Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 81  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2019 10:42 
 
Hardtraxxer

bierislekker schreef:
Citaat:
As one of the best anthems ever made, what spot would CTRL.ALT.DELETE hold in the hardstyle top 25 of all-time? Who knows, you might just find out soon...


Beschrijving van: Qlassics | Noisecontrollers - CTRL.ALT.DELETE (In Qontrol 2009 anthem) | Episode 03


Nice :thumbsup: Dat nummer moet zeker in de top 25 of all-time.
Misschien een top 25 van enkel anthems?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2019 12:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TBA+ schreef:
bierislekker schreef:
Citaat:
As one of the best anthems ever made, what spot would CTRL.ALT.DELETE hold in the hardstyle top 25 of all-time? Who knows, you might just find out soon...


Beschrijving van: Qlassics | Noisecontrollers - CTRL.ALT.DELETE (In Qontrol 2009 anthem) | Episode 03


Nice :thumbsup: Dat nummer moet zeker in de top 25 of all-time.
Misschien een top 25 van enkel anthems?


Ja lijkt mij ook vet maar ze hebben het zelf over "what spot .. in the hardstyle top 25 of all-time?"
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2019 01:58 
 
Artiest
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
RTM93 schreef:
HardDB schreef:
Vaak geroepen dat ik hierbij moet zijn....maar bij het zien van de prijs toch wel een sterke twijfel. Dit is precies de reden waarom ik de laatste jaren ben afgehaakt bij bijvoorbeeld Qlimax. Kan wel zeggen ja show is beter geworden etc maar dat is voor mij persoonlijk nooit echt zo'n belangrijk element geweest voor de beleving. Muziek staat voor mij op 1!!!

En dan nog 3 weken erna een week wintersport en daarvoor ook nog 5 dagen carnaval in het vooruitzicht toch een beetje keuzes maken. Dan kies ik toch denk ik voor een wat 'kleiner' feestje daarvoor nog. Of ze moeten echt met voor mijn gevoel unieks komen.

Wat is er nu niet uniek genoeg dan. We hebben het over een jubileum feest dat maar een keer eerder is gehouden en toen was het nog niet eens zo populair en als je de beelden van toen zag was het toen al 'over the top'. Notabene een reuzenrad en tering veel aankleding en speciale dingen die zijn bedacht.


Aanwezig want er is een reuzenrad


én taart! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2019 13:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TBA+ schreef:
Misschien een top 25 van enkel anthems?

Ik steun dit idee
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2019 13:53 
 
Hardtraxxer

Wat mij betreft liever weer gewoon een all time top 25, weinig anthems die ik nog lang aan zet na een feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2019 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laat dj's die top25 maken. En je mag niet op je eigen tracks stemmen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2019 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Laat dj's die top25 maken. En je mag niet op je eigen tracks stemmen.


Dan stemmen ze alsnog op hun vriendjes/labelgenoten
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2019 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stel jij eens wat voor dan met je tegendraadse bek
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2019 16:10 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dan gaan ze vaak ook alleen recente platen pakken omdat ze meer naar hun huidige publiek willen spelen, de kwaliteit van de oudere platen niet genoeg vinden en zoals gezegd vriendjespolitiek.

Meeste artiesten hebben alleen baat bij zelfpromotie/promotie van een label.

Ik denk dat Q gewoon zelf het beste dit kan samenstellen op basis van alle voorgaande evenementen. Het is een Top 25 over 20 jaar aan Q-Dance feesten. Niet een all-time top 25 van alle artiesten. Persoonlijk lijken 25 Q anthems mij het beste, beetje eerlijk verdeeld over alle jaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2019 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zelfs met een publiekspoll gaat het mis, bleek wel met de Feestfabriek toen The Prophet de headhunterz remix in de mix had gesmeten ipv de super bass mix die uit de poll was gekomen. Ik verwacht er weer niks van, het wordt waarschijnlijk weer een aanfluiting voor de gemiddelde (oudere) liefhebber.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2019 20:32 
 
Hardtraxxer

Als je met dit concept focust op de 'oudere' generatie zal de verkoop wss een stuk minder dan Qlimax (vergelijkbare grote) zijn. Ik denk dat het over t algemeen erg lastig is om de balans te vinden tussen de 'oude' jaren te eren en het nieuwere publiek wat leuks bieden.

Persoonlijk hoor ik qua muziek smaak gelukkig bij beiden (niet alles wat nieuw is tegenwoordig maar toch..), maar als classic-only liefhebbber ga je je storen aan de nieuwe muziek en voor de nieuwe generatie is er (te)veel onbekend. Ik ben iedergeval benieuwd hoe ze het gaan neerzetten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2019 21:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Een showblokje met Q-dance anthems lijkt me ook wel vet.
Hoeft wat mij betreft niet eens een top 25 te zijn. Want waarom zou er een anthem op nr. 1 moeten staan terwijl er zoveel goeie anthems zijn gemaakt. Een top 25 notering zou daar geen onderscheid in moeten maken.

Een grote Anthem mix lijkt me ook prima, dan kan je er ook meer in kwijt, zeker als het net zo gemixt wordt als de Defqon.1 Legends mix van 2017.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2019 21:51 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Byron schreef:
Als je met dit concept focust op de 'oudere' generatie zal de verkoop wss een stuk minder dan Qlimax (vergelijkbare grote) zijn. Ik denk dat het over t algemeen erg lastig is om de balans te vinden tussen de 'oude' jaren te eren en het nieuwere publiek wat leuks bieden.

Persoonlijk hoor ik qua muziek smaak gelukkig bij beiden (niet alles wat nieuw is tegenwoordig maar toch..), maar als classic-only liefhebbber ga je je storen aan de nieuwe muziek en voor de nieuwe generatie is er (te)veel onbekend. Ik ben iedergeval benieuwd hoe ze het gaan neerzetten..


Het moet ook niet alleen op het oude focussen. Zo moeilijk zou het niet moeten zijn om over de tijdspan van dit feest de jaartallen eerlijk in te delen.

2002 verdient net zo veel aandacht als 2019, 2006 net zo veel als 2013 enzovoort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2019 22:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Byron schreef:
Als je met dit concept focust op de 'oudere' generatie zal de verkoop wss een stuk minder dan Qlimax (vergelijkbare grote) zijn. Ik denk dat het over t algemeen erg lastig is om de balans te vinden tussen de 'oude' jaren te eren en het nieuwere publiek wat leuks bieden.

Persoonlijk hoor ik qua muziek smaak gelukkig bij beiden (niet alles wat nieuw is tegenwoordig maar toch..), maar als classic-only liefhebbber ga je je storen aan de nieuwe muziek en voor de nieuwe generatie is er (te)veel onbekend. Ik ben iedergeval benieuwd hoe ze het gaan neerzetten..


Het moet ook niet alleen op het oude focussen. Zo moeilijk zou het niet moeten zijn om over de tijdspan van dit feest de jaartallen eerlijk in te delen.

2002 verdient net zo veel aandacht als 2019, 2006 net zo veel als 2013 enzovoort.


Ik vind dat persoonlijk ook, maar de portemonnee van Q-dance denkt daar heel anders over denk ik. Ze hebben natuurlijk met de 2010 editie al heel die periode gehad. Ik gok dat de eerste 2 uur misschien early is, maar daarna zal het gewoon overgaan op de periode rondom 2009 om zeker 60 a 70% van het feest de laatste paar jaar te behandelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2019 23:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Misschien gaan ze het wel helemaal niet zo strak naar jaartallen indelen.
Het is 20 jaar Q-dance he... niet 20 jaar hardstyle.

Wellicht komt er een gedeelte met 1,5 uur Houseqlassics / Ressurreqtion / Teqnology.
Een blokje Qlubtempo / Qontact / Q-Beach en ook een terugblik op In Qontrol / Q-Base. Waarbij jaartallen dan wat minder belangrijk zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2019 17:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Uit het Facebook filmpje:

Hardstyle Top 25
Qlubtempo Parade
Millenium Hardcore Mayhem
The Best Of Power Hour
Ultimate Q-dance Endshow
Viva Hollandia
Ode To In Qontrol
Q-Base The Legacy
A Sacred Ritual
Bella Hardstyle Italia
The Land Down Under
Belgium's Finest
The World Of Madness
Legends Reunited
Praise The Reverse Bass
Trowback To The 90's
Legendary Labels
The Birth Of Raw
Early Rave Rebels
Future Heroes
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2019 17:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2019 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat ziet er toch wel heel vet uit hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2019 17:49 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Lijkt inderdaad heel vet. Maar het zijn 20 dingen voor 11 uur. Wordt wel proppen dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2019 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kijk, dat ziet er tof uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2019 17:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gaaf! Ben inderdaad wel benieuwd hoe ze dit kwa indeling in de dag gaan proppen
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2019 17:59 
 
Hardtraxx Veteran

Belgium's Finest. Finally, Mandy in het GelreDome
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2019 18:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben ook benieuwd of ze de opbouw doen a.d.h.v. muziek (van ''rustig'' naar harder) of op basis van jaartallen, waardoor je dus bijv. birth of raw direct na millenium hardcore krijgt
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2019 18:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit ziet er echt veelbelovend uit zeg!! :woot:

Henkerfist schreef:
Ben ook benieuwd of ze de opbouw doen a.d.h.v. muziek (van ''rustig'' naar harder) of op basis van jaartallen, waardoor je dus bijv. birth of raw direct na millenium hardcore krijgt

Lijkt me dat het wel opbouwend qua stijl zal worden ipv jaartal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2019 18:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit moet wel legendarisch worden!
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 81  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten