Waar staat die 'All you need to know' ?
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Active topics in Feesten
- View the latest post: REACTiVATE 2027 - The Label Edition (30-01-2027, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Sunset Festival (19-09-2026, Lilse Bergen, Lille)
- View the latest post: Loft Goes Hard - Unofficial Hard Bass pre-party (Classics edition) - (10 oktober 2026, Loft Arnhem)
- View the latest post: Jay Reeve presents Melodic Madness (26-09-2026, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Dirty Workz 20 Years ADE (21-10-2026, Chicago Social Club, Amsterdam)
Moderators
Als niet roker zeg ik een positieve vooruitgang hahaDelt-A wrote:Voor de rokers, slof van thuis meenemen.All you need to know wrote:You cannot buy cigarettes at DEDIQATED!
Idd, slof mee en pakjes a 15 euro per stuk verkopen, hoppa
Heb ook al 15 jaar last van mensen die massaal sigaretten kopen op feesten. Fijn dat er nu eindelijk wat aan gedaan wordt.TkTT wrote:Als niet roker zeg ik een positieve vooruitgang hahaAll you need to know wrote:You cannot buy cigarettes at DEDIQATED!
Idd, zelfde geldt voor de merchandise stands. Oprotten ermee!!TiMOTHYb wrote:Heb ook al 15 jaar last van mensen die massaal sigaretten kopen op feesten. Fijn dat er nu eindelijk wat aan gedaan wordt.TkTT wrote:Als niet roker zeg ik een positieve vooruitgang hahaAll you need to know wrote:You cannot buy cigarettes at DEDIQATED!
Zou alcohol ook afschaffen gezien de gezondheidsproblemen, verslavingen, vechtpartijen, verscheurde gezinnen, en dodelijke ongelukken.
Als niet-merchandise koper zeg ik, een positieve vooruitgang hahaPommer wrote: Idd, zelfde geldt voor de merchandise stands. Oprotten ermee!!
Haha kwal! :TiMOTHYb wrote:Heb ook al 15 jaar last van mensen die massaal sigaretten kopen op feesten. Fijn dat er nu eindelijk wat aan gedaan wordt.TkTT wrote:Als niet roker zeg ik een positieve vooruitgang hahaAll you need to know wrote:You cannot buy cigarettes at DEDIQATED!
-
HHardtraxx Elite
- 2588 posts member since 2017
- last seen 9 hours ago
Snap het wel, waarom zou je sigaretten verkopen op een plaats waar je ze niet mag roken en ze een hoge boete riskeren als mensen het wel doen.Alm1ghty wrote:Zou alcohol ook afschaffen gezien de gezondheidsproblemen, verslavingen, vechtpartijen, verscheurde gezinnen, en dodelijke ongelukken.
Dit vooral idd.heggenschaar wrote: Snap het wel, waarom zou je sigaretten verkopen op een plaats waar je ze niet mag roken en ze een hoge boete riskeren als mensen het wel doen.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 11 days ago
Dat wordt de volgende stap, over 10 jaar zijn feesten ook alcoholvrijAlm1ghty wrote:Zou alcohol ook afschaffen gezien de gezondheidsproblemen, verslavingen, vechtpartijen, verscheurde gezinnen, en dodelijke ongelukken.
Haha kwal! :TkTT wrote: Heb ook al 15 jaar last van mensen die massaal sigaretten kopen op feesten. Fijn dat er nu eindelijk wat aan gedaan wordt.
Je mag ze wel roken, staat ook in de All You Need To Know waar dat is. Valkbij de ingang, tijdens Qlimax stond daar ook de tabak verkoop.Inno wrote:Dit vooral idd.heggenschaar wrote: Snap het wel, waarom zou je sigaretten verkopen op een plaats waar je ze niet mag roken en ze een hoge boete riskeren als mensen het wel doen.
20 jaar Q-dance: vaandeldrager van alle harde stijlen. Het gaat ook een stukje over Dediqated:
https://3voor12.vpro.nl/artikelen/overz ... nYwn_T9i24
Ook echt minst doeltreffende manier OOIT om rokers te ontmoedigen. 
Interessant interview, leuk leesvoer voor meer denk ik!Remi wrote:20 jaar Q-dance: vaandeldrager van alle harde stijlen. Het gaat ook een stukje over Dediqated:
Leuke quote over het verbieden van telefoons op een feest:
Wil hier niet per se een discussie mee opzetten, maar ben het hier eigenlijk wel mee eensIn Duitsland bestaat dit al, het is al bedacht. En terecht: je hebt dan een heel ander feest. Natuurlijk heb je in het begin een paar ongemakkelijke momentjes, maar als je een paar biertje of wat dan ook hebt genomen word je ineens heel relaxt. Dan sta je niet naar de show te kijken met je cameraatje. Ik vind dat altijd heel jammer, dat mensen dat doen. Ik snap het wel hoor, maar het is toch alsof je in de bioscoop door je telefoonscherm naar de film zit te kijken. We hebben een 4D experience voor je neergezet, laat die telefoon eens weg!’
G1LL wrote:Interessant interview, leuk leesvoer voor meer denk ik!Remi wrote:20 jaar Q-dance: vaandeldrager van alle harde stijlen. Het gaat ook een stukje over Dediqated:
Leuke quote over het verbieden van telefoons op een feest:
Wil hier niet per se een discussie mee opzetten, maar ben het hier eigenlijk wel mee eensIn Duitsland bestaat dit al, het is al bedacht. En terecht: je hebt dan een heel ander feest. Natuurlijk heb je in het begin een paar ongemakkelijke momentjes, maar als je een paar biertje of wat dan ook hebt genomen word je ineens heel relaxt. Dan sta je niet naar de show te kijken met je cameraatje. Ik vind dat altijd heel jammer, dat mensen dat doen. Ik snap het wel hoor, maar het is toch alsof je in de bioscoop door je telefoonscherm naar de film zit te kijken. We hebben een 4D experience voor je neergezet, laat die telefoon eens weg!’.
Het is ook super irritant dat iedereen je zicht blokkeert met telefoons. Voor feesten als Qlimax enz weet je toch wel dat het gefilmd word met professionele camera's. Waarom dan nog eens zelf die 30 sec in aardappel geluid filmen
Vind ik ook met mensen die staan te praten met elkaar of op enige andere vorm sociaal contact hebben op feesten.
KIJK GEWOON NAAR DE SHOW
KIJK GEWOON NAAR DE SHOW
Ik vind dat iedereen lekker zelf mag weten wat 'ie op zo'n feest doet.
Lijkt me echt vet om nog een keer mee te maken maar tegelijkertijd word ik ook vrij zenuwachtig van de gedachten dat ik om 03:48 niet ff wat onzin op whatsapp zou kunnen slingeren
Filmen doe ik toch al niet, dus daar kan men bij mij geen last van hebben, maar ik weet wel dat als ik mijn telefoon in een kluisje moet achterlaten, dat ik niet meer naar dat feest hoef.
Telefoontjes verbieden? Alsjeblieft zeg we zijn toch geen kinderen
? Ja tijdens de defqon endshow (of elk ander show) erger ik me er ook aan, geef ik toe. Maar de rest van het feest valt het enorm mee man. Ik wil gewoon vrienden kunnen meeten op feesten. Of als iemand uit de groep ons kwijt raakt, is een mobiel ook nog best handig.
-
YHardtraxxer
- 462 posts member since 2018
- last seen 26 days ago
Na het lezen van dat stuk is de hype nog meer aangewakkerd en heb ik er alle vertrouwen in dat het wel goed komt. Zaterdag en in de toekomst...