Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73 ... 121  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2022 09:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vanaf 1 juni kun je pas personaliseren, dus op dat moment krijgt iedereen ook z'n ticket.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2022 10:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Rickzel schreef:
Oei das lastig, welk park?

Ben blij dat bij ons park die pendelbus zo goed geregeld is.

Landal t Loo. Zitten we a 3 jaar. Echt prima park. Alle parken in de buurt zijn geconfisqueerd door Q-dance en betaal je een vermogen voor een weekend. Wat zijn jullie kwijt? Zitten jullie op een Q park?


heel eerlijk, geen flauw idee meer, hebben in 2019 al geboekt, daar een voucher voor gekregen, moest nog iets bijbetaald worden en thats it.

Wel hebben ze 600 euro borg, maargoed dat krijg je "als het goed is" wel weer terug :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2022 10:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ben onderhand ook kwijt waar we 2 huisjes hebben, ik weet alleen dat we er zitten en een pendelbus hebben, goed genoeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2022 10:49 
 
Hardtraxx Veteran

Ik dacht dat alle parken waar een pendelbus mee gemoeid is zijn geconfisqueerd door Q-dance. Voor volgend jaar even goed kijken dan! Dat is wel stukje beter. Als je vrijdag wilt parkeren ben je gewoon 50 euro kwijt
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2022 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen flauw idee of het is geconfisqueerd door Q, ik weet dat wij er 2 jaar lang gestaan hebben voor COVID, dat er een pendelbus was, en dat dat er nu weer is.

Misschien dat er wel een samenwerking is met Europarcs/Q en dat dat wat met de prijs heeft gedaan, maar voor ons was het hetzelfde als voorgaande edities.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2022 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wij huren altijd een fiets. Als je op Zuiderzee en omgeving zit, is dat dikke prima en zit je niet aan (tijden van) pendelbussen enzovoorts vast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2022 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alleen Resort Zuiderzee is een reële optie voor de fiets. Als je aan de andere kant van het veluwemeer zit is dat al een aardige tocht. Dan is een pendelbus de betere optie.

Zelf ook nog een huisje kunnen boeken op Resort Zuiderzee dus dat zal ook weer een fiets huren worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2022 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar je bent oprecht ook wel tering laat als je nu nog probeert huisje te fixen, zo gauw die datum bekend is moet je meteen contact leggen met een park :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2022 14:22 
 
Hardtraxx Addict

Rickzel schreef:
Maar je bent oprecht ook wel tering laat als je nu nog probeert huisje te fixen, zo gauw die datum bekend is moet je meteen contact leggen met een park :P

En zelfs dan bestaat de kans dat het niet lukt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2022 14:31 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

De line up staat trouwens nu volledig en correct op de website.

https://www.q-dance.com/en/events/defqo ... 022/lineup
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2022 15:06 
 
Hardtraxxer

De UV op vrijdag is wel heel random allemaal?

Stormerz op de red zaterdag ook wel opvallend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2022 15:11 
 
Hardtraxx Addict

Riiss schreef:
De UV op vrijdag is wel heel random allemaal?

Stormerz op de red zaterdag ook wel opvallend.

Allemaal speciale acts ofzo is wat qdance zei
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2022 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
Alleen Resort Zuiderzee is een reële optie voor de fiets.

Heb nooit anders gezeten, eerlijk gezegd. Maar ik weet dat er één vlakbij Zuiderzee is die ook te doen is met de fiets. Vrienden van ons zaten daar en die hebben dat toen gedaan.

Ik ga de line-up eens checken, ben benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2022 16:45 
 
Hardtraxx Veteran

Ik zag op de vorige pagina foto van P1. Maar ik zie ze er niet bijstaan op de site?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2022 16:48 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Maar je bent oprecht ook wel tering laat als je nu nog probeert huisje te fixen, zo gauw die datum bekend is moet je meteen contact leggen met een park :P

Standaard laatste week van Juni. Dus je kan altijd wel op tijd boeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2022 17:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Ik zag op de vorige pagina foto van P1. Maar ik zie ze er niet bijstaan op de site?

Ja die was van mij, maar de timetable klopte nog voor geen meter tijdens de release. Had al best wat gedronken en was toen mega enthousiast terwijl het eigenlijk heel raar was dat ze daar al stonden inclusief tijd zonder groot announcement :lol:. Heb er alsnog stiekem wel goede hoop op dat ze ergens nog langs gaan komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2022 17:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sven-O schreef:
Pipa schreef:
Ik zag op de vorige pagina foto van P1. Maar ik zie ze er niet bijstaan op de site?

Ja die was van mij, maar de timetable klopte nog voor geen meter tijdens de release. Had al best wat gedronken en was toen mega enthousiast terwijl het eigenlijk heel raar was dat ze daar al stonden inclusief tijd zonder groot announcement :lol:. Heb er alsnog stiekem wel goede hoop op dat ze ergens nog langs gaan komen.

Wat je gezien hebt was inderdaad niet de Defqon timetable, maar de timetable van de 'Defqon Release' stream die ze die dag deden. Was dus gewoon een overzicht met de Defqon 2018 setjes die op die dag langs kwamen, waar toevallig ook de Project One set tussen stond.

Zou me persoonlijk ook eigenlijk verbazen als P1 alsnog langs komt. Als ze al komen lijkt het mij waarschijnlijk dat ze de Red afsluiten, maar we weten al dat SZP dat vrijdag doen en Ghost Stories dat zondag doet. Vooral op Zondag gaan ze vast niet proberen te 'concurreren' met Ghost Stories, wat mijns inziens toch wel een enigszins vergelijkbare act is wat betreft sfeer etc. Ook voor zaterdag zie ik een verrassingsoptreden niet echt gebeuren als ik naar de rest van het Red programma kijk. Qlimax lijkt me dan een logischere plek voor P1 dit jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2022 17:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Wat je gezien hebt was inderdaad niet de Defqon timetable, maar de timetable van de 'Defqon Release' stream die ze die dag deden. Was dus gewoon een overzicht met de Defqon 2018 setjes die op die dag langs kwamen, waar toevallig ook de Project One set tussen stond.

Ja dit klinkt wel veel logischer ja :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2022 19:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jaja, nog 50 dagen! :yay: Zou Q nog iets bedenken met betrekking tot 20 jaar Defqon?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2022 20:01 
 
Hardtraxxer

ElTigre schreef:
Jaja, nog 50 dagen! :yay: Zou Q nog iets bedenken met betrekking tot 20 jaar Defqon?

5 uur Legends op Red zondag (denk ik),
Hoop op iets als 2017.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2022 22:49 
 
Hardtraxx Addict

ElTigre schreef:
Jaja, nog 50 dagen! :yay: Zou Q nog iets bedenken met betrekking tot 20 jaar Defqon?

Zou wel vet zijn.
Maar is het echt 20 jaar als er 2 jaar weg gevallen zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2022 22:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
ElTigre schreef:
Jaja, nog 50 dagen! :yay: Zou Q nog iets bedenken met betrekking tot 20 jaar Defqon?

Zou wel vet zijn.
Maar is het echt 20 jaar als er 2 jaar weg gevallen zijn?


Die 2 jaar zijn toch gewoon gevierd? Digitaal, uiteraard. Maar het is niet alsof er niks georganiseerd was, heb ook best van de digitale edities kunnen genieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2022 09:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
ElTigre schreef:
Jaja, nog 50 dagen! :yay: Zou Q nog iets bedenken met betrekking tot 20 jaar Defqon?

Zou wel vet zijn.
Maar is het echt 20 jaar als er 2 jaar weg gevallen zijn?

Je bent zelf toch ook gewoon 2 jaar ouder geworden sinds corona? Of je dat nu kon vieren of niet. En er zijn inderdaad online edities geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2022 09:52 
 
Hardtraxx Addict

Jordy schreef:
heggenschaar schreef:
ElTigre schreef:
Jaja, nog 50 dagen! :yay: Zou Q nog iets bedenken met betrekking tot 20 jaar Defqon?

Zou wel vet zijn.
Maar is het echt 20 jaar als er 2 jaar weg gevallen zijn?

Je bent zelf toch ook gewoon 2 jaar ouder geworden sinds corona? Of je dat nu kon vieren of niet. En er zijn inderdaad online edities geweest.

Ja dat is waar natuurlijk.
Ik vraag het me gewoon af hoe ze rekenen.
En mat 10 jaar in 2012 was er volgens mij ook niets speciaals gebeurt helaas
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2022 09:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@miwer misschien kun je de OP nog aanpassen? ^^
Vorige  1 ... 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73 ... 121  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten