Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74 ... 81  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2020 11:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hele dikke productie! Alles was echt tot in de puntjes geregisseerd, eigenlijk té. Ook redelijk murf geslagen door al die overdaad.

Fusion records slechts een kwartier?! :thumbdown:

Te-ring, wat was het druk en warm! Ik stond midvoor, voor het eerst dat ik op een feest last had van de warmte. Kon er daardoor wat lastiger inkomen.

Birth of RAW :worship:
Melodieuze shit vond ik ook erg fijn!

De eindshow, dit was er een van 1 uur lang, ik vond het vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2020 11:41 
 
Hardtraxxer

Wat.Een.Feest
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2020 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eigenlijk 's ochtends pas besloten om te gaan, zeker geen spijt van gehad. Muzikaal een stuk beter dan verwacht en top sfeer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2020 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook wel grappig dat ze naar aanloop van het feest maar liefst 5 podcasts hebben gedaan waarin ze artiesten vragen wat ze gaan draaien, en vervolgens alles, maar dan ook ALLES pre-mixed was :lol:

Wel vet dat bij Bella Italia Back in The Days, Sexbusters en Scream nog ff voorbij kwamen. Bij Qlubtempo parade de Psyko Punkz remix van On The Edge en One Blade was dan wel weer heel raar :huh:

Birth of Raw was wel het hoogtepunt.

Het feest was een beetje één lange megamix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2020 12:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Heerlijk feest gehad. Een van de beste indoor feesten maar om compleet andere redenen dan andere feesten.

Waren redelijk snel binnen, fouilleren ging behoorlijk grondig wat ik eigenlijk liever heb gezien het verleden met traangas in de Gelre. Bar bezetting was in het begin wel een beetje karig waardoor je overal lang moest wachten.

Heb eigenlijk niet heel veel op aparte setjes gelet. Ben hier heen gegaan met de intentie gewoon letterlijk een feest te hebben en niet echt op de platen te letten die worden gedraaid.

Dat maakte dit ook een topfeest. Ja er werden moelijk veel hitjes gedraaid. Dit had je kunnen verwachten. Maar voor dit feest leg ik mijn voorkeuren gewoon weg en doe lekker met elk nummer mee. Dat maakte dit feest zo vet, omdat zo veel mensen dit deden. Daarom hing er een geweldige sfeer en daarom is dit een van de beste indoor feesten.

Eigenlijk vond ik alle setjes ook wel dik daarom. Alleen Power Hour, DWX en de tribute to (feest) setjes vond ik matig. Power Hour was gewoon een en al herhaling, het hele feest door hoor je eigenlijk alle platen die op het Power Hour komen. Gezien het hier dan ook premixed is voegt dat hele uur eigenlijk niet veel toe en had je beter van Viva Hollandia een iets langer feest segment kunnen maken en andere blokken meer tijd kunnen geven.

De tribute naar een feest setjes hadden op In Qontrol na telkens niet passende platen imo. Bij Q-Base ga je toch geen Die Hards Only draaien maar de originele Lost In Dreams en daarna eventueel Die Hards Only of Symbols oid. Qlimax vond ik ook meh. DWX had ik verder persoonlijk niet veel mee. Het stukje Warface en daarna bij 2.0 Partyraiser waren ook triest.

Het feest zelf was verder goed alleen echt veel wandelvolk dat er de hele tijd langs moest en het was behoorlijk warm. Het was redelijk druk, maar je had wel een paar goede plekken (rechtsvoor en onder de paal rechtsvoor). Het geluid schommelde wel redelijk wat. Dat dat geluid toen 5 minuten uitviel omdat iets kapot ging kan gebeuren natuurlijk. De prijzen waren wel echt belachelijk (5 euro voor een flesje water) en Bud is echt niet te zuipen (wat ook 4,50 voor een 0,33 kostte).

Verder was dit feest qua gezelligheid en bekenden enorm vet. En dat is het voornaamste. Ook al werden Zombie en Renegades voor de miljoenste keer gedraaid, gewoon lekker meedoen en losgaan met de rest, want waarom zou je er om chagrijnen. Van te voren teken je ervoor dat je dit soort dingen gaat horen. Eveneens Sefa, Peacock en Rebelion vond ik wel prima. Dat maakte het feest zo vet voor mij persoonlijk. Enige minpuntjes die ik dan kan noemen is dat ze in bepaalde segmenten de nieuwere varianten of kick edits van platen gingen draaien, hou je gewoon aan het segment.

Verder ook The Prophecy door het Gelre gehoord, kan vredig sterven. Top 25 was ook logisch verder. Het is een populariteit contest en ik ben al lang blij dat het gewoon 25 goede klassiekers waren ipv je verdwaalde raw hitjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2020 12:38 
 
Hardtraxxer

Heerlijk al die oude klappers in het Gelredome, kan het niet anders zeggen :love: . Ik weet wel weer waarom ik niet meer naar Qlimax ga. Gelukkig hadden wij goede plekken rechtsvoor. Daar liep je zo naar de bar en wc’s buiten maar die ellendige trappen op en af om uberhaupt binnen te komen.

Op een gegeven moment viel ook de muziek uit voor zeker 5 minuten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2020 12:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Na 2 jaar niet meer naar een feest te zijn gegaan was ik nogal huiverig over deze en met 0 verwachtingen heen gegaan. Toch was dit wel het vetste indoor-feest wat ik heb mee gemaakt in 10 jaar.

De sfeer was vooral echt geweldig. vdk-gehalte was 0%, iedereen had een lach op zijn gezicht. Ik had het gevoel alsof iedereen elkaar al kende.

Dan muzikaal: Echt wat een sets.. Heb nog nooit zoveel nostalgie op een dag meegemaakt. Ik werd op een muzikale reis gebracht in precies dezelfde volgorde hoe ik hem in al die jaren heb beleefd. In combinatie met het geluidsysteem van het Gelredome -toegegeven, er werd soms nog gezocht naar de juiste afstelling- en de show er omheen was dit op en top genieten. Beste sets waren voor mij Bella Italia, World of Madness, en als uitschieter Birth of raw.

Fusion Records
Deze begon net toen we binnen waren, prima act maar baalde een beetje dat The Pitcher hier weinig aan bod kwam. Set duurde ook maar een kwartier? Eigenlijk veel te weinig.

Bella Hardstyle Italia
Door deze gasten ben ik begonnen met hardstyle luisteren dus hier keek ik natuurlijk het meest naar uit. Heerlijk om eindelijk eens die Italian reverses te horen knallen door het Gelredome :loving: Puntje van kritiek is wel dat er veel te snel werd doorgemixt (wat ironisch is aangezien ze normaal gesproken te langzaam door mixen). Die build-ups waren juist hetgene wat die Italian hardstyle zo goed maakten, maar dat kwam nu niet tot zijn recht. Op een gegeven moment geloof ik 5 climaxen in een minuut gehoord. Had liever gezien dat deze act wat langer duurde. Oh en het einde werd ook nog eens zwaar verneukt door Zatox... Ik was vergeten dat hij mee draaide en het ging in een keer over naar raw? Wat een bak ellende was dat zeg, paste totaal niet bij de act. Had dan op z'n minst oude nummers als Andromeda of New Dimension gedraaid :thumbdown:

Masters of Melody pt1
Enorm goeie act, wat zijn die oude tracks van Frontliner toch een verademing om naar te luisteren :loving:
hier werd het mix tempo overigens ook al beter.

Praise the reverse bass
Ondanks dat her mix-tempo hier weer ontiegelijk hoog lag stoorde ik me er niet heel erg aan. Gewoon 40(?) minuten lang de subwoofer door je longen horen trillen is het beste gevoel wat er is. :bomb:

Viva Hollandia
Af en toe wat grappige nummers, maar verder heb ik hier vrij weinig mee.

World of Madness
Wat een set... Dit zijn toch wel echt de 3 iconen van de hardstyle scene. Wel een paar rare keuzes gemaakt maar dat kan aan mij liggen: Waarom kiezen voor de A2 remix van Tonight als je weet dat deze ook in de top25 zit? (Neem aan dat zij dat van te voren weten.) En had graag de climax van Subsonic gehoord. Maar al met al een van de dikste sets van de avond.

Millenium hardcore
Ben geen hc fan maar ik kan die oldskool nummers wel waarderen. Had eigenlijk gehoopt op wat oudere nummers.

Scantraxx Recordz
Prima set, alleen had hier misschien iets meer van verwacht. Te veel nieuwe nummers gehoord die ik niet eens kende. Ik miste ook Recession, had deze graag door het Gelredome willen horen knallen. Shivers momentje was dan wel weer een kippenvel momentje :loving:

Land Down Under
Hier gingen we wat eten dus niet veel van mee gekregen, ik kon verder ook niet veel met deze act.

Power Hour
Ondanks dat ik me hier prima vermaakt heb kon dit van mij part ook makkelijk wel een half uurtje duren. Vond het op een gegeven moment veel te langdradig worden in samenhang met de rest van de acts. Ik kwam er later ook pas achter dat Villain in die opblaasbal zat te crowdsurfen en het publiek wilde hem niet meer terug geven :lol:

Dirty Works
Prima set, maar ik weet me nooit echt raad met nummers Coone en Harddriver. Da Tweekaz kan ik altijd wel waarderen, maar had graag nog stiekem Wodka of Tequilla willen horen.

Birth of Raw
Met afstand de set van de avond :worship: Heb er nauwelijks woorden voor. Perfecte track keuze, perfect tempo. wat een bak energie en nostalgie :loving: Ik vraag me echt af waarom deze tracks nooit meer worden gedraaid, dit is voor mij hoe raw hoort te zijn. Donker sfeertje, een lading drive, en kwalitatief geproduceerd. Het hele publiek leefde gewoon op. Haunter of the Dark door het Gelredome, holy shit wat ging dat lekker :loving:

Masters of Melody pt2
Prima set, misschien had ik alleen liever deze omgedraaid willen zien met Birth of Raw. Tempo was er wel in een keer uit en moest ff weer de switch maken. Ondanks dat nog wel goed vermaakt (Down to Eerth, Rescue Me, Release :loving: )

Future Heroes
Hier had ik totaal niks mee. Ook niet verassend aangezien ik de scene van nu uit het oog begin te verliezen. Die hoge schelle synths met holle kicks van tegenwoordig is totaal niet mijn ding. Lichtpuntje van deze act was overigens nog wel Black Mirror Society :loving:

Hardcore 2.0
Had hier ook niks mee maar kon me wel vermaken door een beetje mee te ouwehoeren. Leek overigens wel verdacht veel op de millennium set qua sound.

Top 25
Ik was echt bang dat Darkest Hour oid op nummer 1 zou staan, maar was positief verrast door de lijst. Terechte nummer 1 ook. Wat mij wel erg verbaasde was dat ze de A2 remix van Tonight hadden gekozen? Dit kan volgens mij nooit kloppen, denk dat hier een fout is gemaakt. En ook een beetje jammer van de 2019 edit van Live the Moment.


Verder viel de drukte relatief mee, catering was prima. Wel echt mega irritant dat bier €4,50 was met onhandig grote bekers... Heb het grootste deel van de dag water uit de kraan gedronken. Nog een irritatie momentje was een Pool die zei dat ik blijer moest gaan kijken, en beweerde dat ik dit feest niet kon betalen, en mij toen ging uitleggen hoe ik mijn leven moest gaan leiden. En vervolgens als ik zeg dat ik meer geld heb dan hem is hij op z'n pik getrapt :lol: Echt rot een eind op man...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2020 13:53 
 
Hardtraxxer

Top feestje en heb me zeer vermaakt!
Sfeer zat er over t algemeen waar ik was goed in en het was vooral ook gezellig. Muziek prima, wetende dat het geen classics feest is toch genoeg gehoord waar ik blij van word. Hopelijk laat dit ook aan Q zien dat classics het nu nog steeds heel goed doen, en soms zelfs beter dan menig hedendaagse plaat. Was benieuwd of het me zou storen dat het de timetable qua genre/hardheid etc zo door elkaar zat, maar eigenlijk niet echt last van gehad. Sure het was niet echt opbouwend maar voor een keer zo totaal anders is ook niet erg.

Had al vroeg de echte timetable doorgestuurd gekregen dus het bevestigde wel dat alles pre-mixed zou zijn (echt op de minuut), en had ook niet echt anders verwacht.

Top 25 lijst is prima, de rest van de top 100 zitten wel wat dingen in die in mijn ogen echt niet kloppen. Aantal nieuwe platen, maar ook bijv dat The Pitcher - Serenity op 99 staat. Kom op zeg dat is toch wel een plaat die hoger hoort te staan. Anyways persoonlijke mening etc..

Overigens: wat een kut confetti. Is wel duidelijk waar zo veel geld naar toe gaat. Een keertje is leuk maar dit was echt overdreven.

Hier nog de TT trouwens:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2020 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gelachen
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2020 13:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wow, wow, wow....
Wat een feestje, echt staan te genieten, op paar kleine min puntjes na was dit echt dikke sizzle..
De sfeer was echt dikke prima, zag heel veel mensen genieten en losgaan (op paar plekken op de vloer na)..
Het geluid schommelde naar mijn mening wel enorm, vooral tijdens reversed bass..
Stage etc was weer moddervet, 4,5 euro voor een biertje is wel heel gortig en dat nieuwe rookbeleid.. haha niet eens bij de wc's buiten roken xd

Fusion, Bella Italia en de Masters of Melody gaven me ook een behoorlijke kickstart, heerlijk om platen die je al tijden niet hebt gehoord weer eens live te aanschouwen. Gaf direct ook een boost voor de rest van het feest..

Reversed kakte ik door o.a. de snelheid en het geluid aardig in en met Viva Hollandia maar een wat gaan eten..

World of Madness (L), Power Hour nu ook wel een x gezien, voor mij gevoel is het bijna altijd hetzelfde, maar goed gewoon losgaan (de stappenteller aardig door het dak)

Setjes van de dag.. Millenium HC, dit was echt een flashback naar mijn 16/17/18 jaar.. en absolute hoogtepunt..

The Birth Of Raw :drool: :drool: :drool: Perfectie.. Octavius Augustus en vervolgens Pattern 2.. :woot: :drool: :yay: .. mijn dag kon toen al niet meer stuk :thumbup: Deze set was echt sfeerverhogend naar mijn idee.. Werkelijk iedereen ging rondom me ook los en

Master of Melodie part 2 en Future waren prima, maar niet meer dan dat..

Stage etc was weer moddervet, daarna alleen maar lopen kloten met die glowsticks.. geniaal, beetje kicks mee trommelen en andere mensen op t hoofd rammen..

Ja, top vermaakt.. en inderdaad deze schappelijke tijden.. gewoon een normale nacht kunnen maken :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2020 14:15 
 
Hardtraxxer

Wat een dikke productie van Q! Stage vond ik heel mooi gedaan. Net nog even de broadcast teruggekeken, maar er zat zoveel kleur en verschillende details in deze stage, heel vet gedaan. Ook die 4 torens voegden zeker wat toe. Geluid was goed. Ja, het was allemaal een pre-mix, maar daar ontkom je niet aan. Het was vanaf het begin al druk, iedereen wilde er dus blijkbaar vanaf het begin bij zijn. Sfeer was inderdaad heel goed. Vriendelijke mensen, VDK-gehalte inderdaad 0% en veel blije gezichten gezien. Waren er minpunten? Zeker, ik vond het echt te druk. Op sommige momenten stond het tot helemaal achterin de zaal afgeladen vol. Er was weinig ruimte om een beetje te bewegen en het was behoorlijk warm. Maar dat was het dan ook wel een beetje.

Fusion Records
Wij kwamen toen ook net binnen. Weinig van meegekregen. Set duurde wel heel kort. Jammer dat ze niet meer tijd kregen om die platen uit de topjaren van Fusion ten gehore te brengen. Dat had ik bij meerdere blokken. Ik snap dat je keuzes moet maken, maar voordat je er erg in hebt was het alweer voorbij.

Bella Hardstyle Italia
Ik ben inmiddels ook een beetje dinosauriër aan het worden en ik denk soms nog wel eens met weemoed terug aan de tijden dat Technoboy en Daniello Mondello op Qlimax stonden. Wat blijft deze vorm van hardstyle toch ontzettend vet! Voor mij was dit een van de sets van de dag.

Masters of Melody pt1
Heerlijke set! Inderdaad fijn om de oude platen van Frontliner te horen.

Praise the reverse bass
Leuk om terug te horen, maar hier kakte het voor mij een beetje in. Die reverse bass is toch minder stevig en na de twee voorgaande sets moest ik er weer even inkomen.

Viva Hollandia
Ik heb hier persoonlijk helemaal niks mee. Zonde dat het zo lang duurde.

World of Madness
Heerlijk setje van deze drie mannen. Een aantal Project one platen kwamen voorbij :love:

Millenium hardcore
Yeah! Dit was heel fijn! Al die oude platen van de mannen. Riep weer herinneringen op naar o.a de set van Promo op Sensation Black :worship:. O.a Become as one, Broken en Demons voorbij horen komen. Had van mij wel iets later op de avond geplaatst mogen worden en ook eigenlijk weer te kort.

Scantraxx Recordz
Weinig van meegekregen. Ben toen even naar de wc gegaan en hebben iets gegeten.

Land Down Under
Idem

Power Hour
Nog nooit op Defqon geweest, maar als ik de beelden van Power Hour terugkijk doet het me altijd weinig. Dat was nu niet anders. Het is een ratatouille van allerlei tempowisselingen, wat geforceerde teksten en afbeeldingen op het scherm en een MC die ontzettend zijn best doet. Net zoals Viva Hollandia kan ik hier weinig mee.

Dirty Works
Coone met the Opposites - Licht uit is mij hiervan bijgebleven. Heel fijn om die een keer te horen. Was een leuke set, maar was ook zo weer voorbij.

Birth of Raw
Voor mij ook de set van de avond. Je zag ook meteen iedereen opleven en gingen maximaal los. O.a Haunter of the Dark, Fatality, Magic, Sorrow, Brutal 5.0 en Seven en nog een paar topplaten. Deze periode van de Raw blijft er voor mij ook met kop en schouders boven uitsteken. Wat is dit toch heerlijke muziek voor op een feest! :worship:

Masters of Melody pt2
Prima set, maar toen even uitgerust op de tribune. Audiotricz op de gitaar was weer een mooi moment.

Future Heroes
Ik vond dit eigenlijk wel een leuke set. Ik ben er geen ster in om al die nummers te onthouden. Ook Sefa voor het eerst gehoord. Kon het wel waarderen.

Hardcore 2.0
Ik dacht ze behoorlijk stevig zouden starten, maar dit viel reuze mee. Met name het eerste deel met Korsakoff was heel leuk! The playah - on the edge Kwam nog voorbij. Wat een plaat :worship: :love:

Top 25
Uiteindelijk een mooie lijst geworden en absoluut een terechte nummer 1! Mooi moment om de overleden soundtechnicus te eren tijdens Angel. Prachtig gedaan... De top 25 was een mooie afsluiter van het feest. Iedereen was aan het genieten van al die prachtige nummers die voorbij kwamen. Thanx Q-dance!

Eindshow
We zijn iets eerder vertrokken, maar ik begrijp dat er geen eindshow meer is geweest.

Ik heb een ontzettend leuke dag gehad. Al die artiesten, al die verschillende muziek, de show, fijn publiek... Het was echt grote klasse! Op naar de volgende over 10 jaar. Ik hoop ook dat we dit soort feesten, waarbij oud en nieuw gedraaid wordt, vaker gaan zien. De tijden waren ook heel fijn. Dat mag van mij wel vaker op deze manier. Heel fijn om om 1.00 in je bed te liggen ipv een hele nacht doorhalen. Vond de prijzen wel schandalig hoog. €4,50 voor een biertje en €4,95 voor een flesje water! Waar gaat dit nog over? Ook ik ga dan maar heel knieperig voornamelijk aan het water. Ik was ook benieuwd wat er nu terug te zien was van wat we in de toekomst gaan zien bij feesten van Q-dance waar Wouter het in het interview over had. Ik kon niks ontdekken wat nou zoveel anders was. Iemand een idee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2020 14:19 
 
Hardtraxxer

Jawel schreef:
Wat een dikke productie van Q! Stage vond ik heel mooi gedaan. Geluid was goed. Ja, het was allemaal een pre-mix, maar daar ontkom je niet aan. Het was vanaf het begin al druk, iedereen wilde er dus blijkbaar vanaf het begin bij zijn. Sfeer was inderdaad heel goed. Vriendelijke mensen, VDK-gehalte inderdaad 0% en veel blije gezichten gezien. Waren er minpunten? Zeker, ik vond het echt te druk. Op sommige momenten stond het tot helemaal achterin de zaal afgeladen vol. Er was weinig ruimte om een beetje te bewegen en het was behoorlijk warm. Maar dat was het dan ook wel een beetje.


Dit dacht ik ook, maar toen ik vanaf de tribune over de zaal heen keek zag je bepaalde plekken vooraan waar meer dan ruimte genoeg was. Ik ben zelf nog altijd voor looppaden (net zoals feesten in de VS), maar dat zal wel niet lukken omdat er dan minder mensen in de zaal kunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2020 14:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gisteren een van de beste indoor feestjes van mijn leven gehad.
Geen zin in een lang verhaal, ik merk wel dat ik de oude hardstyle eigenlijk alleen maar nog beter begin te vinden als je t vergelijkt met hoop saaie meuk die nu gemaakt wordt. Eerste 1.5 uur was echt goud, world of madness en birth of raw is precies hoe hardstyle hoort te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2020 14:34 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Beetje gemengde gevoelens. Qua productie/geluid/muzikaal was het dikke prima, maar het was zo tering druk en warm dat ik er gewoon niet lekker in kon komen. Elke keer als je los wou gaan beukte er wel weer iemand tegen je aan of liep er iemand voor je langs. Heb toch liever een wat kleinschaliger feestje dan dit.

Sets van de dag vond ik Millenium hardcore, Birth of raw en natuurlijk Fusion met Immeasurably (L) Voor de rest is er niet specifiek iets heel erg blijven hangen, maar daar ben ik zelf mede debet aan zeg maar.

Al met al kon het voor mij iig niet tippen aan 10 years Q-Dance (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2020 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jawel schreef:
Heel fijn om om 1.00 in je bed te liggen ipv een hele nacht doorhalen.

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2020 14:51 
 
Hardtraxx Newbie

Rebroadcast aan de gang:

https://youtu.be/k3gorXwCFt0
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2020 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mikert schreef:
Rebroadcast aan de gang:

https://youtu.be/k3gorXwCFt0

Toch erg ziek in beeld gebracht hoor :loving: ziet er toch altijd weer anders uit dan als je er zelf staat xd
Ook erg fijn om de iconische Qlimax stem van Chris Corley weer eens te horen tijdens The Sacred Ritual (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2020 15:50 
 
Hardtraxx Veteran

Endshow mss 5 min korter door die 5 minuten geen muziek?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2020 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Endshow mss 5 min korter door die 5 minuten geen muziek?

Endshow was een ingesproken outro i.c.m. tekst Villain en de Encore track van Wildstylez. Tijd klopte precies met de TT op vorige pagina :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2020 16:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een geweldige dag was het zeg, echt één van de meest vette feesten die ik in 10 jaar tijd heb bezocht!!! :love:

Muzikaal gezien voor een groot deel echt heel erg vet!
Het feit dat het allemaal kort en premixed was zorgde in de meeste sets voor enorm veel drive en doordat het overgrote deel uit hitjes bestond was er een heerlijk sfeertje!! Zelfs de beide Hardcore sets (waar ik normaal gesproken toch niet zoveel mee heb) waren erg fijn.

Het grote minpunt voor mij was Power Hour. Heb er normaal al niets mee, en dat was nu wederom het geval. Even wat wezen eten op de tribune, wat meteen gelijk stond aan een saunabezoekje, man man wat was het daar warm.

Rest van de avond maakte alles wel weer goed, met (zoals verwacht) Birth of Raw als absolute hoogtepunt! :worship:

Moet toch wel zeggen dat ik de opbouw van de timetable niet ideaal vond. Het was echt terugschakelen na de Hardcore sets en de Birth of Raw waardoor de meesten toch een beetje inkakten en het even duurde voordat iedereen weer volop los ging. Volgende keer wat mij betreft dus gewoon weer een 'logische' opbouw!

Qua stage, showelementen en visuals was het wel allemaal weer van de bovenste plank waardoor het mij het geld dubbel en dwars waard was!

hurricane schreef:
Ook erg fijn om de iconische Qlimax stem van Chris Corley weer eens te horen tijdens The Sacred Ritual (L)

Dit was idd wel even een kippenvel momentje :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2020 16:24 
 
Hardtraxxer

ik ben er niet bij geweest maar birth of raw , ongekend !! :surrender: :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2020 16:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jongens jongens wat een dag. Paar keer met tranen in m’n ogen gestaan van geluk. Heerlijk om al die hitjes door het Gelredome te horen. Hoogtepunten Qlubtempo, Fusion, Bella Italia en Birth Of Raw. Ook erg genoten van Masters of Melody pt. 1, Millennium Hardcore en Scantraxx. En natuurlijk van Natural in de top 25 (L) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2020 17:24 
 
Hardtraxxer

Zou de originele Builder - Her Voice nou echt helemaal buiten de Top 100 zijn gevallen, of hebben ze de stemmen opgeteld bij die van de Headhunterz-remix? In 2010 stond het origineel nog op de elfde plek (alleen toen werd er ter plekke de remix gedraaid).
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2020 17:40 
 

Echt een super toffe dag gehad gisteren :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2020 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha Scantraxx is uit de rebroadcast gehaald van Q-Dance op Youtube xd
Wat werd daar nu zo bijzonders gedraaid dat dat eruit moest?
editOmgedraaid met Land of down under :P beetje raar haha
Vorige  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74 ... 81  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten