Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57 ... 70  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2019 10:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Nog mensen aanwezig bij Jay Reeve tijdens Power Hour? Hoop op een zelfde sfeertje als bij Ecstatic vorig jaar :clap: .

Wil zelf heel graag gaan, maar verwacht dat de groep graag naar Power Hour wil.. Even afwachten nog hoe het gaat lopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2019 10:22 
 
Hardtraxx Addict

THArdstyler schreef:
RomanAnthony schreef:
Nog mensen aanwezig bij Jay Reeve tijdens Power Hour? Hoop op een zelfde sfeertje als bij Ecstatic vorig jaar :clap: .

Wil zelf heel graag gaan, maar verwacht dat de groep graag naar Power Hour wil.. Even afwachten nog hoe het gaat lopen.

Dan gaat de groep toch lekker daar heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2019 10:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
THArdstyler schreef:
RomanAnthony schreef:
Nog mensen aanwezig bij Jay Reeve tijdens Power Hour? Hoop op een zelfde sfeertje als bij Ecstatic vorig jaar :clap: .

Wil zelf heel graag gaan, maar verwacht dat de groep graag naar Power Hour wil.. Even afwachten nog hoe het gaat lopen.

Dan gaat de groep toch lekker daar heen.


Ja dat gaat niet hea
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2019 10:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Nog mensen aanwezig bij Jay Reeve tijdens Power Hour? Hoop op een zelfde sfeertje als bij Ecstatic vorig jaar :clap: .



Jazeker! Na vorig jaar toch maar besloten niet meer naar de Power Hour te gaan, werden nog net niet platgedrukt.
Kan me voorstellen dat het dit jaar met 30 graden om te janken is daar in die megadrukte te staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2019 10:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
THArdstyler schreef:
RomanAnthony schreef:
Nog mensen aanwezig bij Jay Reeve tijdens Power Hour? Hoop op een zelfde sfeertje als bij Ecstatic vorig jaar :clap: .

Wil zelf heel graag gaan, maar verwacht dat de groep graag naar Power Hour wil.. Even afwachten nog hoe het gaat lopen.

Dan gaat de groep toch lekker daar heen.

True, maar ben altijd veel te bang om de groep kwijt te raken op zo'n immens festival dus dan kies ik liever voor de zekerheid door bij m'n groep te blijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2019 10:45 
 
Hardtraxx Newbie

RomanAnthony schreef:
Nog mensen aanwezig bij Jay Reeve tijdens Power Hour? Hoop op een zelfde sfeertje als bij Ecstatic vorig jaar :clap: .


Jazeker! :clap: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2019 10:47 
 
Hardtraxx Newbie

THArdstyler schreef:
True, maar ben altijd veel te bang om de groep kwijt te raken op zo'n immens festival dus dan kies ik liever voor de zekerheid door bij m'n groep te blijven.


Wij rennen altijd alle kanten op en vinden elkaar ook altijd weer terug. Als je bij elke stage een vaste plek afspreekt kom je elkaar altijd en overal weer tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2019 10:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
True, maar ben altijd veel te bang om de groep kwijt te raken op zo'n immens festival dus dan kies ik liever voor de zekerheid door bij m'n groep te blijven.


Mooiste wat er is man de groep kwijtraken xd :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2019 10:50 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vorig jaar ging de rest van de groep ook naar Scot Project en de main en zelf toen bij een paar harde trekkers blijven staan op de silver bij Mindustries. Ook zelf toen naar de Gold gegaan voor Bertotucci Feranzano.

Als je gewoon weet waar je vrienden heen gaan is alleen op pad nooit een probleem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2019 11:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
THArdstyler schreef:
True, maar ben altijd veel te bang om de groep kwijt te raken op zo'n immens festival dus dan kies ik liever voor de zekerheid door bij m'n groep te blijven.


Mooiste wat er is man de groep kwijtraken xd :beer:

Af en toe wel leuk ja! 2 jaar geleden was ik mijn telefoon vergeten in de tent en heb ik op de weide zeker 3 uur alleen zitten rondlopen. Ben denk ik overal wel even geweest. Hier en daar wat bekenden tegenkomen. Mooi man. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2019 11:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit jaar gaat van mijn eigen groep helemaal niemand en heb ik mij aangesloten bij een maatje van mij (en zijn groep waarvan ik de mensen wel ken). Ben benieuwd hoe dit gaat zijn aangezien ik ook helemaal vrij ben in in alles nu. Mocht je me zien spreek dan zeker aan aangezien ik ook wel veel aan t struinen zal zijn dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2019 11:34 
 
Artiest
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Nog mensen aanwezig bij Jay Reeve tijdens Power Hour? Hoop op een zelfde sfeertje als bij Ecstatic vorig jaar :clap: .


Twijfel nog
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2019 11:36 
 
Hardtraxxer

THArdstyler schreef:
RomanAnthony schreef:
Nog mensen aanwezig bij Jay Reeve tijdens Power Hour? Hoop op een zelfde sfeertje als bij Ecstatic vorig jaar :clap: .

Wil zelf heel graag gaan, maar verwacht dat de groep graag naar Power Hour wil.. Even afwachten nog hoe het gaat lopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2019 11:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Iemand ervaring met hoe je het best kan aanpakken als je de vrijdag skipt?

Kan je zaterdag nog parkeren op de parking voor weekendgangers?
Kan ik langs de ingang van de camping binnen zoals op vrijdag?
Staat niet alles aangegeven voor bezoekers van 1 dag als ik kom aanrijden zatredagmiddag?


Heb dat een paar jaar gedaan, op zaterdag op de camping aankomen.
Parkeren kon (volgens traffic control) niet meer op de campingparking, maar je wordt gewoon naar een plek geloosd waar op dat moment alle zaterdagbezoekers parkeren.
Op tijd zijn is dan wel aan te raden.

Ingang is gewoon exact hetzelfde, behalve dat er geen gigantische rij meer staat :)
Daarna is het wel zoeken naar nog een plekje op de camping.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2019 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Helicaze schreef:
Iemand ervaring met hoe je het best kan aanpakken als je de vrijdag skipt?

Kan je zaterdag nog parkeren op de parking voor weekendgangers?
Kan ik langs de ingang van de camping binnen zoals op vrijdag?
Staat niet alles aangegeven voor bezoekers van 1 dag als ik kom aanrijden zatredagmiddag?


Heb dat een paar jaar gedaan, op zaterdag op de camping aankomen.
Parkeren kon (volgens traffic control) niet meer op de campingparking, maar je wordt gewoon naar een plek geloosd waar op dat moment alle zaterdagbezoekers parkeren.
Op tijd zijn is dan wel aan te raden.

Ingang is gewoon exact hetzelfde, behalve dat er geen gigantische rij meer staat :)
Daarna is het wel zoeken naar nog een plekje op de camping.

Dan kan ik beter gewoon een zaterdag parkingticket kopen niet?

Vriendin gaat zaterdag al met de rest van de groep mee dus mijn tent staat al ergens gelukkig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2019 12:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sja, aan de andere kant. Ik had vantevoren toen ook geen parkeerkaart gekocht.
Dus het zou eigenlijk wel moeten wanneer je een weekend parkeerkaart heb, dat je ook naar die parking wordt geleid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2019 13:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Nog veel Hardtraxxers aanwezig bij The Purge en/of Mind Dimension? :)

Jazeker, en nadien door bij Pavo :clap:
RomanAnthony schreef:
Nog mensen aanwezig bij Jay Reeve tijdens Power Hour? Hoop op een zelfde sfeertje als bij Ecstatic vorig jaar :clap: .

Aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2019 13:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Nog mensen aanwezig bij Jay Reeve tijdens Power Hour? Hoop op een zelfde sfeertje als bij Ecstatic vorig jaar :clap: .

Goed plan! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2019 14:00 
 
Hardtraxx Newbie

Jay Reeve schreef:
RomanAnthony schreef:
Nog mensen aanwezig bij Jay Reeve tijdens Power Hour? Hoop op een zelfde sfeertje als bij Ecstatic vorig jaar :clap: .


Twijfel nog


xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2019 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jay Reeve schreef:
RomanAnthony schreef:
Nog mensen aanwezig bij Jay Reeve tijdens Power Hour? Hoop op een zelfde sfeertje als bij Ecstatic vorig jaar :clap: .


Twijfel nog

Zou niet gaan als ik jou was. Power Hour is maar 1x per jaar, Jay Reeve zie je vaker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2019 14:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vitality schreef:
RomanAnthony schreef:
Nog mensen aanwezig bij Jay Reeve tijdens Power Hour? Hoop op een zelfde sfeertje als bij Ecstatic vorig jaar :clap: .

Goed plan! :thumbsup:


Aanwezig! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2019 14:49 
 
Hardtraxx Newbie

Meer mensen die een foutmelding krijgen als zij een parking ticket willen kopen voor het weekend? Kunnen alleen een parkeer ticket kopen als we het combineren met een toegangskaart en die hebben we al.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2019 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jfurda schreef:
Meer mensen die een foutmelding krijgen als zij een parking ticket willen kopen voor het weekend? Kunnen alleen een parkeer ticket kopen als we het combineren met een toegangskaart en die hebben we al.


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2019 15:13 
 
Hardtraxx Newbie

Norther66 schreef:
Jfurda schreef:
Meer mensen die een foutmelding krijgen als zij een parking ticket willen kopen voor het weekend? Kunnen alleen een parkeer ticket kopen als we het combineren met een toegangskaart en die hebben we al.


Afbeelding


Danku! Dat kon ik niet zien via de mobiele website
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2019 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het hele anthem wordt in de endshow verwerkt en daarom wordt de endshow ook langer.
Source: MMA podcast
Vorige  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57 ... 70  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten