Klopte dus toch. Ach kan er in 90% van de tijd mee leven
Wat moet ik me hiervan voorstellen?
Een uur lang Russische Hardbass.wrote:Zaterdag main 17:00-18:00 - Coone, HHZ, NC en SR![]()
Dit zou ik serieus vet vinden!wrote:Een uur lang Russische Hardbass.
OPA BLYAAT!wrote:Een uur lang Russische Hardbass.wrote:Zaterdag main 17:00-18:00 - Coone, HHZ, NC en SR![]()
WTFwrote:Tof dat ze Titan een afscheid gunnen, maar om die beste man dan slechts een kwartiertje te geven...
Als dat ooit zal gebeuren dan ben ik linksvoor te vinden, in mijn adidas outfit met een fles kvass in de klauwen.wrote:Dit zou ik serieus vet vinden!wrote:Een uur lang Russische Hardbass.
Waar kan ik tekenen indd!?wrote:Dit zou ik serieus vet vinden!wrote:Een uur lang Russische Hardbass.
Wel vet dat Q-Dance met je meegekeken heeft maatje, ze hebben ook de kleurtjes gebruikt! Toch mooi dat ze nog steeds actief meelezen hier op het forum!wrote:Thnx! ben benieuwd of ie nog flink omgegooid moet worden als de officiële TT er iswrote:Wel cool gedaan zo ook met die kleurtjes!
Dit is wel kut inderdaad.wrote:opener op vrijdag (BH maakt er nou niet echt een waanzinnig feestje van)
Legends is gewoon verplichte kost. Helemaal als Frontliner erbij staat.wrote:Prima timetable voor mij, ga alleen zondag. Wordt voornamelijk pendelen tussen de Red, UV en Gold. Legends nog een twijfelgeval, de UV is dan ook leuk dus maar even zien of het dit jaar leuke namen zijn als legends.
Grootste tering zooi is dus dat legends gelijk is met C1, had C1 dan omgedraaid met Thyron.wrote:Legends is gewoon verplichte kost. Helemaal als Frontliner erbij staat.wrote:Prima timetable voor mij, ga alleen zondag. Wordt voornamelijk pendelen tussen de Red, UV en Gold. Legends nog een twijfelgeval, de UV is dan ook leuk dus maar even zien of het dit jaar leuke namen zijn als legends.
Promo daarentegen is wel heel dik. Jammer dat de sfeer op de preparty bij de Black toch een stuk minder is...wrote:Twee dingen helemaal kut: opener op vrijdag (BH maakt er nou niet echt een waanzinnig feestje van) en afsluiters op zaterdag.
wrote:Wel vet dat Q-Dance met je meegekeken heeft maatje, ze hebben ook de kleurtjes gebruikt! Toch mooi dat ze nog steeds actief meelezen hier op het forum!wrote:Thnx! ben benieuwd of ie nog flink omgegooid moet worden als de officiële TT er iswrote:Wel cool gedaan zo ook met die kleurtjes!