birth of raw

Ik weet dat Adaro, Crypsis goed kunnen mixen, maar dit is pre mix denk ik zo maar...
Verder was dit wel ff nodig na Coone en zn gang.
Ja tijdens power hour is hahamakrooy wrote:Wanneer dan? Alleen tijdens power hour toch?Nuracore wrote:Pff wat veel uptempo zooi zeg. Kan er nog steeds niet achter staan
Overigens heel fijn om te zien dat er zo'n volle zaal staat voor dit concept, dus het was dus toch (bijna) uitverkocht
Yep haha heel ergPedaalemre wrote:Het word zo ook wel weer even pijnlijk duidelijk hoeveel beter de raw van 'vroeger' was.
Haha je denkt toch niet echt dat deze set de smaak van de huidige raw gaat veranderen? Alsof die mensen nu überhaupt kijken of daar staan.Railion wrote:Laat dit alsjeblieft een eyeopener zijn voor de huidige raw.. wat een ontiegelijk lekkere set.
poaah das mijn setjemakrooy wrote:Deze Phuture Noize set is wel dik zeg pohhh
Wat moeten die mensen dan ineens gaan doen op het poduim? Vet on gemakkelijk tochNuracore wrote:Snap alleen niet waarom iedereen nou nog steeds doet alsof ze live mixen. Koptelefoons reeds overhandigen enz. Terwijl alles premixed is en dat is ook duidelijk te horen.
Losgaan op de muziek en klooien met effecten zoals ze al doen.lifefix wrote:Wat moeten die mensen dan ineens gaan doen op het poduim? Vet on gemakkelijk tochNuracore wrote:Snap alleen niet waarom iedereen nou nog steeds doet alsof ze live mixen. Koptelefoons reeds overhandigen enz. Terwijl alles premixed is en dat is ook duidelijk te horen.