Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 70  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2019 22:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erwiet schreef:
- Om geluidsoverlast te beperken zal de eind tijd van de night parties (meervoud dus) worden terug gebracht naar 01:00 ipv 04:00


Oef
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2019 23:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kunnen ze op zn minst de gathering vervroegen naar 18:00 ofzo. En als de eindtijd al om 01:00 wordt laten ze dan de festival dagen a la tomorrowland tot 01:00 duren gewoon?

Ik snap eigenlijk niet helemaal dat er iets verandert moet worden aan vrijdag avond en zaterdag avond als de er op donderdag avond en vrijdag middag festival bijkomt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2019 10:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hopelijk verplaatsen ze die discussie weer naar volgend jaar en houden ze het dit jaar op 3 dagen.

Als je hele dag met een vlag staat te zwaaien, front-row selfies zit te maken of 5 uur aan een stuk staat te "fistpumpen", ongeacht of er nu een kick is of niet, zijn 4 dagen waarschijnlijk zeeeeer leuk voor jezelf en al je Instagram volgers....

Maar voor mij, iemand die een volledige dag dag losgaat bij al z'n favorieten, is 4 dagen gewoon téveel... Zie er het voordeel niet van in eerlijk gezegd.

En ja, ik kan ook een dag later vertrekken, maar dan lig ik op 2m² in de uithoeken van veld 6 tussen 10 Fransen, met 24/24 van die hersenloze ""stoere"" terror omdat Q-Dance iedereen z'n ding maar laat doen tijdens het opstellen van een tent.
Dus je bent al bijna "verplicht" om donderdag op die camping te staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2019 11:07 
 
Hardtraxx Veteran

Woutr schreef:
Hopelijk verplaatsen ze die discussie weer naar volgend jaar en houden ze het dit jaar op 3 dagen.

Als je hele dag met een vlag staat te zwaaien, front-row selfies zit te maken of 5 uur aan een stuk staat te "fistpumpen", ongeacht of er nu een kick is of niet, zijn 4 dagen waarschijnlijk zeeeeer leuk voor jezelf en al je Instagram volgers....

Maar voor mij, iemand die een volledige dag dag losgaat bij al z'n favorieten, is 4 dagen gewoon téveel... Zie er het voordeel niet van in eerlijk gezegd.

En ja, ik kan ook een dag later vertrekken, maar dan lig ik op 2m² in de uithoeken van veld 6 tussen 10 Fransen, met 24/24 van die hersenloze ""stoere"" terror omdat Q-Dance iedereen z'n ding maar laat doen tijdens het opstellen van een tent.
Dus je bent al bijna "verplicht" om donderdag op die camping te staan.


Amen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2019 11:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Woutr schreef:
Hopelijk verplaatsen ze die discussie weer naar volgend jaar en houden ze het dit jaar op 3 dagen.

Als je hele dag met een vlag staat te zwaaien, front-row selfies zit te maken of 5 uur aan een stuk staat te "fistpumpen", ongeacht of er nu een kick is of niet, zijn 4 dagen waarschijnlijk zeeeeer leuk voor jezelf en al je Instagram volgers....

Maar voor mij, iemand die een volledige dag dag losgaat bij al z'n favorieten, is 4 dagen gewoon téveel... Zie er het voordeel niet van in eerlijk gezegd.

En ja, ik kan ook een dag later vertrekken, maar dan lig ik op 2m² in de uithoeken van veld 6 tussen 10 Fransen, met 24/24 van die hersenloze ""stoere"" terror omdat Q-Dance iedereen z'n ding maar laat doen tijdens het opstellen van een tent.
Dus je bent al bijna "verplicht" om donderdag op die camping te staan.


Hier is bijna op elk veld niet meer aan te ontkomen, wij zaten in een uithoek op veld 6 vorig jaar en daar hadden we een buur verderop die terror draaide maar niet enorm hard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2019 11:46 
 
Hardtraxx Addict

Zowaar nog nooit slechte buren gehad. Zelfs de Fransen naast ons dit jaar zetten de muziek zachter/uit als je zei dat je echt wou slapen.

(klopt af)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2019 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wij hadden Nederlandse GHBuren die op slooptocht gingen aflopen jaar, ook leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2019 15:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Buren van afgelopen jaar besloten de laatste nacht born te be alive op repeat te zetten.. KEIHARD. DE HELE NACHT >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2019 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Altijd lekker, The Village People heel de nacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2019 15:50 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Altijd lekker, The Village People heel de nacht.


Born to be alive is van Patrick Hernandez, die ken je toch, of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2019 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Krijg nou 'n bakkie pleur :oh: Waar zat ik met m'n lul
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2019 15:53 
 
Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Krijg nou 'n bakkie pleur :oh: Waar zat ik met m'n lul


Blijkbaar in The Village People, mijn vermoeden is de indiaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2019 17:34 
 
Hardtraxx Addict

Village people 360 kick bitch
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2019 18:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Naar de Defqoncamping gaan en janken dat je de hele nacht door nog herrie hoort is ook echt typisch :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2019 19:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

fflkkr schreef:
Naar de Defqoncamping gaan en janken dat je de hele nacht door nog herrie hoort is ook echt typisch :lol:


Inderdaad, een beetje fit zijn om de volgende dag weer een hele dag genieten van een feest waarvoor je flink hebt moeten betalen is voor jankerds.

Liever alleen maar meer mensen die 3 dagen zonder slaap de hele nacht en ochtend door terror en frenchcore door gigantische stereoinstallaties beuken.

Donder op man, als je zoals nu die drie avonden 1 a 2 uur slaap krijgt door door pep doorgesnoven terrorjunks die met dikke speakers naast je tent zitten of Pepe en Francois die dwars door je tent vallen met hun boomboxes omdat ze compleet van de kaart zijn, kan je toch nooit een beetje normaal genieten van zo'n feest.

2016 zijn we door dat soort kutvolk eerder weg gegaan omdat we op zondag compleet op waren, over twee avonden twee uur slaap gehad, geen drugs of wat. 2018 hadden we nergens last van en dat was compleet de tegenovergestelde wereld, buren die ook tot 4 uur zitten met muziek e.d. maar het was niet loeihard, gewoon een normale bluetooth speaker, en ze stopten om 4 uur. Wat denk je dat normaal voor een mens is.

Of moeten we Defqon.1 weekend festival volgend jaar maar voor Weekend Wauzen maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2019 19:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
fflkkr schreef:
Naar de Defqoncamping gaan en janken dat je de hele nacht door nog herrie hoort is ook echt typisch :lol:


Inderdaad, een beetje fit zijn om de volgende dag weer een hele dag genieten van een feest waarvoor je flink hebt moeten betalen is voor jankerds.

Liever alleen maar meer mensen die 3 dagen zonder slaap de hele nacht en ochtend door terror en frenchcore door gigantische stereoinstallaties beuken.

Donder op man, als je zoals nu die drie avonden 1 a 2 uur slaap krijgt door door pep doorgesnoven terrorjunks die met dikke speakers naast je tent zitten of Pepe en Francois die dwars door je tent vallen met hun boomboxes omdat ze compleet van de kaart zijn, kan je toch nooit een beetje normaal genieten van zo'n feest.

2016 zijn we door dat soort kutvolk eerder weg gegaan omdat we op zondag compleet op waren, over twee avonden twee uur slaap gehad, geen drugs of wat. 2018 hadden we nergens last van en dat was compleet de tegenovergestelde wereld, buren die ook tot 4 uur zitten met muziek e.d. maar het was niet loeihard, gewoon een normale bluetooth speaker, en ze stopten om 4 uur. Wat denk je dat normaal voor een mens is.

Of moeten we Defqon.1 weekend festival volgend jaar maar voor Weekend Wauzen maken.


Ja maar het blijft een beetje janken op een hittegolf als je naar Spanje op vakantie gaat. Je weet dat er een kans is dat het zo gaat, dus alsnog weer naar de camping gaan na een kut ervaring, vervolgens weer zeiken op hoe kut de camping is, dat slaat gewoon nergens op. Huur dan een huisje, snuif je ook de pleuris, of drink gewoon genoeg bier zodat je gelijk in slaap valt als je je tent in kruipt.

Ik heb ook liever dat er geen grote speakers worden toegelaten op dit soort campings en dat de beveiligers meer optreden wanneer mensen zich als apen gedragen (overigens denk ik dat dit laatste juist zal leiden tot meer opstootjes en gedoe, dat terzijde). Maar het gaat nou eenmaal zoals het gaat. Je daar zo kwaad over maken heb je echt alleen jezelf mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2019 19:39 
 
Hardtraxx Addict

fflkkr schreef:
Naar de Defqoncamping gaan en janken dat je de hele nacht door nog herrie hoort is ook echt typisch :lol:

Camping, of te wel om te kunnen slapen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2019 20:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
fflkkr schreef:
Naar de Defqoncamping gaan en janken dat je de hele nacht door nog herrie hoort is ook echt typisch :lol:

Camping, of te wel om te kunnen slapen


Ja regel het maar dan, ik ben voor. Maar succes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2019 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
fflkkr schreef:
Naar de Defqoncamping gaan en janken dat je de hele nacht door nog herrie hoort is ook echt typisch :lol:

Camping, of te wel om te kunnen slapen

Festivalcamping <> camping

Kies er maar een uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2019 20:48 
 
Hardtraxx Addict

fflkkr schreef:
heggenschaar schreef:
fflkkr schreef:
Naar de Defqoncamping gaan en janken dat je de hele nacht door nog herrie hoort is ook echt typisch :lol:

Camping, of te wel om te kunnen slapen


Ja regel het maar dan, ik ben voor. Maar succes.

Nog nooit moeite mee gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2019 22:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het zal wel aan mij liggen, maar ik ben na zo'n festivaldag altijd zo kapot dat ik overal wel doorheen slaap. Terrorburen of niet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2019 22:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

LV1 schreef:
Het zal wel aan mij liggen, maar ik ben na zo'n festivaldag altijd zo kapot dat ik overal wel doorheen slaap. Terrorburen of niet xd


Precies hahaha. Meestal pleur ik m'n oordoppen in en slaapmaskertje op en ik word 6-7 uur later pas wakker door de zon
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2019 23:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afgelopen editie met mn tentje op de hoek van een kruising van 2 looppaden gelegen, nergens last van gehad qua slapen. Elke nacht voldoende uurtjes kunnen pakken. Zolang ik maar niet letterlijk van mn matje tril door de bass, boeit muziek van de buren me echt niet.. slaap er zo doorheen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2019 23:36 
 
Hardtraxxer

BIDDINGHUIZEN - Omwonenden van het Walibi-festivalterrein krijgen wat extra geluidsoverlast, omdat het festival Defqon.1 in de nieuwe vergunning één dag extra krijgt. Daar staat echter tegenover dat de afterparty’s van zowel Defqon als Lowlands in het vervolg om één uur afgelopen moeten zijn in plaats van vier uur.

Dit zei wethouder Ton van Amerongen (VVD) gisteren in antwoord op vragen van Marloes Hotting (ChristenUnie). Zij had gelezen dat er aan de andere kant van het Veluwemeer vragen waren gerezen over de nieuwe vergunning voor Lowlands en Defqon.

Geen verruiming geluidsnorm
Van Amerongen kon de ChristenUnie geruststellen: „Een verruiming van de geluidsnorm is niet aan de orde.” Ook ontkende hij dat de drie gemeenten aan de overkant (Elburg, Nunspeet en Oldebroek) niet op de hoogte zijn gebracht. De vergunningen zijn volgens de wethouder keurig gepubliceerd en de buurgemeenten zijn daarvan op de hoogte gebracht. Ook is er overleg op ambtelijk niveau geweest.

De wethouder vertelde dat er tot 31 januari bezwaren konden worden ingediend. Zes mensen hebben van deze mogelijkheid gebruik gemaakt.

Marloes Hotting was blij met de antwoorden: „Want het is belangrijk dat er een goede verstandhouding met de gemeenten Elburg, Nunspeet en Oldebroek is.” Ze is ook verheugd dat de overlast in de nachtelijke uren wordt teruggebracht: „Want ’s nachts wordt de meeste hinder ondervonden.”

Nadchrift redactie:
Aanvankelijk hadden wij abusievelijk vermeld dat er 16 bezwaren waren ingediend. In werkelijkheid gaat het om 6 zienswijzen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2019 00:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat het een goed compromis is :thumbsup: ik kijk uit naar een volledige vrijdag :D
Alleen wordt de after in de blue en black wel tamelijk kort.
Eerder was het van 00:00 tot 4 en straks van 23:30 (denk ik?) tot 1. Dat zal wel ten koste gaan van de muzikale opbouw helaas.
Gathering tot 23:00 ipv 1, dan begint het hopelijk ook 2 uren eerder.
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 70  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten