Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 81  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2019 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inno schreef:
gek doen

Niks mis met een beetje gek doen. Maar anders lekker die ring op joh. Vermaak me daar ook altijd wel prma :lol: . Even rondje doen, beetje ouwehoeren, een nakkie en een kakkie op de wc en dat uur is zo om.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2019 15:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
een nakkie en een kakkie op de wc en dat uur is zo om.

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2019 15:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Man man man, wat een gezeur.
Is Power Hour dan dusdanig populair geworden dat het weer stoer is om er tegen te zijn ofzo. :/

Oja, de top25 word ook een premix, en de endshow, en misschien Ode To In Qontrol & Q-Base ook wel.
dus er blijft nog veel minder tijd over voor de wel draaiende artiesten. Huilon :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2019 15:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Man man man, wat een gezeur.
Is Power Hour dan dusdanig populair geworden dat het weer stoer is om er tegen te zijn ofzo. :/

Oja, de top25 word ook een premix, en de endshow, en misschien Ode To In Qontrol & Q-Base ook wel.
dus er blijft nog veel minder tijd over voor de wel draaiende artiesten. Huilon :x


Wat lul je nou weer vent.

Men vindt het vervelend dat ze een uur geven aan een concept waar bijna alleen maar edits van populaire platen in komen, een uur lang geschreeuw van een MC, genoeg Hee Hoo en meer freestyle dan hardstyle is.

Dan is het toch logisch dat men het kut vindt dat andere groepen artiesten of themas minder tijd krijgen in een al veel te krap tijdsbestek?

Dat jij alles maar wil slikken, moet je zelf weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2019 15:33 
 
Hardtraxxer

zeke schreef:
Man man man, wat een gezeur.
Is Power Hour dan dusdanig populair geworden dat het weer stoer is om er tegen te zijn ofzo. :/


Heb het nooit niks gevonden.....en daarna nog je nek breken op de lekke inflatables die op de grond liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2019 15:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die lekke inflatables trap je gewoon naar voren zodat een ander er last van heeft. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2019 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Power Hour samengedrukt tot een half uur was wel oké geweest. Had het liever helemaal niet gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2019 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Of combineren met het Viva Hollandia gedeelte. Dan kan ik er ook nog wel prima mee leven. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2019 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaart toch maar verkocht door power hour.
T is dat het bij Q hoort maar 15 minuten naar een mash-up luisteren was ook meer dan genoeg geweest.
Ze hopen natuurlijk met deze gekkigheid nog wat dagjes mensen te trekken om nog wat kaartjes te verkopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2019 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Man man man, wat een gezeur.
Is Power Hour dan dusdanig populair geworden dat het weer stoer is om er tegen te zijn ofzo. :/

Wat een bullshit.

Ik, en vele vrienden en kennissen van me, en best veel mensen die ik spreek op feesten, hebben er gewoon een godsgruwelijke hekel aan. Ik was er de eerste keer volledig bij, en ik heb me nog nooit zo geërgerd op een feest. En dan reken ik de jaren mee dat m'n serotonine chronisch uitgeput was. Nog een poging gedaan, weggerend. De jaren daarna uiteraard via youtube kunnen mee-ergeren.

Sommige mensen vinden het geweldig, een groot deel vindt het gewoon ronduit kut. Dat heeft geen zak met populariteit te maken, dat heet (persoonlijke) smaak. Muzieksmaak ga ik het niet eens noemen.

Power Hour is het paradepaardje voor de "dagjesmensen". Hitjes hitjes en nog eens hitjes, nederlandstalige B-artiesten die op 't podium komen "rappen" of "zingen" 1 minuut, dan kennen ze eauk wot meeschreeuwen, freestyle troep (je moet er van houden), random gekke shit, even links rechts met z'n allen want dat doen we tegenwoordig zelfs in de kroeg, jeeeej, vet cool die hardstyle!
Hoeveel dagjesmensen gaan naar Dediqated? Ik denk niet veel.

ALLES DOOR MEKAAR GEFROMMELD! Niks voor mij, ik hou van kwaliteit.
Even een sfeerimpressie van mijn humeur als ik de naam POWER HOUR alleen al hoor, uiteraard erg toepasselijk ook deze tijd van het jaar:


Als ze 't idd combineren met VIVA HOLLANDIA vind ik het best, want dat wordt volgens mij vooral freestyle en shit, en daar heb ik persoonlijk ook he-le-maal niks mee. Anti-kippenvel noem ik het altijd, m'n nekharen gaan er van overeind staan.

/rantout
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2019 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inno schreef:
zeke schreef:
Man man man, wat een gezeur.
Is Power Hour dan dusdanig populair geworden dat het weer stoer is om er tegen te zijn ofzo. :/

Wat een bullshit.

Ik, en vele vrienden en kennissen van me, en best veel mensen die ik spreek op feesten, hebben er gewoon een godsgruwelijke hekel aan. Ik was er de eerste keer volledig bij, en ik heb me nog nooit zo geërgerd op een feest. En dan reken ik de jaren mee dat m'n serotonine chronisch uitgeput was. Nog een poging gedaan, weggerend. De jaren daarna uiteraard via youtube kunnen mee-ergeren.

Sommige mensen vinden het geweldig, een groot deel vindt het gewoon ronduit kut. Dat heeft geen zak met populariteit te maken, dat heet (persoonlijke) smaak. Muzieksmaak ga ik het niet eens noemen.

Power Hour is het paradepaardje voor de "dagjesmensen". Hitjes hitjes en nog eens hitjes, nederlandstalige B-artiesten die op 't podium komen "rappen" of "zingen" 1 minuut, dan kennen ze eauk wot meeschreeuwen, freestyle troep (je moet er van houden), random gekke shit, even links rechts met z'n allen want dat doen we tegenwoordig zelfs in de kroeg, jeeeej, vet cool die hardstyle!
Hoeveel dagjesmensen gaan naar Dediqated? Ik denk niet veel.

ALLES DOOR MEKAAR GEFROMMELD! Niks voor mij, ik hou van kwaliteit.
Even een sfeerimpressie van mijn humeur als ik de naam POWER HOUR alleen al hoor, uiteraard erg toepasselijk ook deze tijd van het jaar:


Als ze 't idd combineren met VIVA HOLLANDIA vind ik het best, want dat wordt volgens mij vooral freestyle en shit, en daar heb ik persoonlijk ook he-le-maal niks mee. Anti-kippenvel noem ik het altijd, m'n nekharen gaan er van overeind staan.

/rantout

Denk aan je hart
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2019 19:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
Wat een bullshit.


Dat van die Nederlandstalige B-artiesten die ff een minuutje hun gezicht laten zien, dat ben ik met je eens. Dat hoeft van mij ook niet. Mr Polska die wat onverstaanbaars door de mic staat te blerren. Dat gaat inderdaad nergens meer over.

Maar voor de rest zit het concept echt wel goed in elkaar. Denk dat het draaiboek van dat uurtje er behoorlijk druk uit ziet :)
60 minuten lang continue een compleet gekkenhuis creëren, ik vind het geniaal bedacht.

Voor de serieuze dj-setjes hoef je sowieso denk ik niet op Dediqated zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2019 19:38 
 
Hardtraxx Veteran

Power hour is echt de grootste *insert willekeurige ziekte hier* bullshit die Q ooit heeft voortgebracht. Maar dat het een volledig uur zou krijgen lag wel in de lijn der verwachting.

In die tijd ga ik gewoon lekker rustig eten, plassen en kakken en nakken met Remi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2019 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Power Hour XXL zou mega vet zijn. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2019 22:05 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Heerlijk, vol uur Power Hour! Volgens mij is de bedoeling van dit feestje juist de hits van de afgelopen 20 jaar te laten horen. Kunnen we er in dit uur toch al minimaal 60 door heen jagen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2019 01:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Daar zit ik persoonlijk totaal niet op te wachten :/. Twijfels om mijn kaartje te verkopen nemen zo wel toe.

Dit.
Niet alleen is het muzikaal gezien verschrikkelijk, maar ook super kut omdat je dan de rest van het feest je nek breekt over die opblaaszooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2019 15:28 
 
Hardtraxxer

Heet niet voor niks Power Hour he ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2019 23:29 
 
Hardtraxxer

Inno schreef:
Sommige mensen vinden het geweldig, een groot deel vindt het gewoon ronduit kut.

Haha het is goed met je. De Mainstage staat standaard ram- en ramvol tijdens Power Hour, ik denk bijna net zo druk als de slotceremonie. Het is overduidelijk een van de meest succesvolle ideeën van Q, of je het persoonlijk nou leuk vindt of niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2019 00:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb me tijdens de Power Hours op waar ik op Defqon wel eens bij was met name geïrriteerd aan de enorme drukte, dat zal nu een stuk minder zijn gelukkig.

Vind het wel jammer dat het hier een vol uur krijgt, het is al zo'n bomvol programma... :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2019 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben trouwens echt benieuwd of Q-Dance h t enigszins kan verantwoorden waarom de verkoop zo matig gaat, Facebook event maar slechts 5700 'gaan' en 6500 'geïnteresseerd' tags heeft.

Ben vooral benieuwd naar hoeveel kaarten er nou echt zijn verkocht.
Ik sta er namelijk versteld van dat het zo rustig is voor een 20 jaar bestaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2019 20:34 
 
Hardtraxx Veteran

Denk dat facebook in NL een beetje aan 't uitsterven is. Buiten paar boomers om
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2019 20:58 
 
Hardtraxxer

Nuracore schreef:
Ben trouwens echt benieuwd of Q-Dance h t enigszins kan verantwoorden waarom de verkoop zo matig gaat, Facebook event maar slechts 5700 'gaan' en 6500 'geïnteresseerd' tags heeft.

Ben vooral benieuwd naar hoeveel kaarten er nou echt zijn verkocht.
Ik sta er namelijk versteld van dat het zo rustig is voor een 20 jaar bestaan


Q-dance hoeft zich daarvoor uiteraard niet te verantwoorden naar externe partijen toe. Ik denk dat ze zich wel 2x bedenken voordat ze zoiets gaan doen. Q-dance hoopt natuurlijk ook dat het anders zou lopen en ik had het ze ook echt wel gegund. Het blijft gokken, maar ik denk ook dat de verkoop tegen gaat vallen. Hier zijn in mijn ogen meerdere redenen voor.

Ten eerste zit het merendeel van de doelgroep die tegenwoordig nog regelmatig een feest pakt waarschijnlijk niet te wachten op een line-up die voor een groot deel uit de oldschool/early rave/early hardstyle/millenium periode bestaat. Dat gat was bij de feestfabriek veel kleiner en ook dat was toen niet uitverkocht De groep van +/- 30+ die dit nog wel heel interessant vinden is te klein om een stadion vol te krijgen. Als ik naar mijn eigen omgeving kijk ben ik nog de enige van een aardig grote groep vrienden, die in het verleden fanatiek naar hardstyle luisterden en feesten bezochten, die af en toe nog naar een harddancefeest gaat. Ook voor een keer Dediqated waren ze helaas niet te porren.

Ten tweede is de ticketprijs buitensporig hoog in mijn ogen. Productiekosten zullen ook flink zijn, maar ik ben op de hoogte van de bedragen die een aantal dj's ontvangen en dan slaat dit bedrag echt nergens op. Ik weet ze niet allemaal en het zal per artiest ook verschillen, maar sommigen staan er voor een vrij laag bedrag (denk hierbij aan €250 a €300,-). Tel hierbij op dat er waarschijnlijk ook een aantal pre-recorded sets voorbij komen (power hour, hardstyle top 25, ultimate end-show, a sacred ritual).

Ten derde is de line-up een verzameling van allerlei stijlen. Ik hou ervan, maar ik zie dat ik in het wereldje eerder uitzondering dan regel ben. Met uitzondering van een aantal mensen op dit forum uiteraard ;). Dit wil men tegenwoordig niet meer. Het is de laatste jaren sowieso meer opgeschoven naar de stevigere kant. Het merendeel wil of de hele avond rammen of kiest voor een meer euforische sound. En even gechargeerd gezegd lijkt bij het merendeel geen middenweg meer te bestaan.

Het zal mij uiteindelijk om het even zijn en ik ga sowieso. Ik gok er ook op dat ik terzijnertijd een goedkoper kaartje op de kop kan tikken, want ik vind dit gewoon heel veel geld. En als dat niet lukt betaal ik alsnog het volledige bedrag. Ik hoop dat het een succes gaat worden, komt de sfeer alleen maar ten goede. Maar ik vraag het me ook af of ze het gelredome een beetje vol kunnen krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2019 22:36 
 
Hardtraxx Veteran

De artiesten die op dit feest staan, heb je absoluut niet voor 300 euro geboekt, niet eentje.
Tenzij er andere gages gelden omdat de settijden afwijken van de standaard, mocht je hier wat vanaf weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2019 22:54 
 
Hardtraxxer

Firetrap schreef:
De artiesten die op dit feest staan, heb je absoluut niet voor 300 euro geboekt, niet eentje.
Tenzij er andere gages gelden omdat de settijden afwijken van de standaard, mocht je hier wat vanaf weten.


Andere settijden en met meerdere artiesten tegelijkertijd op het podium staan zullen hierbij een rol spelen. Voor een normale set zul je dit inderdaad niet voor elkaar krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2019 23:13 
 
Hardtraxxer

Jawel schreef:
Inno schreef:
Jawel schreef:
Hey Auke, alles goed? ;)
Ik denk dat je gelijk gaat krijgen. Opvallend weinig animo voor dit evenement tot op heden inderdaad. De feestfabriek was toentertijd ook niet uitverkocht.



Helemaal prima hier. Weet alleen even niet (meer?) wie het vraagt haha.
Als 't zo "druk" is als op de Feestfabriek hoor je mij niet klagen, dat was helemaal perfect. Alleen vraag me af of we dat halen en of Q de kosten er wel uit gaat krijgen zo... Misschien hadden ze 't verwacht en daarom de 90 euro er voor gezet.
Dit keer gelukkig een paar graden kouder :x


Ik zie het al... Uit het oog, uit het hart :aww:

Wij wachten ook nog even met een kaartje kopen. We gokken/hopen ook op een iets goedkoper kaartje...
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 81  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten