Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73 ... 81  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2020 23:55 
 
Hardtraxxer

20 Prophecy
19 Timeless
18 Our Church
17 World of Madness
16 Paradise
15 Magic
14 Power of the Mind
13 Living for the Moment
12 Darkest hour
11 Zombie
10 Angel
9 Rock Civilization
8 ​Imaginary
7 Scrap Attack
6 FTS
5 Lose My Mind
4 Tonight (remix :oh: )
3 Phases
2 Music Made Addict
1 Live the moment
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2020 00:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ontzettend tevreden met deze top 25, valt uiteindelijk allemaal wel mee.
Live the moment :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2020 00:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Waarom toch die edit forceren... Wel een lijstje waar ik achter kan staan. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2020 00:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jammer weer de edit van Live the moment forceren en het feit dat villain weer eens niet zn mond kan houden helpt ook niet echt
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2020 00:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waar had villian het over tijdens Angel? Ene Niels Zaandijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2020 01:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Robuust schreef:
Waar had villian het over tijdens Angel? Ene Niels Zaandijk?

Een technician die 3 dagen geleden om het leven kwam. Meer dan dat weet ik niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2020 01:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Niels van Smeerdijk
Rip.


Geweldig feest gehad. :worship:
Maar toch wel een beetje vreemd dat het 1 grote premix was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2020 01:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijk feestje gehad! Mooie mix van publiek en paar heerlijke plaatjes gehoord die ik anders nooit zou horen op een feest. En wat is Symbols toch een magisch vette plaat. Ook heel nice dat Phuture Noize z'n gezicht ff liet zien. :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2020 01:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

omg wat een heerlijk feest was dit!! :love: :love:
Zoveel herinneringen die door dit feest allemaal weer boven kwamen :D
De hele opzet van de kortere afwisselende setje hebben we zeer positief verrast!
Qua muziek heel erg genoten! En man wat was die show / stage geweldig ook! :drool:
Overdag Gelredome is me prima bevallen, wat mij betreft mag Qlimax ook overdag.
En een feest met deze opzet qua setjes / afwisseling mag van mij ook vaker.
Die engel met ronddraaiend vuurwerk was wel erg vet en speciaal als eerbetoon naar Niels van Smeerdijk.
Velen zullen hem niet kennen maar door zijn werk als Soundengineer heeft het ons dance liefhebbers veel goeds gebracht. RIP.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2020 01:45 
 
Hardtraxxer

Wat een feest, van begin tot eind genoten :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2020 01:49 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Was gelukkig niet zo druk
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2020 02:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Was gelukkig niet zo druk

En niet zo warm
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2020 02:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zwaaaaar goed vermaakt hier :clap: :surrender: . Dat het een hele "hitjes parade" zou zijn zat me totaal niet dwars. Er werd snel doorgemixt wat voor een lekkere bak drive zorgde. Vond dit een stuk vetter dan de afgelopen Qlimax edities. Veel meer platen, diversiteit en natuurlijk classics. Wel van mening dat dit leuk is voor 1x en niet jaarlijks moet terugkeren. Laten we het speciaal houden :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2020 02:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jongens wat was dit godsgruwelijk vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2020 03:09 
 
Hardtraxx Veteran

Een van de ziekste feesten waar ik ooit ben geweest :worship: Op de drukte na en die warface troep was de muziek en de stage echt gestoord, die Millenium sfeer :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2020 03:40 
 
Hardtraxxer

Spobbertiet schreef:
die Millenium sfeer :drool:

Alles kapot rechtsvoor, gruwelijke sfeer idd.

Ook echt perfect dat einde met Encore :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2020 04:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ging met zeer lage verwachtingen naar dit feest, maar mijn tepels zijn onmeunig gestreeld gister. 5 reeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2020 04:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Spalken schreef:
Ik ging met zeer lage verwachtingen naar dit feest, maar mijn tepels zijn onmeunig gestreeld gister. 5 reeten.

Vat je mooi samen. Dikke duim
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2020 04:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Godverdomme wat was dit een vet feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2020 06:19 
 
Hardtraxx Newbie

Ik lees hier normaliter alleen mee.

Maar toch even zeggen dat Q hier een van de beste feesten tot nu toe heeft neergezet in mijn 18 jaar feest carrière.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2020 08:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Man man man wat een productie!! Q :worship:

De stage :drool:
Die torens met iets verhoogde decks :thumbsup:
De wisselende animatie tijdens elk blok :yay:
Het geluid wat itt de laatste qlimaxen dit keer wel goed was :bomb:

Dat de meeste sets premixed waren kon me niks bommen. Hierdoor ontiegelijk veel drive in de sets wat de sfeer alleen maar ten goede kwam. Bij elke set wel genoten maar de early rave, qlubtempo, eerste melody blok, viva italia en birth of raw waren stuk voor stuk maximaal genieten!

Het wisselen in tempo door de rare timetable eigenlijk niet aan gestoord. Top 25 beetje rustig uitgekeken maar dat was meer doordat ik helemaal gesloopt was van de rest van de dag.

Sfeer zat er heel de dag ook super in. Kan normaal geen Shiverz meer horen maar in combi met die aankondiging van dbstf en daarna heel die zaal met het bekende tet te teteté was echt maximaal kippenvel.

Enige minpuntje misschien de drukte rond 14:00 - 16:00 uur maar toen even naar de decks gevlucht en daar was t toen prima toeven.

Q, thanx voor een geweldige dag en een waardig jubileumfeest... op naar 30 jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2020 09:07 
 
Hardtraxxer

Scotty018 schreef:
Man man man wat een productie!! Q :worship:

De stage :drool:
Die torens met iets verhoogde decks :thumbsup:
De wisselende animatie tijdens elk blok :yay:
Het geluid wat itt de laatste qlimaxen dit keer wel goed was :bomb:

Dat de meeste sets premixed waren kon me niks bommen. Hierdoor ontiegelijk veel drive in de sets wat de sfeer alleen maar ten goede kwam. Bij elke set wel genoten maar de early rave, qlubtempo, eerste melody blok, viva italia en birth of raw waren stuk voor stuk maximaal genieten!

Het wisselen in tempo door de rare timetable eigenlijk niet aan gestoord. Top 25 beetje rustig uitgekeken maar dat was mee doordat ik helemaal gesloopt was van de rest van de dag.

Sfeer zat er heel de dag ook super in. Kan normaal geen Shiverz meer horen maar in combi met die aankondiging van dbstf en daarna heel die zaal met het bekende tet te teteté was echt maximaal kippenvel.

Enige minpuntje misschien de drukte rond 14:00 - 16:00 uur maar toen even naar de decks gevlucht en daar was t toen prima toeven.

Q, thanx voor een geweldige dag en een waardig jubileumfeest... op naar 30 jaar


Sluit me hier volledig bij aan. Sfeer en drive vond ik echt buitengewoon :love: Jezus wat een dag zeg 10 uur non-stop los gegaan. Birth of Raw was voor mij het beste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2020 10:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima vermaakt, leuke dag met erg veel nostalgische deuntjes. Aankleding was best vet, publiek was erg gezellig/vriendelijk, maar ik heb wel moeite gehad om plekken te vinden waar er echt veel los gegaan werd.

Er waren toch een aantal puntjes waar ik meer van had verwacht en het haalde de Feestfabriek niet. Het geluid schommelde echt enorm, dat vond ik nogal raar voor pure premixes, dat kan je op voorhand toch allemaal perfect maken? :/
Ook werden er best vaak remixes/edits gedraaid waar ik en de mensen bij wie ik stond veeeeel liever het origineel hadden gehoord. Ook die modern science mix van power of the mind en die edit van LTM... Why? Niemand stemde op die versies hoor.

Silent disco was een daverend succes. :thumbsup:
Verrassend goed vermaakt op power hour eigenlijk, voelde niet helemaal als een power hour ook? Vond ik de tempowisselingen nog steeds wel sub-optimaal.
Ook was, zoals verwacht, de sfeer NA de millennium een tijdje behoorlijk tam. Tijdens de millennium was het een groot festijn van blije koppies en losgaande mensen, dat was heerlijk :loving:
Ook een aantal premixes gehoord met amper goede overgangen terwijl dat prima kon. Gemiste kans wel.
Die Future Heroes set was echt een aanfluiting :yawn:

Early rave en Qlubtempo parade (met ook spul van na 2006 er in? huh?) was echt heerlijk. Birth of Raw ook echt van genoten. Hardcore 2.0 was beter dan ik had verwacht. Die top 25 was maar een domper eigenlijk, was weer trage boel en inkakken op 't eind.

En eh... Waar was die eindshow? Ik heb er geen een gezien.

Snapte ook niet waarom de muziek pas 12:45 begon, terwijl het programma al zo belachelijk vol zat. Was lekker om 11:15 met de muziek begonnen (langer en eerder open dus), zodat bepaalde blokken wat meer tijd kregen. Sommige sets waren echt veel te "gehaast" :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2020 11:02 
 
Hardtraxx Veteran

Qlubtempo en Birth of Raw waren zeker de leukste twee blokken van de dag. :worship:

Hierdoor kwam ik er gelijk helemaal lekker in.

Power Hour kakte ik bij de eerste track zo hard in dat ik gauw naar de omloop ben gelopen voor een plas en een hapje eten.

Over het algemeen hele vette muziek gehoord maar af en toe zat er ook wel een misplaatste track tussen. Zoals eerder genoemd die vreselijke edits ipv original mixes, en ten tweede : birth of raw en dan brutal 5.0?? Pak dan lekker brutal 3.0 ofzo..

Maar goed, geweldige dag gehad, zou alleen niet snel meer 90€ voor een ticket neerleggen. Ik denk dat ik voor mijzelf heb besloten dat 90 echt gewoon teveel is voor een indoor feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2020 11:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met deze hoeveelheid mensen hadden ze toch beter de volledige zaal kunnen gebruiken. Het was veel te druk, een stuk drukker dan Qlimax ook.
Vorige  1 ... 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73 ... 81  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten