste nacht nét even iets te veel enthousiasme en vervolgens 3 dagen lang katers opvangen/vechten voor m’n leven :D

Zo zie ik het ook voor me indd xd

Ja dit zo'n beetje
Alleen hebben wij dan ook nog een Amerikaan mee die voor het eerst gaat na jaren geen geld te hebben.
Dus die moeten we ook in de gaten houden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2022 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Uiteindelijk loopt Remi dan ook gewoon over het terrein hoor, dit is maar zijn voornemen.


Ja, dat zal sowieso wel het ding worden. Of hele dag lekker chillen bij de Green / Big chill of hoe dat tegenwoordig heet, beetje in de arcade-hal hangen of zoals in de good old days lekker Duckhunt op de Nintendo spelen of tafeltennissen ergens in een tent. Dikke priem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2022 08:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heeft iedereen z'n PRIORITY PARKING 4 DAYS ticket al besteld?

De tering zeg, op Schiphol kun je goedkoper een week parkeren xd

€70,50, of €30,50 voor alleen vrijdag, zaterdag of zondag...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2022 09:28 
 
Hardtraxx Veteran

Nattehond schreef:
Heeft iedereen z'n PRIORITY PARKING 4 DAYS ticket al besteld?

De tering zeg, op Schiphol kun je goedkoper een week parkeren xd

€70,50, of €30,50 voor alleen vrijdag, zaterdag of zondag...


Moeten we meebetalen voor die zonnepanalen op dat parkeerterrein of wat? Wat een achterlijke bedoeling :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2022 09:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus, 70 euro wat een bedrag. :lol:
Ik weet niet waar je auto dan staat maar daar zou ik uit principe al voor gaan lopen, haha. Afijn, we zitten lekker in een huisje vlakbij dus sowieso geen last van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2022 09:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Je staat dan wel op het eerste veld, vlak voor de ingang. Prima dat ze geld vragen voor de luiheid van mensen. Beter dan dat ze - ik noem maar wat - 6 euro vragen voor een koptelefoon op de Wasted Lands.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2022 09:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ze de gemiddelde Hardtraxxer echt tegen het zere been willen schoppen gaan ze entree vragen voor Radio De Koperen Hond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2022 11:53 
 
Hardtraxx Veteran

Nattehond schreef:
Heeft iedereen z'n PRIORITY PARKING 4 DAYS ticket al besteld?

De tering zeg, op Schiphol kun je goedkoper een week parkeren xd

€70,50, of €30,50 voor alleen vrijdag, zaterdag of zondag...


Wij komen alleen de vrijdag met de auto. Dus voor ons zijn we goedkoper uit met 30 euro voor één dag. 3 jaar terug betaalden we 50 euro omdat je op vrijdag niet voor één dag kon parkeren
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2022 15:29 
 
Hardtraxxer

Hmm het verschil tussen normale parking en priority parking is voor het hele weekend €40. Weet iemand of dat het ook echt waard is? De laatste keer dat ik die camping heb gepakt was in 2011, en toen moest iedereen sowieso een mensonterend tyfuseind lopen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2022 15:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ltmbr schreef:
Hmm het verschil tussen normale parking en priority parking is voor het hele weekend €40. Weet iemand of dat het ook echt waard is? De laatste keer dat ik die camping heb gepakt was in 2011, en toen moest iedereen sowieso een mensonterend tyfuseind lopen xd


Ik heb het 1 keer gedaan, was best relaxed hoor. Je staat letterlijk vooraan. Helemaal handig als je groep veel zooi heeft of je met vrouwen bent. Het één sluit het ander niet uit.

Kunt bijvoorbeeld ook alleen priority kopen voor de grootste auto en daar alle meuk ingooien, scheelt ook weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2022 18:14 
 
Hardtraxx Addict

Ltmbr schreef:
Hmm het verschil tussen normale parking en priority parking is voor het hele weekend €40. Weet iemand of dat het ook echt waard is? De laatste keer dat ik die camping heb gepakt was in 2011, en toen moest iedereen sowieso een mensonterend tyfuseind lopen xd

Hangt er vanaf. Ben je bereid 5 tot 10 min te lopen over de parkeerplaats dan is het het niet waard
(Met een beetje geluk sta je zelfs net zo ver van de ingang)

Je moet hoe dan ook de brug nog over welke je ook neemt

Maar de brug met die kut trappen is vervangen voor een permanente helling
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2022 18:21 
 
Hardtraxxer

Ik heb een campingplek bij zuiderzee voor Zaterdag op Zondag en ik vroeg me af of de afstand naar het festivalterrein lopend te doen is? Of is er ook een pendel/taxi? Iemand ervaring hiermee? :) Thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2022 08:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jappie schreef:
Ik heb een campingplek bij zuiderzee voor Zaterdag op Zondag en ik vroeg me af of de afstand naar het festivalterrein lopend te doen is? Of is er ook een pendel/taxi? Iemand ervaring hiermee? :) Thanks!


Lopend is het wel te doen maar ik denk dat je wel een half uur, of zelfs langer, onderweg bent. Wij huren daar altijd fietsen en dat is helemaal chill, dan zit je niet vast aan de pendelbussen die inderdaad rijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2022 10:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vanaf het kampeerveld tot aan de ingang van het festival zou ik wel rekenen op een kilometer of 4 - 4,5. Dus lopend zou ik het niet perse aanraden want dat is stiekem echt nog best een eind. Zeker als je met je kampeerplek achter op het park staat (aan het meer).
Vorige  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74 ... 121  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten