Dat was het (s)toppunt jawrote:Je was toch vorig jaar Defqon al zo goed als gestopt? Toen heb je een halve dag in je tent gelegen.wrote:Ben bijna helemaal met feesten gestopt inderdaad. Wel soms nog een techno feestje/ festival.
De mainstage is trouwens ook al te zien op party opbouw foto's Klik
wrote:De mainstage is trouwens ook al te zien op party opbouw foto's Klik
Ziet er echt mooi uit...krijg het er al warm vanwrote:De mainstage is trouwens ook al te zien op party opbouw foto's Klik
Last edited by Stuiterbal on , edited 1 time in total.
Het is de bedoeling dat hier niet wordt gespoiled.
Daar bestaat een topic voor : Het Feest/stage opbouw topic.
Het word ook niet gespoiled aangezien je daadwerkelijk op de link moet drukkenwrote:Het is de bedoeling dat hier niet wordt gespoiled.
Wel als ze hier gaan omschrijven hoe het eruit ziet of welke delen bij andere stages werden gebruikt... Maar dan nog. Daar dient dit topic niet voor.wrote:Het word ook niet gespoiled aangezien je daadwerkelijk op de link moet drukkenwrote:Het is de bedoeling dat hier niet wordt gespoiled.
Excuus...lastig om de enthousiasme te onderdrukken. Post is aangepastwrote:Wel als ze hier gaan omschrijven hoe het eruit ziet of welke delen bij andere stages werden gebruikt... Maar dan nog. Daar dient dit topic niet voor.wrote:Het word ook niet gespoiled aangezien je daadwerkelijk op de link moet drukkenwrote:Het is de bedoeling dat hier niet wordt gespoiled.
-
KHardtraxx Newbie
- 12 posts member since 2011
- last seen Jun 2019
Volgens mij is er in de afgelopen dagen een naam toegevoegd op de purple voor de zaterdag, ene 'STK'. Google levert niets op, weet iemand wat voor stijl dit is?

Misschien STOIK?wrote:Volgens mij is er in de afgelopen dagen een naam toegevoegd op de purple voor de zaterdag, ene 'STK'. Google levert niets op, weet iemand wat voor stijl dit is?
Die hakenkruisen op de mainwrote:De mainstage is trouwens ook al te zien op party opbouw foto's Klik
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 6 days ago
wrote:Die hakenkruisen op de mainwrote:De mainstage is trouwens ook al te zien op party opbouw foto's Klik
Kort vraagje, hoe zit dat nou met die stages.
Is de blue nou buiten op zondag?
Volgens de website is de hardcore zondags bij de uv stage.wrote:Kort vraagje, hoe zit dat nou met die stages.
Aangegeven als open air.
-
HHardtraxx Elite
- 2591 posts member since 2017
- last seen 1 hour ago
Blue gaat naar de blackwrote:Kort vraagje, hoe zit dat nou met die stages.
Black gaat naar de uv
Uv gaat naar de blue
Zat is uv outdoor
Zon is black outdoor
Blue is altijd indoor
Yo Miwer wat is je bron hiervoor?
wrote:Yo Miwer wat is je bron hiervoor?
Oh ja oké maar een filmpje van een uur kijken ging mij net iets te ver
https://timetabler.nl/ wie? iemand? 
-
DHardtraxxer
- 643 posts member since 2012
- last seen 22 days ago
Nopg steeds niet echt een fijne voorspelling voor aankomend weekend.. zaterdag een piek met 34 graden
Doet me denken aan een keer Decibel, toen was het ook zo achterlijk warm..
Ben benieuwd hoe het weer er daadwerkelijk uit gaat zien aankomend weekend, voor mij persoonlijk is 34 graden echt veeeel te warm
Ben benieuwd hoe het weer er daadwerkelijk uit gaat zien aankomend weekend, voor mij persoonlijk is 34 graden echt veeeel te warm
wrote:Nopg steeds niet echt een fijne voorspelling voor aankomend weekend.. zaterdag een piek met 34 graden![]()
Doet me denken aan een keer Decibel, toen was het ook zo achterlijk warm..
Eerst zien dan geloven, er kan nog zat gebeuren met het weer. Een paar dagen geleden voorspelden ze nog dat het aanstaande woensdag 36 graden zou zijn en dat is inmiddels bijgesteld naar 25/26 .
Voorspelling van weeronline wordt steeds gunstiger
Thanks voor de bump van deze sitewrote:https://timetabler.nl/ wie? iemand?
-
HHardtraxx Elite
- 2591 posts member since 2017
- last seen 1 hour ago
Het is pipa paulisma niet paperclip paulisma toch?wrote:Voorspelling van weeronline wordt steeds gunstiger