Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77 ... 81  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2020 21:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

joostmakaay schreef:


:drool: :drool:


Dat moment dat Haunter of the Dark wordt gedraaid (ongeveer vanaf 35:55) en de hele groep achter de draaitafels én Adaro zelf helemaal gek worden. Wat een koningen. Kippenvel!! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2020 21:52 
 

PEPii schreef:
joostmakaay schreef:


:drool: :drool:


Dat moment dat Haunter of the Dark wordt gedraaid (ongeveer vanaf 35:55) en de hele groep achter de draaitafels én Adaro zelf helemaal gek worden. Wat een koningen. Kippenvel!! :loving:

Die energie van Adaro is ook altijd heerlijk om te zien :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2020 22:03 
 
Hardtraxx Veteran

Concept idee:

Gewoon een jaarlijks dagfeest van maken (door Q, niet door B2S).
Noem het Qontrast

Een feest dat draait om thema's, niet om Deejays. Eentje die ook verschillende stijlen samenbrengt. En van alle verschillende tijden door de jaren heen. Heerlijk verfrissend zou dat zijn, zo'n contrast met al die eenheidsworst van de laatste jaren. Er is blijkbaar vraag naar en als de ervaringen van over het algemeen wat kritischer hardtraxxers zo positief is zal dat bij die andere 29.950 bezoekers ook wel goed vallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2020 22:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou ik ga ook ondanks dat alles al is gezegd even een verslag schrijven. Persoonlijk echt een heerlijk feest gehad. Ik vond het echt een indrukwekkende show, de sfeer was met vlagen echt heel erg goed en muzikaal gezien was het zeker later op de dag beter dan verwacht. Warm was het zeker. Druk ook wel, voornamelijk rond 3/4 uur bij de wc's joh, kolere. In de zaal was het soms ook moeilijk erdoorheen wurmen maar als je eenmaal een plek had (ergens midvoor of rechtsvoor voornamelijk gestaan) had ik meestal genoeg ruimte. Geluid schommelde wel wat maar was voor driekwart wel in orde.
Na de auto geparkeerd te hebben (5 minuten lopen van de ingang, ideaal) stond ik uiteindelijk rond kwart over 12 in de zaal en bijna alles van de muziek meegekregen. Tijdens Land Down Under was ik eten en tijdens Viva Hollandia en Power Hour ook deels eten/op de gang en deels op de tribune. Ik ga niet de hele tijdlijn uitleggen en vertellen want dan heb ik een verslag ter grootte van de van Dale woordenboek :P. Ik ga wel over ieder onderdeel wel kort wat vertellen en ik zal beginnen met de dingen die me wat tegenvielen:

- Praise The Reversed Bass. Dit vond ik persoonlijk de grootste tegenvaller van de dag. Het is niet dat ik op een Bombs Away ofzo hoopte maar sommige platen hadden totaal niets met dit concept te maken. Isaac draaide gewoon eigen platen als Let There Be Hardstyle en World Renowned :huh: . Fijne platen hoor maar er zit geen reversed bass in. En als je ze echt wil draaien doe dan alleen de mid, dat lijkt nog redelijk op een reverse. Van Halen Is A Rockstar was wel leuk om te horen ^^
- Scantraxx. Dit leek meer een DBSTF showcase want volgens mij was het 80% van de tijd hun muziek die nog vaak volledig werden gedraaid ook wat de drive er een beetje uithaalde. Wel +oneindig voor Tuuduu door The Prophet.
- The Sacred Ritual, Inqontrol en Q-Base showcases. De platenkeuze van de eerste 2 kon ik nog wel begrijpen maar why de fuck Die Hards Only??? Als ik had geweten dat die showcases 2 minuten waren had je ze wat mij betreft uit de Line-up kunnen halen en gewoon als verrassing ertussen kunnen gooien. Nu hoopte ik op platen als Last City On Earth en had ik zelfs stiekem hoop op een Flash Forward of Loophole.

Verder was alles dikke prima. Even kort samengevat:
- Opening met de Early Rave was een heerlijke en gezellige opwarmer. Op het einde leek het wel beetje Freestyle achtig maar kon het wel waarderen.
- Qlubtempo Parade was echt op en top genieten. Wel jammer dat er toch wat nieuwere platen erdoorheen waren gegooid en die On The Edge Remix was misschien wel de meest misplaatste plaat van de dag.
- Fusion vond ik dikke prima op The Fusion of Sound Remix na. Wel jammer dat The Pitcher weinig inbreng leek te hebben.
- Bella Hardstyle Italia vond ik voornamelijk in het begin echt genieten. Jammer van die paar ellendige platen van Zatox op het einde (Red Alert pffff), maar Back in The Days, Sexbusters en Infinity (L) (L)
- Masters of Melody Pt. 1 was ook zeker lekker. Vooral dat stukje met Gravity was echt enorm vet.
- Praise The Reversed Bass en Viva Hollandia al gemeld
- World of Madness vond ik verrassend leuk. Goede sfeer en meer dan prima platenkeuze (wel de hitjes, maar dat was het overal wel)
- Millenium Hardcore halverwege was fantastisch. Publiek ging op een gegeven moment echt heerlijk los haha. Denk wel setje van de dag.
- Scantraxx, Australië en Power Hour al wat over verteld.
- Dirty Workz vond ik prima te doen en ook beter dan verwacht. Vooral genoten van die gasten op het podium. Lijken me stuk voor stuk gezellige kerels haha, vooral de heren van Psyko Punkz en Da Tweekaz.
- Birth Of Raw was op 2-3 missers na heerlijk met wederom een goede sfeer. Vind alleen de vele lovende reacties hier een beetje overdreven haha. Want qua platenkeuze zelf was het wel erg voorspelbaar.
- Masters of Melody pt. 2 was ook beter dan verwacht met Elektronic Symphony tussendoor :loving: Die glowsticks brachten wel echt enorm veel sfeer mee. Denk meest sfeervolle set wel op de plek waar wij stonden.
- Future Heroes vond ik de grootste meevaller van de dag. Meegemaakt vanaf toen Phuture Noize werd aangekondigd en dat ging allemaal prima. Sub Zero Project gingen ook lekker en de vele mensen op het podium bracht een leuke sfeer mee. Sefa kon ik ook prima hebben en zelfs de nummers D-Sturb en Rebelion waren prima te doen. Alleen Warface was ellende, maar die 2-3 platen van hem vielen nog wel te overleven en zelfs mee te lachen :P
- Hardcore 2.0 qua platenkeuze weinig van meegekregen maar was lekker hakken en gelukkig op laatste kwartier na niet te snel.
- Top 25 vond ik zo wel prima alleen jammer van de edits/remixes hier en daar (vooral Power Of The Mind, had je een keer de kans om eindelijk het origineel weer een keer te horen krijg je weeeeer die edit met die kutkicks). Angel was wel echt heel vet met die engel en leuk dat Phases zo hoog stond. Persoonlijk heb ik zeer weinig met Live The Moment (alleen de mid, maar die hoor je nooit), maar kon er prima mee leven dat ie op 1 stond. :thumbup:

Vdk gehalte lag hoog, maar ik heb weinig mensen gezien die echt compleet van de wereld waren. Alleen 2 duitsers bij de kluisjes bij binnenkomst :lol: en hier en daar een vage, sfeer was vooral gezellig. Denk dat dit feest wel in mijn top 5 indoorfeesten komt te staan samen met X-Qlusive B-Front, Qlimax 2016 en de 2 Origins edities. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2020 22:54 
 
Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
Concept idee:

Gewoon een jaarlijks dagfeest van maken (door Q, niet door B2S).
Noem het Qontrast

Een feest dat draait om thema's, niet om Deejays. Eentje die ook verschillende stijlen samenbrengt. En van alle verschillende tijden door de jaren heen. Heerlijk verfrissend zou dat zijn, zo'n contrast met al die eenheidsworst van de laatste jaren. Er is blijkbaar vraag naar en als de ervaringen van over het algemeen wat kritischer hardtraxxers zo positief is zal dat bij die andere 29.950 bezoekers ook wel goed vallen.

Er is een reden dat hier lovende kritieken worden gegeven en dat valt ineens in het niets wanneer je dit elk jaar gaat doen en het concept vermoord
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2020 23:01 
 
Hardtraxx Veteran

Of het bloed dood als je het eens in de 10 jaar doet.
Ik weet in ieder geval wel dat ik zo'n concept graag sneller zie terugkeren dan over 10 jaar.. En ik zie b2s ook niet zomaar die hal nog vol krijgen, al gun ik het ze van harte.

Je moet in elk geval als organisatie goed gaan kijken wat je met die hal gaat doen om hem vol te krijgen. Een concept als deze lijkt zich te lenen voor deze grootte. Wat zie jij dan nog slagen? Ik ben namelijk heel benieuwd wat we volgend jaar op deze datum in het gelredome gaan krijgen. Als we al wat nieuws krijgen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2020 23:42 
 
Hardtraxx Newbie

RTM93 schreef:
Of het bloed dood als je het eens in de 10 jaar doet.
Ik weet in ieder geval wel dat ik zo'n concept graag sneller zie terugkeren dan over 10 jaar.. En ik zie b2s ook niet zomaar die hal nog vol krijgen, al gun ik het ze van harte.

Je moet in elk geval als organisatie goed gaan kijken wat je met die hal gaat doen om hem vol te krijgen. Een concept als deze lijkt zich te lenen voor deze grootte. Wat zie jij dan nog slagen? Ik ben namelijk heel benieuwd wat we volgend jaar op deze datum in het gelredome gaan krijgen. Als we al wat nieuws krijgen...


Of gewoon een concept stage op Defqon , mag van mij ook de mainstage zijn .
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2020 23:50 
 
Hardtraxxer

RTM93 schreef:
Concept idee:

Gewoon een jaarlijks dagfeest van maken (door Q, niet door B2S).
Noem het Qontrast

Een feest dat draait om thema's, niet om Deejays. Eentje die ook verschillende stijlen samenbrengt. En van alle verschillende tijden door de jaren heen. Heerlijk verfrissend zou dat zijn, zo'n contrast met al die eenheidsworst van de laatste jaren. Er is blijkbaar vraag naar en als de ervaringen van over het algemeen wat kritischer hardtraxxers zo positief is zal dat bij die andere 29.950 bezoekers ook wel goed vallen.


Geen gek idee hoor. Nog steeds aan het nagenieten en de gedachte dat zoiets over 10 jaar pas weer plaats gaat vinden wil er voorlopig nog even niet in :D. Het zou voor mij een mooi feest zijn om tijdens het indoorseizoen mee te pakken. Tijdens het festivalseizoen is er uiteraard genoeg keuze. Aan de andere kant wordt het denk ik best lastig om zoiets ieder jaar uit te verkopen. Nu is het echt iets bijzonders en dat haal je ervan af als het een jaarlijks concept gaat worden. Maar iets kleinschaliger zou ik zeker enthousiast van worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2020 00:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Man man man wat een dag was dit. Nog nooit een feest meegemaakt wat zo voorbijgevlogen is. 2 keer knipperen en het was voorbij.

Dit feest heeft zoveel momenten gehad die je los van elkaar op een ander feest als een memorabel hoogtepunt zou zien. Maar hier kregen we er verdomme 10 op 1 dag!

Absolute hoogtepunten waren Birth of Raw en World of Madness. Dan die sfeer tijdens de Millennium set, de platen van Frontliner weer door de Gelredome mogen horen of die onwijs dikke show die 10 uur lang gegeven werd. Psyko Punkz weer samen on stage was ook een mooi moment, niet de 'legends reunited' die we allemaal dachten te gaan zien. Tijdens de top 25 had ik toch wel weer een ouderwets 'tering wat is dit allemaal mooi' momentje toen ik naar boven keek en de show tijdens Angel zag.

En toch kan dit feest (net) niet tippen aan Qlimax 2016. Het was net te druk, net te warm en er was net iets teveel muziek die me uit de lekkere vibe haalde waar ik de rest van de dag in zat. De Viva Hollandia, Power Hour and one minute en Future Legends blokken waren gewoon niet nodig voor mij.

Ook inderdaad heimwee gevoel hier, ben boos op mezelf dat ik op momenten de zaal uit moest om te eten of af te koelen, als ik nu kijk hoeveel vette tracks en momenten ik gemist heb :cry:

Over 5 jaar zijn ze 25, dat kunnen ze ook niet zo maar aan zich voorbij laten gaan..... toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2020 00:18 
 
Hardtraxxer

David_ schreef:
Over 5 jaar zijn ze 25, dat kunnen ze ook niet zo maar aan zich voorbij laten gaan..... toch?


:D
Helemaal met je eens hoor. Het leven moet gevierd worden. Hier moet Q nog eens goed over na gaan denken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2020 00:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt een top feest gehad, wat al begon ver voordat het überhaupt zaterdag was. Al het hypen en toeleven ernaartoe was ook echt genieten. Toch waren er wel wat dingen die ervoor zorgden dat het niet de legendarische status behaald zoals bijv. een Qlimax 2016 of Defqon.1 2017 wel heeft. Ook heb ik het idee dat er iets ontbreekt, wat precies weet ik niet, maar het zorgt er wel voor dat ik niet volledig voldaan terugkijk op het feest. Zelf wel echt last gehad van de drukte en warmte, op veel momenten was het niet echt mogelijk om goed uit je plaat te gaan. Wellicht dat dit ook kwam door de plek waar wij stonden, zijn ook niet meer verplaatst helaas.

Toen we aankwamen bij het GelreDome stond er echt een immense rij, hadden het idee dat het nog wel even ging duren voordat we binnen zouden zijn (ingang E). Al met al ging het nog vrij vlot en stonden we rond 12:15 in de zaal. Perfecte tijd, even rustig een biertje halen en een spot zoeken en afwachten totdat het spektakel ging losbarsten. Wel bijzonder dat je in de ring wel een normaal biertje kon krijgen en op de vloer alleen grote. De eerste uren hierna waren echt geniaal in mijn ogen.

Toch kan ik me er echt met m'n kop niet bij waarom er voor bepaalde platen is gekozen. Denk bijv. aan een Tonight remix (tweemaal), remixen/recente platen bij Fusion en Qlubtempo, platen bij Birth of Raw wat alles behalve daarmee te maken heeft, Scantraxx wat erg tegenviel maar de allergrootste domper voor mij was wel geen Lost in Dreams bij de Q-Base tribute. Man, wat keek ik daar naar uit om die te horen in het GelreDome. Sowieso al die tributes waren echt drie keer niks, terwijl ik daar juist heel erg naar uit keek, dus dat was wel een flinke domper.

Power Hour vanaf de tribune meegemaakt maar had het idee dat het meer een verplicht nummertje was. Weinig originaliteit en het was wel erg langdradig. Had dan een half uur eraf gehaald en in dat overgebleven half uur nog meer gas gegeven en dan het andere half uur bijv. aan Fusion of de tributes gegeven. Maar goed, vanuit Q's oogpunt kan ik het wel begrijpen.

Al met al heb ik ook super veel goede en toffe platen gehoord waarvan ik zeer blij ben dat ik die nog eens in het GelreDome heb mogen horen. De sfeer was ook echt top en mega gezellig, heb me bij nagenoeg alle blokken vermaakt. Zelfs Future Heroes viel me flink mee. Hoogtepunt voor mij uiteindelijk toch wel de millenium set. Ondanks dat daar ook wel wat bijzondere keuzes zijn gemaakt was de sfeer echt fenomenaal en wat blijft die muziek toch geniaal. Het feest ging wat mij betreft ook veel te snel voorbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2020 00:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou het wel heel vet vinden als Dediqated een vervanger word voor Hard Bass.
Volgens mij was dit namelijk het concept wat ze bij Wow Wow voor ogen hadden maar daar niet van kracht kwam.

Het idee om gewoon terug te kijken op het jaar met dit soort mega mixes die het portie drive continue vol houden trekt me echt wel. Tributes naar oude feesten/anthems, previews naar toekomstige anthems. Gewoon traditioneel met Early beginnen en hardcore eindigen. Sign me up.

Je kan met Dediqated gewoon zoveel doen, 45min Early, uurtje classics duur euforisch, uurtje classic RAW, uurtje RAW, uurtje millennium hardcore, uurtje hardcore. Met de tussen door anthems, tributes, Al zijn het feest of artiesten die even in de spotlight staan.

Het tempo door die premixes was gewoon heerlijk, geen door en door breaks of langdurig uitdraaien. Gewoon rammen met de tracks die je wilt horen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2020 00:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat Q-Dance wel genoeg positieve feedback heeft gekregen om na te denken over een follow-up wat hier op lijkt. :thumbsup:

Wat mij persoonlijk wel erg vet lijkt is om de dag te vullen met de verschillende concepten van Q-Dance :D
Eigenlijk wat Q-Dance zaterdag deed met "Een ode aan..." maar dan in gevulde blokken met artiesten.

Dus zoiets:

- Houseqlassics
- Thunderdome
- Qlubtempo
- In Qontrol
- Defqon 1
- Q-Base
- XQ Holland
- Qlimax
- Qapital
- Dominator

Met die grote schermen en bewegende delen kun je aardig de sfeer creeren van die concepten :D
Als ze dit zouden doen overdag in Gelredome dan valt er denk ik wel iets moois van te maken :)
Je zou er nog voor kunnen kiezen de dj's geheim te houden :P
Mensen komen denk ik wel af op de conceptnamen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2020 00:59 
 
Hardtraxxer

PEPii schreef:
joostmakaay schreef:


:drool: :drool:


Dat moment dat Haunter of the Dark wordt gedraaid (ongeveer vanaf 35:55) en de hele groep achter de draaitafels én Adaro zelf helemaal gek worden. Wat een koningen. Kippenvel!! :loving:


Afbeelding

Alpha Twins gingen ook weer lekker :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2020 09:09 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Ik zou het wel heel vet vinden als Dediqated een vervanger word voor Hard Bass.
Volgens mij was dit namelijk het concept wat ze bij Wow Wow voor ogen hadden maar daar niet van kracht kwam.

Het idee om gewoon terug te kijken op het jaar met dit soort mega mixes die het portie drive continue vol houden trekt me echt wel. Tributes naar oude feesten/anthems, previews naar toekomstige anthems. Gewoon traditioneel met Early beginnen en hardcore eindigen. Sign me up.

Je kan met Dediqated gewoon zoveel doen, 45min Early, uurtje classics duur euforisch, uurtje classic RAW, uurtje RAW, uurtje millennium hardcore, uurtje hardcore. Met de tussen door anthems, tributes, Al zijn het feest of artiesten die even in de spotlight staan.

Het tempo door die premixes was gewoon heerlijk, geen door en door breaks of langdurig uitdraaien. Gewoon rammen met de tracks die je wilt horen


Black concept is perf
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2020 09:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

BattleRoyaleNL schreef:
Dat met de ruimte slaat echt compleet nergens op. Zaal was gewoon even groot maar oogt wat voller door de 4 kooien. Die namen btw ook amper plek in

1 van de beste feestjes in mijn 18 jarige festival tijdperk

Op en rondom die kooien staat echt de helft aan personen p/m2 plus iedereen loopt op een vervelende manier rondjes door de zaal ipv direct naar de plek van bestemming.

maar je zal wel weer wat uit verschillende hoeken hebben gehoord. boomer
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2020 10:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
BattleRoyaleNL schreef:
Dat met de ruimte slaat echt compleet nergens op. Zaal was gewoon even groot maar oogt wat voller door de 4 kooien. Die namen btw ook amper plek in

1 van de beste feestjes in mijn 18 jarige festival tijdperk

Op en rondom die kooien staat echt de helft aan personen p/m2 plus iedereen loopt op een vervelende manier rondjes door de zaal ipv direct naar de plek van bestemming.

maar je zal wel weer wat uit verschillende hoeken hebben gehoord. boomer


Ik had ook het idee dat de stage een stuk naar voren was gezet? Was iig drukker dan qlimax, daar kon je tenminste achteraan nog staan zonder dat er om de 10 seconden iemand langs moet. Ook kon je niet eens makkelijk naar de buiten wc door de drukte wat normaal niet was..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2020 10:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja dacht ook al dat de zaal veel minder diep was toen ik naar beneden kwam. Stond voor m'n gevoel ook in 5 minuten vooraan. Normaal heb je daar een kwartier voor nodig.

maar wat zit die imbeciel dan weer met z'n: "slaat echt compleet nergens op" :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2020 10:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was rond 12:10 binnen. Toen was het nog vrij rustig en wij hadden al zoiets van: Het lijkt een stuk kleiner. Dus het zou best kunnen dat de stage wat naar voren stond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2020 10:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Carminizerz schreef:
Was rond 12:10 binnen. Toen was het nog vrij rustig en wij hadden al zoiets van: Het lijkt een stuk kleiner. Dus het zou best kunnen dat de stage wat naar voren stond.

Ik had precies hetzelfde toen ik binnenkwam, maar toen ik later rechtsvoor de zaal in kwam van de wc's buiten zat de stage wel gewoon ter hoogte van die betonnen ophoging, waar hij normaal ook staat. Lijkt me dus niet dat hij verder naar voren stond. Misschien dat ze de VIP-deck achterin breder hadden gemaakt, waardoor deze verder de zaal in kwam dan normaal. Het oogde bij binnenkomst in elk geval kleiner, maar kan ook zijn geweest omdat het toen nog half leeg was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2020 11:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Door die plateaus in de zaal wordt de zaal natuurlijk aardig gebroken, hierdoor lijkt de zaal ook ineens een stuk kleiner. Als je achterin op de tribune zat zag je weldegelijk dat ze zaal nog altijd immens groot was, behoorlijk indrukwekkend.

Verder 100% eens met Timothy, die plateaus hebben er wel voor gezorgd dat de stroom van mensen anders liep dan dat hij op een Qlimax zou lopen, wat er wel voor gezorgd heeft dat het in ieder geval een stuk drukker oogde dan bijvoorbeeld op Qlimax.

Al met al, ondanks de drukte en warmte, echt een topfeest gehad. Qua sfeer, show en afwisseling in muziek is er momenteel weinig wat hier aan kon tippen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2020 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die vip ruimte, hoe is het geluid daar nou echt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2020 11:38 
 
Hardtraxx Newbie

Fantazoo schreef:
Door die plateaus in de zaal wordt de zaal natuurlijk aardig gebroken, hierdoor lijkt de zaal ook ineens een stuk kleiner. Als je achterin op de tribune zat zag je weldegelijk dat ze zaal nog altijd immens groot was, behoorlijk indrukwekkend.

Verder 100% eens met Timothy, die plateaus hebben er wel voor gezorgd dat de stroom van mensen anders liep dan dat hij op een Qlimax zou lopen, wat er wel voor gezorgd heeft dat het in ieder geval een stuk drukker oogde dan bijvoorbeeld op Qlimax.


Op Qlimax heb je 5 tot 8k mensen meer dan op dediqated. 27k is dan nog steeds veel natuurlijk :P

Verder wel top feest, al werd er veel gegooid met 'grootste lineup ooit' terwijl alles premixed was dus waarschijnlijk hebben artiesten er weinig invloed op gehad? >.< Zou natuurlijk ook 1 grote puinhoop zijn als alles live was maar goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2020 12:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Die vip ruimte, hoe is het geluid daar nou echt?


Op het tribunegedeelte verschrikkelijk, maar in de Galaxy Lounge zelf hadden ze de livestream aan over het geluidssyteem, dus daar ging het wel goed moet ik zeggen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2020 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

EdgTTI schreef:
Fantazoo schreef:
Door die plateaus in de zaal wordt de zaal natuurlijk aardig gebroken, hierdoor lijkt de zaal ook ineens een stuk kleiner. Als je achterin op de tribune zat zag je weldegelijk dat ze zaal nog altijd immens groot was, behoorlijk indrukwekkend.

Verder 100% eens met Timothy, die plateaus hebben er wel voor gezorgd dat de stroom van mensen anders liep dan dat hij op een Qlimax zou lopen, wat er wel voor gezorgd heeft dat het in ieder geval een stuk drukker oogde dan bijvoorbeeld op Qlimax.


Op Qlimax heb je 5 tot 8k mensen meer dan op dediqated. 27k is dan nog steeds veel natuurlijk :P

Verder wel top feest, al werd er veel gegooid met 'grootste lineup ooit' terwijl alles premixed was dus waarschijnlijk hebben artiesten er weinig invloed op gehad? >.< Zou natuurlijk ook 1 grote puinhoop zijn als alles live was maar goed


Volgens mij is het bij Qlimax ook altijd niet meer dan 27500 bezoekers.
Ja er is ruimte voor 34000 in het Gelredome. Maar Q levert ruimte in door de stage en sommige delen ontoegankelijk te maken (tribune bijv).

Dat zou nu niet anders zijn.
Vorige  1 ... 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77 ... 81  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten