Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 70  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2018 14:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben ook niet zo'n fan van nog een nachtje langer. Hopelijk is het enkel om de overlast op de wegen en de camping te spreiden ! En dan is het ook de vraag of vrijdag al een volwaardige festivaldag wordt ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2018 14:50 
 
Hardtraxx Addict

Pagina is ondertussen weer offline. Wat het eigenlijk alleen maar meer bevestigd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2018 14:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Met een extra dag en de btw die met 3% omhoog gaat ben ik heel benieuwd wat 1 weekend ticket gaat kosten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2018 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kegel77w schreef:
Met een extra dag en de btw die met 3% omhoog gaat ben ik heel benieuwd wat 1 weekend ticket gaat kosten.


Het lage btw-tarief gaat omhoog, ik neem aan dat op festivaltickets het hoge btw-tarief staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2018 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Festivals vallen onder cultuur&recreatie waar het lage belastingtarief geldt
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2018 17:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

kegel77w schreef:
Met een extra dag en de btw die met 3% omhoog gaat ben ik heel benieuwd wat 1 weekend ticket gaat kosten.


De belasting gaat met 50% omhoog, niet 3%...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2018 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
kegel77w schreef:
Met een extra dag en de btw die met 3% omhoog gaat ben ik heel benieuwd wat 1 weekend ticket gaat kosten.


De belasting gaat met 50% omhoog, niet 3%...


Oh goed dat je dit zegt, dacht even dat het tarief naar 6,18% ging ipv 9%.

Norther66 schreef:
Festivals vallen onder cultuur&recreatie waar het lage belastingtarief geldt


Oké thx, dan was mijn aanname verkeerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2018 18:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kon het niet laten
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2018 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Huisje is geboekt, maar gewoon van vrijdag tot maandag. Die donderdag gok ik dan maar op dat het niet zoveel voor gaat stellen, vrijdag tot zondag is lang zat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2018 14:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Festivals vallen onder cultuur&recreatie waar het lage belastingtarief geldt


Wish noemde in hun (zeer vervelend geschreven) mailtjes wel dat de prijzen omhoog gingen door het nieuwe belastingstarief.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2018 12:12 
 
Hardtraxx Addict

Nou ben benieuwd of ze vanavond op wowwow wat prijs geven over de extra dag. Dacht wel ergens gelezen te hebben dat de anthem maker bekend word gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2019 02:38 
 
Hardtraxxer

heggenschaar schreef:
Nou ben benieuwd of ze vanavond op wowwow wat prijs geven over de extra dag. Dacht wel ergens gelezen te hebben dat de anthem maker bekend word gemaakt.


Keltek, Phuture Noize en Sefa?? Ze maken een grapje toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2019 02:49 
 
Hardtraxx Newbie

Linus schreef:
heggenschaar schreef:
Nou ben benieuwd of ze vanavond op wowwow wat prijs geven over de extra dag. Dacht wel ergens gelezen te hebben dat de anthem maker bekend word gemaakt.


Keltek, Phuture Noize en Sefa?? Ze maken een grapje toch?

Nog niks over extra dag, maar neem aan dat dit 3 Anthems worden voor de Red, Blue & Black? :oh: :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2019 03:41 
 
Hardtraxxer

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2019 09:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

N3lis schreef:
Linus schreef:
heggenschaar schreef:
Nou ben benieuwd of ze vanavond op wowwow wat prijs geven over de extra dag. Dacht wel ergens gelezen te hebben dat de anthem maker bekend word gemaakt.


Keltek, Phuture Noize en Sefa?? Ze maken een grapje toch?

Nog niks over extra dag, maar neem aan dat dit 3 Anthems worden voor de Red, Blue & Black? :oh: :huh:


Bij de aankondiging hadden ze het over 'one single anthem' ...
Ik denk wel dat het een vet anthem kan worden, met drie namen die enorm op dreef zijn de laatste tijd !
Mijn interesse is gewekt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2019 12:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ben blij als die sefa hype eens voorbij vliegt
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2019 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het erg vet. Drie namen met drie verschillende stijlen die het erg goed doen op het moment. Tof dat Q-dance deze combi er gewoon op waagt.

S E F A
E
F
A
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2019 13:45 
 
Hardtraxxer

Ben benieuwd, kan eigenlijk alleen maar mee vallen. Keltek vind ik wel oke, PN helemaal niks en Sefa vind ik juist wel weer geweldig, al vind ik het wel apart dat hij anthem doet. Al met al zal het wel een degelijk anthem worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2019 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yiem schreef:
Ben benieuwd, kan eigenlijk alleen maar mee vallen. Keltek vind ik wel oke, PN helemaal niks en Sefa vind ik juist wel weer geweldig, al vind ik het wel apart dat hij anthem doet. Al met al zal het wel een degelijk anthem worden.

Het deel dat je PN niets vond zou ik erg laten voordat je gelynched word door je mede forumleden

So not done
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2019 15:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Linus schreef:
heggenschaar schreef:
Nou ben benieuwd of ze vanavond op wowwow wat prijs geven over de extra dag. Dacht wel ergens gelezen te hebben dat de anthem maker bekend word gemaakt.


Keltek, Phuture Noize en Sefa?? Ze maken een grapje toch?


Is wel een 'gamechanger' in ieder geval...
Ben ergens wel benieuwd wat dit gaat worden, maar aan de andere kant vind ik het ook maar een vreemde combi. Keltek & Phuture Noize was logisch geweest, maar met Sefa erbij vraag ik me echt af wat Q-Dance van plan is, maar we zullen zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2019 15:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Verklaart ook wel het thema one tribe. Een anthem met een euphoric, raw en frenchore invloed maar toch het gevoel van 1 geheel
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2019 16:24 
 
Hardtraxx Addict

Looike schreef:
Linus schreef:
heggenschaar schreef:
Nou ben benieuwd of ze vanavond op wowwow wat prijs geven over de extra dag. Dacht wel ergens gelezen te hebben dat de anthem maker bekend word gemaakt.


Keltek, Phuture Noize en Sefa?? Ze maken een grapje toch?


Is wel een 'gamechanger' in ieder geval...
Ben ergens wel benieuwd wat dit gaat worden, maar aan de andere kant vind ik het ook maar een vreemde combi. Keltek & Phuture Noize was logisch geweest, maar met Sefa erbij vraag ik me echt af wat Q-Dance van plan is, maar we zullen zien

Sefa is ooit begonnen met hardstyle produceren(laag niveau en nooit af gemaakt enzo) maar is dus niet vreemd in de muziek
Hopelijk maken ze 1 track samen en dan alle 3 nog een eigen remix.

Dit zullen denk ik dan ook wel 3 van de 4 mixers van de cd's zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2019 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wordt waarschijnlijk gewoon euforische opbouw, 2e climax iets harder en daarna een tempoversnelling. Hopelijk wel een beetje samenhangend dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2019 16:52 
 
Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Wordt waarschijnlijk gewoon euforische opbouw, 2e climax iets harder en daarna een tempoversnelling. Hopelijk wel een beetje samenhangend dan.


Zou dit best vet vinden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2019 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het feit dat het anthem door drie DJ's wordt gemaakt kan ik wel waarderen. Benieuwd wat eruit komt.

Maar ook:
Royvn_ schreef:
Ben blij als die sefa hype eens voorbij vliegt
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 70  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten