Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 70  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2019 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker, Simon :clap: . Wel een aardig stukkie fietsen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2019 20:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Haha, breng me niet op ideeën. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2019 21:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gebruik de valsspeelfiets (lees: elektrische fiets).
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2019 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Solstice heeft de DJ contest gewonnen. :clap:

Citaat:
The votes have been counted and we have a winner of the Defqon.1 2019 DJ Contest. Congratulations... Solstice! See you at the PURPLE and at the Q-dance Radio stage at the Wasted Lands
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2019 13:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hebben we er al een beetje zin in? :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2019 18:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Over 2 weken ist alwir bijna afgelope
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2019 19:07 
 
Hardtraxx Veteran

Grim schreef:
Solstice heeft de DJ contest gewonnen. :clap:

Citaat:
The votes have been counted and we have a winner of the Defqon.1 2019 DJ Contest. Congratulations... Solstice! See you at the PURPLE and at the Q-dance Radio stage at the Wasted Lands


Goed dat hij eindelijk wat meer in de picture komt. Is wat mij betreft qua het 'euphoric interessant houden' op hetzelfde niveau als Demi Kanon, Adrenalize etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2019 19:25 
 
Hardtraxx Veteran

Een hele goedenavond Hardtraxx en welkom bij het weerbericht van Pipa Paulusma Defqon 2019

We zijn een jaar verder en we mogen alweer bijna. De lineup is bekend, het is nog wachten op de timetable. Maar we hebben er alweer zin in.

Voor de vrijdag wordt er file verwacht in Flevoland. Maar gelukkig geen regen. Het zal overdag zon 19 graden worden en het kan afkoelen tot 13 graden in de nacht.

Op zaterdag zal het ook rond de 19 graden zijn en laat de zon zich wel zien. Dit is een prima festival temperatuur. Het kan snachts op de camping afkoelen tot 14 graden. Bij sommige afters zal de temperatuur wel wat hoger liggen.

Het weer voor de zondag heb ik helaas nog niet in mijn glazenbol kunnen zien.

Alvast een fijne avond en tot morgen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2019 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het eerste weerbericht! :yay: De hype begint nu wel echt te komen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2019 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Het eerste weerbericht! :yay: De hype begint nu wel echt te komen :D

:clap: Alhoewel we toch weten dat het minimaal 1 dag gaat regenen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2019 19:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2019 08:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Een hele goedenavond Hardtraxx en welkom bij het weerbericht van Pipa Paulusma Defqon 2019

We zijn een jaar verder en we mogen alweer bijna. De lineup is bekend, het is nog wachten op de timetable. Maar we hebben er alweer zin in.

Voor de vrijdag wordt er file verwacht in Flevoland. Maar gelukkig geen regen. Het zal overdag zon 19 graden worden en het kan afkoelen tot 13 graden in de nacht.

Op zaterdag zal het ook rond de 19 graden zijn en laat de zon zich wel zien. Dit is een prima festival temperatuur. Het kan snachts op de camping afkoelen tot 14 graden. Bij sommige afters zal de temperatuur wel wat hoger liggen.

Het weer voor de zondag heb ik helaas nog niet in mijn glazenbol kunnen zien.

Alvast een fijne avond en tot morgen!


Ik ben wel blij dat het niet meer bij Almere wordt gehouden. Daar werd altijd sluierbevolking voorspeld!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2019 08:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Carminizerz schreef:
Ik ben wel blij dat het niet meer bij Almere wordt gehouden. Daar werd altijd sluierbevolking voorspeld!


xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2019 14:39 
 
Hardtraxx Newbie

weet iemand of het mogelijk is om een waterkoker mee te nemen de camping op en of er dan ergens stroom is? waar je wat water kunt koken
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2019 14:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Littlepony schreef:
weet iemand of het mogelijk is om een waterkoker mee te nemen de camping op en of er dan ergens stroom is? waar je wat water kunt koken


Er is geen stroom op de camping.

Maar wellicht kun je bij het food gedeelte (waar ze koffie verkopen) heel lief vragen of ze water willen koken wanneer je kokend heet water nodig hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2019 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.bol.com/nl/l/camping-gasstellen/N/29169/

https://www.bol.com/nl/l/fluitketels/N/ ... &view=list

Met deze twee moet het ook lukken
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2019 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Littlepony schreef:
weet iemand of het mogelijk is om een waterkoker mee te nemen de camping op en of er dan ergens stroom is? waar je wat water kunt koken

Ja, doen wij al jaren. Er zijn op de camping meerdere stroompunten voorzien. Vorig jaar op camping 5 aan de eetvoorzieningen zo'n punt gebruikt om water te koken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2019 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Littlepony schreef:
weet iemand of het mogelijk is om een waterkoker mee te nemen de camping op en of er dan ergens stroom is? waar je wat water kunt koken

Ja, doen wij al jaren. Er zijn op de camping meerdere stroompunten voorzien. Vorig jaar op camping 5 aan de eetvoorzieningen zo'n punt gebruikt om water te koken.


Ook bij de dames douches / wasbakken zijn er stroompunten aangezien die vrouwen ook haren föhnen en stijlen etc. Kun je ook een waterkoker aansluiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2019 16:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Doen wij inderdaad al jaren. Ideaal zo’n waterkoker! Knakworsten in dat apparaat, water erbij, knopje drukken en klaar is je ontbijt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2019 16:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wij hebben wel elektriciteit dit jaar dus denk ook zo'n goedkope aanschaffen
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2019 17:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Ook bij de dames douches / wasbakken zijn er stroompunten aangezien die vrouwen ook haren föhnen en stijlen etc. Kun je ook een waterkoker aansluiten.

Grote jongen die de discussie over de noodzaak van een broodje knakworst over stijl haar van een vrouw gaat winnen

edit: haarstijl hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2019 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Hekzitter schreef:
Ook bij de dames douches / wasbakken zijn er stroompunten aangezien die vrouwen ook haren föhnen en stijlen etc. Kun je ook een waterkoker aansluiten.

Grote jongen die de discussie over de noodzaak van een broodje knakworst over stijl haar van een vrouw gaat winnen

edit: haarstijl hahaha[/quote]

Moet hier veel te hard om lachen :lol:

Ontopic: Mochten mijn tentamens morgen goed gaan, wellicht zondag van Defqon aanwezig. Tot zover mijn ruggengraat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2019 18:22 
 
Hardtraxx Veteran

Goedenavond Hardtraxx en welkom bij het weerbericht van Pipa Paulusma dag 2!

De vrijdag zal het niet geheel droog blijven. Er kan overdag een bui vallen. Dit kan vervelend zijn wanneer bezoekers hun tent moeten opzetten. Het zal daarna opklaren en de temperatuur zal overdag zon 20 graden zijn en in de avond 14

Op zaterdag blijft het droog en zal de zon zich veel laten zien. De Red zal hierdoor een mooie plek zijn om eventueel wat kicks en zon te pakken. Het zal zon 21 graden worden. Bij de eindshow kan een vestje niet verkeerd zijn want het koelt af tot 13 graden.

Op zondag zal het ook droog blijven en zien we de zon verschijnen. De avond zal minder fris worden dan de zaterdag. Het kan afkoelen tot zon 15 graden. Bij de closing hoef je waarschijnlijk geen vestje mee te nemen. Dit geeft de burger moed!

Fijne avond en tot morgen lieve Hardtraxx!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2019 19:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Ontopic: Mochten mijn tentamens morgen goed gaan, wellicht zondag van Defqon aanwezig. Tot zover mijn ruggengraat.


Oh god dit gaat fout
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2019 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zie je bij de Pink, Job! Lkkr bij de cyka blat russian hardbass heuj stage
Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 70  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten