Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 70  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 13:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Q-Dance, wanneer techno stage bij tent van Rik?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Gefeliciteerd :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: hier wat muziek om het te vieren


:love: KEN :love: JE :love: CHARLOTTE :love: DE :love: WITTE :love: AL? :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 13:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 13:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
TiMOTHYb schreef:
Gefeliciteerd :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: hier wat muziek om het te vieren


:love: KEN :love: JE :love: CHARLOTTE :love: DE :love: WITTE :love: AL? :love:

Ben zelf erg fan van Fatima Hatsjie
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic heeft wel lkkr technosetje
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 13:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Dan wel vriendencamping doen of huisje, anders heb je geheid een plek ergens achteraan op 6.

Was geen ramp imo vorig jaar, niet echt veel last van lawaai, maar even terug naar de tent lopen zit er niet in.


Yes:

Remi schreef:
Overigens wel aanwezig want we hebben al een huisje in de buurt geboekt.


5 jaar op de camping gezeten, maar na dit jaar in een huisje te hebben gezeten ga ik dus never nooit meer op die kutcamping staan. Blablabla sfeer m'n reet. Kan welgeteld 0 redenen noemen waarom ik beter op de camping kan staan dan in een huisje kan zitten.

Zo. Maandag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 14:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sowieso weer een weekend aanwezig op de camping. Wat heb ik daar dit jaar een gruwelijk vet weekend gehad, kan het komend jaar dus niet missen.
Voor mezelf ook al besloten dat ik komend jaar Defqon EN Awakenings ga doen. Decibel en Intents trekken me toch niet zo, dus kan ik dat geld mooi besteden aan Defqon en Awakenings.
Nu al zin in het festivalseizoen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 14:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Looike schreef:
Sowieso weer een weekend aanwezig op de camping. Wat heb ik daar dit jaar een gruwelijk vet weekend gehad, kan het komend jaar dus niet missen.
Voor mezelf ook al besloten dat ik komend jaar Defqon EN Awakenings ga doen. Decibel en Intents trekken me toch niet zo, dus kan ik dat geld mooi besteden aan Defqon en Awakenings.
Nu al zin in het festivalseizoen :thumbsup:


Succes daarmee als je een weekend Defqon wilt.

Awakenings en Defqon vallen op het zelfde weekend :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 14:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Looike schreef:
Sowieso weer een weekend aanwezig op de camping. Wat heb ik daar dit jaar een gruwelijk vet weekend gehad, kan het komend jaar dus niet missen.
Voor mezelf ook al besloten dat ik komend jaar Defqon EN Awakenings ga doen. Decibel en Intents trekken me toch niet zo, dus kan ik dat geld mooi besteden aan Defqon en Awakenings.
Nu al zin in het festivalseizoen :thumbsup:


Succes daarmee als je een weekend Defqon wilt.

Awakenings en Defqon vallen op het zelfde weekend :P.


Kutzooi, zo ver had ik nog niet gekeken. Dan maar Awakenings in het klokgebouw pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 14:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 14:27 
 
Hardtraxxer

Defqon is traditie (afgelopen 9x geweest), maar vrees dat ik deze editie ga skippen i.v.m. vakantie (3 weken Kroatie incl. Hard Island) datzelfde weekend. Wellicht toch een poging doen om vriendin om te praten en 1 dag te gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopelijk dit jaar weer een weekend aanwezig. Dit jaar maar een dag ivm afstuderen, dat beviel niet echt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 14:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Na 5 jaar camping aankomend jaar misschien ook maar in een huisje. Valt allemaal te regelen via Europarcs lijkt me?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 14:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wel vreemd dat ze "last weekend of June" zeggen IPV gewoon een datum te noemen. Denk dat je er nu wel van uit mag gaan dat het 4 dagen duurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dyland schreef:
Na 5 jaar camping aankomend jaar misschien ook maar in een huisje. Valt allemaal te regelen via Europarcs lijkt me?

Wij hebben bij Europarcs Zuiderzee geboekt, dit jaar en vorig jaar, en dat zit al vol zag ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 15:07 
 
Hardtraxx Newbie

Remi schreef:
Dyland schreef:
Na 5 jaar camping aankomend jaar misschien ook maar in een huisje. Valt allemaal te regelen via Europarcs lijkt me?

Wij hebben bij Europarcs Zuiderzee geboekt, dit jaar en vorig jaar, en dat zit al vol zag ik.


Alle parken in de buurt zitten al vol :/

Wij willen ook graag een huisje boeken voor 5 personen.
Iemand hier ervaringen met de accommodaties via q-dance?
Op welke parken hebben ze huisjes beschikbaar? Hoe snel zijn deze weg? Wat zijn de kosten ongeveer?
Hoe vaak rijden de shuttle bussen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 15:17 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Sowieso dat ik geen huisje via Q-Dance doe. Een hotel/camping verderop + pendelbus of fietsen is veel goedkoper dan een halfbakken huisje met amper voorzieningen. Als je een Q-Dance verblijfsplek wilt waar een paar normale voorzieningen zijn dan ben je 500 euro p.p. kwijt bent (geen idee of het incl ticket is, dacht van niet)

Topic van vorig jaar laat wel zien hoe immens duur dat was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 15:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Dyland schreef:
Na 5 jaar camping aankomend jaar misschien ook maar in een huisje. Valt allemaal te regelen via Europarcs lijkt me?

Wij hebben bij Europarcs Zuiderzee geboekt, dit jaar en vorig jaar, en dat zit al vol zag ik.


Balen, had al zo'n vermoeden! Hopelijk zijn er nog andere opties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 15:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dat van Q zijn eigen huisjes gevonden qua prijzen.

Broken Balance schreef:
Hahaha, als je je de ballen uit de broek wilt lachen moet je voor de gein kijken naar de prijzen van de Q-Dance travel packages.

Een luxe tent op de camping, en dat is de minste, kost je niet minder dan 500 euro p.p. En dat is in essentie een iets grotere tent met een krap stapelbed en elektriciteit.

Maar het mooiste is het "luxe resort", wat in onze termen gewoon een bekrampt hotel of een jeugdherberg is, 1115 euro PER PERSOON. :lol:

Gast daar kan je een luxe hotel van huren voor het weekend en de taxi elke keer op en neer mee betalen en dan kom je nog goedkoper uit. Voor die prijzen zit je op de Bahama's of ergens in een luxe resort aan de andere kant van de wereld oid.

Maar nee ik geef liever zo veel uit om in een bouwkeet die ongebouwd is te zitten met plastic muren om de buren 24/7 Frenchcore te horen draaien waar de regen waarschijnlijk nog niet niet naar binnen komt.

Je krijgt dus gewone bedden wat wel chill is natuurlijk, maar verder zit er niks in. Je hebt elektriciteit maar goed we hebben tegenwoordig allemaal powerbanks. En een BBQ op vrijdag, wat iedereen sowieso al doet. Voor de rest krijg je eigenlijk niks extra, ja alleen bij de 1100 krijg je een eigen badkamer en WiFi. Maar dit terwijl op de zelfde sites hotels staan voor 180 euro waarbij je gratis transfers heen en terug hebt. Dus dan heb je alles ook wat het 1100 euro pakket biedt.


Broken Balance schreef:
En er is nog een optie voor een "Villa" voor 20 personen in overleg, en dat is dus nog duurder.

Dan krijg je een badkamer per 2 personen en WiFi e.d.

En je kan er nog meer bij boeken zoals een Jacuzzi, Butler, BBQ + Kok, Transfer via Helicopter en transfer van en naar het vliegveld. Maar dat is allemaal extra kosten die er niet bij in zitten.

De basis daar van is

*drumroll*

2700,- P.P. :lol:

Nee ik wil geen reis over de wereld maar een lang weekend in een omgebouwde container zitten. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 15:29 
 
Hardtraxxer

Royvn_ schreef:
Wel vreemd dat ze "last weekend of June" zeggen IPV gewoon een datum te noemen. Denk dat je er nu wel van uit mag gaan dat het 4 dagen duurt.


Waarschijnlijk willen ze inderdaad 4 dagen maar is het nog niet zeker of het lukt met vergunningen etc. Vorig jaar was dat denk ik ook een issue, datum werd toen vrij laat pas bekend gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 15:50 
 
Hardtraxx Veteran

Yiem schreef:
Royvn_ schreef:
Wel vreemd dat ze "last weekend of June" zeggen IPV gewoon een datum te noemen. Denk dat je er nu wel van uit mag gaan dat het 4 dagen duurt.


Waarschijnlijk willen ze inderdaad 4 dagen maar is het nog niet zeker of het lukt met vergunningen etc. Vorig jaar was dat denk ik ook een issue, datum werd toen vrij laat pas bekend gemaakt.


Mijn vermoeden is dat het er staat omdat er met O&N wordt aangekondigd dat het 4 dagen wordt, als dat er nu al zou staan is ''de verrassing'' weg
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2018 00:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Yiem schreef:
Royvn_ schreef:
Wel vreemd dat ze "last weekend of June" zeggen IPV gewoon een datum te noemen. Denk dat je er nu wel van uit mag gaan dat het 4 dagen duurt.


Waarschijnlijk willen ze inderdaad 4 dagen maar is het nog niet zeker of het lukt met vergunningen etc. Vorig jaar was dat denk ik ook een issue, datum werd toen vrij laat pas bekend gemaakt.


Mijn vermoeden is dat het er staat omdat er met O&N wordt aangekondigd dat het 4 dagen wordt, als dat er nu al zou staan is ''de verrassing'' weg

Dit denk ik ook idd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2018 00:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Officiële bevestiging dat het op donderdag begint: https://travel.q-dance.com/nl/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2018 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Officiële bevestiging dat het op donderdag begint: https://travel.q-dance.com/nl/


Benieuwd wat hun plan is. Drie nachten is mij teveel van het goede. Zou mooi zijn als je vrijdag kunt aansluiten zonder dat je een hoekje op camping 6 moet staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2018 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
MelvinFR schreef:
Officiële bevestiging dat het op donderdag begint: https://travel.q-dance.com/nl/


Benieuwd wat hun plan is. Drie nachten is mij teveel van het goede. Zou mooi zijn als je vrijdag kunt aansluiten zonder dat je een hoekje op camping 6 moet staan.

Inderdaad.

Ik ga deze editie waarschijnlijk pas op de zaterdag aansluiten. Hopelijk hoef ik dan niet de volle pot te betalen...
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 70  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten