Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Firetrap wrote:Tim prefereert Swahili
kwenye kinywa chako hivi karibuni
Hardtraxxer
343 posts member since 2009
Nuracore wrote:
MelvinFR wrote:
Nuracore wrote:Are you a Q-BASE die-hard? Make sure you relive the Q-BASE legacy one more time with legendary anthems like ‘Die Hards Only’ and ‘Symbols’ at DEDIQATED | 20 years of Q-dance | Official Q-dance event. #DEDIQATED
Uhhhhh, vergeten we er niet een????? En hoe is Die Hards Only legendary? :lol:
De belangrijkste word vergeten idd, snap niet dat ze lost in dreams niet benoemen. Die melodie is al jaren wat Q-base definieert
Ik hoop echt op Lost in dreams int GelreDome. Welke nietsnut heeft die tekst geschreven?
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 3 hours ago
Carminizerz wrote:Ik hoop echt op Lost in dreams int GelreDome. Welke nietsnut heeft die tekst geschreven?
Daar hoeven we (denk ik) niet bang voor te zijn haha. Anders gezamenlijk met een mes emoji op het scherm naar voren!
Hardtraxxer
MelvinFR wrote:
Carminizerz wrote:Ik hoop echt op Lost in dreams int GelreDome. Welke nietsnut heeft die tekst geschreven?
Daar hoeven we (denk ik) niet bang voor te zijn haha. Anders gezamenlijk met een mes emoji op het scherm naar voren!
Of we klimmen gezamenlijk het reuzenrad in!!
Hardtraxx Veteran
last seen 3 hours ago
Carminizerz wrote:
MelvinFR wrote:
Of we klimmen gezamenlijk het reuzenrad in!!
Dan hoop ik niet dat Fuzzylogic meedoet want dan gaat die kantelen...
Hardtraxxer
Ik denk dat ik ook flink ga kantelen! Maar keer’l jij komt dus uit Huissen, voor jou ook een thuiswedstrijd dus.
Hardtraxx Veteran
last seen 3 hours ago
Carminizerz wrote:
Ik denk dat ik ook flink ga kantelen! Maar keer’l jij komt dus uit Huissen, voor jou ook een thuiswedstrijd dus.
Zekers, lekker op het fiets (s/o naar Mares) heen!
Hardtraxxer
MelvinFR wrote:
Carminizerz wrote:
Zekers, lekker op het fiets (s/o naar Mares) heen!
Ik wordt mooi gedropt door de vrouw. Zie wel hoe ik thuis kom.
Hardtraxx Elite
2620 posts member since 2015
last seen 1 day ago
MelvinFR wrote:
Carminizerz wrote: Of we klimmen gezamenlijk het reuzenrad in!!
Hoho, Unlocked heeft de gym geünlockt sinds kort. Tegen die tijd tilt hij dat reuzenrad gewoon op.
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 12 days ago
Nuracore wrote:tekstje Q-BAAS
Beetje kippenvel wel, bij deze tekst. En ook wel een gemis. :cry:
Donateur
last seen Aug 2024
Nuracore wrote: De belangrijkste word vergeten idd, snap niet dat ze lost in dreams niet benoemen. Die melodie is al jaren wat Q-base definieert
Vergeten lijkt me sterk. Gewoon doelbewust de latere generatie targetten. Vraag me überhaupt hoe de verdeling in opkomst zal zijn. Lekkere aan die classics feesten was altijd wel dat je een volwassen zaaltje had
H
Hardtraxxer
478 posts member since 2019
last seen 19 hours ago
TiMOTHYb wrote:
Nuracore wrote: De belangrijkste word vergeten idd, snap niet dat ze lost in dreams niet benoemen. Die melodie is al jaren wat Q-base definieert
Vergeten lijkt me sterk. Gewoon doelbewust de latere generatie targetten. Vraag me überhaupt hoe de verdeling in opkomst zal zijn. Lekkere aan die classics feesten was altijd wel dat je een volwassen zaaltje had
Dit is precies bij mij ook de twijfel! Ben bang dat de Qlassics, Qlubtempo (beetje in Qontrol) periode vroeg begint (wat qua tempo logisch is) en het daarna al redelijk snel gaat naar de hedendaagse hardstyle. Gezien het publiek ook wat tegenwoordig naar de feestjes gaat, die willen hard harder hardst....dus die snappen die eerst paar uur dan weer niet (om het maar even zo te noemen).
Hardtraxx Veteran
5115 posts member since 2017
last seen 17 hours ago
Ik zie het nog wel gebeuren dat ze al die early thema's gewoon allemaal in een uur droppen. 15 minuten alle early hitjes tevoorschijn en dan lekker doorgaan op de hedendaagse hardstyle.
Donateur
last seen Aug 2024
Aan de andere kant dacht men dat bij XQ Legends ook..
Hardtraxxer
269 posts member since 2017
last seen 13 days ago
Hekzitter wrote:Ik zie het nog wel gebeuren dat ze al die early thema's gewoon allemaal in een uur droppen. 15 minuten alle early hitjes tevoorschijn en dan lekker doorgaan op de hedendaagse hardstyle.
Dan gaan we rellen
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 12 days ago
Overigens verwacht ik hier weinig Joopie Hekzitters, mondkapjes en raw soldiers. De ekte, ekte rauwe boys zullen hier niet heen gaan, joh.
Als ik op Facebook kijk wie er gaan qua bekenden van mij dan zijn 'oudere' feestgangers / mensen die ook naar classic feesten gaan.
Last edited by Remi on 10 Jan 2020 10:06, edited 1 time in total.
A
Hekzitter wrote:Ik zie het nog wel gebeuren dat ze al die early thema's gewoon allemaal in een uur droppen. 15 minuten alle early hitjes tevoorschijn en dan lekker doorgaan op de hedendaagse hardstyle.
Hou op
Donateur
last seen Aug 2024
Henkerfist wrote:
Dan gaan we rellen
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 20 days ago
TiMOTHYb wrote:
Nou bij de laatste editie VWAB iig niet.
Ja of die Qlubtempo "parade" is zo'n huifkar die rondjes rijdt om de buitenkant van het stadion met Derb- Derb op repeat, terwijl je wacht tot je kaartje gescand is.
Last edited by Alm1ghty on 10 Jan 2020 10:26, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 8 hours ago
TiMOTHYb wrote:
Henkerfist wrote:
Dan gaan we rellen
View on YouTube
Pfoe wel een dieptepuntje van de afgelopen 20 jaar
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Alm1ghty wrote:Derb- Derb
View on YouTube

hatjeej rodneyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
Donateur
last seen Aug 2024
Toppa omdopen tot nostalgie topic. Prima idee. Gaat ie:

View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
5115 posts member since 2017
last seen 17 hours ago
View on YouTube

HOPPPAAAA DIT BIN DE HITS RODNEEEYYYYY
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 23 days ago
TiMOTHYb wrote:Toppa omdopen tot nostalgie topic. Prima idee. Gaat ie:
Ik mis hier wel Defqon (2012?) en Thrillogy 2011. Jwz.
Donateur
last seen Aug 2024
Die Thrillogy is denk over al m'n vetste feest ja. Wat jij? Toen kreeg jij toch een steen op je kop hahahahahahaha