Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 81  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2019 17:25 

zeke schreef:
Bijzonder dat mensen ze ook al op via ticketswap kopen voor €107 :/

Je hebt een speciale code nodig volgens mij.. Maar dit zie je wel vaker, is toch wel bijzonder ja :lol: voorderest

Pommer schreef:
Hier ook kaart binnen.

GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2019 17:35 

Hardtraxx Veteran

Wat ik wel jammer vind is dat The Pitcher nergens te vinden is op de 'line-up' :/ Jammer... had er van mij wel tussen gemogen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2019 17:38 

Hardtraxx Veteran

Aanwezig met Jeroen23 en Kaasstaaf ^^ Benieuwd waar ze nou uiteindelijk mee komen, Q kennende moet dat wel goedkomen. Heerlijk ook dat dit overdag is ipv snachts.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2019 18:04 

Hardtraxx Elite

Nuracore schreef:
Wat ik wel jammer vind is dat The Pitcher nergens te vinden is op de 'line-up' :/ Jammer... had er van mij wel tussen gemogen

Buiten het feit dat hij hele toffe tracks heeft gemaakt is dit nou niet echt een naam die heel veel op de grote Q stages heeft gestaan toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2019 18:10 

Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:

Is toch ook niet de officiële line-up
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2019 18:15 

Hardtraxx Veteran

Vandaar de ''
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2019 18:22 

Hardtraxx Veteran

Vitality schreef:
Nuracore schreef:

Buiten het feit dat hij hele toffe tracks heeft gemaakt is dit nou niet echt een naam die heel veel op de grote Q stages heeft gestaan toch?

Wat op z'n beurt ook weer jammer is
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2019 18:40 

Hardtraxxer

Pommer schreef:
Hier ook kaart binnen.

GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2019 10:25 

Hardtraxxer

Hier zijn de kaarten ook binnen. Voor mij de datum dat ik precies 10 jaar naar Hardstyle-feesten ga. Wordt flink wat dansjes doen! :clap: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2019 10:36 

Hardtraxx Veteran

ijscoboer schreef:
Hier zijn de kaarten ook binnen. Voor mij de datum dat ik precies 10 jaar naar Hardstyle-feesten ga. Wordt flink wat dansjes doen! :clap: :clap:

Ik weet nu al dat jij hier als een raket gaat gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2019 21:58 

Hardtraxx Veteran

Snapte geen conjo van die hele mail van q-dance en kreeg het maar niet voor elkaar. Uiteindelijk door Herr Urban Designer toch nog een kaart weten te bemachtigen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2019 08:43 

Hardtraxx Addict

Aanwezig met vrouw en dhr Stuiterbal met dame..

:clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2019 09:12 

Hardtraxx Veteran

Tickets ook binnen. Ben benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2019 09:35 

Hardtraxx Elite

Tickets in de pocket :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2019 09:44 

Hardtraxxer

Tickets in bezit! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2019 09:44 

Hardtraxxer

Tickets in bezit! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2019 10:01 

Hardtraxx Addict

Ben wel benieuwd hoeveel % van de tickets al verkocht zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2019 10:24 

Hardtraxx Veteran

Ik hoop niet dat ze bij Q bedacht hebben van: "We willen zoveel mogelijk mensen dit evenementen laten ervaren, dus we verkopen 10% meer dan dat we bij Qlimax normaal doen"

Maar ik heb het idee dat het niet perse hard loopt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2019 10:34 

Hardtraxxer

Sarabande schreef:

Mijn gevoel zegt niet veel, bijna iedereen die ik er over hoor vind de ticketprijs gewoon veel te hoog, en wachten verder nog op de lineup of gewoon tot het dichter op de datum zelf is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2019 10:42 

Hardtraxx Veteran

Byron schreef:
Sarabande schreef:

Mijn gevoel zegt niet veel, bijna iedereen die ik er over hoor vind de ticketprijs gewoon veel te hoog, en wachten verder nog op de lineup of gewoon tot het dichter op de datum zelf is.

Ik snap totaal niet waarom mensen die ticketprijs te hoog vinden.
- Overdag
- 11 uur feest (Qlimax is normaal maar 9 uur)
- 20 jaar hardstyle (dus verwacht ook wel wat early en classics te horen)
- Show die Q-dance neerzet is vaak van hoog niveau

Als je dit tegen elkaar opzet, valt de ticketprijs in mijn ogen wel mee. Tuurlijk is het veel geld in een keer, maar je krijgt er in mijn ogen wel meer voor dan op Qlimax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2019 10:58 

Kraak... Piep...

Hekzitter schreef:
- Overdag

Als je dit tegen elkaar opzet, valt de ticketprijs in mijn ogen wel mee. Tuurlijk is het veel geld in een keer, maar je krijgt er in mijn ogen wel meer voor dan op Qlimax.

- Zou niet moeten meedingen in de prijs imo.

- Maar goed ook, voor die prijs en het idee dat ze willen doen heb je minsten 11 uur nodig.

- 20 jaar hardstyle betekent 20 jaar in 11 uur. Ja het zijn classics en early, maar ik denk niet dat het andere classics zijn dan je op VWAB, Reminder oid gaat horen. If anything, ga je waarschijnlijk alleen maar de hitjes horen.

- De show is inderdaad het gene wat dit meer maakt. En het idee dat het een jubileum is natuurlijk.

Wat tegenzit is, dat je nu voor die prijs totaal niet weet wat je kan verwachten qua invulling. Krijg je elk uur een b2b2b zoals Defqon.1 Legends, hoe lang krijgt elk tijdperk een invulling, wie gaat welk tijdperk invullen, wat wordt het voor show.

Het punt is dat XQ Legends en De Feestfabriek inderdaad legendarische feesten waren. Echter heb je tegenwoordig veel feesten die ook in dit soort gezelligheid/sfeer/muziek voorzien. Het is een jubileumfeest, maar niet baanbrekend (ten minste voor zo ver we nu kunnen zien).

De marketing is niet enorm best gedaan imo. Een trailer die vet was, maar niet echt liet zien wat er nou gaat gebeuren. Veel nieuwe mensen denken wellicht dat er te veel classics komen, veel ouderen vrezen dat er te veel nieuwe dingen gaan komen. Het is nog te open om gelijk een smak geld voor te vragen, Q heeft op sommige gebieden het organisatorisch ook wel laten liggen dit jaar (imo), dus het vertrouwen dat het gelijk geweldig wordt is er misschien ook nog niet.

Voor de nostalgie en de show is het het voor veel mensen zeker wat waard. Maar als je het ziet vanuit het punt van, "ik kan voor deze prijs twee a drie feesten pakken die niet de zelfde show en het jubileum geven, maar wel de zelfde sfeer, muziek e.d." dan kun je wel inzien waarom mensen niet gelijk overstag gaan. In de tijd dat feesten steeds duurder worden (vooral die van Q) gaan mensen steeds meer kijken naar de beste prijs/kwaliteit garantie.

Persoonlijk denk ik dat Q er beter aan had gedaan om Defqon.1 dit jaar "het Q jubileum feest" te maken. Ook overdag, meer ruimte, meer tijd en een veel grotere kans op invulling. Het enige verschil is dat je niet iedereen bij een podia hebt, maar dat argument verwatert als je je bedenkt dat degene die niet bij de show willen zijn in eerste instantie ook niet veel bijdragen aan de sfeer als ze er wel zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2019 11:17 

Hardtraxx Newbie

Toch ook maar een kaartje gekocht. Ben wel benieuwd naar hoe het gaat worden zo overdag binnen in het Gelredome. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2019 11:23 

Hardtraxxer

Hekzitter schreef:
Byron schreef:
Sarabande schreef:

Ik snap totaal niet waarom mensen die ticketprijs te hoog vinden.
- Overdag

Qlimax staat bekend om een geweldige show, Ik snap best dat mensen t moeilijk vinden om gelijk t zelfde vertrouwen in een nieuw feest te hebben.

Eerlijk gezegd denk ik dat het classic liefhebber publiek ook een stuk kleiner is tegenwoordig (relatief), veel van de nieuwe mensen geven de classics niet eens een kans. Mensen die langer in de scene zitten zullen denk ik eerder wel hier naar toe gaan, voor de classics, feestfabriek 2.0 en omdat ze gemiddeld ook gewoon een normaal inkomen hebben waardoor het wel voor een keer kan.

Overigens is de trend van de tickets niet leuk natuurlijk, alles van Q wordt steeds maar duurder. In vergelijking met vorige jaren is dat vervelend, betekend niet dat het niet terecht is, maar als je voor 20,- meer (25% van de prijs erbij?) bijna t zelfde feest krijgt als 3 jaar terug snap ik wel dat mensen gaan klagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2019 11:49 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Persoonlijk denk ik dat Q er beter aan had gedaan om Defqon.1 dit jaar "het Q jubileum feest" te maken. Ook overdag, meer ruimte, meer tijd en een veel grotere kans op invulling. Het enige verschil is dat je niet iedereen bij een podia hebt, maar dat argument verwatert als je je bedenkt dat degene die niet bij de show willen zijn in eerste instantie ook niet veel bijdragen aan de sfeer als ze er wel zijn.

En dan de Gelredome-licentie laten schieten? Zou een domme zet zijn geweest, imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2019 11:50 

Hardtraxx Veteran

Byron schreef:
Overigens is de trend van de tickets niet leuk natuurlijk, alles van Q wordt steeds maar duurder. In vergelijking met vorige jaren is dat vervelend, betekend niet dat het niet terecht is, maar als je voor 20,- meer (25% van de prijs erbij?) bijna t zelfde feest krijgt als 3 jaar terug snap ik wel dat mensen gaan klagen.

Maar dat is toch ook niet zo? Kijk eens naar hoe veel meer techniek en show Qlimax heeft gekregen door de jaren heen? Daarbij komt ook kijken dat er een forse BTW stijging is geweest en prijzen eenmaal duurder zijn geworden.
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 81  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten