Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 81  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2020 22:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Tim prefereert Swahili

kwenye kinywa chako hivi karibuni
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2020 22:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
MelvinFR schreef:
Nuracore schreef:
Are you a Q-BASE die-hard? Make sure you relive the Q-BASE legacy one more time with legendary anthems like ‘Die Hards Only’ and ‘Symbols’ at DEDIQATED | 20 years of Q-dance | Official Q-dance event. #DEDIQATED


Uhhhhh, vergeten we er niet een????? En hoe is Die Hards Only legendary? :lol:


De belangrijkste word vergeten idd, snap niet dat ze lost in dreams niet benoemen. Die melodie is al jaren wat Q-base definieert


Ik hoop echt op Lost in dreams int GelreDome. Welke nietsnut heeft die tekst geschreven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2020 23:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Carminizerz schreef:
Ik hoop echt op Lost in dreams int GelreDome. Welke nietsnut heeft die tekst geschreven?


Daar hoeven we (denk ik) niet bang voor te zijn haha. Anders gezamenlijk met een mes emoji op het scherm naar voren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2020 23:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Carminizerz schreef:
Ik hoop echt op Lost in dreams int GelreDome. Welke nietsnut heeft die tekst geschreven?


Daar hoeven we (denk ik) niet bang voor te zijn haha. Anders gezamenlijk met een mes emoji op het scherm naar voren!


Of we klimmen gezamenlijk het reuzenrad in!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2020 23:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Carminizerz schreef:
MelvinFR schreef:
Carminizerz schreef:
Ik hoop echt op Lost in dreams int GelreDome. Welke nietsnut heeft die tekst geschreven?


Daar hoeven we (denk ik) niet bang voor te zijn haha. Anders gezamenlijk met een mes emoji op het scherm naar voren!


Of we klimmen gezamenlijk het reuzenrad in!!


Dan hoop ik niet dat Fuzzylogic meedoet want dan gaat die kantelen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2020 00:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
Dan hoop ik niet dat Fuzzylogic meedoet want dan gaat die kantelen...


Ik denk dat ik ook flink ga kantelen! Maar keer’l jij komt dus uit Huissen, voor jou ook een thuiswedstrijd dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2020 00:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Carminizerz schreef:
Citaat:
Dan hoop ik niet dat Fuzzylogic meedoet want dan gaat die kantelen...


Ik denk dat ik ook flink ga kantelen! Maar keer’l jij komt dus uit Huissen, voor jou ook een thuiswedstrijd dus.


Zekers, lekker op het fiets (s/o naar Mares) heen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2020 00:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Carminizerz schreef:
Citaat:
Dan hoop ik niet dat Fuzzylogic meedoet want dan gaat die kantelen...


Ik denk dat ik ook flink ga kantelen! Maar keer’l jij komt dus uit Huissen, voor jou ook een thuiswedstrijd dus.


Zekers, lekker op het fiets (s/o naar Mares) heen!


Ik wordt mooi gedropt door de vrouw. Zie wel hoe ik thuis kom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2020 09:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Carminizerz schreef:
Of we klimmen gezamenlijk het reuzenrad in!!


Dan hoop ik niet dat Fuzzylogic meedoet want dan gaat die kantelen...


Hoho, Unlocked heeft de gym geünlockt sinds kort. Tegen die tijd tilt hij dat reuzenrad gewoon op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2020 09:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
tekstje Q-BAAS


Beetje kippenvel wel, bij deze tekst. En ook wel een gemis. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2020 09:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
De belangrijkste word vergeten idd, snap niet dat ze lost in dreams niet benoemen. Die melodie is al jaren wat Q-base definieert

Vergeten lijkt me sterk. Gewoon doelbewust de latere generatie targetten. Vraag me überhaupt hoe de verdeling in opkomst zal zijn. Lekkere aan die classics feesten was altijd wel dat je een volwassen zaaltje had
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2020 10:09 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Nuracore schreef:
De belangrijkste word vergeten idd, snap niet dat ze lost in dreams niet benoemen. Die melodie is al jaren wat Q-base definieert

Vergeten lijkt me sterk. Gewoon doelbewust de latere generatie targetten. Vraag me überhaupt hoe de verdeling in opkomst zal zijn. Lekkere aan die classics feesten was altijd wel dat je een volwassen zaaltje had


Dit is precies bij mij ook de twijfel! Ben bang dat de Qlassics, Qlubtempo (beetje in Qontrol) periode vroeg begint (wat qua tempo logisch is) en het daarna al redelijk snel gaat naar de hedendaagse hardstyle. Gezien het publiek ook wat tegenwoordig naar de feestjes gaat, die willen hard harder hardst....dus die snappen die eerst paar uur dan weer niet (om het maar even zo te noemen).
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2020 10:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zie het nog wel gebeuren dat ze al die early thema's gewoon allemaal in een uur droppen. 15 minuten alle early hitjes tevoorschijn en dan lekker doorgaan op de hedendaagse hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2020 10:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Aan de andere kant dacht men dat bij XQ Legends ook..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2020 11:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Ik zie het nog wel gebeuren dat ze al die early thema's gewoon allemaal in een uur droppen. 15 minuten alle early hitjes tevoorschijn en dan lekker doorgaan op de hedendaagse hardstyle.


Dan gaan we rellen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2020 11:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Overigens verwacht ik hier weinig Joopie Hekzitters, mondkapjes en raw soldiers. De ekte, ekte rauwe boys zullen hier niet heen gaan, joh.
Als ik op Facebook kijk wie er gaan qua bekenden van mij dan zijn 'oudere' feestgangers / mensen die ook naar classic feesten gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2020 11:05 
 
Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
Ik zie het nog wel gebeuren dat ze al die early thema's gewoon allemaal in een uur droppen. 15 minuten alle early hitjes tevoorschijn en dan lekker doorgaan op de hedendaagse hardstyle.


Hou op
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2020 11:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Henkerfist schreef:
Hekzitter schreef:
Ik zie het nog wel gebeuren dat ze al die early thema's gewoon allemaal in een uur droppen. 15 minuten alle early hitjes tevoorschijn en dan lekker doorgaan op de hedendaagse hardstyle.


Dan gaan we rellen

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2020 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Nuracore schreef:
De belangrijkste word vergeten idd, snap niet dat ze lost in dreams niet benoemen. Die melodie is al jaren wat Q-base definieert

Vergeten lijkt me sterk. Gewoon doelbewust de latere generatie targetten. Vraag me überhaupt hoe de verdeling in opkomst zal zijn. Lekkere aan die classics feesten was altijd wel dat je een volwassen zaaltje had

Nou bij de laatste editie VWAB iig niet.

Hekzitter schreef:
Ik zie het nog wel gebeuren dat ze al die early thema's gewoon allemaal in een uur droppen. 15 minuten alle early hitjes tevoorschijn en dan lekker doorgaan op de hedendaagse hardstyle.

Ja of die Qlubtempo "parade" is zo'n huifkar die rondjes rijdt om de buitenkant van het stadion met Derb- Derb op repeat, terwijl je wacht tot je kaartje gescand is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2020 11:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Henkerfist schreef:
Hekzitter schreef:
Ik zie het nog wel gebeuren dat ze al die early thema's gewoon allemaal in een uur droppen. 15 minuten alle early hitjes tevoorschijn en dan lekker doorgaan op de hedendaagse hardstyle.


Dan gaan we rellen



Pfoe wel een dieptepuntje van de afgelopen 20 jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2020 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Derb- Derb



hatjeej rodneyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2020 12:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Toppa omdopen tot nostalgie topic. Prima idee. Gaat ie:




Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2020 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



HOPPPAAAA DIT BIN DE HITS RODNEEEYYYYY
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2020 12:26 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Toppa omdopen tot nostalgie topic. Prima idee. Gaat ie:

Ik mis hier wel Defqon (2012?) en Thrillogy 2011. Jwz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2020 12:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Die Thrillogy is denk over al m'n vetste feest ja. Wat jij? Toen kreeg jij toch een steen op je kop hahahahahahaha
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 81  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten