Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 81  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 14:01 

Donateur

Hoe snel was Feestfabriek eigenlijk uitverkocht? Was dat ook niet slechts een paar dagen voor het feest zelf?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 14:12 

Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Hoe snel was Feestfabriek eigenlijk uitverkocht? Was dat ook niet slechts een paar dagen voor het feest zelf?

Ja dat was idd ook pas laat uitverkocht. Het was ook erg snel na DQ, dat zal misschien ook niet hebben meegeholpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 14:32 

Donateur

Denk dat in dit geval gewoon de algehele verzadiging van de scene ervoor zorgt dat het (ondanks de fantastische verhalen over FFB) niet uitverkoopt. Het blijft toch een behoorlijke herhaling van zetten. Afgelopen jaren ook volledig doodgegooid met alle hitjes onder de classics. De magie van Tonight in het Gelredome is er wel een beetje vanaf..

Zou het zelf vooral vet vinden om wat muziek te horen die ik de afgelopen 10 jaar nauwelijks gehoord heb. De oudere anthems, wat early (hardcore). Als het grotendeels weer wordt gewijd aan HHZ/WS/NC oud en nieuw is het voor mij ook allemaal wat minder interessant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 14:37 

Kraak... Piep...

TiMOTHYb schreef:
Denk dat in dit geval gewoon de algehele verzadiging van de scene ervoor zorgt dat het (ondanks de fantastische verhalen over FFB) niet uitverkoopt. Het blijft toch een behoorlijke herhaling van zetten. Afgelopen jaren ook volledig doodgegooid met alle hitjes onder de classics. De magie van Tonight in het Gelredome is er wel een beetje vanaf..

Zou het zelf vooral vet vinden om wat muziek te horen die ik de afgelopen 10 jaar nauwelijks gehoord heb. De oudere anthems, wat early (hardcore). Als het grotendeels weer wordt gewijd aan HHZ/WS/NC oud en nieuw is het voor mij ook allemaal wat minder interessant.

Denk dat dit het wel een beetje is. Het is van alles wat, en niet eens heel lang. Dus je kan nooit een groep liefhebbers compleet pleasen. Nu zijn er hier en elders natuurlijk zat mensen die en mainstream en raw en classics en early kunnen waarderen en zich zodoende over een variƫrende avond prima zullen vermaken, maar dat aantal ligt aanzienlijk lager dan mensen die maar een deel van HS leuk vinden. Er zit ook 10 jaar tussen de Feestfabriek en nu, liefhebbers van de die tijd kunnen ook hun heil ergens anders hebben gezocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 14:58 

Hardtraxx Veteran

De Feestfabriek was helemaal niet uitverkocht voor zover ik het me herinner. Het was in ieder geval best rustig binnen en je liep heel makkelijk door 't publiek heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 16:15 

Hardtraxx Veteran

Misschien ook wel een beetje vloeken in de kerk, maar denk dat een heel groot deel ook helemaal niet meer enthousiast wordt van al die oude zooi. Classics feesten zijn niet meer bijzonder, en de huidige generatie heeft geen warme gevoelens meer als ze "In Qontrol" (oid) horen.

Desalnietemin wel heel erg vet als ik zie wat ze allemaal gaan doen, het wordt dan wel echt een mooie parade van de volledige 20 jaar.

Eigenlijk besloten niet te gaan, maar ga het last minute nog eens bekijken tzt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 16:20 

Hardtraxx Addict

Partyflock geeft geen 'sold out' aan, echter weet ik niet in hoeverre dit altijd correct bijgehouden wordt.

https://partyflock.nl/party/170710:De-Q-dance-Feestfabriek
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 17:37 

Hardtraxx Elite

Had verwacht dat dit al lang en breed uitverkocht was...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 17:39 

Donateur

Nu je 't zegt staat me er iets van bij dat je gewoon nog kaartjes kon halen bij de ArenA buiten ergens idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 22:47 

Hardtraxx Elite

Ja normaal haal ik mijn kaartjes bij een of andere buitenlander die buiten het evenemententerrein staat te roepen dat ie kaarten te koop heeft hahaha vet leuk he!!!!11
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 02:28 

Hardtraxx Veteran

Bij dit feest houd de ticket prijs mij thuis. Bijna 100 euro ga ik hiervoor niet neerleggen.
Loop echt al wel lang mee maar heb gewoon meer met de hedendaagse hardstyle/raw
Naar Qlimax ga ik dan wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 08:57 

Hardtraxx Veteran

Hoe lang dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 09:52 

Hardtraxx Elite

paperclip schreef:
Partyflock geeft geen 'sold out' aan, echter weet ik niet in hoeverre dit altijd correct bijgehouden wordt.

In die tijd zeker voor de grootte feesten werd dit wel goed bij gehouden
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 11:52 

Hardtraxxer

heggenschaar schreef:
paperclip schreef:

In die tijd zeker voor de grootte feesten werd dit wel goed bij gehouden

Gisteren snel door wat reacties op PF gegaan een dag voor de Feestfabriek. Daar zijn mensen op zoek naar kaarten, dus was waarschijnlijk toch wel uitverkocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 12:03 

Donateur

Mwah.. je had ook nog geen Ticketswap ;-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 12:13 

Hardtraxx Addict

The mystery continues...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 12:17 

Hardtraxxer

Gisteren gekeken en toen kon ik nog gewoon officiele kaarten kopen, niet uitverkocht dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 12:20 

dennisje030 schreef:
Gisteren gekeken en toen kon ik nog gewoon officiele kaarten kopen, niet uitverkocht dus.

Waarom zou je nu nog een kaartje voor feestfabriek willen?? :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 12:21 

Hardtraxxer

Anonymous schreef:
dennisje030 schreef:

Waarom zou je nu nog een kaartje voor feestfabriek willen?? :corn:

Laat maar haha, was een grapje xd Had niet door dat het over de feestfabriek ging
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 14:53 

Hardtraxx Veteran

Alm1ghty schreef:
Hoe lang dan

Black 2006 eerste grote feest
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 14:56 

Hardtraxx Veteran

Pfff ik stond in 93 al met Norther66 op Hellraiser
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 15:03 

Hardtraxx Addict

Pff.. ik in 44 al in loopgraven
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 15:04 

Hardtraxx Veteran

Nattehond schreef:

G L A D - I J S
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 15:05 

Hardtraxxer

Nattehond schreef:

Kijk nou uit xd
Deze geintjes zijn in het verleden niet onbestraft gebleven
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 15:05 

Hardtraxx Veteran

Stond in 1815 nog bij de Slag om Waterloo met Kai Tracid en DJ Matt Fasten je weet niks!!!
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 81  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten