B
Hardtraxxer
478 posts member since 2017
last seen Jun 2026
Hekzitter wrote:
Byron wrote:Overigens is de trend van de tickets niet leuk natuurlijk, alles van Q wordt steeds maar duurder. In vergelijking met vorige jaren is dat vervelend, betekend niet dat het niet terecht is, maar als je voor 20,- meer (25% van de prijs erbij?) bijna t zelfde feest krijgt als 3 jaar terug snap ik wel dat mensen gaan klagen.
Maar dat is toch ook niet zo? Kijk eens naar hoe veel meer techniek en show Qlimax heeft gekregen door de jaren heen? Daarbij komt ook kijken dat er een forse BTW stijging is geweest en prijzen eenmaal duurder zijn geworden.
Ik zie persoonlijk niet het verschil tussen een Qlimax 2016 vergeleken 2018 (en al zeker niet 2017), ondanks dat het bijna 9,- duurder was.
9,- keer ongeveeer 30k? kaartjes is toch 270.000 euro extra wat ik er niet in terug zie.
Maar alle grotere Q feesten worden duurder, kijk naar ook naar Defqon, Impaqt en EPIQ bijvoorbeeld.

Nogmaals het is niet dat het onterecht is, wij zijn in NL (en zeker binnen onze scene) zeer verwend geweest qua ticketprijzen in de jaren hiervoor. Vergelijkbare feesten voor andere scenes of in het buitenland zijn gemiddeld veel duurder.
Alleen juist omdat we dus zo verwend waren, komt het nu vervelend binnen.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 19 days ago
Kosten voor Q-Dance worden ook groter, hè. Huur van apparatuur/catering de hele reutemeteut. Alles wordt duurder.
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Ja ik heb m'n dagprijs ook omhoog gegooid om de techniek op te bouwen.

En zo wordt alles met een aantrekkende economie duurder, van horeca, beveiligers, huur gelredome, techniek, dj's, q-dance eigen personeel tot annie de schoonmaakster. Plus een 3% btw verhoging.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Alm1ghty wrote:Kosten voor Q-Dance worden ook groter, hè. Huur van apparatuur/catering de hele reutemeteut. Alles wordt duurder.
Het is inderdaad alleen niet dat Q de prijs omhoog gooit, dit is een heel economisch proces wat verder gaat dan alleen Q-Dance, dat komt vanzelf wel weer tot een keerpunt waar niet genoeg mensen kaarten kopen, net zoals elke economische crisis/economisch fenomeen werkt.
Hardtraxx Addict
1583 posts member since 2018
last seen 7 hours ago
Beetje laat, maar hier ook :yay:
Pommer wrote:Hier ook kaart binnen.

GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
H
Hardtraxxer
477 posts member since 2019
last seen 12 days ago
Sassie wrote:Toch ook maar een kaartje gekocht. Ben wel benieuwd naar hoe het gaat worden zo overdag binnen in het Gelredome. :)
Aangezien het in februari is, dus het dak dicht is exact hetzelfde als dat het feest s'nachts had plaatst gevonden....
S
Hardtraxx Newbie
25 posts member since 2018
last seen 10 days ago
HardDB wrote:
Sassie wrote:Toch ook maar een kaartje gekocht. Ben wel benieuwd naar hoe het gaat worden zo overdag binnen in het Gelredome. :)
Aangezien het in februari is, dus het dak dicht is exact hetzelfde als dat het feest s'nachts had plaatst gevonden....
Ja, dat het binnen (in de zaal iig) ook gewoon donker zou zijn in het Gelredome had ik ook al bedacht. ;) Maar goed nu is het dan (straks) precies andersom: met licht naar binnen gaan en in het donker weer buiten komen. Dat heb je met indoorfeesten overdag (en tot diep in de avond). :)
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 1 day ago
No shit
Hardtraxx Addict
1583 posts member since 2018
last seen 7 hours ago
Water is nat
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Het is natuurlijk ook zo dat hoe verder het feest vordert, hoe later het wordt.
Hardtraxx Veteran
last seen 19 days ago
Gezien het aantal lampen dat er zal gaan hangen voorspel ik dat de temperatuur ook gaat oplopen, naarmate de dag vordert.
Hardtraxx Addict
1860 posts member since 2016
last seen Jun 2025
Vergeet de vlammenwerpers niet. Ik voorspel ook meer plastic bekers op de vloer, naarmate de dag vordert.
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 14 days ago
Ik voorspel meer italianen, fransozen en spanjaarden op de tribunes, naarmate de dag vordert.
Hardtraxx Veteran
14320 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
Ik voorspel ook hier een daar wat sneeuw, naarmate de dag vordert.
Neem de scheppen mee
Hardtraxx Veteran
4915 posts member since 2015
Kaart verkocht omdat de dag vordert
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Het is 11 tegen 11 en de sleutel is rond.
Hardtraxx Addict
1412 posts member since 2014
last seen 12 days ago
Nattehond wrote:Water is nat
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 1 day ago
TiMOTHYb wrote:Het is 11 tegen 11 en de sleutel is rond.
Ligt er maar net aan of je bij PSV op de tribune staat.
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 13 days ago
Pannenkoek wrote:
Nattehond wrote:Water is nat
View on YouTube
Weer wat geleerd. Goede video :thumbsup:
H
Hardtraxx Elite
2588 posts member since 2017
last seen 1 hour ago
Alm1ghty wrote:Gezien het aantal lampen dat er zal gaan hangen voorspel ik dat de temperatuur ook gaat oplopen, naarmate de dag vordert.
Gezien dit allemaal led is zal dit reuze mee vallen
Hardtraxx Veteran
last seen 19 days ago
Mijn god, Miwer ik was je bijna weer vergeten
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
heggenschaar wrote:
Alm1ghty wrote:Gezien het aantal lampen dat er zal gaan hangen voorspel ik dat de temperatuur ook gaat oplopen, naarmate de dag vordert.
REUZERAD? WAAR WAAR WAAR
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
haha
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 7 days ago
heggenschaar wrote:
>.< :lol:
B
As one of the best anthems ever made, what spot would CTRL.ALT.DELETE hold in the hardstyle top 25 of all-time? Who knows, you might just find out soon...
Beschrijving van: Qlassics | Noisecontrollers - CTRL.ALT.DELETE (In Qontrol 2009 anthem) | Episode 03