Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 81  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2020 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap het "crazy outfits" idee ook totaal niet, slaan ze de plank gigantisch mee mis. Doe gewoon weer oranje inderdaad, dat was prachtig, en lekker simpel dus mensen doen 't snel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2020 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
waarschijnlijk begaaid tzt


retweet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2020 13:39 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Power Hour prima, maar met oranje dresscode. Anders is het gewoon concessie op concessie stapelen wat mij betreft. Overigens niet te porren voor Silent Disco, want waarschijnlijk begaaid tzt

Eens met letterlijk elk woord. Loveyou.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2020 13:59 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Net als wanneer er een kut act is op Qlimax, gewoon uurtje eten/begaaien, mooi rustig daarvoor dan.

Zo'n heel manifest hoeft niet, we zijn niet de gele hesjes. Niet in de zaal aanwezig zijn is prima zat als je je geen aanwezigheid wilt geven aan een Power Hour.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2020 14:06 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Inno schreef:
verhaal.

Mijn god wat een triest verhaal zeg. Blijf lekker weg als het je niet zint. Het hele power hour concept moet je liggen, maar het heeft tenminste afwisseling van meerdere genres. Daarnaast is het maar een uurtje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2020 14:11 
 
Hardtraxxer

Alm1ghty schreef:
Inno schreef:
@ de Anti-power-hour-brigade

Sarabande en ik hadden 't idee om ergens achterin de zaal of op een deck, veilig van alle ellende en zonder dat je lul per ongeluk in een opblaasbeest zit (tijdens het fappen op de dansvloer, dat schijnt een ding te zijn tegenwoordig), een SILENT DISCO te houden met goede muziek ipv het Power Hour. :lol:

Dan maakt iemand thuis een dikke goed gemixte set van 50-55 min, misschien met wat verzoekplaatjes, en dan zetten we die op :whistle:

Het is natuurlijk best wel sneu en kinderachtig opstandig om dit te doen, maar met een grote groep kan het wel iets tofs worden.

Als er oprecht animo voor is wil ik wel even gaan onderzoeken of het theoretisch mogelijk is om zonder internet (vast niet snel genoeg met zoveel mensen in 1 stadion) toch de audio-output van meerdere telefoons te syncen op een of andere manier.
Je kan natuurlijk ook allemaal tegelijk op play drukken, maar met een grotere groep wordt dat sowieso moeilijker.

Als er meer mensen super sneu met ons mee willen doen ga ik er werk van maken en wordt het een Facebook event en alles.

Weet niet of ik Power Hour of dit idee sneuer vind.


:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2020 14:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:lol: :lol: Wat.

Wordt mijn eerste Power Hour, daar waar ik op Defqon altijd ergens anders sta tijdens dat uurtje. Uurtje begaaien en ouwehoeren is meer dan prima, want de overige 10 uren zal het niet veel anders worden. Zin in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2020 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb van de week toevallig Power Hour 2019 gekeken en ik vond het oprecht best een toffe tracklist. Ik zei al tegen Ramon dat dit me best tof lijkt op Dediqated. Maar goed, zoiets mag je hier bij ekte elitaire boysss natuurlijk niet zeggen. Wat ik al eerder zei: gewoon een uurtje gek doen, een nakkie en een kakkie en het is zo om.

Inno schreef:
@ de Anti-power-hour-brigade


Dat vind ik net zo treurig als op een feest op de grond een bordspelletje gaan spelen, sorry.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2020 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ik heb van de week toevallig Power Hour 2019 gekeken en ik vond het oprecht best een toffe tracklist. Ik zei al tegen Ramon dat dit me best tof lijkt op Dediqated. Maar goed, zoiets mag je hier bij ekte elitaire boysss natuurlijk niet zeggen. Wat ik al eerder zei: gewoon een uurtje gek doen, een nakkie en een kakkie en het is zo om.

Inno schreef:
@ de Anti-power-hour-brigade


Dat vind ik net zo treurig als op een feest op de grond een bordspelletje gaan spelen, sorry.


Lijkt me trouwens wel anders heel leuk om met de hele zaal Twister te doen. Misschien geen bord spel maar ach!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2020 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je kan ook gewoon een uurtje op de tribune ket gaan snuiven, mis je ook volledig het uurtje power hour.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2020 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Remi schreef:
Ik heb van de week toevallig Power Hour 2019 gekeken en ik vond het oprecht best een toffe tracklist. Ik zei al tegen Ramon dat dit me best tof lijkt op Dediqated. Maar goed, zoiets mag je hier bij ekte elitaire boysss natuurlijk niet zeggen. Wat ik al eerder zei: gewoon een uurtje gek doen, een nakkie en een kakkie en het is zo om.

Inno schreef:
@ de Anti-power-hour-brigade


Dat vind ik net zo treurig als op een feest op de grond een bordspelletje gaan spelen, sorry.


Lijkt me trouwens wel anders heel leuk om met de hele zaal Twister te doen. Misschien geen bord spel maar ach!

Linker neusgat op wit
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2020 14:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vraag mij af of Power Hour op Dediqated niet (onbedoeld) meevalt, grootste ergernis voor mij persoonlijk tijdens de Defqon Power Hour en de reden dat ik het vorig jaar skipte is altijd die gruwelijke drukte. Qua kaartverkoop valt het tegen dus waarschijnlijk ook qua uiteindelijke drukte. Had ook liever geen Power Hour gezien en meer tijd voor de andere setjes maarja, kleine dinge hoal ie toch.
Nog steeds het gevoel dat dit een mega dik feest gaat worden. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2020 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Maar goed, zoiets mag je hier bij ekte elitaire boysss natuurlijk niet zeggen.


Van mij wel hoor :kiss: (of ben ik niet elitair genoeg nu..)

Puur vanuit muzikaal oogpunt vind ik power hour nog niet eens zo'n grote ramp. Het alleen dat hele gedoe eromheen met inflatables, afval in de lucht gooien moment, hele area links-rechts laten springen en als je ff niet oplet je gelijk omver gebeukt wordt, etc. waar ik tegenop zie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2020 14:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
TiMOTHYb schreef:
Power Hour prima, maar met oranje dresscode. Anders is het gewoon concessie op concessie stapelen wat mij betreft. Overigens niet te porren voor Silent Disco, want waarschijnlijk begaaid tzt

Eens met letterlijk elk woord. Loveyou.

:loving:

Dat COD schiet ook lekker op he
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2020 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inno schreef:
@ de Anti-power-hour-brigade

Sarabande en ik hadden 't idee om ergens achterin de zaal of op een deck, veilig van alle ellende en zonder dat je lul per ongeluk in een opblaasbeest zit (tijdens het fappen op de dansvloer, dat schijnt een ding te zijn tegenwoordig), een SILENT DISCO te houden met goede muziek ipv het Power Hour. :lol:

Dan maakt iemand thuis een dikke goed gemixte set van 50-55 min, misschien met wat verzoekplaatjes, en dan zetten we die op :whistle:

Het is natuurlijk best wel sneu en kinderachtig opstandig om dit te doen, maar met een grote groep kan het wel iets tofs worden.

Als er oprecht animo voor is wil ik wel even gaan onderzoeken of het theoretisch mogelijk is om zonder internet (vast niet snel genoeg met zoveel mensen in 1 stadion) toch de audio-output van meerdere telefoons te syncen op een of andere manier.
Je kan natuurlijk ook allemaal tegelijk op play drukken, maar met een grotere groep wordt dat sowieso moeilijker.

Als er meer mensen super sneu met ons mee willen doen ga ik er werk van maken en wordt het een Facebook event en alles.


Tering dit is denk ik het kutste wat ik ooit op HT gelezen heb :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2020 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het was ook verre van 100% serieus en het besef van optimale sneuheid was duidelijk aanwezig, maar dacht smijt 'm alsnog in de groep en zie de reacties even tegemoet.

Duidelijk haha :lol:

Punt is... Heb oprecht een pesthekel aan power hour en ga niet begaaien en/of nakken & kakken (laatste is optioneel)... Ga wel een uur op een houtje bijten ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2020 15:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

2020 piekt al vroeg. :lol:
Met een schuin oog op de award: 'Hardtraxx Moment Van Het Jaar'
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2020 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inno schreef:
Het was ook verre van 100% serieus

Uh-uh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2020 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Inno schreef:
Het was ook verre van 100% serieus

Uh-uh.

Inno schreef:
wil ik wel even gaan onderzoeken of het theoretisch mogelijk is om zonder internet (vast niet snel genoeg met zoveel mensen in 1 stadion) toch de audio-output van meerdere telefoons te syncen op een of andere manier.
Je kan natuurlijk ook allemaal tegelijk op play drukken, maar met een grotere groep wordt dat sowieso moeilijker.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2020 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Inno schreef:
Het was ook verre van 100% serieus

Uh-uh.



hahahahaha dappere poging wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2020 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Alm1ghty schreef:
Inno schreef:
Het was ook verre van 100% serieus

Uh-uh.



hahahahaha dappere poging wel

hahahahaha was gewoon fa2 ah sahbi
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2020 16:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jawel schreef:
Ook voor mij geen verkleedpartij


Dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2020 16:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wenzel schreef:
Vraag mij af of Power Hour op Dediqated niet (onbedoeld) meevalt, grootste ergernis voor mij persoonlijk tijdens de Defqon Power Hour en de reden dat ik het vorig jaar skipte is altijd die gruwelijke drukte. Qua kaartverkoop valt het tegen dus waarschijnlijk ook qua uiteindelijke drukte. Had ook liever geen Power Hour gezien en meer tijd voor de andere setjes maarja, kleine dinge hoal ie toch.
Nog steeds het gevoel dat dit een mega dik feest gaat worden. :thumbsup:

Niets aan toe te voegen! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2020 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lol, ik gaf in de post waarin ik het idee opperde toch duidelijk aan dat ik besefte hoe sneu 't was. Maar goed, laatmaar enzo. :x

Hopelijk valt het inderdaad mee en gebruiken ze dat uur om muziek van toen tot nu op te zetten en daadwerkelijk vet te mixen ipv steeds dode momenten. Dan overleef ik 't wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2020 17:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Of, weet je, je gaat gewoon een uur eten/drinken?

Je bent niet verplicht om in de zaal te zitten..
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 81  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten