Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 81  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2019 11:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kunnen ze met zoveel namen niet gewoon even doorgaan tot 7uur sochtends
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2019 13:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Propvol.
Uurtje Qlubtempo, half uurtje Praise the reverse bass, 3 kwartier Masters of melody, etc etc.

Maar verwacht geen timetable per dj.


Denk dat ze per ding gewoon een half uur/3 kwartier inroosteren. Alleen de top 25 en HHZ, NC en WSZ krijgen dan denk ik een uur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2019 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uiteindelijk nog een best tof line up geworden. Vind het alleen wel heel veel namen. Is prima als er per thema 4/5 namen achter het dek staan, maar er zijn ook gewoon heel veel thema's. Maar goed, ga er toch alleen heen om hele dag oude hitjes te horen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2019 00:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Uiteindelijk nog een best tof line up geworden. Vind het alleen wel heel veel namen. Is prima als er per thema 4/5 namen achter het dek staan, maar er zijn ook gewoon heel veel thema's. Maar goed, ga er toch alleen heen om hele dag oude hitjes te horen :D


En al luisterend naar de gadverkrabbe te gaan m.b.v. Budbier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2019 10:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Brennan Heart is sinds deze week naar Ace Agency.


Wenzel schreef:

Interessant, dit was voor Frontliner toentertijd namelijk niet zo'n heel goeie move. Benieuwd of dit ook bij Brennan Heart invloed gaat hebben op zijn Q-dance boekingen.


zeke schreef:
Geen Brennan Heart op de lineup is ook wel gek.

Of komt ie als Brennan & Heart in Legends reunited. :P


:whistle: :whistle:

Edit: geen idee of het wat met elkaar te maken heeft maar het is zeker opvallend dat Brennen Heart de enige artiest is (reken ik de heren van showtek niet mee) die wel een eigen X-Qlusive heeft gehad van Q-dance maar niet op de line-up staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2019 13:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maar de vraag is, missen we hem ook daadwerkelijk op de line up?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2019 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeroen23 schreef:
Maar de vraag is, missen we hem ook daadwerkelijk op de line up?


In bepaalde 'teams' zeer zeker haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2019 13:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jeroen23 schreef:
Maar de vraag is, missen we hem ook daadwerkelijk op de line up?


Hebben kippen lippen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2019 15:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jeroen23 schreef:
Maar de vraag is, missen we hem ook daadwerkelijk op de line up?


Met zijn muziek van nu (ik persoonlijk) niet, echter in deze opzet met classics als one blade, memento get wasted etc. mis je er zeker wat aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2019 20:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wenzel schreef:
Jeroen23 schreef:
Maar de vraag is, missen we hem ook daadwerkelijk op de line up?


Met zijn muziek van nu (ik persoonlijk) niet, echter in deze opzet met classics als one blade, memento get wasted etc. mis je er zeker wat aan.


Ja wellicht dat ie nog onder een andere categorie mag draaien. Legends reunited misschien
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2019 15:36 
 
Hardtraxxer

zeke schreef:
Geen Brennan Heart op de lineup is ook wel gek.



Wenzel schreef:
geen idee of het wat met elkaar te maken heeft maar het is zeker opvallend dat Brennen Heart de enige artiest is (reken ik de heren van showtek niet mee) die wel een eigen X-Qlusive heeft gehad van Q-dance maar niet op de line-up staat.


In de trailer, met al die teksten van de bekendste hits, en heel duidelijk FIFO.
Erg pijnlijk als hij er dan niet eens bij is.

Jeroen23 schreef:
Maar de vraag is, missen we hem ook daadwerkelijk op de line up?

Als het een set is als In Qontrol 08, of Qlimax 09 of 12. Dan zeker!

Jeroen23 schreef:
Legends reunited misschien


Met Thera zeker? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2019 16:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker



Citaat:
You don't just celebrate 20 years of hardstyle. You celebrate it together with the best artists out there. From our greatest legends who laid the foundation of the hardstyle sound to the future heroes who are responsible for new influences and the sound of today. We've invited a record amount of the most dedicated artists to make our 20th birthday an unforgettable experience. Discover the full line-up for DEDIQATED | 20 years of Q-dance | Official Q-dance event now!
Need more time to absorb the line-up in peace? Check it at https://www.q-dance.com/en/events/dediqated/dediqated.


Line-up:

THE QLUBTEMPO PARADE
DJ Luna
Dana
A*S*Y*S
Pavo
Pila

MILLENNIUM HARDCORE MAYHEM
Endymion
Promo
Art of Fighters
Evil Activities
Noize Suppressor
Nosferatu

Praise the Reverse Bass
Technoboy
DJ Isaac
Tuneboy

FUTURE HEROES
Frequencerz
Sefa
Sub Zero Project
Warface
D-Sturb
Rebelion

EARLY RAVE REBELS
The Stunned Guys
Buzz Fuzz
Franky Jones
Neophyte
The Darkraver
Gizmo

BELLA HARDSTYLE ITALIA
Zatox
Tatanka
TNT

THE LAND DOWN UNDER
Code Black
Audiofreq
Outbreak

VIVA HOLLANDIA
Ruthless
Dr. Rude
Outsiders
Deepack
The Viper

MASTERS OF MELODY
Atmozfears
Audiotricz
Bass Modulators
Frontliner
Max Enforcer
KELTEK
Sound Rush

THE BIRTH OF RAW
Ran-D
B-front
Crypsis
Adaro
Alpha²
Digital Punk

HARDCORE 2.0
Mad Dog
Partyraiser
Korsakoff
Dr Peacock

DIRTY WORKZ
Coone
Da Tweekaz
Hard Driver
Psyko Punkz

SCANTRAXX RECORDS
D-Block & S-te-Fan
Devin Wild
E-Force
The Prophet

WORLD OF MADNESS
Headhunterz
Noisecontrollers
Wildstylez

FUSION RECORDS
Donkey Rollers
The Pitcher
Zany

HOSTS
DV8
Ruffian
Villain
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2019 16:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zo ziet het er echt wel uit als een vette line-up! Heb alleen niks met de Future Heroes :x

Als iedereen zich een beetje verdiept in eigen (oude) discografie dan kan dit feest legendarisch worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2019 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zie nog niet veel hype en de kaarten zijn ook niet uitverkocht geloof ik. De lineup alleen al is al heel duur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2019 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Zie nog niet veel hype en de kaarten zijn ook niet uitverkocht geloof ik. De lineup alleen al is al heel duur.

Denk om eerlijk te zijn niet dat dit gaat uitverkopen. Nu kijkend naar het aantal aanwezigen op Facebook (5.3k) is dat echt een lachertje vergeleken met water in het Gelredome past. Volgens mij zit dat aantal vaak redelijk goed met wat er daadwerkelijk komt, misschien 20-25% meer op z'n best.
Hoop dat Q dat heeft ingecalculeerd...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2019 17:21 
 
Hardtraxx Veteran

Frequencerz bij Future Heroes? Gasten zijn al meer dan 10 jaar bezig :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2019 17:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Inno schreef:
Nuracore schreef:
Zie nog niet veel hype en de kaarten zijn ook niet uitverkocht geloof ik. De lineup alleen al is al heel duur.

Denk om eerlijk te zijn niet dat dit gaat uitverkopen. Nu kijkend naar het aantal aanwezigen op Facebook (5.3k) is dat echt een lachertje vergeleken met water in het Gelredome past. Volgens mij zit dat aantal vaak redelijk goed met wat er daadwerkelijk komt, misschien 20-25% meer op z'n best.
Hoop dat Q dat heeft ingecalculeerd...


Genoeg plek voor een podium in het midden dus! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2019 17:53 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ziet er al met al heel vet uit, mis alleen wel Phuture Noize. En Freqz bij future legends alaat natuurlijk helemaal nergens op maarja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2019 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ziet er al met al heel vet uit, mis alleen wel Phuture Noize. En Freqz bij future legends alaat natuurlijk helemaal nergens op maarja.

Ruil maar in voor Sega
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2019 20:27 
 
Hardtraxxer

Inno schreef:
Nuracore schreef:
Zie nog niet veel hype en de kaarten zijn ook niet uitverkocht geloof ik. De lineup alleen al is al heel duur.

Denk om eerlijk te zijn niet dat dit gaat uitverkopen. Nu kijkend naar het aantal aanwezigen op Facebook (5.3k) is dat echt een lachertje vergeleken met water in het Gelredome past. Volgens mij zit dat aantal vaak redelijk goed met wat er daadwerkelijk komt, misschien 20-25% meer op z'n best.
Hoop dat Q dat heeft ingecalculeerd...


Hey Auke, alles goed? ;)
Ik denk dat je gelijk gaat krijgen. Opvallend weinig animo voor dit evenement tot op heden inderdaad. De feestfabriek was toentertijd ook niet uitverkocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2019 09:51 
 
Hardtraxxer

Het verbaasd mij ook hoe weinig dit feest 'leeft' onder de liefhebbers, gek! Hier op Hardtraxx is het nou ook niet echt een 'hot topic'. Bij vrienden en bekenden is er tot op heden nog niet echt animo voor, vreemd! Ook als je dan toch naar bezoekersaantallen op FB kijkt....de aantallen van Get wack (tweede kerstdag) aiai. Ben benieuwd hoe Q terug komt in 2020 buiten deze events om.........
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2019 09:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had verwacht dat DediQated snel uitverkocht zou zijn... Misschien is Facebook in deze ook geen goede graadmeter voor de oudere generatie: wellicht zijn zij wat minder actief op de socials.

Anyway: ik heb er wel zin in. Gaan met een bus die kant op en het zal die hele dag wel een gekke bende worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2019 10:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

HardDB schreef:
de aantallen van Get wack (tweede kerstdag) aiai.


Ik snap dat hele Get Wack ook niet hoor.. Wie zit daar nou op te wachten? :huh: Leuk voor op een XQ-Holland een uurtje maar meer ook niet..

Remi schreef:
Anyway: ik heb er wel zin in. Gaan met een bus die kant op en het zal die hele dag wel een gekke bende worden.


Same here! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2019 10:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ik had verwacht dat DediQated snel uitverkocht zou zijn... Misschien is Facebook in deze ook geen goede graadmeter voor de oudere generatie: wellicht zijn zij wat minder actief op de socials.

Zit nog steeds op facebook hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2019 11:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, jij en ik. Maar 1e ekte ekte generatie Q-dansers (40+) misschien niet jwt.
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 81  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten