Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 16 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Poster: Defqon.1 2019 - One Tribe
Past

Defqon.1 2019 - One Tribe

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 20 days ago
RomanAnthony wrote:Nog mensen aanwezig bij Jay Reeve tijdens Power Hour? Hoop op een zelfde sfeertje als bij Ecstatic vorig jaar :clap: .
Wil zelf heel graag gaan, maar verwacht dat de groep graag naar Power Hour wil.. Even afwachten nog hoe het gaat lopen.
H
Hardtraxx Elite
2591 posts member since 2017
last seen 32 minutes ago
THArdstyler wrote:
RomanAnthony wrote:Nog mensen aanwezig bij Jay Reeve tijdens Power Hour? Hoop op een zelfde sfeertje als bij Ecstatic vorig jaar :clap: .
Wil zelf heel graag gaan, maar verwacht dat de groep graag naar Power Hour wil.. Even afwachten nog hoe het gaat lopen.
Dan gaat de groep toch lekker daar heen.
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
heggenschaar wrote:
THArdstyler wrote:
Ja dat gaat niet hea
Hardtraxxer
590 posts member since 2016
last seen May 2025

Jazeker! Na vorig jaar toch maar besloten niet meer naar de Power Hour te gaan, werden nog net niet platgedrukt.
Kan me voorstellen dat het dit jaar met 30 graden om te janken is daar in die megadrukte te staan.
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 20 days ago
heggenschaar wrote:
THArdstyler wrote:
True, maar ben altijd veel te bang om de groep kwijt te raken op zo'n immens festival dus dan kies ik liever voor de zekerheid door bij m'n groep te blijven.
B
Hardtraxx Newbie
41 posts member since 2018
last seen Apr 2021
Jazeker! :clap: :clap:
B
Hardtraxx Newbie
41 posts member since 2018
last seen Apr 2021
THArdstyler wrote: True, maar ben altijd veel te bang om de groep kwijt te raken op zo'n immens festival dus dan kies ik liever voor de zekerheid door bij m'n groep te blijven.
Wij rennen altijd alle kanten op en vinden elkaar ook altijd weer terug. Als je bij elke stage een vaste plek afspreekt kom je elkaar altijd en overal weer tegen.
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
THArdstyler wrote:True, maar ben altijd veel te bang om de groep kwijt te raken op zo'n immens festival dus dan kies ik liever voor de zekerheid door bij m'n groep te blijven.
Mooiste wat er is man de groep kwijtraken xd :beer:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Vorig jaar ging de rest van de groep ook naar Scot Project en de main en zelf toen bij een paar harde trekkers blijven staan op de silver bij Mindustries. Ook zelf toen naar de Gold gegaan voor Bertotucci Feranzano.

Als je gewoon weet waar je vrienden heen gaan is alleen op pad nooit een probleem.
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 7 hours ago
DonnyD wrote:
THArdstyler wrote:True, maar ben altijd veel te bang om de groep kwijt te raken op zo'n immens festival dus dan kies ik liever voor de zekerheid door bij m'n groep te blijven.
Mooiste wat er is man de groep kwijtraken xd :beer:
Af en toe wel leuk ja! 2 jaar geleden was ik mijn telefoon vergeten in de tent en heb ik op de weide zeker 3 uur alleen zitten rondlopen. Ben denk ik overal wel even geweest. Hier en daar wat bekenden tegenkomen. Mooi man. :D
Hardtraxx Addict
1500 posts member since 2015
last seen Nov 2025
Dit jaar gaat van mijn eigen groep helemaal niemand en heb ik mij aangesloten bij een maatje van mij (en zijn groep waarvan ik de mensen wel ken). Ben benieuwd hoe dit gaat zijn aangezien ik ook helemaal vrij ben in in alles nu. Mocht je me zien spreek dan zeker aan aangezien ik ook wel veel aan t struinen zal zijn dit jaar.
Artiest
947 posts member since 2010
last seen Jul 2025
Twijfel nog
H
Hardtraxxer
807 posts member since 2012
last seen 1 day ago
THArdstyler wrote:
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Helicaze wrote:Iemand ervaring met hoe je het best kan aanpakken als je de vrijdag skipt?

Kan je zaterdag nog parkeren op de parking voor weekendgangers?
Kan ik langs de ingang van de camping binnen zoals op vrijdag?
Staat niet alles aangegeven voor bezoekers van 1 dag als ik kom aanrijden zatredagmiddag?
Heb dat een paar jaar gedaan, op zaterdag op de camping aankomen.
Parkeren kon (volgens traffic control) niet meer op de campingparking, maar je wordt gewoon naar een plek geloosd waar op dat moment alle zaterdagbezoekers parkeren.
Op tijd zijn is dan wel aan te raden.

Ingang is gewoon exact hetzelfde, behalve dat er geen gigantische rij meer staat :)
Daarna is het wel zoeken naar nog een plekje op de camping.
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 7 hours ago
zeke wrote:
Helicaze wrote:Iemand ervaring met hoe je het best kan aanpakken als je de vrijdag skipt?

Kan je zaterdag nog parkeren op de parking voor weekendgangers?
Kan ik langs de ingang van de camping binnen zoals op vrijdag?
Staat niet alles aangegeven voor bezoekers van 1 dag als ik kom aanrijden zatredagmiddag?
Heb dat een paar jaar gedaan, op zaterdag op de camping aankomen.
Parkeren kon (volgens traffic control) niet meer op de campingparking, maar je wordt gewoon naar een plek geloosd waar op dat moment alle zaterdagbezoekers parkeren.
Op tijd zijn is dan wel aan te raden.

Ingang is gewoon exact hetzelfde, behalve dat er geen gigantische rij meer staat :)
Daarna is het wel zoeken naar nog een plekje op de camping.
Dan kan ik beter gewoon een zaterdag parkingticket kopen niet?

Vriendin gaat zaterdag al met de rest van de groep mee dus mijn tent staat al ergens gelukkig!
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Sja, aan de andere kant. Ik had vantevoren toen ook geen parkeerkaart gekocht.
Dus het zou eigenlijk wel moeten wanneer je een weekend parkeerkaart heb, dat je ook naar die parking wordt geleid.
Hardtraxxer
223 posts member since 2012
last seen Jun 2021
Rowanyt1309 wrote:Nog veel Hardtraxxers aanwezig bij The Purge en/of Mind Dimension? :)
Jazeker, en nadien door bij Pavo :clap:
Aanwezig!
Hardtraxx Elite
2714 posts member since 2008
last seen 16 days ago
Goed plan! :thumbsup:
K
Hardtraxx Newbie
12 posts member since 2011
last seen Jun 2019
Jay Reeve wrote:
Twijfel nog
xd xd
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Jay Reeve wrote:
Twijfel nog
Zou niet gaan als ik jou was. Power Hour is maar 1x per jaar, Jay Reeve zie je vaker.
Hardtraxxer
169 posts member since 2017
last seen Dec 2025
Vitality wrote:
Goed plan! :thumbsup:
Aanwezig! :D
J
Hardtraxx Newbie
28 posts member since 2014
last seen Feb 2021
Meer mensen die een foutmelding krijgen als zij een parking ticket willen kopen voor het weekend? Kunnen alleen een parkeer ticket kopen als we het combineren met een toegangskaart en die hebben we al.
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
Jfurda wrote:Meer mensen die een foutmelding krijgen als zij een parking ticket willen kopen voor het weekend? Kunnen alleen een parkeer ticket kopen als we het combineren met een toegangskaart en die hebben we al.
Defqon.1 2019 - One Tribe (28-06-2019 tot 30-06-2019, Biddinghuizen Festivalterrein, Biddinghuizen)
J
Hardtraxx Newbie
28 posts member since 2014
last seen Feb 2021
Norther66 wrote:
Jfurda wrote:Meer mensen die een foutmelding krijgen als zij een parking ticket willen kopen voor het weekend? Kunnen alleen een parkeer ticket kopen als we het combineren met een toegangskaart en die hebben we al.
Defqon.1 2019 - One Tribe (28-06-2019 tot 30-06-2019, Biddinghuizen Festivalterrein, Biddinghuizen)
Danku! Dat kon ik niet zien via de mobiele website
Hardtraxx Veteran
6005 posts member since 2017
last seen 2 days ago
Het hele anthem wordt in de endshow verwerkt en daarom wordt de endshow ook langer.
Source: MMA podcast