Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 70  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2019 11:59 
 
Hardtraxxer

Maar dat is toch gewoon het verkeersprobleem 24uur naar voren halen? Of zouden ze erop gokken dat veel mensen dan toch pas de vrijdag zouden aankomen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2019 12:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svennn schreef:
Maar dat is toch gewoon het verkeersprobleem 24uur naar voren halen? Of zouden ze erop gokken dat veel mensen dan toch pas de vrijdag zouden aankomen?


Ik mag hopen dat Q hier rekening mee houdt. Donderdag niet te spannend maken zodat ook een deel op vrijdag komt. Maar goed ivm camping zal sws een erg groot deel op donderdag komen omdat niet veel mensen vrijwillig op 6 willen staan. Ben benieuwd hoe Q hierover denkt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2019 12:13 
 
Hardtraxx Veteran

RomanAnthony schreef:
Blijf het jammer vinden als The Gathering al op donderdag plaats zal vinden en de vrijdag een 'gewone' festivaldag wordt.


Vroegah in 2011 was dit ook, ronduit kut xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2019 12:13 
 
Hardtraxxer

makrooy schreef:
Svennn schreef:
Maar dat is toch gewoon het verkeersprobleem 24uur naar voren halen? Of zouden ze erop gokken dat veel mensen dan toch pas de vrijdag zouden aankomen?


Ik mag hopen dat Q hier rekening mee houdt. Donderdag niet te spannend maken zodat ook een deel op vrijdag komt. Maar goed ivm camping zal sws een erg groot deel op donderdag komen omdat niet veel mensen vrijwillig op 6 willen staan. Ben benieuwd hoe Q hierover denkt..

Precies, en helemaal een eerste jaar zullen weinig mensen die gok willen wagen dat je vrijdag aankomt en alles al vol staat.

Kortom, met nauwelijks extra kosten toch een complete extra dag aan inkomsten voor Q. Of denk ik nu te negatief? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2019 12:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lijkt me ook dat het toevoegen van een extra dag dan geen kut te maken heeft met het beter maken van de toestroom naar het festival inclusief overlast, maar gewoon volledig voor de extra inkomsten is. Wat natuurlijk, nu ik dit typ, ook mega logisch is.

Huisje is geboekt vanaf vrijdag met inchecktijd 15:00, dus vrees dat we sowieso niet voor 17:00 op vrijdag op het terrein aanwezig zijn. De donderdag erbij boeken zou kunnen, maar met de barre toch vanuit Zeeland ben je dan ook niet voor 20:00 op het terrein en als het maar tot 23:00 duurt schiet dat ook niet op. En nóg eens een dag extra vrij nemen zie ik al helemaal niet zitten.

Kut dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2019 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Huisje is geboekt vanaf vrijdag met inchecktijd 15:00, dus vrees dat we sowieso niet voor 17:00 op vrijdag op het terrein aanwezig zijn.


Heb exact hetzelfde, maar heel eerlijk is het weekend toch meer dan lang genoeg :P dan vrijdag maar wat later aanwezig toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2019 14:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb het idee dat ik in de minderheid ben, maar ik ruil echt met alle plezier de after op zaterdag in voor een extra dag feest. Vind de sfeer op de after toch altijd maar ellendig, de meeste mensen op daar zijn vaak óf nog net niet aan het slapen, óf totaal doorgesnoven. Zal me persoonlijk verder een zorg zijn of de gathering op donderdag of vrijdag is en langer op het terrein rondbazuinen is alles behalve een straf. Mijns inziens is dit gewoon een mooie verbetering aan een festival dat toch al ieder jaar legendarisch is :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2019 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ach, s'nachts op de camping lopen ouwehoeren is toch een miljoenmiljard keer leuker dan die gare zombie-bijeenkomst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2019 15:05 
 
Hardtraxx Addict

Al 3 jaar niet eens wat van de after gezien dus vind het totaal geen gemis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2019 15:19 
 
Hardtraxx Veteran

Onze groep van 26 man zit hier dus echt totaal niet op te wachten >.<
Echt ronduit kut dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2019 15:39 
 
Hardtraxx Addict

ErikZ schreef:
Onze groep van 26 man zit hier dus echt totaal niet op te wachten >.<
Echt ronduit kut dit

Wat is er kut aan, ook als je op vrijdag aankomt is er veel meer, alleen geen after snachts die de meeste hier toch niet bezoeken
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2019 15:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
ErikZ schreef:
Onze groep van 26 man zit hier dus echt totaal niet op te wachten >.<
Echt ronduit kut dit

Wat is er kut aan, ook als je op vrijdag aankomt is er veel meer, alleen geen after snachts die de meeste hier toch niet bezoeken


Meer is in dit geval niet beter voor mij. Vrijdag duurt tot slechts 23:00 i.p.v. 01:00 en het hele magische van The Gathering is dan volledig weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2019 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar wat voor de mensen (zoals ik) die zaterdag en zondag willen komen + camping? Dat gaat pas leuk worden voor een plaatsje. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2019 16:11 
 
Hardtraxx Addict

RomanAnthony schreef:
heggenschaar schreef:
ErikZ schreef:
Onze groep van 26 man zit hier dus echt totaal niet op te wachten >.<
Echt ronduit kut dit

Wat is er kut aan, ook als je op vrijdag aankomt is er veel meer, alleen geen after snachts die de meeste hier toch niet bezoeken


Meer is in dit geval niet beter voor mij. Vrijdag duurt tot slechts 23:00 i.p.v. 01:00 en het hele magische van The Gathering is dan volledig weg.

Magische is er al jaren af vind ik, nu sta je gewoon in een te drukke tent(helaas)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2019 16:11 
 
Hardtraxx Veteran

RomanAnthony schreef:
Meer is in dit geval niet beter voor mij. Vrijdag duurt tot slechts 23:00 i.p.v. 01:00 en het hele magische van The Gathering is dan volledig weg.


Precies! + een extra vrije dag wat voor vele heel lastig is (onderwijs mensen bijvoorbeeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2019 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
RomanAnthony schreef:
Meer is in dit geval niet beter voor mij. Vrijdag duurt tot slechts 23:00 i.p.v. 01:00 en het hele magische van The Gathering is dan volledig weg.


Precies! + een extra vrije dag wat voor vele heel lastig is (onderwijs mensen bijvoorbeeld)


Voor werkende mensen die max. 25 vrije dagen in een jaar hebben is het ook puzzelen hoor. Of het wel of niet waard is die donderdag vrij te nemen. Daarom nu maar gegokt op alleen de vrijdag vrij
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2019 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb 43 dagen per jaar dus wmbt maken ze er een week van
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2019 16:57 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
ErikZ schreef:
RomanAnthony schreef:
Meer is in dit geval niet beter voor mij. Vrijdag duurt tot slechts 23:00 i.p.v. 01:00 en het hele magische van The Gathering is dan volledig weg.


Precies! + een extra vrije dag wat voor vele heel lastig is (onderwijs mensen bijvoorbeeld)


Voor werkende mensen die max. 25 vrije dagen in een jaar hebben is het ook puzzelen hoor. Of het wel of niet waard is die donderdag vrij te nemen. Daarom nu maar gegokt op alleen de vrijdag vrij


Vele hebben dit probleem denk ik. Ik neem de vrijdag al vrij en de maandag & dinsdag :whistle: . Om dan ook nog de donderdag vrij te nemen voor de pre-party die elk jaar minder wordt zie ik niet zitten.
Donderdag na het werken vanuit het zuiden naar Defqon rijden is ook niet ideaal.
Wij gaan gewoon vrijdag op tijd die kant op :thumbup: . Afhankelijk van het programma op vrijdag zien we wel hoe laat we op het festival terrein willen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2019 16:59 
 
Hardtraxx Veteran

THArdstyler schreef:
Heb 43 dagen per jaar dus wmbt maken ze er een week van


Vooral voor jezelf denken, daar kom je ver mee :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2019 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
THArdstyler schreef:
Heb 43 dagen per jaar dus wmbt maken ze er een week van


Vooral voor jezelf denken, daar kom je ver mee :thumbsup:

:aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2019 19:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

enige after die beviel was 2 jaar geleden met anderhalf uur PN :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2019 19:52 
 
Hardtraxx Veteran

ElTigre schreef:
enige after die beviel was 2 jaar geleden met anderhalf uur PN :love:

Dat was zo dik toen :worship:. Geen idee waar ik de energie vandaan haalde, maar dat was gewoon weer 1,5u volle bak maaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2019 22:35 
 
Hardtraxx Newbie

Pannenkoek schreef:
Ik heb het idee dat ik in de minderheid ben, maar ik ruil echt met alle plezier de after op zaterdag in voor een extra dag feest. Vind de sfeer op de after toch altijd maar ellendig, de meeste mensen op daar zijn vaak óf nog net niet aan het slapen, óf totaal doorgesnoven. Zal me persoonlijk verder een zorg zijn of de gathering op donderdag of vrijdag is en langer op het terrein rondbazuinen is alles behalve een straf. Mijns inziens is dit gewoon een mooie verbetering aan een festival dat toch al ieder jaar legendarisch is :D


Denk precies zo !
Die afterparty is het altijd net niet, of het is de muziek, of het soort volk wat er loopt.
Bij ons is het dus ook standaard dat we de after overslaan en chillen op de camping.

Kom maar op met die dag extra!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2019 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Heb 43 dagen per jaar dus wmbt maken ze er een week van

Jezus
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2019 22:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Er plaatste meet iemand op dedicated to hardstyle enige verdieping in de plannen van Q.

Citaat:
Ondertussen is elke hardstyle liefhebber op de hoogte van de plannen voor 4 dagen Defqon! Maar 4 dagen defqon, hoe gaat dat er uit zien?

Voordat 4 dagen Defqon kan plaatsvinden moet er eerst een nieuw bestemmingsplan worden goedgekeurd en burgers in en om de gemeente Dronten hebben nu de kans om bezwaar aan te tekenen. Maar om bezwaar aan te tekenen is het wel handig om te weten wat er gaat veranderen. Daarom is het nieuwe bestemmingsplan nu in te zien door burgers en daar staat ook een aanzienlijk stuk informatie in over hoe 4 dagen defqon er uit komt te zien. De belangrijkste punten zijn:

- De camping zal voortaan op donderdag open gaan en een eventuele gathering zal die dag tot uiterlijk 23:00 duren.
- Vrijdag wordt een volledige festivaldag waardoor het aantal festival dagen zal toenemen van 2 naar 3.
- Om geluidsoverlast te beperken zal de eind tijd van de night parties (meervoud dus) worden terug gebracht naar 01:00 ipv 04:00
- In de vergunning is ruimte voor een after party op zondag tot 04:00. Dit zal voor defqon niet worden gebruikt. Ipv daarvan zal op donderdag avond de gathering plaatsvinden tot de eerder genoemde 23:00.

Het zal nog even duren voordat besloten wordt of de nieuwe vergunning er door komt en of defqon dus 4 dagen gaat duren. Maar het geeft ieder geval een leuk inzicht in hoe 4 dagen defqon er uit komt zien!

Mocht je het zelf nog willen nalezen: https://www.dronten.nl/mozard/document/ ... dinghuizen
Hoofdstuk 2.5


Er is dus nog niets zeker over het aantal dagen, maar indien het er 4 worden lijkt dit het te worden.
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 70  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten