Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77 ... 121  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2022 14:22 
 
Hardtraxx Addict

Desley DD schreef:
Vazard vervangen met Main Concern en Delete tribute en Cyrex toegevoegd op vrijdag in de blue.

Jammer van vazard, origineel zou hij de 10 years ook alleen doen

Maar kan het heel goed begrijpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2022 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel jammer, want heb Vazard nog nooit live gezien. Delete tribute wordt wel een must.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2022 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Naast alles wat boven mij al gezegd is, Cryex in de blue is natuurlijk wel moker dik. Hebben we als hardtraxx zijnde toch mooi voor elkaar gebokst!!!! Daar gaan we bij zijn :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2022 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Terechte plek voor Cryex, erg jammer van Vazard (maar was ergens ook wel te verwachten). En Main Concern prima keuze om dit eerbetoon op zich te nemen.

Voor Spoontech als label zijnde wel jammer dat door dit alles (eerst COVID dan trieste verhaal rond Delete en de impact op Vazard) hun 10 jarig bestaan als een nachtkaars uit is gegaan. Had toch hun 'moment of fame' moeten worden als label zijnde met zo'n showcase in de Blue. Blijft een fantastisch label maar heb wel het gevoel dat ze 5 stappen terug hebben gezet en weer keihard moeten werken om weer relevant(er) te worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2022 14:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Jammer van vazard, maar kan het heel goed begrijpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2022 15:04 
 
Hardtraxx Newbie

Mitch schreef:
heggenschaar schreef:
Jammer van vazard, maar kan het heel goed begrijpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2022 15:21 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Naast alles wat boven mij al gezegd is, Cryex in de blue is natuurlijk wel moker dik. Hebben we als hardtraxx zijnde toch mooi voor elkaar gebokst!!!! Daar gaan we bij zijn :cool:

Zonder HT was ik nergens maat
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2022 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cryex schreef:
Jordi schreef:
Naast alles wat boven mij al gezegd is, Cryex in de blue is natuurlijk wel moker dik. Hebben we als hardtraxx zijnde toch mooi voor elkaar gebokst!!!! Daar gaan we bij zijn :cool:

Zonder HT was ik nergens maat


Hij is zo gewoon gebleven :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2022 15:27 
 
Hardtraxx Veteran

Jordi schreef:
Naast alles wat boven mij al gezegd is, Cryex in de blue is natuurlijk wel moker dik. Hebben we als hardtraxx zijnde toch mooi voor elkaar gebokst!!!! Daar gaan we bij zijn :cool:


Ben ik absoluut tenzij het tegelijk met Frantic Freak is
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2022 15:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Jordi schreef:
Naast alles wat boven mij al gezegd is, Cryex in de blue is natuurlijk wel moker dik. Hebben we als hardtraxx zijnde toch mooi voor elkaar gebokst!!!! Daar gaan we bij zijn :cool:


Ben ik absoluut tenzij het tegelijk met Frantic Freak is

Frantic Freak staat gelukkig op zaterdag dus geen stress
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2022 18:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Paling schreef:
ErikZ schreef:
Jordi schreef:
Naast alles wat boven mij al gezegd is, Cryex in de blue is natuurlijk wel moker dik. Hebben we als hardtraxx zijnde toch mooi voor elkaar gebokst!!!! Daar gaan we bij zijn :cool:


Ben ik absoluut tenzij het tegelijk met Frantic Freak is

Frantic Freak staat gelukkig op zaterdag dus geen stress


Werd al een beetje panisch.

De hype is groot voor dit weekend. De Gathering skippen want niet heel veel boeiends voor ons en ipv daar van mooi een feest bij het huisje. Vrijdag pendelen en keuzestress omdat er te veel goede namen staan en je met de Silver, Magenta en Gold stages hebt waar ik sowieso de hele dag wel kan blijven.

Zaterdag ook mooi Silver & Magenta pendelen met een uitstapje naar een Primeshock, Noisecontrollers, B-Front, Mad Dog, I:Gor en The Satan. Zondag bidden dat Fracture 4 en Spoontech in de blue niet tegelijkertijd zijn, dat zou echt hartverscheurend zijn en een onmogelijke keuze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2022 17:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Liam schreef:
Wellicht dat ik er overheen gelezen heb, maar kan ik hier ergens de gehele line-up vinden?

Zal zorgen dat hij in de begin post komt vanmiddag

Wanneer ga je dit afmaken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2022 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paling schreef:
heggenschaar schreef:
Liam schreef:
Wellicht dat ik er overheen gelezen heb, maar kan ik hier ergens de gehele line-up vinden?

Zal zorgen dat hij in de begin post komt vanmiddag

Wanneer ga je dit afmaken?

Zodra z'n Q membership opgezegd is
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2022 19:13 
 
Hardtraxx Addict

Word je nou nooit eens moe van de zelfde domme grap? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2022 20:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Word je nou nooit eens moe van de zelfde domme grap? :lol:


"WiE iS MiwEr?"
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2022 20:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
heggenschaar schreef:
Word je nou nooit eens moe van de zelfde domme grap? :lol:


"WiE iS MiwEr?"


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2022 20:43 
 
Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
RomanAnthony schreef:
heggenschaar schreef:
Word je nou nooit eens moe van de zelfde domme grap? :lol:


"WiE iS MiwEr?"


:lol:

Ja geen flauw idee

Maar de line-up staat in de openings post
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2022 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Frequenserz


Zou het op prijs stellen als je dit nog even aanpast
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2022 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
De Gathering skippen want niet heel veel boeiends voor ons en ipv daar van mooi een feest bij het huisje.

Ben juist wel benieuwd naar die opening. Vind het zelf ook niet zo boeiend dus misschien wat rondstruinen en anders, hoop ik, op tijd terug. Het lijkt me juist verstandiger om naar het terrein te gaan i.p.v. in het huisje te blijven hangen, dat kan namelijk alleen maar mis gaan. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2022 21:03 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Broken Balance schreef:
De Gathering skippen want niet heel veel boeiends voor ons en ipv daar van mooi een feest bij het huisje.

Het lijkt me juist verstandiger om naar het terrein te gaan i.p.v. in het huisje te blijven hangen, dat kan namelijk alleen maar mis gaan. :lol:


Ik vond de vorige gathering waar ik was (2018) echt verschrikkelijk haha. Ook zijn de artiesten die er nu staan een stuk minder mijn ding (en ook van anderen van onze groep). Daarom mooi een gezellige avond met de hele groep houden in het huisje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2022 07:05 
 
Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Remi schreef:
Broken Balance schreef:
De Gathering skippen want niet heel veel boeiends voor ons en ipv daar van mooi een feest bij het huisje.

Het lijkt me juist verstandiger om naar het terrein te gaan i.p.v. in het huisje te blijven hangen, dat kan namelijk alleen maar mis gaan. :lol:


Ik vond de vorige gathering waar ik was (2018) echt verschrikkelijk haha. Ook zijn de artiesten die er nu staan een stuk minder mijn ding (en ook van anderen van onze groep). Daarom mooi een gezellige avond met de hele groep houden in het huisje.

2019 was een stapje erger. Gewoon te druk.
Drank halen kosten al snel 10 min.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2022 09:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De afgelopen paar edities vooral bij de chill area blijven hangen tijdens de gathering. Met dr peacock met zn 83 vage aliassen. De blue of de black nauwelijks in geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2022 09:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
De afgelopen paar edities vooral bij de chill area blijven hangen tijdens de gathering. Met dr peacock met zn 83 vage aliassen. De blue of de black nauwelijks in geweest.


Gathering 2018 vond ik wel heel tof, al was dat ook m'n eerste weekender :x jaar daarna was idd echt niet te doen, toen was het in de Black nog redelijk uit te houden.

Wel blij dat de vrijdag nu een volwaardige festival dag geworden is. De gathering sla ik lekker over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2022 09:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:

toen was het in de Black nog redelijk uit te houden.

En daar stond het geluid weer heel zacht, kon vooraan gewoon random mensen naast me een heel gesprek horen voeren :P
Blij dat wij the Gathering ook gaan skippen, het is alweer heel wat jaren geleden dat het in de Blue goed uit te houden was qua drukte.

Vrijdag t/m zondag een volle festivaldag zal slopend genoeg worden pfffff
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2022 09:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb ergens het vermoeden dat deze Gathering juist rustiger gaat worden dan andere jaren. Met de optie om 3 of 4 dagen te gaan en de Indigo die ook geopend is naast de blue/black. Ik ben er in ieder geval gewoon bij, de sfeer bij de gathering maakt voor mij alles goed :worship:
Vorige  1 ... 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77 ... 121  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten