Een techno"festival" kan je toch geen feest noemen.wrote:Ben bijna helemaal met feesten gestopt inderdaad. Wel soms nog een techno feestje/ festival.
wrote:Een techno"festival" kan je toch geen feest noemen.wrote:Ben bijna helemaal met feesten gestopt inderdaad. Wel soms nog een techno feestje/ festival.
-
HHardtraxx Elite
- 2591 posts member since 2017
- online now
Over een weekje zijn we er al zo'n beetje. Dit vanwegen 3 grote tenten en mensen die zo nodig op veld 1 of 2 moeten staan
....
....
-
DHardtraxxer
- 643 posts member since 2012
- last seen 22 days ago
Ik heb hier toch wel echt belachelijk veel zin in... deze week is gelukkig snel gegaan, volgende week ook hopelijk. Zal wel niet, veel te veel zin in dit feestje 
Hoe vind je zelf dat het gaat?wrote:Over een weekje zijn we er al zo'n beetje. Dit vanwegen 3 grote tenten en mensen die zo nodig op veld 1 of 2 moeten staan
....
-
HHardtraxx Elite
- online now
Zag net een dj (m-jay) bekend maken dat hij op de big chill staat.
Die line up zal dus ook wel vandaag geheel. Komen lijkt. Me
Lijkt me. Ook. Wel inderdaad. punt.wrote:Zag net een dj (m-jay) bekend maken dat hij op de big chill staat.
Jij bent wel echt stoer.wrote:Over een weekje zijn we er al zo'n beetje. Dit vanwegen 3 grote tenten en mensen die zo nodig op veld 1 of 2 moeten staan
....
-
KHardtraxx Newbie
- 12 posts member since 2011
- last seen Jun 2019
Gisteravond eens zitten frutselen met de gelekte timetable:

Wel cool gedaan zo ook met die kleurtjes!
-
HHardtraxx Elite
- online now
Van een foto gezien dat de (vermoedelijk) purple eindelijk niet in dat zweet tentje is dit jaar.
Bedankt voor de info maat, ik geloof dit gelijk zonder überhaupt zelf het te kunnen zien.wrote:Van een foto gezien dat de (vermoedelijk) purple eindelijk niet in dat zweet tentje is dit jaar.
-
KHardtraxx Newbie
- last seen Jun 2019
Thnx! ben benieuwd of ie nog flink omgegooid moet worden als de officiële TT er iswrote:Wel cool gedaan zo ook met die kleurtjes!
-
HHardtraxx Elite
- online now
Word allemaal wel heel paars zo nu ze kleuren weg halen (brown, white, orange, green, Grey)wrote:Thnx! ben benieuwd of ie nog flink omgegooid moet worden als de officiële TT er iswrote:Wel cool gedaan zo ook met die kleurtjes!
-
KHardtraxx Newbie
- last seen Jun 2019
Klopt idd, vroegah was daar wat meer variatie in. Nu zitten ze vooral in hetzelfde spectrum te harkenwrote:Word allemaal wel heel paars zo nu ze kleuren weg halen (brown, white, orange, green, Grey)wrote:Thnx! ben benieuwd of ie nog flink omgegooid moet worden als de officiële TT er iswrote:Wel cool gedaan zo ook met die kleurtjes!
Heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat ze volgend jaar met een aparte stage voor premium-tickethouders komen. De Infrared.
Hoop toch wel dat die timetable niet echt is en de Black tot 23:00 doorgaat. Ik zal een groot deel van de dag in de Gold staan te hakken, om daarna te moeten kiezen tussen dramatische herrie waar je niet meer op los kunt (van DRS enzo) of gas terug met hardstyle... Dat zou wel een beetje jammer zijn. Ik kan van bijna alles (tempo/stijl) genieten mits voldoende kwaliteit, maar gas terug is voor mij altijd een enorme domper.
Last edited by Inno on , edited 1 time in total.
Scheelt weer dat dit geen kleuren zijn.wrote:Word allemaal wel heel paars zo nu ze kleuren weg halen (white, Grey)
Je bepaalt zelf waar je heen gaat. Als je persee niet gas terug wilt nemen, maar je niet gas bij gaan geven.wrote:Hoop toch wel dat die timetable niet echt is en de Black tot 23:00 doorgaat. Ik zal een groot deel van de dag in de Gold staan te hakken, om daarna te moeten kiezen tussen dramatische herrie waar je niet meer op los kunt (van DRS enzo) of gas terug met hardstyle... Dat zou wel een beetje jammer zijn. Ik kan van bijna alles (tempo/stijl) genieten mits voldoende kwaliteit, maar gas terug is voor mij altijd een enorme domper.
-
CHardtraxxer
- 617 posts member since 2012
- last seen Jan 2025
Scheelt weer verdwalen als je kleurenblind bent 
Das mn hele punt dus, soortgelijk of gas erbij zijn er geen acceptabele opties zo vind ik.wrote:wrote: Je bepaalt zelf waar je heen gaat. Als je persee niet gas terug wilt nemen, maar je niet gas bij gaan geven.