Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 81  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2019 18:44 

Hardtraxxer

Heel benieuwd hoe dit uit gaat pakken, ziet er echt veelbelovend uit! Blij dat ik mijn ticket al binnen heb :)

Headhunterz vs Wildstylez vs Noisecontrollers weer samen op het podium na de surprise set tijdens the Return of Headhunterz is ook iets waar ik al tijden naar uit kijk :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2019 19:24 

Hardtraxx Elite

Vet :worship:

Dit beloofd een propvol programma te worden.
Maar ik vind het onwijs tof bedacht. En ook wel blij dat er geen indeling is op basis van jaartallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2019 19:32 

Hardtraxxer

Legenda reunite: Showtek?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2019 19:39 

Hardtraxx Veteran

Heel benieuwd naar de exacte invulling, maar dat zal vast goedkomen lijkt me! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2019 19:44 

Hardtraxx Elite

Denk niet dat Showtek zelf voorbij komt.
En zowel, dan komen ze waarschijnlijk alleen weer even 5 minuutjes gedag zeggen.

A Sacred Ritual.. Zal dat dan iets met Qlimax te maken hebben..?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2019 19:58 

Bierkoning

Veelbelovend dit :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2019 20:44 

Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
Belgium's Finest. Finally, Mandy in het GelreDome

Kaartje gekocht
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2019 11:32 

Hardtraxx Veteran

Ik denk dat het begin/einde dan iets als dit word:

Praise The Reverse Bass of Qlubtempo Parade, dan de andere
Future Heroes of Bella Hardstyle Italia, dan de andere
Hardstyle Top 25 (Twijfel of ze die zo vroeg doen)
.....
The Birth Of Raw
Iets anders misschien.
Trowback To The 90's
Early Rave Rebels
Millenium Hardcore Mayhem
Ultimate Q-dance Endshow

Verder ziet het er eigenlijk wel leuk uit. Denk dat de In Qontrol (Verwacht ik ook vroeg) en Q-Base dingen een kwartiertje zijn, om de andere dingen niet maar een half uur te geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2019 12:06 

Donateur

Scotty018 schreef:
Legends reunite: Showtek?

Requiem denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2019 12:10 

Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
Scotty018 schreef:

Requiem denk ik

:lol: :lol:

Maar ik hoop wel echt op Showtek :loving:
Al is het maar voor eventjes.. liefst natuurlijk een half uur of langer :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2019 20:01 

Hardtraxx Veteran

Zoals bij Xqlusive legends, even FTS draaien en daarna weer doei
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2019 20:07 

Hardtraxx Veteran

Grim schreef:
Zoals bij Xqlusive legends, even FTS draaien en daarna weer doei

Worth it
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2019 20:09 

Hardtraxx Veteran

Kan Frontliner ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2019 20:58 

Hardtraxx Addict

Scotty018 schreef:

Ik denk Showtek vs The R3bels vs Nasty D-Tuners vs Brennan & Heart
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2019 22:40 

Hardtraxx Elite

Dat Q-dance berichtje over Ode to In Qontrol :drool:
Nu al zin om Loophole door het gelredome te horen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2019 15:22 

Hardtraxx Veteran

zeke schreef:
Dat Q-dance berichtje over Ode to In Qontrol :drool:
Nu al zin om Loophole door het gelredome te horen :loving:

:drool: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2019 15:34 

Hardtraxx Veteran

Deel dan ff, heb geen FB

Edit: Thnx Zeke :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2019 16:00 

Hardtraxx Elite

20 years of Q-dance: Ode to In Qontrol at DEDIQATED

On our road to 20 years of Q-dance, we take you on a time-traveling journey through our evolution and revolution. Reliving all legendary moments, sounds and events.

From 2004 to 2010, we organized In Qontrol - a massive indoor experience in the RAI Amsterdam that represented all the harder styles. It was our first and only multiple area indoor event ever.

The line-up consisted of hardstyle, techno, hard trance, early rave and hardcore acts. Nowadays, In Qontrol is still remembered by it’s legendary In Qontrol anthems as CTRL. ALT. DELETE, Save.Exit.Planet and Loop Hole.

If you have wandered through the hallways of the RAI, you might remember the feeling of getting lost, and of endless adventure. Navigating from one area to the next, being blasted away by advancing sounds and piercing beats.

Or do you still remember hitting the floor during the memorable sit down at the end of Noisecontrollers’ set at In Qontrol 2010, when ‘The Playah - Walking The Line’ bursted through the speakers and MC DV8 demanded the crowd to “SIT THE F*CK DOWN”.

On February 8, we will relive our greatest memories of In Qontrol during ‘Ode to In Qontrol’ at DEDIQATED | 20 years of Q-dance | Official Q-dance event.

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 11:39 

Hardtraxx Veteran

Aanwezig :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 11:55 

Hardtraxx Addict

Ik sta er eerlijk gezegd toch wel een beetje van te kijken dat beide ticket types nog steeds beschikbaar zijn..
Tuurlijk, veel mensen zullen zijn afgehaakt bij het zien van de ticketprijs, maar voor zo'n 'eens in de 10 jaar feest' had ik eigenlijk wel verwacht dat de tickets harder zouden gaan. Ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel % van de tickets al verkocht zijn..

Ik heb er in ieder geval mundig veel zin in :woot: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 11:57 

Hardtraxx Veteran

Nattehond schreef:
Ik sta er eerlijk gezegd toch wel een beetje van te kijken dat beide ticket types nog steeds beschikbaar zijn..
Tuurlijk, veel mensen zullen zijn afgehaakt bij het zien van de ticketprijs, maar voor zo'n 'eens in de 10 jaar feest' had ik eigenlijk wel verwacht dat de tickets harder zouden gaan. Ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel % van de tickets al verkocht zijn..

Ik heb er in ieder geval mundig veel zin in :woot: :thumbsup:

Ik vind dit zo'n ontiegelijke bullshit. Je betaald net zoveel als bij Qlimax en daarvoor krijg je 2 uur extra feest. Dan Gelredome en daarbij een show van Q-dance. Dan is deze prijs toch best oke in mijn ogen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 11:58 

Hardtraxxer

De FB getallen voorspellen niet voor goeds voor Q in ieder geval.... verbaast mij ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 12:15 

Hardtraxxer

Aan de ene kant ook wel opmerkelijk idd dat het niet zo snel gaat, maar zie ook wel genoeg redenen voor mensen om (nog) geen tickets te halen. Er lijken toch flink wat mensen te zijn die liever een nachtfeest hebben of overdag gewoon moeten werken oid. Daarnaast kan ik me voorstellen dat een groot deel van de huidige regelmatige feestgangers weinig heeft met een aantal onderdelen. Tegenwoordig lijken veel mensen alleen maar raw etc. te willen en als dat is wat je wil ga je natuurlijk geen dikke prijs betalen voor deze invulling. Maar goed, voor de mensen die de invulling wel leuk vinden kan dit natuurlijk wel heel goed uitkomen, het komt de sfeer ten goede als er voornamelijk liefhebbers zijn en een beetje extra ruimte als het niet is uitverkocht kan ook geen kwaad :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 12:37 

Hardtraxx Elite

Ik heb ook nog geen kaart gehaald.. Ik wil eerst de line-up weten! En ik had al wel zo'n idee dat meer mensen zouden wachten op meer info ;) De prijs vind ik niet zo'n issue tho :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 12:56 

Hardtraxx Veteran

Denk dat ik ook wel ff kom kijken. Prijs is niet zo relevant voor dit concept.

Ik snap die tegenvallende pre-sales allemaal wel. Althans, ik zie de onderliggende karakteristieken terug in mijn omgeving. Mijn vriendengroep beslist het liefste op zaterdagavond in de kroeg nog of ze ergens heen gaan of niet.

Zo ook ik.

Ik denk wel dat het meer losloopt als het programma bekend wordt, geeft ook de internationals wat meer om overtuigd te raken.
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 81  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten