Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 81  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2019 12:19 
 
Hardtraxxer

Ik zal mijzelf ook maar eens op aanwezig zetten dan op Facebook. Dit feest heeft volgens mij wel de potentie om een once-in-a-lifetime experience te worden :drool:
Heb er onwijs veel zin in en ben erg benieuwd naar de uitwerking van de verschillende thema's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2019 15:06 
 
Hardtraxxer

Als ik kijk naar mijn omgeving zijn er veel mensen die afwachten met kaartjes kopen. Ik ook (met de aanname; geen haast het verkoopt toch niet uit).

Het feit dat de kaartjes heel duur zijn, de hype onder de mensen niet leeft (mensen kopen sneller kaartjes als vrienden ook gaan), en dat het gross van het publiek eigenlijk geen idee heeft wat ze hier kunnen verwachten zorgt er voor d at de verkoopt niet super loopt lijkt me dan.

Ik ben zelf ook niet bij de feestfabriek geweest, maar in tegendeel van de meeste die niet bij de 'oude garde' horen, heb ik me wel verdiept in classics. Ik weet dus ook wel dat ik ga, maar koop m'n kaartje pas zodra ik dicht op de datum kom, of t blijkt dat het bijna uitverkocht is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2019 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jawel schreef:
Hey Auke, alles goed? ;)
Ik denk dat je gelijk gaat krijgen. Opvallend weinig animo voor dit evenement tot op heden inderdaad. De feestfabriek was toentertijd ook niet uitverkocht.



Helemaal prima hier. Weet alleen even niet (meer?) wie het vraagt haha.
Als 't zo "druk" is als op de Feestfabriek hoor je mij niet klagen, dat was helemaal perfect. Alleen vraag me af of we dat halen en of Q de kosten er wel uit gaat krijgen zo... Misschien hadden ze 't verwacht en daarom de 90 euro er voor gezet.
Dit keer gelukkig een paar graden kouder :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2019 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ja, jij en ik. Maar 1e ekte ekte generatie Q-dansers (40+) misschien niet jwt.

Ik denk eerlijk gezegd niet dat er veel 40+'ers gaan. De muziek van hun tijd krijg je met veel geluk 20-25% van de avond te horen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2019 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij wijze van, dan. Jezus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2019 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Bij wijze van, dan. Jezus.

Keerl ik bedoelde het niet verkeerd rustagh
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2019 20:21 
 
Hardtraxxer

Inno schreef:
Jawel schreef:
Hey Auke, alles goed? ;)
Ik denk dat je gelijk gaat krijgen. Opvallend weinig animo voor dit evenement tot op heden inderdaad. De feestfabriek was toentertijd ook niet uitverkocht.



Helemaal prima hier. Weet alleen even niet (meer?) wie het vraagt haha.
Als 't zo "druk" is als op de Feestfabriek hoor je mij niet klagen, dat was helemaal perfect. Alleen vraag me af of we dat halen en of Q de kosten er wel uit gaat krijgen zo... Misschien hadden ze 't verwacht en daarom de 90 euro er voor gezet.
Dit keer gelukkig een paar graden kouder :x


Ik zie het al... Uit het oog, uit het hart :aww: Ik ben Jonathan ;)

Wij wachten ook nog even met een kaartje kopen. We gokken/hopen ook op een iets goedkoper kaartje...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2019 09:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ja, jij en ik. Maar 1e ekte ekte generatie Q-dansers (40+) misschien niet jwt.

@zeke, let us know?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2019 11:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Haha, nou ik ben nog geen 40+ hoor.
Ben 34 nu, en vrienden ook, neem nog wel mn broer mee die is 37.
En wij hebben inderdaad allemaal niet op Facebook gemeld dat we naar DEDIQATED gaan.

Voor Q lijkt me dat ook niet zo belangrijk, die kunnen gewoon zien hoeveel kaarten er verkocht zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2019 11:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jezus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pensionadootjeeeeeeeeeeeeuhhh
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2019 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jawel schreef:
Ik zie het al... Uit het oog, uit het hart :aww: Ik ben Jonathan ;)

Wij wachten ook nog even met een kaartje kopen. We gokken/hopen ook op een iets goedkoper kaartje...

Haha die blije feestkop van jou staat op m'n netvlies gegrift hoor, don't worry xd

Alright, als jullie maar gaan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2019 20:34 
 
Hardtraxxer

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2019 11:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Een uur lang Power Hour indoor :yay:
Aldus Q.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2019 11:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Een uur lang Power Hour indoor :yay:
Aldus Q.

Verdomme, denk niet dat ik zo lang kan schijten en eten :/

Serieus tho, wordt het muzikaal gezien al extreem krap met zoveel artiesten, gaan ze ook nog een uur verbrassen aan power hour :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2019 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daar zit ik persoonlijk totaal niet op te wachten :/. Twijfels om mijn kaartje te verkopen nemen zo wel toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2019 12:02 
 
Hardtraxx Veteran

Wat maakt dat nou weer uit. In zo'n power hour hoor je wss gewoon een samenvatting van de hele avond
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2019 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ze hier dan ook allerlei inflatables en andere troep het publiek in gaan gooien, dan hoeft het voor mij ook niet meer :thumbdown: Ik skip power hour niet voor niets elk jaar op defqon.. Maar daar heb je ten minste nog genoeg andere stages om naartoe te gaan, hier niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2019 12:25 
 
Hardtraxxer

Ik ben ook meer een muziek liefhebber dan zo’n feestliefhebber.
Daarom skip ik ook altijd Power Hour @ Defqon.
Maar het leek mij vooraf wel weer leuk tussen alle andere acts door even wat anders.

Maar 60 minuten, :thumbdown: mag toch hopen dat andere ook 60 minuten krijgen. :whistle:

Heb even snel geteld er zijn 18 ‘acts’ in 11 uur tijd.
Ga er van uit dat Hardstyle top 25 ook 60 minuten is. Hoop dat toch ook zeker:
MILLENNIUM HARDCORE MAYHEM
THE BIRTH OF RAW
LEGENDARY LABELS
WORLD OF MADNESS

ook een uur krijgen dan ben ik tevreden. :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2019 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh man waarom kopen jullie allemaal een kaart als jullie al weten dat het voornamelijk een dagje hits luisteren wordt? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2019 12:39 
 
Hardtraxxer

zeke schreef:
Een uur lang Power Hour indoor :yay:
Aldus Q.


:thumbdown: :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2019 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Oh man waarom kopen jullie allemaal een kaart als jullie al weten dat het voornamelijk een dagje hits luisteren wordt? :lol:

Er is een verschil tussen een dagje hits moeten luisteren en een uur lang Power Hour door je strot geduwd krijgen op een feest waar je geen andere opties hebt. Als je niks hebt met al die gekke mashups, inflatables, van links naar rechts springen etc. en gewoon de muziek wil horen van 20 jaar Q-Dance kan ik me goed voorstellen dat dit toch wel een flinke teleurstelling is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2019 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
makrooy schreef:
Oh man waarom kopen jullie allemaal een kaart als jullie al weten dat het voornamelijk een dagje hits luisteren wordt? :lol:

Er is een verschil tussen een dagje hits moeten luisteren en een uur lang Power Hour door je strot geduwd krijgen op een feest waar je geen andere opties hebt. Als je niks hebt met al die gekke mashups, inflatables, van links naar rechts springen etc. en gewoon de muziek wil horen van 20 jaar Q-Dance kan ik me goed voorstellen dat dit toch wel een flinke teleurstelling is.


Oke maar dit kon je toch gewoon verwachten, men doet hier alsof ze het niet zagen aankomen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2019 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ze 20 thema's in 12 uur doen, hoop je toch dat ze niet een uur geven aan Power Hour. Tuurlijk verwacht je iets van een half uur, maar dit is een volledig uur met alle zooi door elkaar. Ja, het is een populair ding van Q, dus het hoort er, maar pak niet een groot deel van de tijd, terwijl je de dag al volstouwt met allemaal acts die daardoor nog minder krijgen.

Aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2019 14:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
hoop je toch dat ze niet een uur geven aan Power Hour


Power Half-Hour? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2019 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Als ze 20 thema's in 12 uur doen, hoop je toch dat ze niet een uur geven aan Power Hour. Tuurlijk verwacht je iets van een half uur, maar dit is een volledig uur met alle zooi door elkaar. Ja, het is een populair ding van Q, dus het hoort er, maar pak niet een groot deel van de tijd, terwijl je de dag al volstouwt met allemaal acts die daardoor nog minder krijgen.

Aanwezig.

Precies dit.

Ik heb niks met power hour. Alles random door elkaar, nul opbouw, beetje dom springen en gek doen met allemaal poespas. 't is geen carnaval... Ik kom voor de muziek, en ik zie power hour niet als een uur muziek. De echte muziek krijgt nu nog minder tijd :(

Een half uurtje had ik begrepen. Misschien vind ik 't zelfs wel vet :o Maar een uur? Please no :surrender:
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 81  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten