Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 17 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Poster: Defqon.1 2019 - One Tribe
Past

Defqon.1 2019 - One Tribe

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxxer
54 posts member since 2016
last seen Jan 2024
Hardtraxx Addict
1339 posts member since 2015
last seen Mar 2025
wat gebeurt er tussen 19:00 en 20:00 op de RED? :huh:
B
Hardtraxxer
381 posts member since 2018
last seen Jul 2020
Bowlingbal wrote:
Gunz For Hire draait van 19:00 - 19:45. Staat er niet op zie ik.
Hardtraxx Elite
2621 posts member since 2015
last seen 14 hours ago
Bowlingbal wrote:
Zanger Kafke als Suprise act :yay:
Hardtraxx Addict
1860 posts member since 2016
last seen Jun 2025
Wenzel wrote:
dennisje030 wrote:Nopg steeds niet echt een fijne voorspelling voor aankomend weekend.. zaterdag een piek met 34 graden :x :x Doet me denken aan een keer Decibel, toen was het ook zo achterlijk warm..

Ben benieuwd hoe het weer er daadwerkelijk uit gaat zien aankomend weekend, voor mij persoonlijk is 34 graden echt veeeel te warm >.<

Eerst zien dan geloven, er kan nog zat gebeuren met het weer. Een paar dagen geleden voorspelden ze nog dat het aanstaande woensdag 36 graden zou zijn en dat is inmiddels bijgesteld naar 25/26 .
Fingers crossed. Alles boven de 25 vind ik voor een festival echt veel te warm :x
Hardtraxxer
473 posts member since 2017
last seen 20 days ago
T
Hardtraxxer
120 posts member since 2019
last seen Jul 2022
Sarabande wrote:
Wenzel wrote:
dennisje030 wrote:Nopg steeds niet echt een fijne voorspelling voor aankomend weekend.. zaterdag een piek met 34 graden :x :x Doet me denken aan een keer Decibel, toen was het ook zo achterlijk warm..

Ben benieuwd hoe het weer er daadwerkelijk uit gaat zien aankomend weekend, voor mij persoonlijk is 34 graden echt veeeel te warm >.<

Eerst zien dan geloven, er kan nog zat gebeuren met het weer. Een paar dagen geleden voorspelden ze nog dat het aanstaande woensdag 36 graden zou zijn en dat is inmiddels bijgesteld naar 25/26 .
Fingers crossed. Alles boven de 25 vind ik voor een festival echt veel te warm :x
Dit inderdaad, een paar jaar geleden met Emporium was het ook ruim boven de 30 graden, was echt niet te doen.
K
Hardtraxx Newbie
12 posts member since 2011
last seen Jun 2019
cb92 wrote:
Kruitsnuiver wrote:Volgens mij is er in de afgelopen dagen een naam toegevoegd op de purple voor de zaterdag, ene 'STK'. Google levert niets op, weet iemand wat voor stijl dit is?

Defqon.1 2019 - One Tribe (28-06-2019 tot 30-06-2019, Biddinghuizen Festivalterrein, Biddinghuizen)
Misschien STOIK?
Die produceert nu blijkbaar techno i.p.v. hardstyle
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Zn een na laatste plaat Demon leek toch behoorlijk op early. Also, zijn spul techno noemen is het zelfde als Sub Zero Project psytrance noemen.

Er zijn meerdere DJ's die STK heten (niet hardstyle tbh, maar het is dan ook een rookie stage), waarom zou Stoik dit zijn en opeens zijn naam veranderen en waarom zou hij dan niet op de big chill of de UV op zondag oid staan.
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
https://www.hardnews.nl/een-wereld-van- ... -in-china/ :
Dit jaar heeft Defqon bijvoorbeeld 2 Chinese artiesten

Hier stond STK ook op de lineup:
https://m.facebook.com/events/foshan-cr ... 715064889/
F
Hardtraxxer
67 posts member since 2012
last seen Dec 2019
Iemand ervaring met do op vr een tentje opslaan aan de kant v/d weg richting parking ?
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Freekje wrote:Iemand ervaring met do op vr een tentje opslaan aan de kant v/d weg richting parking ?
Wat?
Hardtraxx Addict
1500 posts member since 2015
last seen Nov 2025
Freekje wrote:Iemand ervaring met do op vr een tentje opslaan aan de kant v/d weg richting parking ?
:huh: :huh:. Geen idee wat je van plan bent, maar je kan ook gewoon vrijdag op tijd van huis gaan of iets dergelijke. Moet wel echt gek zijn om daar donderdagavond al te gaan staan voor wat?
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 23 days ago
Wat is dit nou weer xd
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 20 days ago
Ja, lijkt me verstandig om dit aan de kant van de weg te doen inderdaad. Vorig jaar had ik 'm opgeslagen in de cloud, nu kun je wel raden: kom ik daar vrijdag, was m'n tent weg. Vast gejat door een of andere fransoos.
L
Hardtraxxer
69 posts member since 2019
last seen Jul 2026
https://www.dumpert.nl/mediabase/720244 ... cante.html
Hardtraxxer
733 posts member since 2017
last seen Dec 2024
Kruitsnuiver wrote:Volgens mij is er in de afgelopen dagen een naam toegevoegd op de purple voor de zaterdag, ene 'STK'. Google levert niets op, weet iemand wat voor stijl dit is?

Defqon.1 2019 - One Tribe (28-06-2019 tot 30-06-2019, Biddinghuizen Festivalterrein, Biddinghuizen)
Toch gewoon afkorting voor stuk van stuktv.. komen even lekker setje draaien bij ons :bomb:
Hardtraxx Elite
2621 posts member since 2015
last seen 14 hours ago
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Heeee Jesse Jax. Is er onder je nieuwe naam ook ruimte voor Festuca platen of is het allemaal wat duisterder geworden?
Hardtraxx Veteran
5462 posts member since 2012
last seen 1 day ago
RomanAnthony wrote:Heeee Jesse Jax. Is er onder je nieuwe naam ook ruimte voor Festuca platen of is het allemaal wat duisterder geworden?
My man, jij denkt aan Pressure Waves (L)
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Remi wrote:
RomanAnthony wrote:Heeee Jesse Jax. Is er onder je nieuwe naam ook ruimte voor Festuca platen of is het allemaal wat duisterder geworden?
My man, jij denkt aan Pressure Waves (L)
Zeker weten, broeder. En als het even kan ook For The Music en Transpose. Maar duisterdere tracks voel ik nog niet echt om 14:00 met 30 graden op mijn bek.
P
Hardtraxx Veteran
5058 posts member since 2013
last seen 4 hours ago
Goedenavond Hardtraxx en welkom bij het weerbericht van Pipa Paulusma
The spell is broken. Het gaat niet regenen op Defqon, maar we krijgen heel veel zon ervoor terug

Vrijdag wordt een aangename 25 graden en zal het in de avond wat meer afkoelen naar 11 graden.

Op zaterdag is het heet, heel heet en nog eens heet. De nek zal volstaan meh zweet. Het wordt 31 graden en volop zon. Zorg goed voor uzelf en anderen!

Op zondag zal er af en toe een wolkje voor de zon komen en wordt het 27 graden

Fijne avond!
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Pipa wrote:Goedenavond Hardtraxx en welkom bij het weerbericht van Pipa Paulusma
The spell is broken. Het gaat niet regenen op Defqon, maar we krijgen heel veel zon ervoor terug

Vrijdag wordt een aangename 25 graden en zal het in de avond wat meer afkoelen naar 11 graden.

Op zaterdag is het heet, heel heet en nog eens heet. De nek zal volstaan meh zweet. Het wordt 31 graden en volop zon. Zorg goed voor uzelf en anderen!

Op zondag zal er af en toe een wolkje voor de zon komen en wordt het 27 graden

Fijne avond!
Zaterdag nog iets minder warm en we hebben een prima temperatuur voor het hele weekend! :loving:
Hardtraxx Addict
1500 posts member since 2015
last seen Nov 2025
Wat heb ik hier ontzettend veel zin in zeg :yay:
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Nog veel Hardtraxxers aanwezig bij The Purge en/of Mind Dimension? :)