Meeten!!wrote: Mochten mijn tentamens morgen goed gaan, wellicht zondag van Defqon aanwezig. Tot zover mijn ruggengraat.
Volgens de dokter overigens een logisch gevolg van een paar jaar veel te intensief hekzittenwrote: Tot zover mijn ruggengraat.
Nee maadt! Heb me toch bedacht! Lkkr samen naar HUAWEKENINGGGGSSSSSSS en daarna after in de Berghain!wrote:Zie je bij de Pink, Job! Lkkr bij de cyka blat russian hardbass heuj stage
Fijn voor Solstice dat die toch een plaatsje heeft kunnen bemachtigen.
Al was dat wel te verwachten natuurlijk, ik vind het wel altijd een beetje jammer voor de minder bekende kandidaten maar ja.
De hype begint stilletjes aan toch te komen hier !
Al was dat wel te verwachten natuurlijk, ik vind het wel altijd een beetje jammer voor de minder bekende kandidaten maar ja.
De hype begint stilletjes aan toch te komen hier !
Geck-O op de Magenta..Helemaal hyped voor die set door deze:
View on SoundCloud
Q wees lief en geef die man 1,5 uur op zondag!
View on SoundCloud
Q wees lief en geef die man 1,5 uur op zondag!
Ik heb even gezocht hoe dat vorig jaar was. Toen kwam de woensdag in de week voor het evenement de TT. Mogelijk morgen dus. 
-
KHardtraxx Newbie
- 12 posts member since 2011
- last seen Jun 2019
Mooie quote maar hij is nergens te vinden op de Q site of enig social kanaal haha. Waar heb je de uitslag vandaan?wrote:Solstice heeft de DJ contest gewonnen.![]()
The votes have been counted and we have a winner of the Defqon.1 2019 DJ Contest. Congratulations... Solstice! See you at the PURPLE and at the Q-dance Radio stage at the Wasted Lands
wrote:Mooie quote maar hij is nergens te vinden op de Q site of enig social kanaal haha. Waar heb je de uitslag vandaan?wrote:Solstice heeft de DJ contest gewonnen.![]()
The votes have been counted and we have a winner of the Defqon.1 2019 DJ Contest. Congratulations... Solstice! See you at the PURPLE and at the Q-dance Radio stage at the Wasted Landszou nice zijn als Solstice idd gewonnen heeft
Jawel jawel:
https://www.facebook.com/Defqon1
en dan het bericht van de 16e juni
https://www.facebook.com/Defqon1/posts/ ... 3101419775wrote:Mooie quote maar hij is nergens te vinden op de Q site of enig social kanaal haha. Waar heb je de uitslag vandaan?wrote:Solstice heeft de DJ contest gewonnen.![]()
The votes have been counted and we have a winner of the Defqon.1 2019 DJ Contest. Congratulations... Solstice! See you at the PURPLE and at the Q-dance Radio stage at the Wasted Landszou nice zijn als Solstice idd gewonnen heeft
Zoals hierboven gepost. Wat minder kruit snuiven jonge heer/dame.wrote:Mooie quote maar hij is nergens te vinden op de Q site of enig social kanaal haha. Waar heb je de uitslag vandaan?wrote:Solstice heeft de DJ contest gewonnen.![]()
In other news:
Degos & Re-Done doen als DQ warmup een rebroadcast van hun 2013 set.
View on Facebook
Tracklist kan je alvast bekijken op LSDB.
-
KHardtraxx Newbie
- 12 posts member since 2011
- last seen Jun 2019
Haha ik zie het nu xD thanks mannen
Poah die set was heerlijk toenwrote: In other news:
Degos & Re-Done doen als DQ warmup een rebroadcast van hun 2013 set.
View on Facebook
Tracklist kan je alvast bekijken op LSDB.
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 2 hours ago
Goodevening Hardtraxx en welkom bij het weerbericht van jullie favoriete Hardtraxxer Pipa Paulusma
Voor de vrijdag zijn er geen veranderingen en zal krijgen we een mooi temperatuurtje en zal de zon schijnen. Een heerlijk begin van Defqon
Op zaterdag is het 21 graden. Overdag laat de zon zich zien, maar in de avond is er wel kans op regen
Op zondag is het idem 21 graden. Er is kans op regen en ook kunnen we onweer verwachten. We houden nog goede hoop op een regenloze Defqon
Fijne avond en tot morgen
Voor de vrijdag zijn er geen veranderingen en zal krijgen we een mooi temperatuurtje en zal de zon schijnen. Een heerlijk begin van Defqon
Op zaterdag is het 21 graden. Overdag laat de zon zich zien, maar in de avond is er wel kans op regen
Op zondag is het idem 21 graden. Er is kans op regen en ook kunnen we onweer verwachten. We houden nog goede hoop op een regenloze Defqon
Fijne avond en tot morgen
heuj gezellig job. Tot daar! Techno is ook veel beter dan hardstyle maargoed sommige moeten nog volwassen worden hierwrote:Nee maadt! Heb me toch bedacht! Lkkr samen naar HUAWEKENINGGGGSSSSSSS en daarna after in de Berghain!wrote:Zie je bij de Pink, Job! Lkkr bij de cyka blat russian hardbass heuj stage
Laat THArdstyler het maar niet horen
Ik vind Pipa Paulusma toch wel erg positief. Ik verwacht zwaar weer met temperaturen van wel 21 kilo!
En dan nog de Defqon weerspreuk: Komt regen in constante vorm voor, dan regent het bij de Power Hour ook lekker door.
En dan nog de Defqon weerspreuk: Komt regen in constante vorm voor, dan regent het bij de Power Hour ook lekker door.
Ik kan ook wel met enige zekerheid zeggen dat er lokaal veel sneeuw kan vallen op veld 5
-
A
wrote: Powder Hour
wrote:Ik kan ook wel met enige zekerheid zeggen dat er lokaal veel sneeuw kan vallen op veld 5
Hij heeft wel gelijk.wrote:Laat THArdstyler het maar niet horen
Ja eh Q het is 5 uur geweest..Hier met die Timetable!!
-
HHardtraxx Elite
- 2591 posts member since 2017
- last seen 2 hours ago
Denk dat ze nu eerst de xq hype willen...wrote:Ja eh Q het is 5 uur geweest..Hier met die Timetable!!
Dat is dan toch volgende week of ben ik nou gek?wrote:Ik heb even gezocht hoe dat vorig jaar was. Toen kwam de woensdag in de week voor het evenement de TT. Mogelijk morgen dus.
Vorig jaar lekte die het weekend ervoor
Nee, de week ervoor (14 juni)wrote:Dat is dan toch volgende week of ben ik nou gek?wrote:Ik heb even gezocht hoe dat vorig jaar was. Toen kwam de woensdag in de week voor het evenement de TT. Mogelijk morgen dus.
Stuk eerder al, eind mei..wrote:Vorig jaar lekte die het weekend ervoor