Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 81  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2020 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Of, weet je, je gaat gewoon een uur eten/drinken?

Net zo goed zonde van tijd en geld imo :innocent:
Dat kan thuis ook wel, je bent in 't Gelredome en hebt er 90 euro voor betaald.

Maar 't loopt wel los joh. Ik weet dat 't voor velen nu zo lijkt, maar zo'n enorme dramaqueen ben ik nou ook weer niet lol. 'k vind 't jammer, plank misgeslagen door Q... Maar 't gebeurt wel vaker op een feest, een uurtje kutmuziek, of wat ergernissen... overleef 't elke keer en ik ga nog steeds.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2020 17:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik hoop dat ze die top25 er een beetje snel doorheen knallen. Want heb echt geen zin om een uur lang naar een premix van 25 voorspelbare tracks te luisteren, zogenaamd door het publiek gekozen, zonder extra showelementen, gekkigheid en teveel mc's.
"back off back off, imaginaryyy, in your heaaaad"

En dan nog een endshow, met van die trage filmische intro's. Ode To In Qontrol & Q-Base Legacy zal ook wel van de netto draaitijd af gaan.

Misschien voor die dingen ook alvast maar een silent disco mixje maken.

:P




edit: (sarcasme)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2020 18:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Ik hoop dat ze die top25 er een beetje snel doorheen knallen. Want heb echt geen zin om een uur lang naar een premix van 25 voorspelbare tracks te luisteren


Zul je zien dat het hele evenement pre-mixed is!!!11!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2020 19:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat hebben sommigen weer veel te zeuren. Stoor je nou echt zo aan power hour? Of het feit dat een top 25 voorspelbaar is? En als je je niet wil verkleden doe je dat toch lekker niet? Het is toch gewoon een mooi feestje. Q-Dance zal waarschijnlijk alles uit de kast halen. Classics horen in het GELREDOME is sowieso prachtig. DJs zullen de hele nacht rondlopen. Laat je niet zo storen door dingen die je misschien iets minder vindt. Zit je liever zaterdag op de bank thuis of luister je dan maar die 25 voorspelbare tracks met duizende andere liefhebbers? Als je je dan niet vermaakt kan je idd maar beter thuisblijven want dan heb je het feesten denk ik niet echt begrepen. Joe
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2020 20:25 
 
Hardtraxxer

YWalen schreef:
Wat hebben sommigen weer veel te zeuren. Stoor je nou echt zo aan power hour? Of het feit dat een top 25 voorspelbaar is? En als je je niet wil verkleden doe je dat toch lekker niet? Het is toch gewoon een mooi feestje. Q-Dance zal waarschijnlijk alles uit de kast halen. Classics horen in het GELREDOME is sowieso prachtig. DJs zullen de hele nacht rondlopen. Laat je niet zo storen door dingen die je misschien iets minder vindt. Zit je liever zaterdag op de bank thuis of luister je dan maar die 25 voorspelbare tracks met duizende andere liefhebbers? Als je je dan niet vermaakt kan je idd maar beter thuisblijven want dan heb je het feesten denk ik niet echt begrepen. Joe


+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2020 22:16 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

YWalen schreef:
Wat hebben sommigen weer veel te zeuren. Stoor je nou echt zo aan power hour? Of het feit dat een top 25 voorspelbaar is? En als je je niet wil verkleden doe je dat toch lekker niet? Het is toch gewoon een mooi feestje. Q-Dance zal waarschijnlijk alles uit de kast halen. Classics horen in het GELREDOME is sowieso prachtig. DJs zullen de hele nacht rondlopen. Laat je niet zo storen door dingen die je misschien iets minder vindt. Zit je liever zaterdag op de bank thuis of luister je dan maar die 25 voorspelbare tracks met duizende andere liefhebbers? Als je je dan niet vermaakt kan je idd maar beter thuisblijven want dan heb je het feesten denk ik niet echt begrepen. Joe


Dit.

Dit wordt een 20 jaar hitjes parade. Als je iets anders verwacht en een ticket koopt en dan gaat zeuren ligt dat toch echt 100% bij je zelf en moet je ook geen volle duit hier aan uitgeven als je weet dat je het niks gaat vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2020 22:24 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Pommer schreef:
TiMOTHYb schreef:
Power Hour prima, maar met oranje dresscode. Anders is het gewoon concessie op concessie stapelen wat mij betreft. Overigens niet te porren voor Silent Disco, want waarschijnlijk begaaid tzt

Eens met letterlijk elk woord. Loveyou.

:loving:

Dat COD schiet ook lekker op he

Heb je me überhaupt al toegevoegd? Heb hem al een hele poos afgezworen namelijk, beter voor m'n hart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2020 22:27 
 
Hardtraxxer

YWalen schreef:
Wat hebben sommigen weer veel te zeuren. Stoor je nou echt zo aan power hour? Of het feit dat een top 25 voorspelbaar is? En als je je niet wil verkleden doe je dat toch lekker niet? Het is toch gewoon een mooi feestje. Q-Dance zal waarschijnlijk alles uit de kast halen. Classics horen in het GELREDOME is sowieso prachtig. DJs zullen de hele nacht rondlopen. Laat je niet zo storen door dingen die je misschien iets minder vindt. Zit je liever zaterdag op de bank thuis of luister je dan maar die 25 voorspelbare tracks met duizende andere liefhebbers? Als je je dan niet vermaakt kan je idd maar beter thuisblijven want dan heb je het feesten denk ik niet echt begrepen. Joe


In een leeg stadion? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2020 22:32 
 
Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
@ de Anti-power-hour-brigade

Sarabande en ik hadden 't idee om ergens achterin de zaal of op een deck, veilig van alle ellende en zonder dat je lul per ongeluk in een opblaasbeest zit (tijdens het fappen op de dansvloer, dat schijnt een ding te zijn tegenwoordig), een SILENT DISCO te houden met goede muziek ipv het Power Hour. :lol:

Dan maakt iemand thuis een dikke goed gemixte set van 50-55 min, misschien met wat verzoekplaatjes, en dan zetten we die op :whistle:

Het is natuurlijk best wel sneu en kinderachtig opstandig om dit te doen, maar met een grote groep kan het wel iets tofs worden.

Als er oprecht animo voor is wil ik wel even gaan onderzoeken of het theoretisch mogelijk is om zonder internet (vast niet snel genoeg met zoveel mensen in 1 stadion) toch de audio-output van meerdere telefoons te syncen op een of andere manier.
Je kan natuurlijk ook allemaal tegelijk op play drukken, maar met een grotere groep wordt dat sowieso moeilijker.

Als er meer mensen super sneu met ons mee willen doen ga ik er werk van maken en wordt het een Facebook event en alles.


Kan dit ook doen met heel veel verschillende groepjes. Heeft elk groepje zijn eigen stijl muziek en kan je je aansluiten of weggaan als je wilt. Noem je het een festival en je hebt een super origineel idee

en drink minder azijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2020 09:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Heb je me überhaupt al toegevoegd? Heb hem al een hele poos afgezworen namelijk, beter voor m'n hart.

Nee man, lukte niet.. Zal vanavond eens mn ActID sturen. Zelf sinds de kerst ook niet meer gespeeld idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2020 09:40 
 
Hardtraxxer

YWalen schreef:
Wat hebben sommigen weer veel te zeuren. Stoor je nou echt zo aan power hour? Of het feit dat een top 25 voorspelbaar is? En als je je niet wil verkleden doe je dat toch lekker niet? Het is toch gewoon een mooi feestje. Q-Dance zal waarschijnlijk alles uit de kast halen. Classics horen in het GELREDOME is sowieso prachtig. DJs zullen de hele nacht rondlopen. Laat je niet zo storen door dingen die je misschien iets minder vindt. Zit je liever zaterdag op de bank thuis of luister je dan maar die 25 voorspelbare tracks met duizende andere liefhebbers? Als je je dan niet vermaakt kan je idd maar beter thuisblijven want dan heb je het feesten denk ik niet echt begrepen. Joe


Wauw, het zijn net mensen he. Nee hier wil ik nu echt bij zijn, mijn twijfel is direct weg door dit argument -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2020 11:11 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Pommer schreef:
Heb je me überhaupt al toegevoegd? Heb hem al een hele poos afgezworen namelijk, beter voor m'n hart.

Nee man, lukte niet.. Zal vanavond eens mn ActID sturen. Zelf sinds de kerst ook niet meer gespeeld idd.

Kun je dan echt helemaal niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2020 12:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Flaneren in oranje. Dat kan ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2020 13:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

HardDB schreef:
YWalen schreef:
Wat hebben sommigen weer veel te zeuren. Stoor je nou echt zo aan power hour? Of het feit dat een top 25 voorspelbaar is? En als je je niet wil verkleden doe je dat toch lekker niet? Het is toch gewoon een mooi feestje. Q-Dance zal waarschijnlijk alles uit de kast halen. Classics horen in het GELREDOME is sowieso prachtig. DJs zullen de hele nacht rondlopen. Laat je niet zo storen door dingen die je misschien iets minder vindt. Zit je liever zaterdag op de bank thuis of luister je dan maar die 25 voorspelbare tracks met duizende andere liefhebbers? Als je je dan niet vermaakt kan je idd maar beter thuisblijven want dan heb je het feesten denk ik niet echt begrepen. Joe


Wauw, het zijn net mensen he. Nee hier wil ik nu echt bij zijn, mijn twijfel is direct weg door dit argument -.-


Het is maar een klein argument , ik doel erop dat het een uitzonderlijk feest wordt Ik probeer niemand te overtuigen om alsnog te gaan, ik vind gewoon onnodig gezeik wat hier boven allemaal gezegd is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2020 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Flaneren in oranje. Dat kan ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2020 16:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
ik vind gewoon onnodig gezeik wat hier boven allemaal gezegd is.


sorry he.
zal m'n reactie volgende keer met nog meer overdrevenheid neerzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2020 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Citaat:
ik vind gewoon onnodig gezeik wat hier boven allemaal gezegd is.


sorry he.
zal m'n reactie volgende keer met nog meer overdrevenheid neerzetten.

Wowowow ff rustig aan kerel whaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2020 09:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vind trouwens dat wij - ondanks aanstaande wanprestatie van q - er wel een gezellig topic van kunnen maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2020 10:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Vind trouwens dat wij - ondanks aanstaande wanprestatie van q - er wel een gezellig topic van kunnen maken


Krijg er steeds meer zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2020 10:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke Hardtraxx meeting houden lijkt me leuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2020 10:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Dikke Hardtraxx meeting houden lijkt me leuk

Dit! Al een aantal de hand kunnen/mogen schudden, maar ook weer het gezicht ervan vergeten door teveel gezuip.
Tijdens Power Hour langs de WC waar Remi een nakkie en kakkie aan het doen is? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2020 10:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nattehond schreef:
Hekzitter schreef:
Dikke Hardtraxx meeting houden lijkt me leuk

Dit! Al een aantal de hand kunnen/mogen schudden, maar ook weer het gezicht ervan vergeten door teveel gezuip.
Tijdens Power Hour langs de WC waar Remi een nakkie en kakkie aan het doen is? xd


Sounds like a plan. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2020 10:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Vind trouwens dat wij - ondanks aanstaande wanprestatie van q - er wel een gezellig topic van kunnen maken


Goed initiatief! Neemt iedereen wat mee?
Afbeelding

Zo. In een klap ook het worst-kaas scenario afgehandeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2020 10:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nattehond schreef:
Hekzitter schreef:
Dikke Hardtraxx meeting houden lijkt me leuk

Dit! Al een aantal de hand kunnen/mogen schudden, maar ook weer het gezicht ervan vergeten door teveel gezuip.
Tijdens Power Hour langs de WC waar Remi een nakkie en kakkie aan het doen is? xd


op VWAB een uiterst gezellig gesprek gehad met ons Reem. Kon zelfs ontdekken dat hij het als plezierig fenomeen beschouwde tijdens het bouten. Blijkbaar ontspant zijn kringspier van een een zwoele, sexy mannenstem dus doe hem vooral dat plezier opnieuw!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2020 10:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jezus he, die Jordi blijft me elke keer weer verbazen. Ongekend.
Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 81  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten