Daar hebben ze ook gezegd dat ze The Gathering zouden openen toch? Viel godverdomme ook vies tegen.wrote:Het hele anthem wordt in de endshow verwerkt en daarom wordt de endshow ook langer.
Source: MMA podcast
wrote:Zou niet gaan als ik jou was. Power Hour is maar 1x per jaar, Jay Reeve zie je vaker.wrote:Twijfel nogwrote:Nog mensen aanwezig bij Jay Reeve tijdens Power Hour? Hoop op een zelfde sfeertje als bij Ecstatic vorig jaar.
Malua kondigt net aan dat ze vrijdagnacht draait op de 'Wasted Lands'.
Betekent dit dat er op de camping dan toch nog iets te beleven gaat vallen 's nachts ? Lijkt me een zeer leuke toevoeging !
Betekent dit dat er op de camping dan toch nog iets te beleven gaat vallen 's nachts ? Lijkt me een zeer leuke toevoeging !
-
HHardtraxx Elite
- 2591 posts member since 2017
- last seen 40 minutes ago
Of ze draait vanaf het moment dat de camping open gaat tot de pre begint.wrote:Malua kondigt net aan dat ze vrijdagnacht draait op de 'Wasted Lands'.
Spontaan een zaterdag, sowieso aanwezig bij Mind Dimension en The Purge
Overigens; fuck de groep kwijt raken, ik kom lekker solo zaterdag. Vorig jaar defqon ook solo gegaan en is heerlijk.
Overigens; fuck de groep kwijt raken, ik kom lekker solo zaterdag. Vorig jaar defqon ook solo gegaan en is heerlijk.
Last edited by Hoxyz on , edited 1 time in total.
Wat kan ik hiervan verwachten qua set? Heb je een set linkje oid?wrote:Vergeet Activator nietwrote:Nog veel Hardtraxxers aanwezig bij The Purge en/of Mind Dimension?
Koperen hond op de Wasted Lands draait ook tot de pre begint en gaat weer verder als de pre voorbij is.wrote:Of ze draait vanaf het moment dat de camping open gaat tot de pre begint.wrote:Malua kondigt net aan dat ze vrijdagnacht draait op de 'Wasted Lands'.
Ooh jazeker!wrote:Wat kan ik hiervan verwachten qua set? Heb je een set linkje oid?wrote:Vergeet Activator nietwrote:Nog veel Hardtraxxers aanwezig bij The Purge en/of Mind Dimension?
https://lsdb.nl/set/193972/activator-de ... a-24-06-17
Fenomenale set van twee jaar geleden, man wat ging dat bizar hard daar
Net als 2017 en 2018 de set waar ik het meest naar uitkijk dit weekend! 
Kan ook maar ze noemt het wel friday night ...wrote:Of ze draait vanaf het moment dat de camping open gaat tot de pre begint.wrote:Malua kondigt net aan dat ze vrijdagnacht draait op de 'Wasted Lands'.
Dus er is inderdaad speculatie over mogelijk, we zullen het wel zien !
wrote:wrote:Nog mensen aanwezig bij Jay Reeve tijdens Power Hour? Hoop op een zelfde sfeertje als bij Ecstatic vorig jaar.
Invector laat weten dat hij vrijdag van 3:15-4:00 draait op de wasted lands... er is dus een after
-
HHardtraxx Elite
The Z van 17.00 tot 18.30
Jawrote:Net als 2017 en 2018 de set waar ik het meest naar uitkijk dit weekend!
-
YHardtraxxer
- 462 posts member since 2018
- last seen 3 days ago
Sws present!wrote:Vergeet Activator niet
wrote:Sws present!wrote:Vergeet Activator niet
-
HHardtraxx Elite
wrote:Sws present!wrote:Vergeet Activator niet
Ik heb dit jaar besloten om niet vooraf in het opbouw-toppa te kijken omdat ik me eens wil laten verrassen maar ik moet moeite doen om daar niet in te kijken. 
Klinkt niet gek, wellicht dat ik wel even kom buurten aangezien er voor de rest niet echt veel dingen vast staan wbt planning.wrote: Ooh jazeker!![]()
https://lsdb.nl/set/193972/activator-de ... a-24-06-17
Fenomenale set van twee jaar geleden, man wat ging dat bizar hard daar
Wordt godverdomme gezellig bij Jayke dan!
-
HHardtraxx Elite
Vanavond begint het al soort van voor me met de Engelse vrienden die aan komen.
GODERVDOMME zin in GODVERDOMME
GODERVDOMME zin in GODVERDOMME
Pipa?
Moet zeggen dat ik nu wel heel erg veel zin heb in het weekend. Lang geleden dit gevoel
Moet zeggen dat ik nu wel heel erg veel zin heb in het weekend. Lang geleden dit gevoel
En ik ben voor de verandering herstellende van de griep.. als ik 's morgens wakker word moet ik er niet aan denken om zaterdag ook nog m'n tent uit gestookt te worden 
Maar daarnaast gvd zin in
Maar daarnaast gvd zin in