Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 ... 81  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2020 20:14 
 
Hardtraxx Newbie

Normaal lees ik alleen mee hier, toch maar even een klein verslagje.

Ik ben deze dag met gemixte verwachtingen ingegaan. Het niet 'volledig uitverkopen' en de underwhelming stage tekeningen maakte me ietwat huiverig. Eenmaal binnen bleken mijn verwachtingen totaal onterecht. Stage was top en het was zelfs ietwat te druk (met name op het veld).

Ook al snap ik het commentaar op de premixjes, ik vond het hoge tempo eigenlijk heel lekker. De hele dag met alles en iedereen op de decks rechtsvooraan loosgegaan. Alleen maar hitjes gehoord, wat totaal geen probleem was door het lekkere doormixen. Heb me niet heel erg kunnen storen aan edits die af en toe gedraaid werden m.u.v de climaxloze psy-edit van Pandora. Eigenlijk van elke set heel erg genoten, wel een klein beetje ingekakt tijdens het power hour wat hiertussen denk ik niet compleet tot zijn recht kwam. Vond de Top 25 eigenlijk ook wel een leuke cooling down/afsluiter, stond wel een klein beetje te kijken van Dragonborn en Zombie zo hoog.
Vroeg me wel af, waar waren Radical, BH en Wasted Penguinz? En geen Lost in dreams >.< ?

Al met al heb ik geloof het beste feest so far gehad voor mezelf. De sfeer, muziek en uitvoering waren over de top. Geen moment stil kunnen staan, geen moment de vieze glimlach op mijn bek weg kunnen krijgen. Nog nooit de afgelopen 12 jaar meegemaakt dat ik geen tijd had om pauzes te nemen omdat alles zo vet was. Ik heb oprecht heimwee op het moment haha. Wil eigenlijk ook nog wel filmpjes van de stage terugkijken om te zien wat er allemaal transformeerde, echt maar half meegekregen tijdens het losgaan.

+++ Millennium Hardcore, birth of raw, Qlubtempo, World of madness en masters of melody pt 1.
+++ Sfeer
+++ Stage, geluid en uitvoering
++ alle andere setjes m.u.v power hour
++ 40+ ravers die nogsteeds losgingen, vooral tijden millennium hardcore
- Drank/etens prijzen
- Zwembad WCs
- Hitte/drukte
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2020 20:32 
 
Hardtraxx Veteran

Kwam dit nog tegen trouwens:

Citaat:
GelreDome-directeur Hèrald van de Bunt zegt dat de EHBO amper klanten heeft gehad. ,,Hier wordt goed op drugs gecontroleerd. We zien de laatste jaren een afname van drugsgebruik bij dance-evenementen.”


Wat :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2020 21:04 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Aha mooi om te zien dat het hardstyle/hardcorepubliek steeds bewuster is en die troep laat liggen!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2020 21:15 
 
Hardtraxxer

Pedaalemre schreef:
Kwam dit nog tegen trouwens:

Citaat:
GelreDome-directeur Hèrald van de Bunt zegt dat de EHBO amper klanten heeft gehad. ,,Hier wordt goed op drugs gecontroleerd. We zien de laatste jaren een afname van drugsgebruik bij dance-evenementen.”


Wat :lol:


:)

Gebruik neemt niet af, want iedereen zat er weer gezellig aan. Maar er wordt wel bewuster gebruikt. Weinig tot geen mensen gezien die gigantisch staan te kaakschaatsen, oogrollen of amper nog normaal kunnen bewegen. Viel mij vorig jaar ook al op op andere feesten. Is in het verleden wel eens anders geweest. Al zou het in mijn ogen nog beter kunnen. Toch nog wel veel strakke koppies en wat apatische blikken zo links en rechts. Maar doseren moet je leren ;)
Gelukkig ook veel mensen gezien en gesproken die het bij een halve of 3/4 pil kunnen laten en dat merk je gelijk in positieve zin :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2020 21:16 
 
Hardtraxx Veteran

Briljant feest gehad, bijna de hele dag met een grijns van oor tot oor rond gelopen.
Alleen geen originele Tonight gehoord en Lost In Dreams, dat was wel even huilen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2020 21:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben hier met een neutrale instelling naartoe gegaan, dus kon 't allemaal meevallen.

Muzikaal gezien viel het mij ook mee, heb veel leuke tracks gehoord en al die hitjes stoorde ik mij ook niet echt aan, was uiteraard te verwachten. Muzikaal gezien dus een leuk feestje gehad, en aangezien ik dat wel 1 van de meest belangrijke factoren vind bij een feest, kon 't toch niet anders zijn dan dat het een leuk feest was, toch?

Toch geef ik dit feest slechts een 6.5 ofzo. En dat is puur vanwege de:
- Enorme hitte
- Drukte, je kon echt nergens normaal staan. Of ik heb het zo ervaren, zal best op bepaalde plekken rustig zijn geweest maar ik heb het niet gezien.
- Voor een groot gedeelte matig tot slecht geluid, helemaal nadat het geluid een keer was uitgevallen konden ze de volume knop niet meer vinden dacht ik (werd 3/4 uur voor het einde wel beter overigens)
- Het snelle tempo. Aan de ene kant kon ik dit wel waarderen, maar aan de andere kant voelde de hele avond erg gehaast en dat hoeft wat mij betreft niet. Ook al kan je het natuurlijk wel verwachten met zo'n format, maar toch
- Bepaalde remixen en edits die ik echt totaal misplaatst vind, grootste voorbeeld was wel The Fusion of Sound remix en de opbouw van Pounding Senses waarna dus die Fusion of Sound remix kwam.
- Sowieso het Fusion label die mijn hart gestolen heeft in zijn top jaren (2005-2011) was veel te kort en de trackkeuze dus niet geweldig.
- Power Hour, vind dit op Defqon altijd wel een prima uurtje zo tussendoor, maar ik had liever gezien dat ze het hier hadden weggelaten en Fusion een half uur extra hadden gegeven en die andere tijd ook verdeelt hadden onder de verschillende acts.
- Let it gooooo :yawn:
- Behoorlijk hoge prijzen voor het eten en drinken (I know, is al jaren zo, maar het blijft wat mij betreft een kritiekpuntje)
- Geen Lost in Dreams, behoorlijke anti climax wat mij betreft.
- The MF Edge of the Future :lol:
- Geen climax van Under Attack :cry:

Al met al kon het voor mij persoonlijk dus wel een stukje beter, neemt niet weg dat het dus muzikaal gezien over het grote gedeelte gewoon prima was ondanks de vele hitjes. Heb ook vaak zat met een grote grijns geluisterd en de show was ook prima voor elkaar. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2020 21:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mijn beste indoorfeest tot nu toe! Wat een fijne gemoedelijke sfeer. Deed me een beetje denken aan het standaard Rebirth-sfeertje. Het feit dat het feest eigenlijk één grote megamix was pakte naar mijn mening heel goed uit; over het algemeen lekker veel drive gedurende de dag. Het mooiste moment vond ik die bungelende man met dat ronddraaiende vuurwerk tijdens Angel. Wat was dat vet gedaan! :worship: Verder vond ik het prachtig om te zien hoe los mijn broertje ging op de Birth Of Raw set. Normaal gesproken houdt hij het namelijk bij de euphoric hardstyle, en moet hij niks hebben van raw, maar dit vond hij in zijn woorden 'keihard maaien'.

Wat een heerlijke dag :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2020 22:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Echt een heerlijk feestje was dit. Kwam er op het begin niet meteen lekker in vanwege drukte en warmte, maar uiteindelijk rechts voor een plekje gevonden waar meer plek was en wat koeler ivm de opening naar buiten rechts voor. Ook het geluid dreunde te hard op het begin maar dat kan ook aan de plek gelegen hebben.

Die torens in het publiek hebben ook in de Ziggo bij freaqshow gestaan.

Verder wat plussen en minnen:
+Sfeer
+Natuurlijk hitjesparade maar juist ook best veel platen die je niet vaak meer hoort.
+Stage met bewegende delen en die DJ booth die naar voren kwam, vet gedaan! Ook dat stuk tijdens Angel en het vuurwerk was gaaf.
+dat het feest overdag is, en niet de volgende dag zoals bij een nachtfeest je hele ritme naar de haaien.
+birth of raw en top25 voor mij hrt vetste

-Het feit dat boven in de ring wel een kleiner biertje geschonken werd van 3euro, maar beneden in de zaal alleen die grote van 4,50. Wtf?
-Lost in dreams niet gedraaid bij die qbase tribune.
- Power hour had geen uur gehoeven
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2020 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga het kort houden want het meeste is al gezegd.

Sfeer was gaaf, shows was vet en de premixes hielden de drive er in. Heb soms echt wel een traantje moeten weg linken hoe vet het allemaal in elkaar stak.

Mijn minpunten waren voornamelijk de duren prijzen, Viva Hollandia, de uptempo/french core delen...

De top 25 was terecht op enkele remixes en edits na..
Warmte was inderdaad een ding maar drukte heb ik niet echt gemerkt. Maar dat komt omdat ik links op de platformen stond. Daar was continue prima geluid, af en toe een briesje en aardig rustig.

Set van de avond was toch wel birth of raw. Dat was gewoon perfect en nogmaals hoor je hoe harder en vol emotie die platen zitten ten opzichte van recente raw tracks. Vooral toen eerst digital Punk & Adaro - Everyday ( :loving: wat een keuze en ongewaardeerde track!) Naar Alpha2 (welke weet ik niet meer) ging... Wat een slappe kicks ten opzichte van Everyday :P

Jammer, had eigenlijk gehoopt op unleashed...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2020 00:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zonet op de rebroadcast de top 25 bekeken. Jeeeezus wat een show seg :love: En wat leek dat podium immens groot. Moet daar in het Gelre wel echt vet geweest zijn. Leek me zo op beeld wel een pak groter dan de Qlimax podia.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2020 00:36 
 
Hardtraxxer

Roebén schreef:
Zonet op de rebroadcast de top 25 bekeken. Jeeeezus wat een show seg :love: En wat leek dat podium immens groot. Moet daar in het Gelre wel echt vet geweest zijn. Leek me zo op beeld wel een pak groter dan de Qlimax podia.


Volgens mij was dit gewoon de Qlimax '18 stage met als toevoeging dat loopgedeelte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2020 09:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was een zeer geslaagde dag :thumbup: :thumbup:

Enige jammere was wel de drukte op sommige momenten, maar goed daar is al genoeg over gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2020 09:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Was fijn om tijdens Masters of Melody weer eens nummers als let there be light, reawakening, halos etc. Te horen zeg! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2020 09:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat dit mijn dikste indoor ooit was en dat wil wel wat zeggen.

Ik heb echt een hele toffe dag gehad. We stonden over het algemeen rechts tussen die 2 torens in en daar vond ik het qua drukte best goed te doen. De warmte vond ik ook best meevallen, eigenlijk...

Dat het een soort megamix was vond ik eigenlijk wel prima, zat een lekker tempo in. Tussendoor een beetje gek doen tijdens Viva Hollandia en Power Hour vond ik ook prima. Het is misschien smaak-gebonden maar ik kan me aan zoiets totaal niet storen. Je gaat er toch heen om een leuke dag van te maken, toch? Hetzelfde wat betreft de prijzen: zo'n dag kost toch al geld. Of een flesje water nou 4,50 euro of 4,95 euro kost, boeiend. Die paar euro op zo'n dag merk je toch niet.

Van mij mag je ook best kritisch zijn maar als je dan met een lijst van 20 minpunten komt aanzetten vraag ik me af hoe je feest er dan moet uit zien. En of dat wel realistisch is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2020 10:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ondanks het gipsklauwtje heb ik hier denk ik een van mijn vetste feesten ooit meegemaakt. Vanaf minuut 1 hing hier al zo'n vette sfeer en dit is heel de dag niet meer weggegaan. Komt niet vaak voor dat ik zoveel blije koppies en losgaande mensen bij elkaar zie en dat werkt wel lekker aanstekelijk. Voor mezelf ook erg lang geleden dat ik zo lang/vaak een grote lach op mijn gezicht had op een dag.

Het feit dat het een lange megamix was met een redelijk hoog mixtempo vond ik echt enorm vet. Het ene hoogtepunt na het andere hoogtepunt; het ging maar door. Ik vond het juist ook gewoon mooi dat alles maar een beetje door elkaar gedraaid werd en dat er nog verrassend veel 'non-hitjes' zijn gedraaid. Reallness bij Praise The Reverse Bass? Dikke prima, maakt mij het uit. Goede muziek is goede muziek, ongeacht tijdens welk blokje het nou precies viel.

Broken Balance schreef:
Heb eigenlijk niet heel veel op aparte setjes gelet. Ben hier heen gegaan met de intentie gewoon letterlijk een feest te hebben en niet echt op de platen te letten die worden gedraaid.

Dat maakte dit ook een topfeest. Ja er werden moelijk veel hitjes gedraaid. Dit had je kunnen verwachten. Maar voor dit feest leg ik mijn voorkeuren gewoon weg en doe lekker met elk nummer mee. Dat maakte dit feest zo vet, omdat zo veel mensen dit deden. Daarom hing er een geweldige sfeer en daarom is dit een van de beste indoor feesten.


Dit precies ja. Groot verschil met andere feesten is dat het hier vanaf minuut 1 ook echt feest was. Melodieus setje na de hardcore? Vet voor een keer want het was gewoon eens echt feest. Als ik echter toch een minpuntje moet noemen, dan was het de drukte en de hitte.

Top 25 was voor mij echt de perfecte afsluiter en ook een van de hoogtepunten van de dag (ook al was hij redelijk voorspelbaar), met als topkippenvelmomenten Angel (tering wat ziek gedaan met die engel eerst achter het scherm, wat vervolgens open gaat, gevolgd door een hemelslicht vanaf boven met vuurwerk i.c.m. die epische opbouw van het nummer), Live the Moment, Forever Young en Encore. Jammer van Zimmersion op 29, maar iets zegt me dat Q-Dance hem ook bewust wel buiten de top 25 zou laten, ook al had hij genoeg stemmen haha. Had eerlijk gezegd ook ergens niet in het totaalplaatje gepast, hoe vet ik het zelf ook had gevonden.

Stage was gigantisch, show geniaal. Positief verrast dat het Gelredome gewoon donker was heel de dag. Kan zelf geen enkele reden bedenken om Qlimax nog 's nachts te houden eerlijk gezegd, want dit was echt perfect zo overdag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2020 10:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Beetje gemengde gevoelens. Qua productie/geluid/muzikaal was het dikke prima, maar het was zo tering druk en warm dat ik er gewoon niet lekker in kon komen. Elke keer als je los wou gaan beukte er wel weer iemand tegen je aan of liep er iemand voor je langs. Heb toch liever een wat kleinschaliger feestje dan dit.

Had hetzelfde. Erg veel last van marathonlopers gehad. Q weer veel te veel bezig met een gevulde zaal faken voor de aftermovie ofzoiets. Dat gedoe met die kooien ook op de laatste Freaqshow en vgm op XQ Frontliner meegemaakt. Je hebt er echt geen tering aan, ze blokkeren het zicht en zorgen voor allemaal vage stromen marathonlopers waar je normaal geen last van hebt. Zaal voelde ook in de lengte of breedte veel krapper aan dan op Qlimax bijv. Behoorlijke inschattingsfout, had niet gehoeven.

Muzikale opzet was wel grandioos. Alles lekker gepremixt waardoor het tempo er steeds heerlijk op bleef zitten. Veel flashback momentjes gehad met al die oude plaatjengs, was lekker. Birth of raw was grandioos natuurlijk. Proppie ook weer mooi met Tuuduu aan komen zetten. Blijft geniaal. Snap hier alleen echt geen reet van:

Donkey Rollers - The Fusion Of Sound (DJ Isaac Remix)
Noisecontrollers - Crump (Ran-D Remix)
Lost In Dreams (Tat & Zat Rmx)
Lost In Dreams (Alpha² Remix)

Maar goed, alles beter dan dat 15 eigen hits +1 van labelgenoot gedoe dat we eigenlijk de afgelopen 10 jaar bijna uitsluitend zien. Jammer dat we nu hoogstwaarschijnlijk weer terug gaan naar dat voorgekookte model.

Leuk feestje gehad, maar kon wmb niet tippen aan bijv Qlimax en in de verste verte natuurlijk niet aan de Feestfabriek. Ben het daarom ook niet eens met mensen die kritiek op de prijzen wegwuiven. Het is absoluut niet zo dat dat automatisch betekent dat je meer waar voor je geld krijgt. In dit geval juist integendeel. Van een groots spektakel net als in de Arena was verre van sprake. Denk dat ze in de aanloop ook concessies hebben gedaan op de productie omdat de kaartverkoop zo dramatisch was.

Zelf niet echt fan van overdag feesten. Voor mij zou dan misschien 16:00 - 04:00 ofzo veel beter werken. Sta toch altijd lekkerder op een feest als ik overdag ff heb kunnen chillen en m'n maagje volgegeten heb. Nu een halve Breaker en een eierkoek en een sloot bier als ontbijt en om 09:00 uur op centraal. Bah
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2020 11:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan hier een heel groot verslag plaatsen, maar alles is onderhand wel gezegd. Voor mij het beste feest ooit. Alleen maar gezellige mensen. Dikke sfeer. Ja het was op sommige plekken warm, maar rechts achter en rechts voor was het echt super chill. En voor nachtfeesten ga ik echt alleen maar hoge uitzonderingen maken, want wat is dit tering chill zeg. Zondag nergens last van gehad, geen kater, helemaal niets. Alleen beetje spierpijn.

Enige min-punt is gewoon die achterlijke prijzen. Zelden zoiets debiels meegemaakt. Vraag me af of dit dan naar Q-dance zelf gaat, of naar het Gelredome zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2020 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Pommer schreef:
Beetje gemengde gevoelens. Qua productie/geluid/muzikaal was het dikke prima, maar het was zo tering druk en warm dat ik er gewoon niet lekker in kon komen. Elke keer als je los wou gaan beukte er wel weer iemand tegen je aan of liep er iemand voor je langs. Heb toch liever een wat kleinschaliger feestje dan dit.

Had hetzelfde. Erg veel last van marathonlopers gehad. Q weer veel te veel bezig met een gevulde zaal faken voor de aftermovie ofzoiets. Dat gedoe met die kooien ook op de laatste Freaqshow en vgm op XQ Frontliner meegemaakt. Je hebt er echt geen tering aan, ze blokkeren het zicht en zorgen voor allemaal vage stromen marathonlopers waar je normaal geen last van hebt. Zaal voelde ook in de lengte of breedte veel krapper aan dan op Qlimax bijv. Behoorlijke inschattingsfout, had niet gehoeven.

Muzikale opzet was wel grandioos. Alles lekker gepremixt waardoor het tempo er steeds heerlijk op bleef zitten. Veel flashback momentjes gehad met al die oude plaatjengs, was lekker. Birth of raw was grandioos natuurlijk. Proppie ook weer mooi met Tuuduu aan komen zetten. Blijft geniaal. Snap hier alleen echt geen reet van:

Donkey Rollers - The Fusion Of Sound (DJ Isaac Remix)
Noisecontrollers - Crump (Ran-D Remix)
Lost In Dreams (Tat & Zat Rmx)
Lost In Dreams (Alpha² Remix)

Maar goed, alles beter dan dat 15 eigen hits +1 van labelgenoot gedoe dat we eigenlijk de afgelopen 10 jaar bijna uitsluitend zien. Jammer dat we nu hoogstwaarschijnlijk weer terug gaan naar dat voorgekookte model.

Leuk feestje gehad, maar kon wmb niet tippen aan bijv Qlimax en in de verste verte natuurlijk niet aan de Feestfabriek. Ben het daarom ook niet eens met mensen die kritiek op de prijzen wegwuiven. Het is absoluut niet zo dat dat automatisch betekent dat je meer waar voor je geld krijgt. In dit geval juist integendeel. Van een groots spektakel net als in de Arena was verre van sprake. Denk dat ze in de aanloop ook concessies hebben gedaan op de productie omdat de kaartverkoop zo dramatisch was.

Zelf niet echt fan van overdag feesten. Voor mij zou dan misschien 16:00 - 04:00 ofzo veel beter werken. Sta toch altijd lekkerder op een feest als ik overdag ff heb kunnen chillen en m'n maagje volgegeten heb. Nu een halve Breaker en een eierkoek en een sloot bier als ontbijt en om 09:00 uur op centraal. Bah

Deze tracks heb ik helemaal niet gehoord :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2020 11:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Exact. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2020 11:41 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Die top 100 trouwens, 0 x Donkey Rollers en 1 x Zany (nog met z'n kutste plaat ook) :cry: Om nog maar te zwijgen over Tonight Remix ipv origneel, wat een onzin :lol:

Wel episch dat Zimmersion op 29 staat. Wist niet dat ie zó populair was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2020 11:44 
 
Hardtraxx Veteran

Denk ook Zimmersion uit top 25 gehaald, anders had je die hele break dubbel gehad (na Peacock moment). Was het speciale er wel af geweest
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2020 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk niet dat Q de top 100 gaat manipuleren. Hoogstens remix en origineel bij elkaar optellen (Zoals misschien Tonight) en dan de remix maar pakken. Ook de remix pakken van de nummer 1. Dan sla je de plank echt volledig mis.

Verder een heerlijk feest gehad. Zaal uit geweest tijdens Viva Hollandia en eten tijdens Australië en Power Hour. Daardoor totaal niet in een dip gekomen en het meer dan prima naar m'n zin gehad. Had ook weinig zin in Future Heroes, maar na even naar de WC te zijn geweest kwamen we terug met de aankondiging van Phuture Noize en dat was meer dan welkom. Wel apart dat vervolgens de artiesten die er 'origineel' hoorden maar 1 of 2 platen pp kregen. Iets van 5 Phuture Noize platen gehoord en dan ook nog eens Ran-D erbij. Apart, maar beter dan wat er origineel stond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2020 11:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Citaat:
1. JDX - Live the Moment (2010)
2. DBSTF - Music Made Addict (2009)
3. 2 Best Enemies – Phases (2008)
4. Headhunterz & Wildstylez & Noisecotrollers - Tonight (Alpha2 Remix) (2009/2012)
5. Wildstylez & Brennan Heart - Lose my Mind (2012)
6. Showtek – Fts (2007)
7. Headhunterz - Scrap Attack (2009)
8. Brennan Heart – Imaginary (2013)
9. Headhunterz - Rock Civilization (2007)
10. The Nasty Boyz - Angel (Hardstyle Masterz Cut) (2007)

Opvallend ook wel dat de top 10 eigenlijk bestaat uit platen die gemiddeld gezien rond 2009 zijn gemaakt. Bijna die gehele top 10 had een decennium geleden op de Feestfabriek al gedraaid kunnen worden. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2020 12:02 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Citaat:
1. JDX - Live the Moment (2010)
2. DBSTF - Music Made Addict (2009)
3. 2 Best Enemies – Phases (2008)
4. Headhunterz & Wildstylez & Noisecotrollers - Tonight (Alpha2 Remix) (2009/2012)
5. Wildstylez & Brennan Heart - Lose my Mind (2012)
6. Showtek – Fts (2007)
7. Headhunterz - Scrap Attack (2009)
8. Brennan Heart – Imaginary (2013)
9. Headhunterz - Rock Civilization (2007)
10. The Nasty Boyz - Angel (Hardstyle Masterz Cut) (2007)

Opvallend ook wel dat de top 10 eigenlijk bestaat uit platen die gemiddeld gezien rond 2009 zijn gemaakt. Bijna die gehele top 10 had een decennium geleden op de Feestfabriek al gedraaid kunnen worden. :lol:

De platen die toen al bestonden, zaten ook allemaal in de top 25 van Feestfabriek. Behalve Phases, wel leuke verrassing dat die er opeens tussen stond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2020 12:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wát een feest! :yay:

Voor mij sowieso het beste feest van de afgelopen vijf jaar, misschien zelfs mijn beste feest ooit. Buiten de setjes om was alles ook ideaal geregeld: met de bus naar het Gelredome i.p.v. trein en bus, overdag dus gewoon lekker fit de hele dag en op tijd naar bed 's nachts.

Maar de muziek was echt perfect. Had niet veel met Viva Hollandia of Power Hour, maar we gingen er heen om feest te maken dus heb gewoon vrolijk mee geroepen en ge hee-hoo'd. Ik vond het aantal opblaasballen gehalte wel redelijk hoog, heb een aantal keer iemand zien genieten met een pilsje in z'n hand waarna zo'n 3 meter grote skippybal met 30km/u dat pils op de grond keilt. Weer 4,50 weg >.<

Tijdens Qlubtempo binnen gekomen en van het begin tot het einde met een grote glimlach rond gelopen, terwijl ik normaliter de eerste 1 a 2 uur even in moet komen. Wat een dikke platen blijven die oude nummers ook. De sfeer was ook de hele dag ongekend, overal blije koppies en mensen die los ginegn.

De tempowisselingen niet veel last van gehad, net als met Power Hour en Hollandia: vantevoren op ingesteld en dan valt het allemaal wel mee.

Set van de dag was toch zeker wel The Birth of Raw, wat een set was dat zeg. Iedereen ging echt maximaal los tijdens deze drie kwartier. Dit blijft toch wel mijn favoriete muziek (L)

Ondertussen weer goed bijgekomen, zondag wat laveloos op de bank gelegen maar ondertussen weer fit in tegendeel tot een feest waar je pas tegen 9u 's ochtends thuis bent. Wat mij betreft mogen indoor feesten vaker overdag gegeven worden want ik vind dat echt ideaal.
Vorige  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 ... 81  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten