Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 81  Volgende
Bericht Geplaatst op 06 feb 2020 13:44 

Hardtraxx Elite

Waar staat die 'All you need to know' ?
Bericht Geplaatst op 06 feb 2020 13:48 

Hardtraxx Veteran

Q-Dance site
Bericht Geplaatst op 06 feb 2020 14:02 

Hardtraxx Addict

Delt-A schreef:
All you need to know schreef:
You cannot buy cigarettes at DEDIQATED!

Voor de rokers, slof van thuis meenemen.

Als niet roker zeg ik een positieve vooruitgang haha :)
Bericht Geplaatst op 06 feb 2020 14:12 

Hardtraxx Veteran

Idd, slof mee en pakjes a 15 euro per stuk verkopen, hoppa
Bericht Geplaatst op 06 feb 2020 14:13 

Donateur

TkTT schreef:

Heb ook al 15 jaar last van mensen die massaal sigaretten kopen op feesten. Fijn dat er nu eindelijk wat aan gedaan wordt.
Bericht Geplaatst op 06 feb 2020 14:17 

Bierkoning

TiMOTHYb schreef:
TkTT schreef:

Heb ook al 15 jaar last van mensen die massaal sigaretten kopen op feesten. Fijn dat er nu eindelijk wat aan gedaan wordt.

Idd, zelfde geldt voor de merchandise stands. Oprotten ermee!!
Bericht Geplaatst op 06 feb 2020 16:12 

Hardtraxx Veteran

Zou alcohol ook afschaffen gezien de gezondheidsproblemen, verslavingen, vechtpartijen, verscheurde gezinnen, en dodelijke ongelukken.
Bericht Geplaatst op 06 feb 2020 16:33 

Hardtraxxer

Pommer schreef:
Idd, zelfde geldt voor de merchandise stands. Oprotten ermee!!

Als niet-merchandise koper zeg ik, een positieve vooruitgang haha :)
Bericht Geplaatst op 06 feb 2020 16:37 

Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
TkTT schreef:

Haha kwal! : ^^
Bericht Geplaatst op 06 feb 2020 16:41 

Hardtraxx Elite

Alm1ghty schreef:
Zou alcohol ook afschaffen gezien de gezondheidsproblemen, verslavingen, vechtpartijen, verscheurde gezinnen, en dodelijke ongelukken.

Snap het wel, waarom zou je sigaretten verkopen op een plaats waar je ze niet mag roken en ze een hoge boete riskeren als mensen het wel doen.
Bericht Geplaatst op 06 feb 2020 16:49 

Hardtraxx Veteran

heggenschaar schreef:
Snap het wel, waarom zou je sigaretten verkopen op een plaats waar je ze niet mag roken en ze een hoge boete riskeren als mensen het wel doen.

Dit vooral idd.
Bericht Geplaatst op 06 feb 2020 17:09 

Hardtraxx Veteran

Alm1ghty schreef:

Dat wordt de volgende stap, over 10 jaar zijn feesten ook alcoholvrij
Bericht Geplaatst op 06 feb 2020 17:14 

Hardtraxx Veteran

Zo lang ze maar van m'n pep afblijven!!!
Bericht Geplaatst op 06 feb 2020 17:16 

Donateur

TkTT schreef:

Haha kwal! : ^^[/quote]
:lol: :loving:
Bericht Geplaatst op 06 feb 2020 17:16 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
heggenschaar schreef:

Dit vooral idd.

Je mag ze wel roken, staat ook in de All You Need To Know waar dat is. Valkbij de ingang, tijdens Qlimax stond daar ook de tabak verkoop.
Bericht Geplaatst op 06 feb 2020 17:29 

Hardtraxx Veteran

20 jaar Q-dance: vaandeldrager van alle harde stijlen. Het gaat ook een stukje over Dediqated:

https://3voor12.vpro.nl/artikelen/overz ... nYwn_T9i24
Bericht Geplaatst op 06 feb 2020 17:45 

Donateur

Ook echt minst doeltreffende manier OOIT om rokers te ontmoedigen. :lol:
Bericht Geplaatst op 06 feb 2020 17:48 

Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
20 jaar Q-dance: vaandeldrager van alle harde stijlen. Het gaat ook een stukje over Dediqated:

Interessant interview, leuk leesvoer voor meer denk ik!

Leuke quote over het verbieden van telefoons op een feest:

Citaat:
In Duitsland bestaat dit al, het is al bedacht. En terecht: je hebt dan een heel ander feest. Natuurlijk heb je in het begin een paar ongemakkelijke momentjes, maar als je een paar biertje of wat dan ook hebt genomen word je ineens heel relaxt. Dan sta je niet naar de show te kijken met je cameraatje. Ik vind dat altijd heel jammer, dat mensen dat doen. Ik snap het wel hoor, maar het is toch alsof je in de bioscoop door je telefoonscherm naar de film zit te kijken. We hebben een 4D experience voor je neergezet, laat die telefoon eens weg!’

Wil hier niet per se een discussie mee opzetten, maar ben het hier eigenlijk wel mee eens :) .
Bericht Geplaatst op 06 feb 2020 17:55 

Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Remi schreef:

Interessant interview, leuk leesvoer voor meer denk ik!

Leuke quote over het verbieden van telefoons op een feest:

Citaat:
In Duitsland bestaat dit al, het is al bedacht. En terecht: je hebt dan een heel ander feest. Natuurlijk heb je in het begin een paar ongemakkelijke momentjes, maar als je een paar biertje of wat dan ook hebt genomen word je ineens heel relaxt. Dan sta je niet naar de show te kijken met je cameraatje. Ik vind dat altijd heel jammer, dat mensen dat doen. Ik snap het wel hoor, maar het is toch alsof je in de bioscoop door je telefoonscherm naar de film zit te kijken. We hebben een 4D experience voor je neergezet, laat die telefoon eens weg!’

Wil hier niet per se een discussie mee opzetten, maar ben het hier eigenlijk wel mee eens :) .

Het is ook super irritant dat iedereen je zicht blokkeert met telefoons. Voor feesten als Qlimax enz weet je toch wel dat het gefilmd word met professionele camera's. Waarom dan nog eens zelf die 30 sec in aardappel geluid filmen
Bericht Geplaatst op 06 feb 2020 17:56 

Hardtraxx Veteran

Vind ik ook met mensen die staan te praten met elkaar of op enige andere vorm sociaal contact hebben op feesten.

KIJK GEWOON NAAR DE SHOW
Bericht Geplaatst op 06 feb 2020 17:58 

Hardtraxx Veteran

Ik vind dat iedereen lekker zelf mag weten wat 'ie op zo'n feest doet.
Bericht Geplaatst op 06 feb 2020 18:01 

Donateur

Lijkt me echt vet om nog een keer mee te maken maar tegelijkertijd word ik ook vrij zenuwachtig van de gedachten dat ik om 03:48 niet ff wat onzin op whatsapp zou kunnen slingeren
Bericht Geplaatst op 06 feb 2020 18:01 

Hardtraxx Veteran

Filmen doe ik toch al niet, dus daar kan men bij mij geen last van hebben, maar ik weet wel dat als ik mijn telefoon in een kluisje moet achterlaten, dat ik niet meer naar dat feest hoef.
Bericht Geplaatst op 06 feb 2020 18:02 

Hardtraxx Veteran

Telefoontjes verbieden? Alsjeblieft zeg we zijn toch geen kinderen :lol: ? Ja tijdens de defqon endshow (of elk ander show) erger ik me er ook aan, geef ik toe. Maar de rest van het feest valt het enorm mee man. Ik wil gewoon vrienden kunnen meeten op feesten. Of als iemand uit de groep ons kwijt raakt, is een mobiel ook nog best handig.
Bericht Geplaatst op 06 feb 2020 18:06 

Hardtraxxer

Na het lezen van dat stuk is de hype nog meer aangewakkerd en heb ik er alle vertrouwen in dat het wel goed komt. Zaterdag en in de toekomst... :thumbup:
Vorige  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 81  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten