kwenye kinywa chako hivi karibuniFiretrap wrote:Tim prefereert Swahili
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Active topics in Feesten
- View the latest post: REACTiVATE 2027 - The Label Edition (30-01-2027, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Sunset Festival (19-09-2026, Lilse Bergen, Lille)
- View the latest post: Origins of Raw - Unresolved (05-12-2026, Autotron, Rosmalen)
- View the latest post: Loft Goes Hard - Unofficial Hard Bass pre-party (Classics edition) - (10 oktober 2026, Loft Arnhem)
- View the latest post: Jay Reeve presents Melodic Madness (26-09-2026, Poppodium 013, Tilburg)
Moderators
Ik hoop echt op Lost in dreams int GelreDome. Welke nietsnut heeft die tekst geschreven?Nuracore wrote:De belangrijkste word vergeten idd, snap niet dat ze lost in dreams niet benoemen. Die melodie is al jaren wat Q-base definieertMelvinFR wrote:Uhhhhh, vergeten we er niet een????? En hoe is Die Hards Only legendary?Nuracore wrote:Are you a Q-BASE die-hard? Make sure you relive the Q-BASE legacy one more time with legendary anthems like ‘Die Hards Only’ and ‘Symbols’ at DEDIQATED | 20 years of Q-dance | Official Q-dance event. #DEDIQATED
Daar hoeven we (denk ik) niet bang voor te zijn haha. Anders gezamenlijk met een mes emoji op het scherm naar voren!Carminizerz wrote:Ik hoop echt op Lost in dreams int GelreDome. Welke nietsnut heeft die tekst geschreven?
Of we klimmen gezamenlijk het reuzenrad in!!MelvinFR wrote:Daar hoeven we (denk ik) niet bang voor te zijn haha. Anders gezamenlijk met een mes emoji op het scherm naar voren!Carminizerz wrote:Ik hoop echt op Lost in dreams int GelreDome. Welke nietsnut heeft die tekst geschreven?
Dan hoop ik niet dat Fuzzylogic meedoet want dan gaat die kantelen...Carminizerz wrote:Of we klimmen gezamenlijk het reuzenrad in!!MelvinFR wrote:Daar hoeven we (denk ik) niet bang voor te zijn haha. Anders gezamenlijk met een mes emoji op het scherm naar voren!Carminizerz wrote:Ik hoop echt op Lost in dreams int GelreDome. Welke nietsnut heeft die tekst geschreven?
Ik denk dat ik ook flink ga kantelen! Maar keer’l jij komt dus uit Huissen, voor jou ook een thuiswedstrijd dus.Dan hoop ik niet dat Fuzzylogic meedoet want dan gaat die kantelen...
Zekers, lekker op het fiets (s/o naar Mares) heen!Carminizerz wrote:Ik denk dat ik ook flink ga kantelen! Maar keer’l jij komt dus uit Huissen, voor jou ook een thuiswedstrijd dus.Dan hoop ik niet dat Fuzzylogic meedoet want dan gaat die kantelen...
Ik wordt mooi gedropt door de vrouw. Zie wel hoe ik thuis kom.MelvinFR wrote:Zekers, lekker op het fiets (s/o naar Mares) heen!Carminizerz wrote:Ik denk dat ik ook flink ga kantelen! Maar keer’l jij komt dus uit Huissen, voor jou ook een thuiswedstrijd dus.Dan hoop ik niet dat Fuzzylogic meedoet want dan gaat die kantelen...
Hoho, Unlocked heeft de gym geünlockt sinds kort. Tegen die tijd tilt hij dat reuzenrad gewoon op.MelvinFR wrote:Dan hoop ik niet dat Fuzzylogic meedoet want dan gaat die kantelen...Carminizerz wrote: Of we klimmen gezamenlijk het reuzenrad in!!
Beetje kippenvel wel, bij deze tekst. En ook wel een gemis.Nuracore wrote:tekstje Q-BAAS
Vergeten lijkt me sterk. Gewoon doelbewust de latere generatie targetten. Vraag me überhaupt hoe de verdeling in opkomst zal zijn. Lekkere aan die classics feesten was altijd wel dat je een volwassen zaaltje hadNuracore wrote: De belangrijkste word vergeten idd, snap niet dat ze lost in dreams niet benoemen. Die melodie is al jaren wat Q-base definieert
-
HHardtraxxer
- 478 posts member since 2019
- last seen 19 hours ago
Dit is precies bij mij ook de twijfel! Ben bang dat de Qlassics, Qlubtempo (beetje in Qontrol) periode vroeg begint (wat qua tempo logisch is) en het daarna al redelijk snel gaat naar de hedendaagse hardstyle. Gezien het publiek ook wat tegenwoordig naar de feestjes gaat, die willen hard harder hardst....dus die snappen die eerst paar uur dan weer niet (om het maar even zo te noemen).TiMOTHYb wrote:Vergeten lijkt me sterk. Gewoon doelbewust de latere generatie targetten. Vraag me überhaupt hoe de verdeling in opkomst zal zijn. Lekkere aan die classics feesten was altijd wel dat je een volwassen zaaltje hadNuracore wrote: De belangrijkste word vergeten idd, snap niet dat ze lost in dreams niet benoemen. Die melodie is al jaren wat Q-base definieert
Ik zie het nog wel gebeuren dat ze al die early thema's gewoon allemaal in een uur droppen. 15 minuten alle early hitjes tevoorschijn en dan lekker doorgaan op de hedendaagse hardstyle.
Aan de andere kant dacht men dat bij XQ Legends ook..
Dan gaan we rellenHekzitter wrote:Ik zie het nog wel gebeuren dat ze al die early thema's gewoon allemaal in een uur droppen. 15 minuten alle early hitjes tevoorschijn en dan lekker doorgaan op de hedendaagse hardstyle.
Overigens verwacht ik hier weinig Joopie Hekzitters, mondkapjes en raw soldiers. De ekte, ekte rauwe boys zullen hier niet heen gaan, joh.
Als ik op Facebook kijk wie er gaan qua bekenden van mij dan zijn 'oudere' feestgangers / mensen die ook naar classic feesten gaan.
Als ik op Facebook kijk wie er gaan qua bekenden van mij dan zijn 'oudere' feestgangers / mensen die ook naar classic feesten gaan.
Last edited by Remi on 10 Jan 2020 10:06, edited 1 time in total.
-
A
Hou opHekzitter wrote:Ik zie het nog wel gebeuren dat ze al die early thema's gewoon allemaal in een uur droppen. 15 minuten alle early hitjes tevoorschijn en dan lekker doorgaan op de hedendaagse hardstyle.
View on YouTubeHenkerfist wrote:Dan gaan we rellenHekzitter wrote:Ik zie het nog wel gebeuren dat ze al die early thema's gewoon allemaal in een uur droppen. 15 minuten alle early hitjes tevoorschijn en dan lekker doorgaan op de hedendaagse hardstyle.
Nou bij de laatste editie VWAB iig niet.TiMOTHYb wrote:Vergeten lijkt me sterk. Gewoon doelbewust de latere generatie targetten. Vraag me überhaupt hoe de verdeling in opkomst zal zijn. Lekkere aan die classics feesten was altijd wel dat je een volwassen zaaltje hadNuracore wrote: De belangrijkste word vergeten idd, snap niet dat ze lost in dreams niet benoemen. Die melodie is al jaren wat Q-base definieert
Ja of die Qlubtempo "parade" is zo'n huifkar die rondjes rijdt om de buitenkant van het stadion met Derb- Derb op repeat, terwijl je wacht tot je kaartje gescand is.Hekzitter wrote:Ik zie het nog wel gebeuren dat ze al die early thema's gewoon allemaal in een uur droppen. 15 minuten alle early hitjes tevoorschijn en dan lekker doorgaan op de hedendaagse hardstyle.
Last edited by Alm1ghty on 10 Jan 2020 10:26, edited 1 time in total.
Pfoe wel een dieptepuntje van de afgelopen 20 jaarTiMOTHYb wrote:View on YouTubeHenkerfist wrote:Dan gaan we rellenHekzitter wrote:Ik zie het nog wel gebeuren dat ze al die early thema's gewoon allemaal in een uur droppen. 15 minuten alle early hitjes tevoorschijn en dan lekker doorgaan op de hedendaagse hardstyle.
Toppa omdopen tot nostalgie topic. Prima idee. Gaat ie:
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
Ik mis hier wel Defqon (2012?) en Thrillogy 2011. Jwz.TiMOTHYb wrote:Toppa omdopen tot nostalgie topic. Prima idee. Gaat ie: