Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 7 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 37 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Poster: Defqon.1 2019 - One Tribe
Past

Defqon.1 2019 - One Tribe

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxxer
784 posts member since 2017
last seen Jul 2026
urbandesigner wrote:Ben bijna helemaal met feesten gestopt inderdaad. Wel soms nog een techno feestje/ festival :thumbup: .
Een techno"festival" kan je toch geen feest noemen. :list:
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Spalken wrote:
urbandesigner wrote:Ben bijna helemaal met feesten gestopt inderdaad. Wel soms nog een techno feestje/ festival :thumbup: .
Een techno"festival" kan je toch geen feest noemen. :list:
H
Hardtraxx Elite
2591 posts member since 2017
online now
Over een weekje zijn we er al zo'n beetje. Dit vanwegen 3 grote tenten en mensen die zo nodig op veld 1 of 2 moeten staan
....
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 23 days ago
Oke man
D
Hardtraxxer
643 posts member since 2012
last seen 22 days ago
Ik heb hier toch wel echt belachelijk veel zin in... deze week is gelukkig snel gegaan, volgende week ook hopelijk. Zal wel niet, veel te veel zin in dit feestje :lol:
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 21 days ago
heggenschaar wrote:Over een weekje zijn we er al zo'n beetje. Dit vanwegen 3 grote tenten en mensen die zo nodig op veld 1 of 2 moeten staan
....
Hoe vind je zelf dat het gaat?
H
Hardtraxx Elite
online now
Zag net een dj (m-jay) bekend maken dat hij op de big chill staat.
Die line up zal dus ook wel vandaag geheel. Komen lijkt. Me
Hardtraxx Addict
1583 posts member since 2018
last seen 7 hours ago
heggenschaar wrote:Zag net een dj (m-jay) bekend maken dat hij op de big chill staat.
Die line up zal dus ook wel vandaag geheel. Komen lijkt. Me
Lijkt me. Ook. Wel inderdaad. punt.
Hardtraxx Veteran
6005 posts member since 2017
last seen 2 days ago
heggenschaar wrote:Over een weekje zijn we er al zo'n beetje. Dit vanwegen 3 grote tenten en mensen die zo nodig op veld 1 of 2 moeten staan
....
Jij bent wel echt stoer.
K
Hardtraxx Newbie
12 posts member since 2011
last seen Jun 2019
Gisteravond eens zitten frutselen met de gelekte timetable:

Defqon.1 2019 - One Tribe (28-06-2019 tot 30-06-2019, Biddinghuizen Festivalterrein, Biddinghuizen)
Hardtraxx Veteran
last seen 21 days ago
Wel cool gedaan zo ook met die kleurtjes!
H
Hardtraxx Elite
online now
Van een foto gezien dat de (vermoedelijk) purple eindelijk niet in dat zweet tentje is dit jaar.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
heggenschaar wrote:Van een foto gezien dat de (vermoedelijk) purple eindelijk niet in dat zweet tentje is dit jaar.
Bedankt voor de info maat, ik geloof dit gelijk zonder überhaupt zelf het te kunnen zien.
K
Hardtraxx Newbie
last seen Jun 2019
THArdstyler wrote:Wel cool gedaan zo ook met die kleurtjes!
Thnx! ben benieuwd of ie nog flink omgegooid moet worden als de officiële TT er is ;)
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 8 days ago
Ben ook benieuwd maatje!
H
Hardtraxx Elite
online now
Kruitsnuiver wrote:
Thnx! ben benieuwd of ie nog flink omgegooid moet worden als de officiële TT er is ;)
Word allemaal wel heel paars zo nu ze kleuren weg halen (brown, white, orange, green, Grey)
K
Hardtraxx Newbie
last seen Jun 2019
heggenschaar wrote:
Kruitsnuiver wrote:
Word allemaal wel heel paars zo nu ze kleuren weg halen (brown, white, orange, green, Grey)
Klopt idd, vroegah was daar wat meer variatie in. Nu zitten ze vooral in hetzelfde spectrum te harken
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat ze volgend jaar met een aparte stage voor premium-tickethouders komen. De Infrared.
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
Hoop toch wel dat die timetable niet echt is en de Black tot 23:00 doorgaat. Ik zal een groot deel van de dag in de Gold staan te hakken, om daarna te moeten kiezen tussen dramatische herrie waar je niet meer op los kunt (van DRS enzo) of gas terug met hardstyle... Dat zou wel een beetje jammer zijn. Ik kan van bijna alles (tempo/stijl) genieten mits voldoende kwaliteit, maar gas terug is voor mij altijd een enorme domper.
Last edited by Inno on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
last seen 21 days ago
heggenschaar wrote:Word allemaal wel heel paars zo nu ze kleuren weg halen (white, Grey)
Scheelt weer dat dit geen kleuren zijn.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Inno wrote:Hoop toch wel dat die timetable niet echt is en de Black tot 23:00 doorgaat. Ik zal een groot deel van de dag in de Gold staan te hakken, om daarna te moeten kiezen tussen dramatische herrie waar je niet meer op los kunt (van DRS enzo) of gas terug met hardstyle... Dat zou wel een beetje jammer zijn. Ik kan van bijna alles (tempo/stijl) genieten mits voldoende kwaliteit, maar gas terug is voor mij altijd een enorme domper.
Je bepaalt zelf waar je heen gaat. Als je persee niet gas terug wilt nemen, maar je niet gas bij gaan geven.
C
Hardtraxxer
617 posts member since 2012
last seen Jan 2025
Scheelt weer verdwalen als je kleurenblind bent :thumbup:
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
patrickjeb wrote:
Inno wrote: Je bepaalt zelf waar je heen gaat. Als je persee niet gas terug wilt nemen, maar je niet gas bij gaan geven.
Das mn hele punt dus, soortgelijk of gas erbij zijn er geen acceptabele opties zo vind ik.
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
Defqon.1 2019 - One Tribe (28-06-2019 tot 30-06-2019, Biddinghuizen Festivalterrein, Biddinghuizen)
Hardtraxx Addict
1162 posts member since 2016
last seen Feb 2023
lekker duidelijk wel