Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76 ... 81  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2020 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wow, ik zag dat eerbetoon aan de gestorven geluidsman. Wat ongelofelijk mooi gedaan! RIP
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2020 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond die Ode aan echt matig. Ik verwachte namelijk 10 minuten aan beste anthems ofzo.
Waar het mee begonnen en geëindigd is.

Wel Ctrl.alt.delete in Gelredome gehoord :loving:
Maar bij die van Q-Base... Geen lost in dreams... Wat?! Die track heeft echt de Q-Base anthem 4 a 5 jaar vast gezet. En dan kies je die hards only :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2020 15:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit feest was een grote premixed hitjes parade, en het was echt geweldig :loving:. Het meeste is denk ik al gezegd, dit is een feest waar nog heel lang over door gepraat gaat worden. Na qlimax 2016 denk ik mijn beste indoor ooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2020 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Wow, ik zag dat eerbetoon aan de gestorven geluidsman. Wat ongelofelijk mooi gedaan! RIP




Heel gaaf gedaan dit :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2020 15:32 
 
Hardtraxxer

Koen schreef:
Helicaze schreef:
Wow, ik zag dat eerbetoon aan de gestorven geluidsman. Wat ongelofelijk mooi gedaan! RIP




Heel gaaf gedaan dit :worship:


Echt prachtig! Tranen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2020 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch wel spijt dat ik niet geweest ben. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2020 16:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geweldige dag gehad. Muzikaal vond ik alleen Ode In Qontrol, A Sacred Ritual en Q-base tribute heel erg tegenvallen. Verder erg genoten. Het rookbeleid sloeg echter nergens op, als je het zo gaat regelen gaat iedereen alsnog binnen staan roken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2020 16:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Carminizerz schreef:
Het rookbeleid sloeg echter nergens op, als je het zo gaat regelen gaat iedereen alsnog binnen staan roken.

Wat was het rookbeleid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2020 16:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Carminizerz schreef:
Het rookbeleid sloeg echter nergens op, als je het zo gaat regelen gaat iedereen alsnog binnen staan roken.

Wat was het rookbeleid?


Je mocht enkel roken tussen de tent van de ingang en de trappen naar boven. Hiervoor moest je dus iedere keer naar boven lopen en vervolgens weer de trappen af. De wc's buiten zijn vanuit de zaal beter te bereiken maar daar mocht je om onduidelijke redenen niet roken. De security had daar trouwens een dagtaak om mensen daarop te wijzen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2020 16:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ah ja. Bizar. Maar ja zitten uiteindelijk ook klem tussen wetgeving en realiteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2020 16:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Carminizerz schreef:
TiMOTHYb schreef:
Carminizerz schreef:
Het rookbeleid sloeg echter nergens op, als je het zo gaat regelen gaat iedereen alsnog binnen staan roken.

Wat was het rookbeleid?


Je mocht enkel roken tussen de tent van de ingang en de trappen naar boven. Hiervoor moest je dus iedere keer naar boven lopen en vervolgens weer de trappen af. De wc's buiten zijn vanuit de zaal beter te bereiken maar daar mocht je om onduidelijke redenen niet roken. De security had daar trouwens een dagtaak om mensen daarop te wijzen.


Dit was ook al met Qlimax ja, denk dat ze hier weinig aan kunnen doen ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2020 17:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
Dit was ook al met Qlimax ja, denk dat ze hier weinig aan kunnen doen ja.


Ik ga graag buiten staan om te roken, maar ik vind het zo raar dat je bij de wc's gewoon in de buitenlucht niet mag roken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2020 17:08 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Pommer schreef:
Beetje gemengde gevoelens. Qua productie/geluid/muzikaal was het dikke prima, maar het was zo tering druk en warm dat ik er gewoon niet lekker in kon komen. Elke keer als je los wou gaan beukte er wel weer iemand tegen je aan of liep er iemand voor je langs. Heb toch liever een wat kleinschaliger feestje dan dit.

Had hetzelfde. Erg veel last van marathonlopers gehad. Q weer veel te veel bezig met een gevulde zaal faken voor de aftermovie ofzoiets. Dat gedoe met die kooien ook op de laatste Freaqshow en vgm op XQ Frontliner meegemaakt. Je hebt er echt geen tering aan, ze blokkeren het zicht en zorgen voor allemaal vage stromen marathonlopers waar je normaal geen last van hebt. Zaal voelde ook in de lengte of breedte veel krapper aan dan op Qlimax bijv. Behoorlijke inschattingsfout, had niet gehoeven.

Muzikale opzet was wel grandioos. Alles lekker gepremixt waardoor het tempo er steeds heerlijk op bleef zitten. Veel flashback momentjes gehad met al die oude plaatjengs, was lekker. Birth of raw was grandioos natuurlijk. Proppie ook weer mooi met Tuuduu aan komen zetten. Blijft geniaal. Snap hier alleen echt geen reet van:

Donkey Rollers - The Fusion Of Sound (DJ Isaac Remix)
Noisecontrollers - Crump (Ran-D Remix)
Lost In Dreams (Tat & Zat Rmx)
Lost In Dreams (Alpha² Remix)

Maar goed, alles beter dan dat 15 eigen hits +1 van labelgenoot gedoe dat we eigenlijk de afgelopen 10 jaar bijna uitsluitend zien. Jammer dat we nu hoogstwaarschijnlijk weer terug gaan naar dat voorgekookte model.

Leuk feestje gehad, maar kon wmb niet tippen aan bijv Qlimax en in de verste verte natuurlijk niet aan de Feestfabriek. Ben het daarom ook niet eens met mensen die kritiek op de prijzen wegwuiven. Het is absoluut niet zo dat dat automatisch betekent dat je meer waar voor je geld krijgt. In dit geval juist integendeel. Van een groots spektakel net als in de Arena was verre van sprake. Denk dat ze in de aanloop ook concessies hebben gedaan op de productie omdat de kaartverkoop zo dramatisch was.

Zelf niet echt fan van overdag feesten. Voor mij zou dan misschien 16:00 - 04:00 ofzo veel beter werken. Sta toch altijd lekkerder op een feest als ik overdag ff heb kunnen chillen en m'n maagje volgegeten heb. Nu een halve Breaker en een eierkoek en een sloot bier als ontbijt en om 09:00 uur op centraal. Bah



Dat met de ruimte slaat echt compleet nergens op. Zaal was gewoon even groot maar oogt wat voller door de 4 kooien. Die namen btw ook amper plek in , dus dat faken gaat ook niet op wat jij zegt.

Jaa de prijzen worden gefixt vanuit de dome , niet vanaf q.

En ik vond hem juist beter dan de feestfabriek. Show was veel beter en groter , stage was heel erg vet ( reverse , qlimax , defqon , qbase , xq en mysterland in 1 stage.

1 van de beste feestjes in mijn 18 jarige festival tijdperk
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2020 17:12 
 
Hardtraxx Veteran

Carminizerz schreef:
Goldenstyle schreef:
Dit was ook al met Qlimax ja, denk dat ze hier weinig aan kunnen doen ja.


Ik ga graag buiten staan om te roken, maar ik vind het zo raar dat je bij de wc's gewoon in de buitenlucht niet mag roken.


Het is zo dat je tot aan het hek, dat tegen de zijkant aan stond, nog binnenin de Gelredome staat aldus een beveiliger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2020 19:18 
 
Hardtraxxer



:drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2020 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Carminizerz schreef:
Goldenstyle schreef:
Dit was ook al met Qlimax ja, denk dat ze hier weinig aan kunnen doen ja.


Ik ga graag buiten staan om te roken, maar ik vind het zo raar dat je bij de wc's gewoon in de buitenlucht niet mag roken.


Het is zo dat je tot aan het hek, dat tegen de zijkant aan stond, nog binnenin de Gelredome staat aldus een beveiliger.

Klopt, omdat het nog onder het dak was (ofja tribune). Het lijkt me beter dat ze dat stuk dan iets groter maken, tot je onder het dak uit bent en daar een rokersruimte maken. Want mensen hebben geen zin om 2 keer die trappen op en af te moeten, en zo zouden ze het kunnen combineren met een plaspauze. Scheelt een hoop rokers in de zaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2020 19:38 
 
Hardtraxx Veteran

Eerste keer in tijden dat ik een feest weer eens 'mis'
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2020 19:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Eerste keer in tijden dat ik een feest weer eens 'mis'

Hier ook een pittige portie heimwee. Zou zo weer €90 neerleggen om dit feest volgend weekend nogmaals te beleven :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2020 19:52 
 
Hardtraxx Veteran

Spobbertiet schreef:
Eerste keer in tijden dat ik een feest weer eens 'mis'
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2020 19:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Spobbertiet schreef:
Eerste keer in tijden dat ik een feest weer eens 'mis'

Hier ook een pittige portie heimwee. Zou zo weer €90 neerleggen om dit feest volgend weekend nogmaals te beleven :$

Helemaal mee eens!
Was iedere euro meer dan waard!! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2020 20:20 
 
Hardtraxx Newbie

Ja jemig zeg heimwee naar zaterdag. Heb dat eigenlijk alleen met Defqon.

Was echt episch. Vanaf nu valt alles tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2020 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koen schreef:
Helicaze schreef:
Wow, ik zag dat eerbetoon aan de gestorven geluidsman. Wat ongelofelijk mooi gedaan! RIP




Heel gaaf gedaan dit :worship:

De tering wat mooi. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2020 21:10 
 
Hardtraxxer

Wat, een, feest! Deze komt sowieso in mijn top 3 terecht.
Na niet echt richting dit feest toegeleefd te hebben begon het vorige week donderdag toch ineens heel erg te kriebelen en op vrijdag had ik echt de hype als voor een weekend Defqon oid.
Aangezien de begintijd van het feest om 12:00 stond, toch met ons goede gedrag vroeg die kant op in de stiekeme hoop dat vanaf 12:00 al die heerlijke early sounds door het Geldredome te horen. Om 11:40 kwamen we bij het stadion aan en goeiedag wat een rij (vooral bij ingang Q) stond er toch (wel netjes in een echte rij, bijna 2 aan 2 opgesteld xD). Ingang E stond ook al een grote mensenmassa, waar rond kwart voor de tent open ging voor het scannen, snel een kluisje kunnen scoren, fouillering was ook maar wachten op één persoon voor mij en om kwart over 12 stond ik al in de zaal. Plaatsgenomen onder de 'toren' links voor, net op de verhoging om mooi over de mensenmassa alles mee te krijgen.
Om kwart voor één begon het dan toch echt. Vanaf het begin was het gelijk raak, sinds een paar maand ben ik echt hele into the early sounds en wat was dat vet om op zo'n locatie te horen. De eerste anderhalf uur heb ik werkelijk waar 80% van de tijd met kippenvel op de armen gestaan.
De rest van het feest heeft die positieve lijn alleen maar aangehouden, heerlijke sfeer, blije mensen, alleen maar goeie muziek en ook het tempo, wat hoog lag, vond ik niks mis mee. Ik bleef maar springen en stampen aan één stuk door, denk dat ik nog nooit op een feest zoveel meters heb gemaakt (inb4 feest duurde ook langer dan normaal). Eigenlijk was elke setje wel raak en hoorde ik de nummers die ik hoopte te horen.
Om toch een minpuntje aan te halen, die al veelvuldig genoemd is, vond ik de warmte en drukte toch too much.
Verder hoop ik dat dit het bewijs is aan Q dat een "verrassende" en gevarieerde (classics en hedendaagse hardstyle zonder pinpongkicks) line-up (op de set tijden en het aantal artiesten per set na) i.c.m. een dag feest toch behoorlijk in trek is. Moet daarbij ook zeggen dat ik na een feest waarbij ik zoveel los ben gegaan, nog nooit zo fit ben geweest. Zal ook helpen dat ik het maar bij twee pilsjes heb gehouden, ten opzichte van bijv een Qlimax waar van te voren al goed gedronken wordt, eerste paar uur op het feest ook, om vervolgens rond uurtje of 3 a 4 in te kakken.
Al met al echt een goud feest, ik zal het geld zo dubbel en dwars weer neerleggen om het morgen nog een keer mee te maken. Als deze lijn zo door blijft gaan met Spotlight en dit feest beloofd 2020 echt een heel ziek jaar te worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2020 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hou het kort, meeste is al gezegd. Het was leuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2020 21:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

joostmakaay schreef:


:drool: :drool:

Godver wat een resem vette platen seg. :drool: Kan me wel voorstellen dat je helemaal kapot bent na zo'n 3 kwartier doorpompen. xd
Vorige  1 ... 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76 ... 81  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten