Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 81  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2020 18:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Nouja doe m'n tomatenpak wel aan dan.


Kaartje gekocht, pommer komt als tomaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2020 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Jezus mensen, het is één uur van de 11 :lol:

De rest van de dag trekt iedereen zijn rare pak weer uit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2020 20:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

bierislekker schreef:
Ik kom voor een dag bomvol met goede muziek, carnaval vieren doe ik een paar weken erna wel :thumbdown:


Nee je komt voor 20 jaar q-dance en daar hoort power hour ook bij inmiddels. Niet zo huilen allemaal, durf te wedden dat jullie toch niet 60 minuten gaan zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2020 21:02 
 

roy_ schreef:
Niet zo huilen allemaal, durf te wedden dat jullie toch niet 60 minuten gaan zitten.

Nee ga ik zeker niet doen, maar had dat uur heel erg graag anders gehad, zeker met zo'n volle line-up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2020 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is gewoon een enorm wanhopige poging van Q-Dance om de kaartverkoop nog te redden volgens mij.

Het enige wat ze voor mij (en best veel mensen die ik er over spreek) doen is me richting de rand van de afgrond duwen en vallen = kaartje verkopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2020 21:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Inno schreef:
Dit is gewoon een enorm wanhopige poging van Q-Dance om de kaartverkoop nog te redden volgens mij.

Het enige wat ze voor mij (en best veel mensen die ik er over spreek) doen is me richting de rand van de afgrond duwen en vallen = kaartje verkopen.

Precies dit dus. Vraag me echt af of Q-dance weet wat voor publiek er op Dediqated afkomt. Faalhazen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2020 21:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ahg des te meer ruimte voor een reuzenrad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2020 21:44 
 
Hardtraxxer

Sarabande schreef:
Inno schreef:
Dit is gewoon een enorm wanhopige poging van Q-Dance om de kaartverkoop nog te redden volgens mij.

Het enige wat ze voor mij (en best veel mensen die ik er over spreek) doen is me richting de rand van de afgrond duwen en vallen = kaartje verkopen.

Precies dit dus. Vraag me echt af of Q-dance weet wat voor publiek er op Dediqated afkomt. Faalhazen.


Haha, ik sta er ook absoluut niet om te springen en van mij hadden ze dat uur ook anders in mogen vullen. Maar we moeten het ook niet groter maken dan het is in mijn ogen. Het is een uurtje... Kunnen we even genieten van hoe de massa even lekker losgaat op Zaza Front - Grote dikke bassplaat en een paar gekke bordjes in de lucht steekt en lekker aan het ravotten is met een paar opblaasdieren. Heerlijk toch... Krijgen de beentjes even rust en kunnen 'wij' daarna de vloer weer onveilig maken ;)

Maar even serieus... Zou het een wanhopige poging zijn? Loopt de verkoop zo slecht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2020 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het gaat hier om:

Q-dans schreef:
Make sure you’re fit and ready for the task. Join the madness at DEDIQATED | 20 years of Q-dance. We’re going all out so don’t forget to put on your craziest outfit!


Misschien dat ik chagrijnig ben omdat het maandag is en ik weer moest werken vandaag, maar zit niet echt op zo'n circus te wachten, ik wil er gewoon in m'n t-shirtje staan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2020 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jawel schreef:

Haha, ik sta er ook absoluut niet om te springen en van mij hadden ze dat uur ook anders in mogen vullen. Maar we moeten het ook niet groter maken dan het is in mijn ogen. Het is een uurtje... Kunnen we even genieten van hoe de massa even lekker losgaat op Zaza Front - Grote dikke bassplaat en een paar gekke bordjes in de lucht steekt en lekker aan het ravotten is met een paar opblaasdieren. Heerlijk toch... Krijgen de beentjes even rust en kunnen 'wij' daarna de vloer weer onveilig maken ;)

Maar even serieus... Zou het een wanhopige poging zijn? Loopt de verkoop zo slecht?


Massa? Die 6000 man zijn niet weer te vinden in de almachtige gelredome.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2020 22:06 
 
Hardtraxxer

Martin Waus schreef:
Jawel schreef:

Haha, ik sta er ook absoluut niet om te springen en van mij hadden ze dat uur ook anders in mogen vullen. Maar we moeten het ook niet groter maken dan het is in mijn ogen. Het is een uurtje... Kunnen we even genieten van hoe de massa even lekker losgaat op Zaza Front - Grote dikke bassplaat en een paar gekke bordjes in de lucht steekt en lekker aan het ravotten is met een paar opblaasdieren. Heerlijk toch... Krijgen de beentjes even rust en kunnen 'wij' daarna de vloer weer onveilig maken ;)

Maar even serieus... Zou het een wanhopige poging zijn? Loopt de verkoop zo slecht?


Massa? Die 6000 man zijn niet weer te vinden in de almachtige gelredome.


Jij hebt meer info? Loopt de verkoop echt zo moeizaam?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2020 22:08 
 
Hardtraxxer

Delt-A schreef:
Het gaat hier om:

Q-dans schreef:
Make sure you’re fit and ready for the task. Join the madness at DEDIQATED | 20 years of Q-dance. We’re going all out so don’t forget to put on your craziest outfit!


Misschien dat ik chagrijnig ben omdat het maandag is en ik weer moest werken vandaag, maar zit niet echt op zo'n circus te wachten, ik wil er gewoon in m'n t-shirtje staan :)


Ik ben het helemaal met je eens hoor :worship: . Ook voor mij geen verkleedpartij
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2020 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nattehond schreef:
Kaartje gekocht, pommer komt als zichzelf
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2020 22:09 
 
Hardtraxxer

Basshunterzz schreef:
Jezus mensen, het is één uur van de 11 :lol:

imo mag je juist daarom zo'n uitgesproken mening hebben, het is immers gewoon 9% van het feest wat verplicht power hour is. Kan goed begrijpen dat liefhebbers die voor de kwaliteit muziek komen en de historie etc niet staan te wachten op 1 van de meest commerciele over-de-top dingen die er is bij Q.

Ja we moeten realistisch zijn, het hoort bij Q en is ook heel populair bij het mainstream publiek, dus het was te verwachten, maar om dan gelijk 9% van het feest ervoor in te leveren wanneer het feest om 20 jaar draait is best veel, zeker in verhouding met de lineup.

Daarnaast zitten we hier op een forum met voornamelijk liefhebbers dus kan je dit soort reacties ook verwachten.



OT:
Kijk zelf niet uit naar het power hour gedeelte.. maar wellicht dat het beter te doen is dan defqon gezien defqon gewoon geen ruimte is, en het gelredome wellicht nog normaal kan blijven.

Hoop eigenlijk alleen dat ze de vloer niet gaan verpesten door allemaal opblaas dingen t publiek in te gooien.. wil erna nog wel gewoon normaal kunnen lopen zonder mn nek te breken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2020 23:07 
 
Hardtraxx Veteran

Ik denk/hoop(?) wel dat ze hier rekening mee houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2020 23:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Het gaat hier om:

Q-dans schreef:
Make sure you’re fit and ready for the task. Join the madness at DEDIQATED | 20 years of Q-dance. We’re going all out so don’t forget to put on your craziest outfit!


Misschien dat ik chagrijnig ben omdat het maandag is en ik weer moest werken vandaag, maar zit niet echt op zo'n circus te wachten, ik wil er gewoon in m'n t-shirtje staan :)


Zulke dingen moet je altijd met een korreltje zout nemen joh, ze verplichten je niks maar het lijkt ze wel leuk. Geen stress haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2020 00:26 
 
Hardtraxxer

roy_ schreef:
Delt-A schreef:
Het gaat hier om:

Q-dans schreef:
Make sure you’re fit and ready for the task. Join the madness at DEDIQATED | 20 years of Q-dance. We’re going all out so don’t forget to put on your craziest outfit!


Misschien dat ik chagrijnig ben omdat het maandag is en ik weer moest werken vandaag, maar zit niet echt op zo'n circus te wachten, ik wil er gewoon in m'n t-shirtje staan :)


Zulke dingen moet je altijd met een korreltje zout nemen joh, ze verplichten je niks maar het lijkt ze wel leuk. Geen stress haha

Zou eigenlijk wel willen zien dat ze een dress code verplicht even ala Sensation Black houden, eigenlijk puur vanuit nieuwsgierigheid om dat eens te ervaren. Verder niks geks maar gewoon zwarte kleding wat veel mensen toch al hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2020 11:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zo'n dresscode geeft op een vrij eenvoudige manier echt een mooi saamhorigheidsgevoel mee. Tijdens Feestfabriek zeker ook van groot belang geweest icm EK. Dit jaar is ook EK. Het logo is godverdomme sinds jaar en dag oranje. Hoe krijg je het nou überhaupt bedacht om daar vanaf te wijken. Met je craziest outfit. Onnavolgbare klote organisatie soms zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2020 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@ de Anti-power-hour-brigade

Sarabande en ik hadden 't idee om ergens achterin de zaal of op een deck, veilig van alle ellende en zonder dat je lul per ongeluk in een opblaasbeest zit (tijdens het fappen op de dansvloer, dat schijnt een ding te zijn tegenwoordig), een SILENT DISCO te houden met goede muziek ipv het Power Hour. :lol:

Dan maakt iemand thuis een dikke goed gemixte set van 50-55 min, misschien met wat verzoekplaatjes, en dan zetten we die op :whistle:

Het is natuurlijk best wel sneu en kinderachtig opstandig om dit te doen, maar met een grote groep kan het wel iets tofs worden.

Als er oprecht animo voor is wil ik wel even gaan onderzoeken of het theoretisch mogelijk is om zonder internet (vast niet snel genoeg met zoveel mensen in 1 stadion) toch de audio-output van meerdere telefoons te syncen op een of andere manier.
Je kan natuurlijk ook allemaal tegelijk op play drukken, maar met een grotere groep wordt dat sowieso moeilijker.

Als er meer mensen super sneu met ons mee willen doen ga ik er werk van maken en wordt het een Facebook event en alles.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2020 11:39 
 
Hardtraxx Veteran

Daar zijn apps voor, om alles tegelijk te syncen (met bluetooth volgens mij)

Ik ga trouwens wel Power Hour, maar alsnog
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2020 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inno schreef:
Het is natuurlijk best wel sneu en kinderachtig opstandig om dit te doen.


Dit idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2020 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inno schreef:
@ de Anti-power-hour-brigade

Sarabande en ik hadden 't idee om ergens achterin de zaal of op een deck, veilig van alle ellende en zonder dat je lul per ongeluk in een opblaasbeest zit (tijdens het fappen op de dansvloer, dat schijnt een ding te zijn tegenwoordig), een SILENT DISCO te houden met goede muziek ipv het Power Hour. :lol:

Dan maakt iemand thuis een dikke goed gemixte set van 50-55 min, misschien met wat verzoekplaatjes, en dan zetten we die op :whistle:

Het is natuurlijk best wel sneu en kinderachtig opstandig om dit te doen, maar met een grote groep kan het wel iets tofs worden.

Als er oprecht animo voor is wil ik wel even gaan onderzoeken of het theoretisch mogelijk is om zonder internet (vast niet snel genoeg met zoveel mensen in 1 stadion) toch de audio-output van meerdere telefoons te syncen op een of andere manier.
Je kan natuurlijk ook allemaal tegelijk op play drukken, maar met een grotere groep wordt dat sowieso moeilijker.

Als er meer mensen super sneu met ons mee willen doen ga ik er werk van maken en wordt het een Facebook event en alles.

Weet niet of ik Power Hour of dit idee sneuer vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2020 12:43 
 
Hardtraxxer

Inno schreef:
Sarabande en ik hadden 't idee om ergens achterin de zaal of op een deck, veilig van alle ellende en zonder dat je lul per ongeluk in een opblaasbeest zit (tijdens het fappen op de dansvloer, dat schijnt een ding te zijn tegenwoordig), een SILENT DISCO te houden met goede muziek ipv het Power Hour. :lol:

Dan maakt iemand thuis een dikke goed gemixte set van 50-55 min, misschien met wat verzoekplaatjes, en dan zetten we die op :whistle:

:aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2020 12:47 
 
Hardtraxxer

Ik ben ook geen fan van Power Hour en verkleedpartijtjes. Op Defqon altijd een mooi moment om even lekker chill onder de douche op de camping te springen zonder wachtrijen...
Maar een uurtje indoor power hour, mij maakt het niet zoveel uit, kan ook best wel lachen zijn met een groep. Als de andere uurtjes dan maar goed gevuld zijn, dan maakt dit een hoop goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2020 12:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Power Hour prima, maar met oranje dresscode. Anders is het gewoon concessie op concessie stapelen wat mij betreft. Overigens niet te porren voor Silent Disco, want waarschijnlijk begaaid tzt
Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 81  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten